W poprzednich erach za tłuczenie klas regenkowych był jakis tam dodatkowy expik w zależności od ilości hp straconych przez nich
Całe szczęście zostało to oprawione
Ale wproadzono system dający exp w stosunku dostraconego %hp.
I co ma zrobić postać regenkowa która rozróżnia np 2 typy walk z których wychodzi prawie lub zdrowa i te które wtapia:)
Postacie bez regenki mają dzięki temu duży bonus do doświadczenia o którym regenkowcy mogą tylko pomarzyć
System taki powoduje że walcząc nawet z silniejszym ode mnie przeciwnikami dostaje niedużo expa... a premiuje to wszelkie postacie ofensywne które zawsze tracą określoną część hp... tyko czy tak powinno być?
Ta, Switkowi chodzi o to, że w zależności od tego, czy ma się szczęście do profitu regenerującego, czy się go nie ma w danej walce - dostaje się przez to mniej lub więcej expa. Walki, w których Mały Głód ma 100% szans na zwycięstwo, raz kończy z 20% życia, a raz z 80%, bo "częściej mu wchodzi regenka". Do tego zmierzałeś, tak, Switek?
Właściciel takiej postaci może też stwierdzić, że postać defensywna z regeneracją dostaje niepokojąco więcej expa za 1vsG. Moim zdaniem problemu tu nie ma. Jedno równoważy drugie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum