Wysłany: 2011-03-26, 00:05 Majowa aktualizacja - IV odsłona
Rzut okiem na nowe zadania.
Zgodnie z zeszłotygodniową zapowiedzią, poruszymy dziś temat zadań, które zostały zmodernizowane pod wpływem krytyki obecnego systemu przez graczy. Głównymi zarzutami wobec niego było jego skomplikowanie i czasochłonność. Dlatego też postanowiliśmy przebudować mechanikę questów i tak skonstruować nową, by rozwiązać te problemy. W rezultacie powstała koncepcja, która wyeliminowała uciążliwość kontrolowania stanu zdobytych przedmiotów i zabitych bestii wymaganych w zadaniach i zarazem sprawiła, że czas poświęcany zadaniom zmniejszył się diametralnie. By wykonać jedno wystarczy mniej niż 5 minut, w przypadku bardziej złożonych, a na proste będzie potrzeba go jeszcze mniej.
Jak będą wyglądać nowe zadania? Zupełnie inaczej niż w starym systemie. Nie będą już polegać na zbieraniu łupów z bestii i ich zabijaniu. Nowe questy to ciąg różnych drobnych przygód, następujących jedna po drugiej. Początek i koniec się nie zmienił. Rozpoczynamy je podejmując się zlecenia od postaci niezależnej (zakładając, że spełniamy wymagania poziomowe i... cieszymy się odpowiednią reputacją w kręgach w których obraca się zleceniodawca), a następnie w menu walki klikamy w bieżące zadanie. W tym momencie rozpoczyna się misja postaci, w trakcie której będzie musiała pokonać różne przeciwności losu - spotka różne bestie, będzie musiała radzić sobie z pułapkami, ale może też odnieść różne poboczne korzyści - czasem tu i tam znajdzie trochę złota lub jakieś przedmioty, a nawet czasowo zwiększy swój potencjał bojowy poprzez różne wydarzenia. Warto też zaznaczyć, że wprowadzone ostatnio mikstury lecznicze nabiorą nowego znaczenia w grze, gdyż w trakcie zadania są jedyną dostępną formą leczenia.
Jak sami widzicie, upraszczając mechanizm questów paradoksalnie sprawiliśmy, że stały się ciekawsze fabularnie i mniej monotonne. Nie polegają już tylko na zabijaniu bestii w trakcie codziennego klikania i poszukiwaniu wymaganych przedmiotów. Teraz każde zadanie to mała przygoda, która za każdym razem, gdy ją wykonujemy przebiega trochę inaczej.
Na koniec zdradzimy nieco o wspomnianych frakcjach. Otóż, każda z postaci niezależnych jest członkiem jednej z nich. Wykonując dla niej zadanie zaskarbimy sobie nieco wdzięczności, dzięki czemu zyskamy w oczach innych członków tejże organizacji, którzy mimo iż spełniamy wymagany poziom doświadczenia, mogliby nie być skorzy do zlecenia misji niezaufanej osobie.
Na dziś to już wszystko. Zajrzyjcie koniecznie w przyszłym tygodniu, gdyż kolejna notka będzie dotyczyć wielu zmian w różnych aspektach gry, takich jak leczenie, ulepszanie przedmiotów, nowych typach wypadajek aktywnych i kilku innych. Zapraszamy!
Zespół S:W
_________________ Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum