Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Majowa aktualizacja - I odsłona
Autor Wiadomość
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-03-05, 12:29   Majowa aktualizacja - I odsłona

Nowe rasy - Wasz wybór!


Drodzy gracze!
Rozpoczynamy dziś kolejną serię notek, w których będziemy zdradzać Wam nieco szczegółów dotyczących nadchodzącej aktualizacji. Dzisiejsza notka dotyczyć będzie nowych ras grywalnych i pod pewnym względem jest wyjątkowa, bowiem decyzja o tym jakie trafią do gry zależeć będzie od Was! W grze znajdziecie ankietę, w której będziecie mogli wziąć udział i oddać głos na swojego faworyta. Tymczasem poniżej zamieszczamy dla Was krótkie charakterystyki nowych ras wraz z ich portretami.

Ferronini
Rasa niewysokich, szaroskórych istot o całkowicie czarnych oczach. Do niedawna ukrywali swoje istnienie przez pozostałymi rasami, dając na Ferronie początek wielu lokalnym legendom. Spytani o swoje pochodzenie, w przeciwieństwie do innych ras upatrujących aktu stworzenia w boskiej mocy, wskazują na niebo, twierdząc jakoby ich przodkowie mieli przybyć spośród gwiazd.

Gobliny
Gobliny to dalecy krewni orków. Uznani badacze twierdzą, że stopień pokrewieństwa pomiędzy tymi dwiema rasami jest mniej więcej ten sam co pomiędzy ludźmi i niziołkami. O ile słuszności tego stwierdzenia nie sposób zweryfikować, to nie da się ukryć, że gobliny rzeczywiście pod względem rozmiarów przypominają niziołki. Pomijając rzecz jasna zielonkawy kolor skóry i dość ograniczony intelekt.

Demońce
Część potomstwa Rah'aliela i Pani zwana sukkubami i inkubami, upodobała sobie w szczególności uwodzenie kobiet i mężczyzn wszelakich ras spłodzonych przez Eli-ghana ze swoją matką. Owocami takich krótkich związków są demońce, w połowie demony, w połowie rasa drugiego rodzica. Do niedawna nieczęsto spotykane, lecz teraz obecne niemal w każdym większym mieście, gdyż pomimo częściowo demonicznego pochodzenia usposobienie ich jest dość towarzyskie i łagodne. Przynajmniej do czasu gdy ich ktoś nie rozwścieczy. W wyglądzie od reszty ras odróżnia je tylko czerwonawy odcień skóry i dwa niewielkie różki na czole.

Półolbrzymy
Niegdyś wśród olbrzymów panował zwyczaj porywania kobiet mniejszych ras i płodzenia z nimi dzieci. I choć odszedł już w zapomnienie, to potomstwo owe było na tyle liczne, że stworzyło własną społeczność. Wzrostem górują nad wszystkimi rasami od których pochodzą, ale daleko im by dorównać swoim drugim rodzicom. Choć mniejsze rasy nie przepadają zbytnio za ich towarzystwem to jednak półolbrzmy są tolerowane, ponieważ w przeciwieństwie do olbrzymów czystej krwi nie są agresywne, dopóki ktoś nie nadepnie im na odcisk.

Arborzy
Arborów w skrócie można by opisać jako miniaturę drzewca. Korowa skóra, liście zamiast włosów i humanoidalna sylwetka. Według ich wierzeń ich stwórcą jest Aldaore, który nie ustał w wysiłkach by stworzyć rasę jeszcze bliższą naturze niż sidanie, lykoni i ghrulle, a zarazem posiadającą cechy ras humanoidalnych. Twierdzą, że przybyli z nieznanego kontynentu na południu, co potwierdzać może fakt, iż pierwsze doniesienia o ich istnieniu dotarły z Neviany, wysuniętej najdalej na południe wyspy znanej kartografom (którzy po cichu zabiegają o względy Arborów, licząc na to, że zdradzą im coś o nieodkrytych lądach z których pochodzą).

Arachnidzi
Choć wyglądem różnią się od Arachnid zamieszkujących Stary Kontynent, to należą do tego samego gatunku. Jak na arachnidy przystało posiadają 8 odnóży, z czego jednak 2 pary są bardzo słabo rozwinięte. Sama aparycja to nie jedyna rzecz, która odróżnia zamorskie Arachnidy od swoich pobratymców. Kontynentalni przedstawiciele tej rasy są agresywni i prymitywni, tymczasem nowo przybyli cechują się wielką elokwencją, charyzmą i manierami, których nie powstydziliby się najlepsi dworzanie. Oczywiście jeśli zignorować ich dość przerażające dla nieobytego z nimi człowieka oblicze . Wedle ich słów pochodzą z tego samego kontynentu na południu co Arborzy. Rozwinęli tam swoją cywilizację, która ponoć kwitnie i rozwija się szukając nowych terenów do kolonizacji.

Orliny
Orlin to potomek orka i goblina. Niegdyś orki wykorzystywały często gobliny służące jako niewolnicza siła robocza, płodząc z nimi wiele orlinów. Jednakże władze, zaniepokojone tymi praktykami, zabroniły ich pod surowymi karami, uznając je za odrażające i plugawiące honor orków. Populacja orlinów była już wszakże na tyle liczna, że mogły samodzielnie się rozmnażać podtrzymując swoją rasę przy życiu. W ich wyglądzie można się dopatrzyć cech zarówno orków jak i goblinów. Ostre rysy twarzy, wydatna szczęka, mocna muskulatura - to cechy odziedziczone po orkijskich rodzicach. Niewielki wzrost, niezbyt sprawny umysł i złośliwość to cechy z kolei które przekazały im gobliny.



Zapraszamy do głosowania! Po zakończeniu ankiety dwie rasy, które zyskają najwięcej głosów zostaną dodane do gry podczas majowej aktualizacji. Pamiętajcie, by zajrzeć na forum w przyszłym tygodniu, gdyż pojawi się wtedy kolejna notka, dotycząca nowego ekwipunku i zmian w sklepie!

Zespół S:W
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Ostatnio zmieniony przez Phil 2011-03-05, 12:53, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 17