W moim przekonaniu taki tryb w rozgrywce sprawiłby, że gra stałaby się niegrywalna. Zamiast utrudnić rozgrywkę, sprawiłby, że gracze czuliby się sfrustrowani pechową przegraną i utratą postaci. W rezultacie gracze graliby zachowawczo, bojąc się zmierzyć się z nowymi wyzwaniami - ryzykowanie wiązałoby się z dużym prawdopodobieństwem rozpoczęcia rozgrywki od zera. Nie byłby to świat trudny, ale świat nudny, gdzie każdy atakuje słabe potwory z którymi wie, że nie może przegrać.
Ponadto rodzi to techniczne trudności. Wprowadzenie takiej opcji wymagałoby dopisania nowego kodu TYLKO dla serwera HARD, a prowadzenie dwóch lub więcej wersji kodu tej samej gry byłby dużym utrudnieniem dla nas.
Niemniej jednak, być może kiedyś wprowadzimy opcję pewnej ilości "żyć" jaką posiada postać, które byłyby uzupełniane wraz z osiąganiem pewnych progów poziomowych (np. postać startuje z 10 życiami, na 10 poziomie dostaje kolejne 5 do tych, które jej pozostały, na 20 kolejne, itd.).
Ewentualnie, drugą opcją mogłaby być strata expa.
NA razie woje są zbyt "losowe" ,żeby zostawić1 życie ,ale pomysł z tymi kilkoma nie jest zły:)
Będzie mniej siana - będzie mniej upgr i to powinno styknać.
A pytanie za piwo - gdzie można się rejestrowac ?:P
_________________ Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Pozwól, że spytam. Grałbyś w hardcorową ale niegrywalna grę? Zanim odpowiesz, zastanów się dobrze jaką byś miał przyjemność z rozpoczynania gry wciąż na nowo ;-) Wyobraź sobie, że w pocie czoła udało Ci się nie zginąć przez 2 tygodnie i zrobić 30 czy 40 poziom. A tu nagle, zupełnie nieoczekiwanie, przez wielki pech Twoja postać przegrywa z potworkiem, z którym zwykle bezproblemowo wygrywasz. Musisz zaczynać od nowa, ale teraz nowe postacie giną co kilka dni. Nie byłoby to dla Ciebie frustrujące?
Śmierć :
- -10% expa z danego lvla ( postać nie może spaść na niższy lvl )
- -??% złota bazujący na lvlu
Gildia :
- bank gildyjny ( system wpłat i wypłat na konto własne i gildyjne )
- ranking wewnętrzny
Wojny :
- możliwość ataku w grupach 3-5 osobowych
Pozwól, że spytam. Grałbyś w hardcorową ale niegrywalna grę? Zanim odpowiesz, zastanów się dobrze jaką byś miał przyjemność z rozpoczynania gry wciąż na nowo ;-) Wyobraź sobie, że w pocie czoła udało Ci się nie zginąć przez 2 tygodnie i zrobić 30 czy 40 poziom. A tu nagle, zupełnie nieoczekiwanie, przez wielki pech Twoja postać przegrywa z potworkiem, z którym zwykle bezproblemowo wygrywasz. Musisz zaczynać od nowa, ale teraz nowe postacie giną co kilka dni. Nie byłoby to dla Ciebie frustrujące?
A ja nadal w zaparte, ze na tym polegała hardkorowość przynajmniej ludzie nie byliby maksymalnego zasięgu, bojąc się ryzyka :p Nie, nie frustruje mnie to, tak samo jak nie frustrowało mnie jedno życie w Contrze i "game Over" po strzale w nogę w ARMA. Ale rozumiem, nie każdy ma takie podejście jak ja Z tego co wcześniej zrozumiałem, to właśnie miał być serwer dla takiego wąskiego grona graczy, którzy podejmą ryzyko Ale też rozumiem że to sprawia problemy natury technicznej.
To nie jest życzenie tylko przykład jakie mogłyby być zmiany na tym serwerze.
Chodziło mi o to że byłoby tak jak w walce XvX z ta różnica że gracz musi wyznaczyc kolejność atakowania : lvl , atak , def , hp , pancek ,losowo
Powiem Wam coś:
- Serwer hard ruszy pewnie w takim stanie jak jest teraz
Wiedzieliście, że ruszy od dawna, a dopiero jak wszystko jest gotowe to rzucacie setką pomysłów ?adnie to tak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum