Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Wojownicy inaczej - koncepcja
Autor Wiadomość
MKej


Markain
Lacert
Najemnik
Posty: 13
Piwa: 7/5

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 09:40   Wojownicy inaczej - koncepcja [Cytuj]

Razem z Talphionem zaczęliśmy zbierać doświadczenia i pomysły łącząc je w to, co byłoby dla nas idealną wersją wojowników. W dużej mierze wzorowaliśmy się na innych grach online, w których rozwiązania te sprawdzają się doskonale.

Podstawowymi problemami, jakie chcielibyśmy rozwiązać są:
  • niedościgniona topka
  • kiepska sytuacja graczy dołączających później do gry
  • zniechęcenie graczy do testowania własnych buildów, pomysłów na postać

Chcemy Was prosić, drodzy gracze, o wyrażenie opinii na temat naszych propozycji, zadawanie pytań - pozwoli nam to doprecyzować wizję.

Aktualna wersja dokumentu

Jeśli ten projekt przerodzi się kiedyś w działającą grę, nie będą to zmiany do istniejącego kodu wojów. Będzie to nowa gra, czerpiąca z wojów całymi garściami to, co nas w tej grze urzekło.
 Autor postu otrzymał 4 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 4 piw(a):
vallo, Talphion, Bolivar, Amerth
Mamian


Morlindorr
Ork
Rycerz
Wiek: 36
Posty: 107
Piwa: 5/2
Skąd: spod stolu

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 10:18    [Cytuj]

Jezeli max lvl osiagniemy po 1 miesiacu, a era bedzie trwala 3 miesiace, 90% ludzi przestanie grac. To nie diablo zeby klikac 938453 mobkow zeby dropnac lepszy przedmiot i nic wiecej

Pomysl ekwipunku z atlanticy tez chyba nietrafiony. Tam sie bilo niekonczaca sie ilosc mobkow z ktorych leicala MASA przedmiotow ktore mozna bylo ulepszac, z tym ze byly lvl-we przedzialy. Tutaj jestes ograniczony turkami
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  HSP
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 10:23    [Cytuj]

Mi pomysł bardzo się podoba, ale ciekaw jestem, czy projekt w rzeczywistości ruszy z kopyta. Rzeczy zawsze ładniej wyglądają na kartce papieru niż w prawdziwym świecie.

Tak czy inaczej: mój pomysł jest taki, żeby za honor kupować te całe "enchant stone'y". W ten sposób każdy z graczy będzie walczyć o to, żeby zdobywać jak najlepsze miejsce w turnieju. Dodatkowo sugeruję, żeby szansa na udane ulepszenie zawsze wynosiła 100%. Nie chcemy, żeby gra denerwowała graczy, prawda?

Kolejna rzecz odnośnie turniejów: jeśli system statystyk byłby identyczny jak w wojownikach, to najrozsądniej byłoby zrobić 5 różnych turniejów w tygodniu - wspólny, dla klasy, dla rasy i dla klas z odpowiednią statystyką (czyli w realiach wojowników np. w czwartek pierwszego tygodnia siłowcy, w piątek zręcznościowcy, w czwartek drugiego tygodnia zwinkowcy, w piątek wytrzymkowcy, w czwartek trzeciego tygodnia żywkowcy, w piątek siłowcy itd.). Ilość honoru można by było dopasować tego, żeby za, powiedzmy 3 wygrane turnieje dało się kupić enchant stone'a z lekkim zapasem Honoru.

Whatcha think?

Mamian napisał/a:
Pomysl ekwipunku z atlanticy tez chyba nietrafiony. Tam sie bilo niekonczaca sie ilosc mobkow z ktorych leicala MASA przedmiotow ktore mozna bylo ulepszac, z tym ze byly lvl-we przedzialy. Tutaj jestes ograniczony turkami

Czasami mam wrażenie, że ludzie nie czytają postów innych ludzi... Przecież w opisie gry jest napisane, że każdy z przedmiotów byłby do kupienia za określoną cenę w sklepie... ;)

Mamian napisał/a:
Jezeli max lvl osiagniemy po 1 miesiacu, a era bedzie trwala 3 miesiace, 90% ludzi przestanie grac. To nie diablo zeby klikac 938453 mobkow zeby dropnac lepszy przedmiot i nic wiecej


