Garstka bugów które są mniej istotne i zebrałem je w wiązankę (bukiet) i dostarczam je dopiero teraz za jednym zamachem - część znalazłem już parę dni temu ale nie chciało mi się o tym pisać.
1. Te cukierki dające +2 obrażeń tymczasowo (nagroda z questa) - nie działają w ogóle
2. Tam była taka potka która zwiększa zwinność o 30, w opisie było, że czas trwania to 20 - w rzeczywistości czas trwania jest 30
3. Malinowa Nalewka (i podobne rzeczy pewnie też) nadal w pewien subtelny sposób się bugują: prawie wszędzie już są "jedną kupką" ale np. wystawiając na targ nadal są to "dwie osobne kupki".
4. Ten bug jest bezpośrednio związany z bugiem 3 i jest generalnie jego kontynuacją ( ) mając: 100 potionów leczniczych ("jedna kupka" w eq) klikałem by sprzedać wszystkie i znikały mi tylko po 5 sztuk... za każdą próbą, niezależnie od sposobu - wychodzi na to, że gra próbuje sprzedać wszystkie 5 które były z questa: nie "wszystkie-wszystkie" ergo bede musiał z 20 razy próbować "sprzedać wszystkie" nim się tego badziewia pozbędę
5. ta potka dająca niby +30 siły tymczasowo: w ogóle nie działa - totalnie nic nie daje, marnuje tylko slot na potke... (te dające 30 zwinn, 30 zrę, 30 wytki, 30 żywki : TAK )
Były jeszcze jakieś ale zapomniałem
( P.S. Fayl: get set, ready, go! )
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
1 i 5. Stałe bonusy do dmg poprawiałem dopiero, to myślałem że czasowe też ruszą. Ale widać nie. Wzór na obrażenia w aktualnej erze jest głupi i trzeba go nieszablonowo dobonusowywać.
2. Raczej dziwne. Bo wszystkie eliksiry mają to liczone tak samo, a to co się wyświetla, jest prosto z bazy.
3. Hm, tzn. zajmuje ci 2 sloty czy jak to się objawia? Bo generalnie jak mają poziom > 0 to nie powinno być już z tym problemów. A zeropoziomowych eliksirów już raczej nie powinno być (jak jak wrzucałem poprawkę to połączyłem zero- i pierwszopoziomowe; potem jeszcze był problem z tymi otrzymywanymi z questów; ale obecnie już nie powinno się nigdzie dać zdobyć zerowych).
4. Możliwe że to jest jakaś pozostałość po 3. (jak dobrze pamiętam to może być taka sytuacja, że w bazie ma się rekord z jakąś wypadajką z liczbą 0 -- nigdzie się to wtedy nie wyświetla, ale jak powoduje to pomieszanie z 0/1 lvlem to może coś się takiego dziać).
niby wszystko ok, ale w ekwipunku eliksiry nie sumuja się z tymi wydropionym przez mobki. Nie mają też w swojej nazwie dopisku "(poz. 1)", więc ciężko powiedzieć jaki mają poziom - na wszelki wypadek omijam je szerokim łukiem, bo nie wiem jak się gra zachowa, gdy spróbuję je wypić lub sprzedać...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum