Tematu podobnego nie wdziałem, jeśli jest to przepraszam.
Jak zapewne większość wie, owy cech ma za zadanie pomagać graczom w zorientowaniu się co dany mobek dropi. I tutaj rodzi się problem, który moim zdaniem, warto by skorygować. Przeciętny gracz wpisuje np "Złote Kolczyki" ukazuje mu się dość bogata lista potworków które w okolicach jego poziomu mogą je posiadać. Gracz patrzy co z tego jest w stanie ubić i wybiera jednego z potworków na owej liście. Po 40 walkach z nim okazuje się, ze taki przedmiot niestety mu nie wypadł. O co mi dokładnie chodzi ? Ano o fakt, iż spotkałem się zarówno osobiście jak i poprzez osoby trzecie z faktem iż potworki które coś miały dopić nie robiły tego. Zapewne miały bardzo niską szansę. Jasne można tutaj mówić o pechu danego gracza, ale jestem przekonany ze nie do końca jest w tym cała prawda. Z czasów symulatora Fayla, który zapisywał co z czego wypada pamiętam ze niektóre potworki miały naprawdę marne szanse (nawet w granicach 1-3%). Przechodząc do sedna. Czy zespół odpowiadający za grę mógłby ponownie zwrócić uwagę na owy cech i pomyśleć nad usprawnieniem go, tak by był bardziej przyjazny dla graczy .
Myślę, ze można by zastosować dwa warianty:
a) dla zwykłych graczy nie ukazywać na nim potworków z szansą na drop poniżej 10 lub 5 %, lub tez takie potworki oznaczyć innym kolorem.
b) dla graczy z obkiem dodawać do danego moba % jaki ma na drop danego przedmiotu.
Wszystkie konstruktywne komentarze mile widziane.
Pozdrawiam,
Des.
_________________
ΧΞΣ
- Zanim cię zabijemy, powiedz – banita zadrwił – za co warto ginąć, za pół złotej korony?
- Nie człowieku, za dane słowo.
Ostatnio zmieniony przez Desmond 2010-12-05, 10:49, w całości zmieniany 1 raz
Zapewne chodzi Ci o to zielsko potrzebne do potki na +50 na stałe czy inne tego typu rzadkości z % dropu w granicach ~~0,5-2%.
Rzeczywiście gra mogłaby nieco więcej podpowiadać, chociażby opisowo:
1-10% rzadkość
10-20% małe szanse
20-40% przeciętne szanse
40%+ popularne
żeby wiedzieć z czym to się je.
Oczywiście ideałem byłby dokładny % np. po odpowiednim rozbudowaniu budynku cechu łowieckiego
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Rzeczywiście gra mogłaby nieco więcej podpowiadać, chociażby opisowo:
1-10% rzadkość
10-20% małe szanse
20-40% przeciętne szanse
40%+ popularne
żeby wiedzieć z czym to się je.
To jest całkiem niezły pomysł. Można zrobić coś takiego.
Do tego dodałbym mały przycisk przy każdym mobku w oknie wyboru mobka do bicia w podstawowym trybie walki, który uruchamiałby tą funkcję przeszukania mobka jaka jest aktualnie w cechu łowieckim.
Przycisk pokazywałby sie jesli jesteśmy w organizacji z cechem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum