Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Reset punktów i wypadajki.
Autor Wiadomość
Azdrubal
Inteligentny Bot


brak
Mroczny Elf
Berserker
Wiek: 41
Posty: 53
Skąd: ?apanów

Zloto
Wysłany: 2010-06-24, 20:20   Reset punktów i wypadajki. [Cytuj]

Jak w temacie, mam dwie propozycje:

Reset punktów - niejednokrotnie na wyższym poziomie okazuje się, że całkowicie źle prowadziliśmy swoją postać i wtedy klniemy w żywy kamień, bo punktów nijak nie da się odzyskać... A może by tak zrobić płatną wersję takiej usługi? Powiedzmy że gracz ma szansę odzyskać źle rozstawione punkty z jednej ze statystyk, ale nie całość, powiedzmy 80%.
Gracz płaci (decyzja adminów gry, czy walutą Seavranu, czy złotówkami) i wybiera, którą statystykę chce wyzerować i odzyskać część punktów. Dzięki temu część osób będzie mieć szansę na naprawienie błędów, ale też nie będą pokrzywdzeni ci gracze, którzy takiej kasacji nie przeprowadzili, bo mają o te (przykładowe) 20% punktów w statystykach więcej.

Wypadajki - nie wiem, może nie zauważyłem tego, ale chyba jednak nie ma w ogóle takiej opcji. Dlaczego z zabijanych bestii nie wypadają przedmioty użytkowe?:(
Chodzi mi tutaj o typowy złom - miecze ze słabymi statystykami, elementy pancerza...
A niech 1 drop na tysiąc da coś lepszego niż w sklepie (np. topór dwuręczny z dodatkowym bonusem do ataku albo HP, którego w zwykłym sklepie nie kupisz). Dzięki temu gra prowadzenie postaci stanie się o wiele bardziej indywidualne, bo taki berserker będzie się zastanawiać, czy dalej nosić swój topór dwuręczny, czy na przykład zmienić jednak na dwa miecze, bo wydropił taki z 10% na maksymalne obrażenia...
Wiem, roboty z tym sporo, ale przecież nie trzeba od razu zmieniać całego systemu wypadajek, ale wprowadzić 3 - 4 różne rodzaje broni z losowymi bonusami i już jest frajda.
_________________
Praca nauczyła mnie wielu rzeczy, między innymi tego że honor należy zostawić dla przyjaciół - wrogom strzelaj w plecy, bo inaczej oni cię zastrzelą...

Squirrel POWER :D
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Turkusowa Szkoła
     
Jehran


Sidan
Gwardzista
Krush
Wiek: 43
Posty: 151
Piwa: 8/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-25, 18:12    [Cytuj]

A mi sie pomysł Azdrubala podoba. Wniosło by coś świeżego do gry bo jak na razie to nie licząc wypadajek do questów to równie dobrze można by zamiast nich dać więcej złota.
Trzeba wprowadzić do gry jakiś element który by odróżniał od siebie serwery i kolejne ery.
Bo niestety ale niezmienne potworki to porażka. Jeszcze nie widzisz przeciwnika a już wiesz jakie ma staty i że go będziesz bił na określonym poziomie. Po jednej erze gra robi sie wtórna i kompletnie nieciekawa.
_________________
Słowa są jak woda, im więcej ich lejesz tym mniej ich chcą...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-25, 18:56    [Cytuj]

Resetowanie - szczerze mówiąc jestem sceptyczny wobec pomysłu.

Dodanie wypadajkom praktycznego zastosowania - niewykluczone, myślimy nad tym ;-)

Zmienne statystyki potworów - ech te wspomnienia z poprzedniego silnika; potworki beznadziejne, słabe, silne i elity ;-) Kto wie... nie mówię nie ;-)

Cytat:
Po jednej erze gra robi sie wtórna i kompletnie nieciekawa.


/spoiler alert ;-)
Cierpliwości. Wiem, że ostatnio nie pojawiało się wiele nowości, ale od czasu dołączenia do zespołu Fayla i MKeja prace wrą ;-) Jesienią, o ile nie wystąpią nieprzewidziane komplikacje będzie bardzo obszerna aktualizacja ;-)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-06-25, 21:16    [Cytuj]

co do resetow to nie jestem przekonany

Jehran napisał/a:
... Jeszcze nie widzisz przeciwnika a już wiesz jakie ma staty i że go będziesz bił na określonym poziomie...


gdyby potworki korzystaly z profitow klasowych to by nie bylo tak latwo ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
vallo
?ysy


Vallo
Wiek: 42
Posty: 385
Piwa: 31/134
Skąd: ze wsi

Zloto
Wysłany: 2010-06-25, 21:27    [Cytuj]

Kto sobie staty pamięta ten pamięta :P
A można by :
-losowa nazwa wprowadzić :)
_________________
Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  PMC 4 Ever
     
Jehran


Sidan
Gwardzista
Krush
Wiek: 43
Posty: 151
Piwa: 8/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-26, 15:13    [Cytuj]

Phil, ja nie mówię o elitach i innych wybrykach natury. Chodzi mi bardziej o to że np przed początkiem ery tworzy sie nowy zestaw potworków i takie są cała ere, inny serwer nowy zestaw potworków itp. Zdaje sobie sprawę z tego że ręcznie nierealne, ale gdyby się to udało zautomatyzować. Może warto pójśc w kierunku że są bazowe staty dla danego potworka (to co teraz) i dodać zmienną od poziomu. Inna możliwość to ustawić mix zależności od rodzaju potworka (elf, nieumarły itp coś jak bonusy rasowe) do tego dodać bonusy klasowe i rozłożenie punktów zależne od klasy i rasy plus mnożnik poziomu.
Pewnie to tylko moje niespełnione marzenia ale warto zawsze jakieś pomysły poddawać, a nuż to pozytywnie wpłynie na rozwój gry ;)
Tak samo można wprowadzić różnorodność questów uzależniając je od klasy i rasy, przez co nie trzeba tyle ich robić, a z drugiej strony grając inną klasą/rasą mamy inny układ questów. Oczywiście część była by dostępna wszystkim. Ale to temat na inną rozmowę i pewnie tak samo oderwaną od rzeczywistości ;)

Tu nawet nie chodzi o samą realizację tego, ale pójście w kierunku żeby coś sie w tej grze zmieniało, nie tylko cyferka w erze i serwer.
_________________
Słowa są jak woda, im więcej ich lejesz tym mniej ich chcą...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-26, 15:57    [Cytuj]

Potwory były przerabiane w okresie odrestaurowywania gry, tak by były w miarę dobrze zrównoważone. Przerabianie ich co erę przy zachowaniu tego zrównoważenia i dopasowania statystyk do profilu klasy jest praktycznie niewykonalne albo byłyby to zmiany czysto kosmetyczne, nie mające w zasadzie żadnego wpływu na rozgrywkę.

Jedyne sensowne rozwiązanie jakie widzę, to wprowadzenie systemu niewielkiej losowości w statystykach bestii, z grubsza na wzór tego co funkcjonowało w poprzednim silniku. Temat ten w każdym razie mamy na liście rzeczy do opracowania ;-)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 17