No ja tam bym się sprzeczał, zależy na co kto się nastawia. Ciężkozbrojny u Enigmy i Trybika jakoś się sprawdza, zależy kogo chcemy bić. Podpałka uniwersalna, owszem, ale 13k pancerza piechotą nie chodzi
Choć nie grałem rycem, to się nie znam ale ja ogólnie staram się unikać rozwiązań, które wszyscy powielają, taki dziwny jestem, no i koniec końców moje postacie ssą, ale jeszcze wymyślę coś tak dziwnego, że będzie niszczyć
U pewnych klas różne profity się całkiem nieźle sprawdzają. U innych jest gorzej, tylko jeden jest na dobrą sprawę skuteczny (np. palek i boski dar). Ale tak naprawdę to kwestia wyregulowania wartości w profitach mało atrakcyjnych do takich by gracz zaczął rozważać czy nie warto spróbować innego profitu.
Zacząłem kilka dni temu grać w tą grę i chciałem zapytać dlaczego wybieracie jeden z 3 klasowych profitów ... nie można wybrać 3 i 3 rozwijac ? Bede wdzieczny za odp
Ten profit to tak jakby specjalizacja naszej postaci, jeden najemnik (na przykład), będzie typem zwiadowcy i wybierze Krok cienia a inny będzie zabójcą i wybierze zatruty oręż, dzięki temu postacie znacznie się różnią i w walce przeciw danej klasie nie jest tak łatwo. Wyobraź sobie, że wszyscy mieli by te same profity to jednym buildem by się dało wszystko załatwić a tak jak np zrobisz postać do bicie ciężkozbrojnych rycerzy to możesz trafić na podpalacza i przegrać. To, że wybieramy 1/3 profitów pozwala bardziej zróżnicować postacie. Kiedyś był i tak 1 klasowy dla każdej klasy i nie było takiego wyboru. Wtedy wszystkich bili szermierze
_________________ "Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
To może weź to pod uwagę? okrzyk Bojowy w grze sprawdza się lepiej niz szał gryfa (sama gram barbem na retro) i większość barbarzynców ma właśnie ten profit. Niewrażliwość również jest godna polecenia, zwłaszcza jeśli walczysz z przeciwnikiem, który zadaje duże obrażenia i trafia. Moim zdaniem w krótszych walkach lepiej sprawdzi się właśnie Okrzyk.
_________________ Nigdy niczego nie zapominały. Nigdy nie cofały raz ofiarowanej przyjaźni. I nigdy nie przestawały nienawidzić, jeśli kogoś lub coś znienawidziły.
Lathea ma racje. Ogolnie to zalezy od tego jaka postać chcesz zrobić:
-ofensywny barb bierze Okrzyk Bojowy
-defensywny wezmie Niewrazliwosc
Mrocznym elfem akurat spokojnie mozesz sie rozwijac w dowolnym z tych kierunkow wiec to juz Twoj wybor
Wiecej wskazowek co do rozwoju to juz raczej ktos specjalizujacy sie w tej klasie. Ja cale zycie gram szermierzami wiec z nimi moge cos pomoc
_________________
Lykon Rycerz:Naric Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej
PMC
Bo najważniejsza jest wolność!
Okrzyk bojowy jeśli robisz barba z nastawieniem na zręczność
Niewrażliwość jeśli robisz barba nastawionego na zwinność
Szał gryfa? moim zdaniem jak robisz klasycznego barba nastawionego na masę życia i obrażeń - tylko taki się raczej nie sprawdza.
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
A ja myślałem nad tym żeby nie dodać sobie niewrażliwości chodz jestem Ofensywnym barbarzyńcom wiecej daje w siłe i zreczność , mniej w hp , wiec moze lepiej by było dodać niewrażliwość zeby dostawać mniejsze hity hm ??
Najlepiej rób "na czuja". Taka postać daje najwięcej frajdy z grania niż jakaś robiona "pod dyktando" innych. A jak trochę pograsz to sam zobaczysz czy dobrze czy źle zrobiłeś, i w przyszłej erze będziesz mógł poprawić błędy i ulepszyć swoją postać
_________________ "Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum