Małe co nieco o walce: część I
Skoro pokryliśmy przez ostatnie dwa tygodnie temat zadań, przyszła pora by przyjrzeć się bliżej zmianom w walce. A tych jest kilka i mamy nadzieję, że urozmaicą rozgrywkę i przypadną Wam do gustu.
W dzisiejszej notce skupimy się na temacie walk grupowych, gdyż w jej obrębie zaszło sporo zmian. Jak zapewne większość z Was wie, nasze postacie walcząc ramię w ramię z innymi postaciami przeciwko grupom bestii lub postrachom nie otrzymywały nigdy łupów. Z radością śpieszymy Wam drodzy gracze donieść, że od październikowej aktualizacji ten stan rzeczy się zmieni! Od tej pory, w trybach w których bierze udział więcej niż jeden gracz, każdy z nich będzie zdobywał własny łup!
Drugą nowością będzie zmodernizowany panel kontrolny walk grupowych. Stary system automatycznego wyboru zostanie zastąpiony nowym, pozwalającym na większą elastyczność i komfort w wyborze kolejności atakowanych przeciwników. Oczywiście klasyczna opcja ręcznego wyboru pozostanie nadal dostępna w dotychczasowej formie. Zmiana ta obejmie zarówno tryb 1vsG jak i GvsG.
W finalnym punkcie dzisiejszej notki pragniemy oznajmić, iż postrachy zostaną nieco zmienione... a dokładniej wzmocnione specjalnymi profitami dostępnymi wyłącznie bestiom! Strzeżcie się Krwawego pazura i jego ataku pazurami! Nie lekceważcie Termiony Driady i błyskawic jakie ciska w swoich wrogów! Ważcie siły na zamiary chcąc stawić czoła szarżującemu Mumakilowi! Miejcie się na baczności walcząc z Ożywionym Kapitanem Gwardii roztaczającym wokół siebie trującą aurę! Ponadto do istniejących trzech super-klas (niszczyciela, pogromcy i chodzącej śmierci) dołączy aż siedem nowych!
Jako, że temat walki jest bardzo obszerny, wrócimy do niego ponownie już za tydzień. Nie omieszkajcie zajrzeć na forum gdy pojawi się nowa notka!
Zespół S:W
Zapraszamy do dyskusji!