Czy ja wiem? Ja bym nie przestał. Chciałbym mieć tą "najsilniejszą postać".
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 10:27    [Cytuj]

Koncepcja na razie w najlepszym razie niejasna. Zakladam, ze pozostale rzeczy, znane z wojow chcecie zostawic bez zmian: walki grupow, organizacje, rasy, klasy, podroze itp?
Jaka role odgrywaja Q, w momencie, gdy max jest 100lv, gra ustawiona na pvp i potem sila postaci rosnie w nieznacznym stopniu?
Gra bylaby osadzona w swiecie Seavranu?
Jaki planujecie mechanizm wojen?
Pytanie, jak by funkcjonowal opisany tam handel - jest w sporej mierze uzalezniony od naplywu nowych graczy

Ciezko ocenic, czy pomysl skrocenia er i ustawienia lv cap osiaganego po miesiacu jest dobrym pomyslem, bo nie wiadomo, co ma do zaoferowania endgame.

BTW 1 miesiac na weryfikacje obranej sciezki rozwoju to b malo. Teraz czesto pare tygodni zajmuje zmodyfikowanie buildu, a tu bedzie mniejsze pole do manewru.

Czy konieczne jest tworzenie nowej gry, zamiast modyfikacji starej? Zawsze to jednak rozbicie graczy na 2, podobne gry.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 10:33    [Cytuj]

Enchant Stone?
topór 3 + topór 3 + kamyki = topor 4 ?

2 topory 1= topor2
4 topory 1 = topor 3
8 topory 1 = topor 4
16
32
64
128
256
512 toporow 1 = topor 10

Że niby z pół tysiąca toporów i mnóstwa jakis kamyków mamy 1 super toporek? :s
Ileż to klikania by zrobic jeden taki topór... to z pół tysiąca klików.

Ogólnie nie podoba mi się - tradycyjny alchem sprzętu z wojów lepszy.

###

Jednym z fajnych aspektów wojów jest w moim odczuciu właśnie wbijanie lvlów i możliwość rozwoju, rozdawania ciągle statów.

A de facto nie ma większej różnicy pomiędzy:
cap lvla na 100 i tam różnice pomiędzy sprzętami etc
a
wbijanie lvli niczym nieograniczone
Serio.

Np. ja mam 122 lvl a ktos ma lvl 110 - mam przewagę lvlową którą sobie wyrobiłem, jednak obydwaj zużyliśmy tyle samo tur, walka między nami jest sprawiedliwa - ja lepiej wykorzystałem tury, on gorzej - ja lepiej zrobilem postac, ja lepiej kombinuje.

W walce 100 vs 100 lvl z capem 100, ja analogicznie miałbym wtedy lepszy sprzęt - też lepiej spożytkowałem tury, lepiej zrobiłem postac, lepiej kombinuje.

Nie ma żadnej znaczącej różnicy.

Może tylko taka, że jeśli era byłaby długa - to na końcu przy capie lvla 100 i capie sprzętu +10, wszyscy będą mieli to samo: najlepszy sprzęt. Z nieograniczionymi lvlami jednak takie coś nie następuje.

Więcej napiszę za chwilkę.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Ostatnio zmieniony przez Tsumoso 2010-12-17, 10:43, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
MKej


Markain
Lacert
Najemnik
Posty: 13
Piwa: 7/5

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 10:34    [Cytuj]

Mamian napisał/a:
Jezeli max lvl osiagniemy po 1 miesiacu, a era bedzie trwala 3 miesiace, 90% ludzi przestanie grac

Tak, to jest pewne ryzyko. Przedziały czasowe są jeszcze do dogrania, ale przede wszystkim chodzi o to, aby uczynić endgame ciekawym. Mamy parę pomysłów, nie wszystko kręci się wokół przedmiotów (choć to jeden z elementów).

Mamian napisał/a:
Pomysl ekwipunku z atlanticy tez chyba nietrafiony. Tam sie bilo niekonczaca sie ilosc mobkow z ktorych leicala MASA przedmiotow ktore mozna bylo ulepszac, z tym ze byly lvl-we przedzialy. Tutaj jestes ograniczony turkami

Prawda, ale dostawy ekwipunku można rozwiązać na kilka sposobów, choćby wspominany nie raz i nie dwa craft. Tutaj też, aby gracz nie musiał puli turek dzielić na craft/walkę można przyjąć rozwiązanie z Atlantica Online - grałeś, to na pewno kojarzysz ;) Dla mnie ono jest genialne w swojej prostocie.

Atresia napisał/a:
Mi pomysł bardzo się podoba, ale ciekaw jestem, czy projekt w rzeczywistości ruszy z kopyta.

Jak czas pozwoli a pomysł się spodoba, to ruszy ;) Choćbyśmy mieli to robić tylko we dwóch, to i tak możemy powiedzieć że mamy wystarczającą siłę roboczą ;)

Atresia napisał/a:
Tak czy inaczej: mój pomysł jest taki, żeby za honor kupować te całe "enchant stone'y". W ten sposób każdy z graczy będzie walczyć o to, żeby zdobywać jak najlepsze miejsce w turnieju. Dodatkowo sugeruję, żeby szansa na udane ulepszenie zawsze wynosiła 100%. Nie chcemy, żeby gra denerwowała graczy, prawda?

Kamyki do ulepszania będą dość powszechnie dropić, raczej będą łatwe do uzyskania, szczególnie w porównaniu do drugiego egzemplarza przedmiotu. Sposobów na wydanie honor pointów też może być wiele.

Co do szans - tak, ulepszenie będzie zawsze udane. Chodzi raczej o szansę na niespodzianki postaci item +3 i item +3 daje item +5, czy drugi egzemplarz nie zostaje zniszczony.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 10:44    [Cytuj]

To ulepszanie EQ jest troche dziwne ;)
Beda klasy podzielone na magiczne i nie magiczne ?
Zamiast bic xk mobkow lepsze bylyby wyprawy na Bossow (oczywiscie ograniczone czasowo)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 10:49    [Cytuj]

Ogólnie cały koncept oceniam bardzo słabo, szczerzę mówiąc. Nie zapowiada się nic specjalnego. Potrzeba więcej konkretów.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 11:14    [Cytuj]

NIe jestem tez zwolennikiem przenoszenia rozwiazan z innych gier - nie dlatego, ze wzorowanie sie oceniam negatywnie, ale dlatego, poniewaz czesto nie uwzglednia to specyfiki obu systemow - dlatego zalozylem temat o roznicach miedzy wowem, a wojami.

Np pomysl endgame, przeniesiony z mmorpg 3d, rozgrywanych w czasie rzeczywistym, slabo pasuje do wojow - nie wystepuje u nas w walkach czynnik ludzki - tam obok zbierania ekwipunku niesamowicie wazne jest opanowanie postaci i wlasciwe reakcje w czasie rzeczywistym - bez tego i najlepsze staty nie pomoga.
O wiele lepiej pomyslec nad wlasna wersja, ktora w pelni bedzie pasowala do danej gry.

Cytat:
sprawdzać się w turniejach, zdobywać lepszy ekwipunek, uczestniczyć w wojnach

Mozna i teraz.

Do tego niedoscigniona topka jest raczej naturalna konsekwencja gry ze stalym przyrostem tur, drobnymi dodatkami expa, jesli klika sie od poczatku (turnieje, bierny z trenigow itp), no i wiedzy, jak efektywniej te tury wykozystac.
A kiepska sytuacja graczy, dolaczajacych do gry moze rownie dobrze wynikac z niewielkiej liczby graczy i koncentracji rozgrywki w okolicach topki,
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Talphion


Kretes
Mroczny Elf
Szermierz
-
Wiek: 36
Posty: 233
Piwa: 14/36
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 11:18    [Cytuj]

Tsumoso napisał/a:
Enchant Stone?

Że niby z pół tysiąca toporów i mnóstwa jakis kamyków mamy 1 super toporek? :s
Ileż to klikania by zrobic jeden taki topór... to z pół tysiąca klików.


Zaczyna się od +0 więc 1024.
Jeżeli jedynym problemem jest to, że będzie 1k klików to nie ma problemu narzędzie do tego zrobić. Po drugie nie będziesz mieć ich naraz raczej.

Dzięki ograniczeniom lvlowym na sprzęt gracz zastanowi się, czy lepiej podbić item z 20lvl na +6, czy może zbierać już na item z 30lvl +2/+3. A może i jeszcze inne rozwiązanie.

I nie chodzi o to, żeby wszyscy chodzili z +10. Dojście do +10 jest trudne, ale nie niemożliwe. Wymaga czasu, ale odpowiednio rozłożenie wszystkiego może w ciekawy sposób zmienić rozwój ekwipunku. Dodatkowo, wprowadzenie Crafta (mechanika z Atlanticy Online) rzuci nowe światło na ten rodzaj ulepszania.

A i nie będzie zastoju na targu, bo równie potrzebne będą itemy +0, jak i +3. Zależy od garcza jaką drogę wybierze. Nie będzie sytuacji, że itemy z 1 poziomu zalegają w sklepie.

Tsumoso napisał/a:
Np. ja mam 122 lvl a ktos ma lvl 110 - mam przewagę lvlową którą sobie wyrobiłem, jednak obydwaj zużyliśmy tyle samo tur, walka między nami jest sprawiedliwa - ja lepiej wykorzystałem tury, on gorzej - ja lepiej zrobilem postac, ja lepiej kombinuje.

W walce 100 vs 100 lvl z capem 100, ja analogicznie miałbym wtedy lepszy sprzęt - też lepiej spożytkowałem tury, lepiej zrobiłem postac, lepiej kombinuje.

Nie ma żadnej znaczącej różnicy.


Myślimy raczej o graczach, którzy dopiero zaczynają grę w trakcie ery. Oni też mają szansę coś osiągnąć znaczącego a nie kisić się na końcu/środku stawki, jeżeli ich build jest rzeczywiście dobry. Chcemy, aby dominujące znaczenie o sile postaci miał build - rozdanie statystyk, dobór profitów, bonusów itp, eq wzmacniało postać, ale nie w mega sposób. Do tego dochodzi też element losowości przy dropach itp.

W naszej koncepcji gracz, który bardzo dobrze poprowadzi postać, a zaczął grać miesiąc po starcie, jest w stanie wygrywać z tymi, którzy słabo poprowadzili postać a zaczęli ze startem ery. W obecnym systemie nie zrobisz tego.

Tsumoso napisał/a:
Może tylko taka, że jeśli era byłaby długa - to na końcu przy capie lvla 100 i capie sprzętu +10, wszyscy będą mieli to samo: najlepszy sprzęt. Z nieograniczionymi lvlami jednak takie coś nie następuje.


Zapewniam Cię, że nie wszyscy dojdą do +10 najlepszego sprzętu.

Tsumoso napisał/a:
Potrzeba więcej konkretów.


To jest koncepcja tworzona wczoraj wieczorem - jakieś 2h burzy mózgów. Wrzucamy to na forum, bo chcemy wiedzieć co się podobałoby graczom, a co nie, co by dodali, a co by wyrzucili.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Wielka Błękitna Gildia
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 11:25    [Cytuj]

Cytat:
W naszej koncepcji gracz, który bardzo dobrze poprowadzi postać, a zaczął grać miesiąc po starcie, jest w stanie wygrywać z tymi, którzy słabo poprowadzili postać a zaczęli ze startem ery. W obecnym systemie nie zrobisz tego.

W waszej koncepcji wystarczy w zasadzie policzyc optymalny build i po miesiacu gry, nie ma juz prawie zadnego wyzwania, czy prawdziwego rozwoju.
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 11:34    [Cytuj]

Ekhm. Czyżby, Irmis? Skoro tak, to jestem ciekaw, czemu jak do tej pory w wojownikach nie pojawiła się postać, która pokonywałaby absolutnie każdego. ;p Zawsze są przeciwbuildy. :)
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 11:36    [Cytuj]

Optymalny =/= wymiatajacy wszsytko i wszystkich.
Znaczy jedynie tyle, co optymalny. A przy obecnych zalozeniech jest on praktycznie nie do zmiany, gdy juz osiagnie ostateczna postac.
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 11:41    [Cytuj]

Talphion, ten system ulepszania rzeczy nic nie wnosi ciekawego, nie jest też w żaden sposób atrakcyjny.

Cytat:
W naszej koncepcji gracz, który bardzo dobrze poprowadzi postać, a zaczął grać miesiąc po starcie, jest w stanie wygrywać z tymi, którzy słabo poprowadzili postać a zaczęli ze startem ery. W obecnym systemie nie zrobisz tego.


