Wygrywający zyskuje doświadczenie, a przegrywający go traci.
Powiedziałbym, że to ryzykowny pomysł. Ze stratą złota łatwiej się pogodzić, jeśli nie mamy wpływu na atak na naszą postać. Strata expa może być bardziej frustrująca dla gracza, chyba, że będzie limit napadów na jedną osobę w określonym przedziale czasowym (inaczej słabsi gracze byliby nieustannie gnębieni przez silniejszych).
Przedziału czasowego raczej bym nie chciał mieszać w to (ew. coś w rodzaju kolejnych dni).
W sumie do tego gnębienia masz rację. Myślałem, że taka reputacja mogłaby to ograniczyć. Tylko tu jest problem z konsekwencją - trza byłoby zlikwidować całkowicie stratę expa przy przegranych, albo zostawić przy potworach. W sumie już tracisz exp nie wykorzystując energii skutecznie...
EDIT: Jak pisałem to posta Bolivara nie było ;D Będą takie miejsca, gdzie nie będzie można napadać lub skończy się to czymś przykrym.
Dark - a nie lepiej darować sobie napadów?
Bo przy obecnej sile potworków to gracze będą tylko napadać.
Właśnie wbiłem się na pierwsze miejsce w rankingu, a duży jadowity pająk mnie pokona...
Dark - a nie lepiej darować sobie napadów?
Bo przy obecnej sile potworków to gracze będą tylko napadać.
Właśnie wbiłem się na pierwsze miejsce w rankingu, a duży jadowity pająk mnie pokona...
No niby też racja, że lepiej się balansem zająć, jakąś "erę" zrobić
Ale co do tych napadów to trochę źle nazwałem. To miała być normalna między gildyjna walka, tylko nie w postaci honorowych wyzwań, a po prostu sieczka. Później to by łatwo zaimplementować pod statystyki gildii (pomysł mam).
Heh późno było a ja zmęczony miało być wojacy ogólnie pomysł samej gry fajny ale.... gracz mało może kombinować, póki co
Póki co to tak Ogółem większość skilli i eq będzie przebudowana pod balans pewno. Ma to tak wyglądać, że już od około 20 poziomu ma się zacząć kombinowanie, które skille kupic/założyć, jakie eq wybrać, w jakiej kolejności skille mają być ułożone... Jak dodam buffy i hexy jako typ skilla oraz warunki skillów to już będzie zupełnie (dobra, wiem, że to pewnie wam mało teraz mówi ).
Btw: jakby co, to wy tak wolno expicie przez te overpowered potwory - nie tak miało być
No właśnie stwory są trochę silne wiesz co wrzuć.... coś a'la drzewko umiejętności z diablo, wtedy zacznie się rozkminka tez zeby bylo wiadomo jak rozwine umiejetnosc o 3-5 poziomow to co dostane a nie łapu-capu ogólnie ja bym sie oparł na rozwiązaniach diablo 2
No dobra, patch się wgrał Co w nim?
1) naprawione błędy, m.in sławna trucizna nie działała dobrze (celny cios wówczas też), ranking nie wyświetlał dobrze miejsca za czołówką, magowie mieli za wysokie wymagania na 3 umiejętności
2) dodane gildie - może w niektórych miejscach wymagają dopracowania (m.in. nie wprowadzałem wymagań i kosztów gildii, wiedząc, że nikt nie sprosta jej wymaganiom na razie w fazie testów )
3) walka nazywa się trening i można go rozpocząć tylko, gdy jest się z kimś w jednej organizacji
4) nowe tła (dzięki kafelkom Phila)
5) nieco inaczej rozłożona mapa (klikniecie to sami zobaczycie)
6) nowe obrazki
7) zmiana cen i siły potworów (ale jak zawalczyłem raz, to nadal pająki wydają się dla mnie za silne - pewno przez naprawioną truciznę niech ktoś inny jeszcze oceni)
I to chyba wszystko.
IMHO błędem jest, że przedmioty sprzedawać można tylko u tych NPC, u których się je kupiło.
Merytorycznie to taki płatnerz IMHO nie będzie chciał od ciebie miecza, bo wiedząc, że kupcy przychodząc do niego po inny towar, nie kupią tego miecza.
A praktycznie to mogę jak chcę dawać różne ceny skupu i sprzedaży, określić kto tylko kupuje lub tylko sprzedaje, a kto obydwie rzeczy. Również jeden przedmiot może być sprzedawany w dwóch różnych miejscach po różnej cenie. Tak więc tu możliwości sobie w kodzie zrobiłem. Wystarczy chcieć
IMHO błędem jest, że przedmioty sprzedawać można tylko u tych NPC, u których się je kupiło.
Merytorycznie to taki płatnerz IMHO nie będzie chciał od ciebie miecza, bo wiedząc, że kupcy przychodząc do niego po inny towar, nie kupią tego miecza.
A praktycznie to mogę jak chcę dawać różne ceny skupu i sprzedaży, określić kto tylko kupuje lub tylko sprzedaje, a kto obydwie rzeczy. Również jeden przedmiot może być sprzedawany w dwóch różnych miejscach po różnej cenie. Tak więc tu możliwości sobie w kodzie zrobiłem. Wystarczy chcieć
50% niższa cena skupu u tych, którzy tego nie sprzedają. Człowiek albo będzie musiał się nachodzić, albo wziąć te kilka groszy mniej
_________________ "Wojna to wojna, a nie cholerne przedszkole."
Best Book evar: "Mistrz i Małgorzata" Michaiła Bułhakova.
Większy szczur nie zadaje mi obrażeń...
A energii i życia mam tyle, że mi się w pasku nie mieści i musi go przenosić do następnej linijki ^^
Nie zadaje bo masz rewelacyjną koszulkę, która chroni ciebie od niego.
A to, że się nie mieści to dwie rzeczy:
1) "overheal" - skille mogą ciebie uleczyć ponad twoje maksymalne hp
2) jeżeli pancerz zaabsorbuje więcej niż zadaje przeciwnik, to ciebie leczy xD
Naprawię to. Ale przyznam się, że od kilku dni nie mam dostępu do kompa i nie zapowiada się bym go miał dłużej niż w tym momencie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum