Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
[S1] PA?DZIERNIKOWA AKTUALIZACJA
Autor Wiadomość
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2010-10-26, 21:28   [S1] PA?DZIERNIKOWA AKTUALIZACJA

PA?DZIERNIKOWA AKTUALIZACJA


Drodzy gracze,

Nadszedł długo oczekiwany moment wielkiej aktualizacji gry na świecie S1. Przez ostatnie kilka miesięcy mielicie okazję śledzić poprzez cotygodniowe notki przebieg rozwoju gry. Dzisiaj wszystkie prezentowane nowości zostają wdrożone do gry. Nadszedł czas na PRE-ERę!

Pre-era potrwa zgodnie z informacjami podawanymi wcześniej do niedzieli. Przez ten czas, będziecie mogli zaznajomić się z częścią nowości jakie dla Was przygotowaliśmy w tej aktualizacji. My zaś, rozpoczniemy tropienie ostatnich błędów, by nie niepokoiły Was gdy rozpocznie się właściwa rozgrywka.

Poniżej znajdziecie pełną listę nowości (za wyjątkiem pewnych rzeczy, które chcemy abyście odkrywali sami - nie ma nic lepszego by przyprawić aktualizację niż kilka tajemnic ;-)). Lista ta jest podsumowaniem prezentowanych Wam przez ostatnie 16 tygodni notek deweloperskich.

Poprawione błędy:
1. Poprawiono błąd odnośnika podczas powtarzania walki z postrachem.
2. Poprawiono błędne wyświetlanie herbów podczas wojny na liście szturmów i obron.
3. Poprawiono błąd odnośnika podczas podstawiania obrony przeciwko szturmującemu wrogowi.
4. Poprawiono błąd targu zdobyczy z przełączaniem do sklepu kompleksowego.
5. Blokada możliwości linkowania.
6. Tarcza na ekranie ekwipunku prowadzi już do tarcz a nie do broni jednoręcznych.
7. Poprawienie błędu niewyświetlających się komentarzy MG przeznaczonych dla obywateli.
8. Błąd z naliczaniem w zadaniach przegranych walk z grupą jako wygranych.
9. Błąd jednoturowego opóźnienia rozpoczęcia działania profitów zadających obrażenia przez okres czasu w walkach w których postać uczestniczyła biernie (Zimna Stal, Zatruty Oręż, Płonący Oręż)
10. Błąd nienaliczania bestii, które pojawiają się więcej niż jednym zadaniu.
11. Błędne wyświetlanie postępu niektórych warunków zakończenia wojny.
12. Błąd przepełniania się turniejów.
13. W walkach grupowych poprawiono błąd "zastępowania się" profitów zadających obrażenia czasowe. Od teraz działają równolegle do siebie.

Nowości i zmiany:
1. Wyświetlanie wymagań rasowych/klasowych w oknie szczegółów przedmiotu w handlu.
2. Wyświetlanie przedmiotów questowych wraz potrzebną ich liczbą do wykonania wszystkich zadań w których występują (z uwzględnieniem zadań zakończonych).
3. Automatyczne zaznaczanie ukończonych walk grupowych + opcja zaznaczania/odznaczania wszystkich w kontynuuj walkę.
4. WojoPoczta v 2.0.
5. Formatowanie newsów trafiających na WojoPocztę.
6. Precyzyjne wyświetlanie bonusów rasowo-klasowych na karcie postaci.
7. Formatowanie newsów na stronie głównej.
8. Moderacja zgłoszonej jako nieregulaminowa poczty.
9. Historia aktualizacji zmieniona na archiwum wieści, powadzi do starszych newsów.
10. Turniej. Ukrywanie statystyk atakowanej postaci jeśli poziom agresora jest niższy niż 50% poziomu atakowanego.
11. Modernizacja i optymalizacja systemu logów walki co przyspiesza ich wczytywanie.
12. Wprowadzenie wypadajek do trybów grupowych.
13. Archiwum statystyk pokonanych bestii dla obywateli.
14. Modernizacja systemu mechanicznego profitów.
15. Rozwijanie profitów na 7+ poziom.
16. Dodano postrachom unikalne profity.
17. Ujednolicenie profitów klasowych (usunięcie profitów zwiększających pancerz i wprowadzenie w ich miejsce dwóch nowych: Zimna Stal i Szarża) oraz drobne zmiany w profitach klasowych.
18. Modernizacja systemu zdobywania doświadczenia, zasięgu widoczności przeciwników oraz zmiana wyglądu podsumowania.
19. Modernizacja panelu kontrolnego walki z grupami (1vsG, GvsG).
20. Modernizacja kroku imię w kreatorze postaci.
21. Zmienne statystyki potworów.
22. Modernizacja ras i klas: drobne zmiany w bonusach
23. Dodanie 2 nowych ras grywalnych.
24. Uatrakcyjnienie innych lokacji jako miejsc do zakładania nowych organizacji: dotacje miejskie.
25. Modernizacja systemu turniejów: awanse i spadki każdego tygodnia, zmiany w liczebności poszczególnych lig turniejowych.
26. Modernizacja kosztów ulepszania przedmiotów.
27. Moderacja podziału w handlu.
28. Opcja premium - statystyki profitów postaci.
29. Opcja premium - poziomy postaci.
30. 3-dniowy okres testowy premium.
31. Grafiki dla grup przedmiotów w oknie szczegółów na kramach i targu ekwipunku.
32. Zmiana regeneracji punktów podróży do 30/dobę. Regeneracja tylko w momencie zmiany dni wirtualnego (nie ma już dodatkowej regeneracji o północy każdego dnia).
33. Podgląd i formatowanie wiadomości na WP.
34. Nowy materiał z którego wykonane są niektóre przedmioty: kość.
35. Questy: zmiana poziomu minimalnego i maksymalnego, na poziom wymagany i zalecany.
36. Niektóre uszkodzone lub stare przedmioty zdobyte z bestii można naprawiać.
37. Sprzedaż sprzętu kompleksowego na targu za talony.
38. Obniżenie ceny wykupu tur z 1zł do 0.20zł
39. Kosmetyka ekranu szturmów i obron.
40. Kosmetyka układu karczmy.
41. Zliczanie procentowe dla kolumn ras i klas w menu Obywatel > Postacie.
42. Dodanie upamiętniającego portretu Mario Van Cool'a do jego postaci, który od tej pory będzie zawsze znajdować się w Błękitnej Szkole Rycerskiej.
43. Schowek na ważne łupy.
44. Dwa nowe rankingi turniejowe.
45. Większy nacisk na fabularny aspekt gry: 39-częściowa historia osadzona w świecie Seavranu.
46. 3 nowe miasta, 12 nowych postaci niezależnych i 27 nowych zadań.

Duże zmiany i nowości:
1. Mapa graficzna.
2. Nowe profity na 175+ poziom.
3. Wyznanie postaci.
4. Nowe typy nagród w zadaniach: przedmioty, zdobycze.
5. Nowy typ zadania: dostarcz przedmiot.
6. Dyplomacja.
7. Wojny w których może uczestniczyć po każdej ze stron wiele organizacji.
8. Wydarzenia wojenne.
9. Eliksiry o działaniu stałym i czasowym (tworzone ze składników zdobywanych z bestii i zadań).
10. Czat wewnątrz gry.
11. Bezpośredni handel zdobyczami pomiędzy graczami.
12. Cech łowiecki: informacje płatne złotem o zdobyczach w dwóch trybach (jeden pokazuje co z bestii można zdobyć, drugi pokazuje bestie jakie mogą pozostawić po sobie wybrany typ przedmiotu).
13. Nowe typy wypadajek aktywnych: tekst (zwoje i księgi mogą zawierać teraz treść), leczenie (do łupów bestii wprowadzono mikstury lecznicze) i ekwipunek (użycie wypadajki daje szansę na zamianę jej w przedmiot ekwipunku).
14. Ankiety.
15. Modernizacja waluty w grze: nowe rodzaje monet.
16. Nowy wygląd gry.
17. Wprowadzenie samouczka.
18. Wprowadzenie nowych form płatności oraz zmiana kosztów konta Obywatel.

Mamy nadzieję, że ta mnogość nowości i zmian sprawi, że będziecie czerpać jeszcze więcej przyjemności z rozgrywki. Tymczasem życzymy Wam miłej zabawy i zapraszamy do gry!

Zespół S:W

PS> Przepraszamy za półgodzinne opóźnienie. Natknęliśmy się na drobne trudności techniczne, które na szczęście udało się nam rozwiązać.
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 16