Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2011-05-18, 10:33
[Retro]Szare Miecze vs Zakon Smoka - błąd wojenny.
Autor Wiadomość
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2010-11-02, 21:03   

Cytat:
Pjert co piłeś i dlaczego się nie podzieliłeś?
Wystarczy że 1 warunek był spełniony i wojnę można zamknąć. Nikt nie będzie czekać aż ruszycie odbyty i łaskawie wykonacie szturm (który i tak skończył by sie miazgą ;) ). Desmond zakończył wojnę prawidłowo, a wynik wojny zmieniono, ponieważ został on nieprawidłowo wyświetlony. Tekst o premiowaniu ZS jest śmieszny.


Nie będę pytał co piłeś bo mnie to nie interesuje i takie uwagi uważam za nie na miejscu. Rozumiem, że był błąd polegający na tym, że defensorowi podświetliły się warunki zwycięstwa przysługujące ofensorowi, tak więc po kliknięciu zakończenia wojny poszkodowany w wyniku błędu został właśnie Zakon Smoka.

Jednak błąd został zrekompensowany w taki sposób, że warunki zwycięstwa, które przysługują ofensorowi zostały przydzielone defensorowi, mimo że wg zasad tak być nie powinno i wojna powinna najzwyczajniej w świecie trwać i jeśli już mieliśmy przegrać to dopiero po tym gdy Zakon Smoka albo by nas wybił do reszty albo przeszedłby do ofensywy i zdobył dość czystych wejść.

Chyba, że coś pogmerałem, to przepraszam ;) Fajnie by było jakby na przyszłość warunki zakończenia działań zbrojnych działały już dobrze by nie trzeba było posuwać się do arbitralnych, zawsze komuś nie pasujących, posunięć.

Ps. Twoje post scriptum wiele o Tobie mówi :)
Pps. Dobrze, zostało mi wyjaśnione że warunek trzydniowej niekatywności wreszcie działa logicznie, fajnie że stało się to przy trzeciej zakończonej w ten sposób wojnie, lepiej później niż wcale, szkoda tylko że gdy to samo działo się na s1 dwukrotnie nikt nie kiwnął palcem - można było odnieść wrażenie, że tak, wbrew logice ma być, a się okazało że miało być w wypadku gdy określeni ludzie z tego korzystali, a przynajmniej tak to teraz wygląda, ale mniejsza o to, grunt że poprawione na przyszłość dobrze.
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
loolki


Posty: 148
Piwa: 17/7

Zloto
Wysłany: 2010-11-02, 21:15   

Khhagrenaxx napisał/a:

Rozumiem, że był błąd polegający na tym, że defensorowi podświetliły się warunki zwycięstwa przysługujące ofensorowi, tak więc po kliknięciu zakończenia wojny poszkodowany w wyniku błędu został właśnie Zakon Smoka.



Z tego co wiem to są warunki dla defensora, tylko był błąd w skrypcie i dlatego po ich kliknięciu wygrywał ofensor.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-11-02, 21:24   

Cytat:
fajnie że stało się to przy trzeciej zakończonej w ten sposób wojnie, lepiej później niż wcale


Nikt wcześniej tego nie zgłosił, to skąd mieliśmy wiedzieć?

Cytat:
Fajnie by było jakby na przyszłość warunki zakończenia działań zbrojnych działały już dobrze by nie trzeba było posuwać się do arbitralnych, zawsze komuś nie pasujących, posunięć.


Po pierwsze, nie było to w żaden sposób arbitralnie podjęte działanie. Zgodnie z przyjętą mechaniką wojen, jeśli w ciągu 72h godzin nie odbędzie się żadna walka, to spełniony jest warunek wygranej przez obrońcę (by zapobiec wojnom, które się nigdy nie skończą). W tym przypadku warunek nieaktywności zadziałał tak, że wygrał agresor, co było ewidentnym błędem. Zostało to zgłoszone, więc interweniowaliśmy. Gdyby w poprzednich dwóch razach ktoś nas poinformował o nieprawidłowo działającym warunku, zrobilibyśmy to samo co dziś.
Po drugie, po aktualizacji wszystkie warunki powinny działać już prawidłowo.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2010-11-02, 21:41   

Podobna sytuacja dwukrotnie miała miejsce na s1 w poprzedniej, zakończonej niedawno, erze. I naprawdę można było odnieść wrażenie, że tak - wbrew logice - ma być. Było to zasygnalizowane w którymś z tematów HDK vs MP, jeśli już chodzi o ścisłość, ale jak już pisałem, lepiej późno niż wcale, więc ok.

Kolejna sprawa związana z błędnym działaniem tego warunku zwycięstwa, teraz już naprawionego, to że zwyciężający w ten sposób - do niedawna agresor, od teraz defensor - dostaje złoto, które bierze się znikąd, bo przegrany go nie traci. Nie wiem czy to zostało również zgłoszone i w efekcie naprawione, więc jak coś to robię to właśnie, a jeśli było to przepraszam za niedopatrzenie.

Gramy dalej i pozdrawiam.
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2010-11-02, 23:36   

Widzę że już część z was odchodzi od tematu. Temat uważam za wyczerpany, administracja odpowiedziała na pytania więc zamykam ten temat bo robi się troszkę już spam.

Edit
?ysy używaj takiego przycisku jak edytuj post i nie pisze trzech postów pod sobą. Potraktuj to jako słowne upomnienie ;)
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 16