Tu w wojach także:
- biorąc odpowiednie klasy i robiąc odpowiednie buildy, może nawet z miesięczną stratą tur klepać wiele wyżej a nawet topkę - i mieć znaczenie na wojnach, turniejach etc
- wykupując za 6 zeta turki może grać na równi z topką czym zechce i jak zechce - no dobra 6 zeta musiał wydać ale ma się teraz prościej: tańsze rzeczy, możliwość wykupu składników do questa, doświadczenie innych graczy - może wbić się bez problemu do top10 graczy przy minimum ogaru

Cytat:
Zapewniam Cię, że nie wszyscy dojdą do +10 najlepszego sprzętu.

Wystarczy, że dojdzie kilka osób i kicha - różnice między nimi zaczynają zanikać. Ten co wbił najlepsze sprzęty tydzień temu był sobie wtedy koks, teraz nagle już 30 osób ma te sprzęty i jest jednym ze zwyklaków wśród nich - nie ma czym się za bardzo wyróżnić - jakimi umiejętnościami? nie ma elementów zręcznościowych.

I jeśli nie ma możliwości zmieniania szybko buildów - to to nie ma sensu (bo ktoś ma już 100 lvl i jest koks a tu nowi się porobią z anty-buildem na tego koksa i on jest bezradny, co może zrobić?) A samo zmienianie buildów w tego typu grze mi się nie podoba.

Ach i jeszcze kwestia losowości - że od dropów (zwykłego szczęścia) będzie zależeć siła - nie jest to dla mnie atrakcyjne, im większa losowość tym mniej pola do popisu dla umiejętności gracza. Gdy można sobie znaleźć najlepsze sprzęty z losowego mobka to jest źle (tak właśnie jest teraz w wojach ale protestujemy przeciwko temu). To już nawet w WOWie jest tak, że z losowych mobów mogą leciec tylko sprzety do expienia a na cap lvlu prawie nic nie ma i dobre sprzęty są tylko za pvp czy z bossów pve etc.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Ostatnio zmieniony przez Tsumoso 2010-12-17, 11:44, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Talphion


Kretes
Mroczny Elf
Szermierz
-
Wiek: 36
Posty: 233
Piwa: 14/36
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-12-17, 11:42    [Cytuj]

Irmis napisał/a:
Zakladam, ze pozostale rzeczy, znane z wojow chcecie zostawic bez zmian: walki grupow, organizacje, rasy, klasy, podroze itp?

Czy zostawić bez zmian, to mocne słowa, ale wg mnie żadnych drastycznych zmian by nie było. Jeszcze nie zdążyliśmy przedyskutować tego.

Irmis napisał/a:
Jaka role odgrywaja Q, w momencie, gdy max jest 100lv, gra ustawiona na pvp i potem sila postaci rosnie w nieznacznym stopniu?

Trzeba coś wymyślić, żeby możliwość rozwoju przedmiotów, chodzeniu na questy, może jakieś przygody wieloosobowe, nie nużyła graczy na 100lvl. Czyli musi być trochę do wyboru możliwości rozdawania turek. Częstsze turnieje różne dawałyby też więcej szans na sprawdzenie się. Jakieś pojedynki między graczami. To są moje luźne myśli teraz, bo widać w dokumencie, że to jest jeszcze do przedyskutowania.

Irmis napisał/a:
Gra bylaby osadzona w swiecie Seavranu?

To raczej mało ważne teraz, więc moja odpowiedź to "nie wiem" ;p

Irmis napisał/a:
Jaki planujecie mechanizm wojen?

Ktoś na forum proponował dosyć ciekawy mechanizm wojen - nawet mu piwo dałem :) nie pamiętam, który to temat - ale to jest moja opinia a sam temat również jest do przedyskutowania.

Irmis napisał/a:
BTW 1 miesiac na weryfikacje obranej sciezki rozwoju to b malo. Teraz czesto pare tygodni zajmuje zmodyfikowanie buildu, a tu bedzie mniejsze pole do manewru.


Można by zwiększyć czas - to nie jest końcowa wersja, ale wtedy trzeba by było przedłużyć też erę, czyli zaoferować więcej graczom na 100lvl.

Irmis napisał/a:
Czy konieczne jest tworzenie nowej gry, zamiast modyfikacji starej? Zawsze to jednak rozbicie graczy na 2, podobne gry.

To jest tylko koncepcja, być może nigdy nie zostanie wykorzystana, a może ktoś się nią zainspiruje i będzie chciał wprowadzić w życie. Może też jakieś pomysły stąd będą trafnym pomysłem na rozgrywkę wojowników.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Wielka Błękitna Gildia
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 16