Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Majowa aktualizacja - II odsłona
Autor Wiadomość
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-03-12, 18:59   Majowa aktualizacja - II odsłona

Nowy ekwipunek - większa wygoda i różnorodność!


Drodzy gracze,
Od ostatniej notki minął równo tydzień, toteż przyszła pora na kolejną. Zgodnie z zeszłotygodniową zapowiedzią będzie dotyczyć nowego sprzętu i zmian w sklepie. Zacznijmy jednak od zmian.

W sklepie został wprowadzony filtr wyświetlający domyślnie ekwipunek przeznaczony dla klasy naszej postaci. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie by wyświetlać sobie dowolne kombinacje sprzętów. Chcemy widzieć sprzęt barbarzyńcy i rycerza? Nic prostszego - to dwa kliknięcia. Paladyna, gwardzisty i mnicha? Proszę bardzo! Dzięki temu filtrowi każdemu graczowi będzie się łatwiej odnaleźć w sklepie, gdyż nie musi przekopywać się już przez 9 na 10 przedmiotów, które są dla niego nieprzydatne by odnaleźć ten jeden potrzebny. Natomiast osoby gustujące w alternatywnych strategiach rozwoju nadal będą mogły w ten sposób prowadzić swą postać, wyświetlając sobie sprzęt innej niż własna, interesującej je klasy. Oczywiście korzystać będą z niego z nieco mniejszą skutecznością, jak przystało na sprzęt nieklasowy.



Teraz pora przejść do tematu samego ekwipunku. Zacząć należy chyba od tego, że ilość przedmiotów wzrosła do ponad 3,5 tysiąca, ale paradoksalnie jednocześnie sprzęt został uproszczony i usystematyzowany, a dzięki wspomnianemu filtrowi jest łatwy do zarządzania. Broń wzorem sprzętu ze świata RETRO została podzielona na przeznaczoną dla klas siłowych i dostępną dla wszystkich. Od teraz wybór broni zależy w zasadzie głównie od gustu gracza, gdyż różnice pomiędzy orężem o identycznych wymaganiach poziomowych są niewielkie a obrażenia jednakowe. Co odróżnia nowy system broni od tego istniejącego obecnie na RETRO, to fakt iż broń siłowa i dostępna powszechnie istnieje zarówno w postaci jednoręcznych jak i dwuręcznych.
Pozostały rynsztunek, za wyjątkiem biżuterii i odzienia został zmodernizowany tak, by każda klasa w obrębie swoich przedmiotów posiadała trzy zestawy elementów pancerzy. Są to:
- zestaw zrównoważony, w którym żaden z atrybutów wynikających z cech klasowych nie dominuje
- zestaw z wysokim atrybutem powiązanym z cechą A i z niskim atrybutem powiązanym z cechą B
- zestaw z wysokim atrybutem powiązanym z cechą B i z niskim atrybutem powiązanym z cechą A
W przypadku klas siłowych, gdzie siła nie ma swojego odpowiednika w postaci obrażeń u elementów pancerzy, podnosi jeden lub dwa z innych atrybutów nieklasowych.




No i na koniec warto dodać, co zapewne zauważyliście na załączonych obrazkach, że w grze pojawiły się nowe materiały z jakich są wykonane przedmioty. Są to:
- wyprawiona skóra
- utwardzona skóra
- gruba skóra
- gadzia łuska
- oraz dla przedmiotów kompleksowych smocza łuska

W tej notce to już wszystko, zapraszamy Was serdecznie już za tydzień. Odwiedźcie koniecznie forum, gdyż tematem kolejnej notki będą zmiany i usprawnienia wprowadzonego w ostatniej aktualizacji nowego interfejsu gry.

Zespół S:W
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Khhagrenaxx
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16