Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
O tym co będzie dalej
Autor Wiadomość
Stolarz


Vercingetorix
Lacert
Szermierz
Vercingetorix
Wiek: 33
Posty: 105
Piwa: 4/35
Skąd: Świebodzice

Zloto
Wysłany: 2010-01-26, 16:51    [Cytuj]

Cytat:
powiedzmy zę powstana nowe gildie, powiedzmy 5 -7 gracze rozloza sie rownomiernie, bardzo piknie... ale, "matematycy" z jednej czy nawet trzech gildii zaraz stworza nowe pomoce, te gildie wyskocza do przodu i bedzie to samo ;p nie do karzdej trafia ludzie z taka pasja i checia bycia naj.

na to jest rozwiązanie, po prostu niech ci "matematycy" udostępnią swoje pomoce dla wszystkich i problem zniknie ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Kherehabath


Kherehabath
Wiek: 40
Posty: 615
Piwa: 47/48
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-01-26, 17:34    [Cytuj]

Ja proponuje z gory ustalic sklad tych nowych gildii przydzielic sie i sprobowac ;P
_________________
Wymiana gier na PS3, Xboxa 360, PC za darmo! Sprzedawaj używane gry bez prowizji!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kalam
ot klikacz amator


----------
----------
Wiek: 43
Posty: 174
Piwa: 40/21
Skąd: Brzydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-01-27, 16:21    [Cytuj]

Z tego co się zdążyłem zorientować PMC po tej erze odejdzie do lamusa (choć chodzą słuchy o wejściu kiedyś tam na retro ale kto by dał im wiarę). Także więc znajdzie się sporo graczy bezdomnych i jeśli totalnie nie zrezygnują z rozgrywki, to na pewno będą chcieli zasilić szeregi gildii "nieszablonowej". ;)
_________________
http://gildiapmc.nazwa.pl/forums/
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Ciran


Naric
Lykon
Rycerz
Wiek: 36
Posty: 68
Piwa: 4/23
Skąd: Lubań

Zloto
Wysłany: 2010-01-27, 20:07    [Cytuj]

Ja osobiscie nie wyobrazam sobie wojów bez PMC, gram troche z tymi ludzmi i sie przywiazalem. Gralem w innych gildiach na pozostalych serwerach i to juz nie bylo to samo.
Moim zdaniem to nie stare gildie czy zwyczaje zabijaja wojów tylko coraz wieksze parcie do bycia najlepszym. W pierwszej erze powstalo kilka gildii i nikt nie patrzyl na to czy bedzie w najsilniejszej, szedl tam gdzie mu pasowalo lub kogos znal. Kolejne serwery i ery juz pokazuja tendencje do powstawania dziwnych olbrzymich tworów, tak ze w rezultacie na serwerze sa 2 gildie, ktore walcza miedzy soba co na dluzsza mete zaczyna byc nudne. Nie wiem czy to nie z winy Hordy, ktora zdominowala kompletnie przez swoja liczebnosc pierwsza ere.
Jak temu zaradzic? Ciezko powiedziec, wedlug mnie wszystko zalezy od graczy, zalezy Wam na zabawie czy na wygrywaniu za wszelka cene? Im wiecej stronnictw tym wieksza zabawa, bo zaczyna sie polityka, umowy, sojusze, świat zaczyna zyc wlasnym zyciem. Moze by wrocic do zwyczaju moderowanych wojen ? Tyle, ze nie przez team ale przez samych graczy. Niech powstanie cos ala Senat Seavranu, w ktorego sklad beda wchodzic ambasadorowie wszystkich gildii. Bedzie w nim mozna zaskarzyc na przyklad bezprawny atak na nasze ziemie. Dzieki temu mniejsze gildie nie beda sie musialy bac rozbudowy i beda mogly prowadzic wojny z innymi rownymi sobie nie obawiajac sie ze regularnie co tydzien beda farmione dla złota przez te najwieksze. Moze to tez przywroci troche klimatu? Moze gildie znowu zaczna sie miedzy soba komunikowac, wysylac poslancow z listami itp.
Oczywiscie takie rozwiazanie ma wielka wade, a mianowicie nie jest narzucane przez mechanike, zeby to dzialalo i mialo jakikolwiek sens kazdy musialby sie dostosowac i przestrzegac ustalonych zasad.
_________________

Lykon Rycerz: Naric
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej
PMC
Bo najważniejsza jest wolność!

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Niezależni Piraci Wielkiego Morza Czaszek
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-01-27, 23:14    [Cytuj]

@Ciran Moim zdaniem, to Horda właśnie pokazała, że ludzie chcą nowych tworów. Przynajmniej mogę to powiedzieć po sobie, dołączyłem, bo to nie był GWN, to nie było BG, tylko coś nowego (i byli turkusowi). ;) A co do bycia coraz lepszym, to taka natura ludzka, ulepszanie siebie jest motorem tego świata... ;P



Azareus poruszył sprawę, która najprawdopodobniej krążyła już od dawna po różnych postach, forach gildyjnych, okienkach komunikatorów czy w samych głowach graczy. Brawo, że jako pierwszy się przełamał i zachciało mu się utworzyć taki temat na głównym. ;)
Plan utworzenia wielu gildii jest świetny, ale pewnie na planach się skończy, bo umysłów innych ludzi nie zmieni. W samym temacie już coraz wolniej się pojawiają nowe posty - czyli przeczytany, zignorowany, a potem zapomniany. ;)
Przyłączanie się do wieloerowych molochów, to może i przywiązanie emocjonalnie niektórych jednostek czy sugerowanie się nickami ludzi których lubimy, ale moim zdaniem reszta robi, to po prostu z przyzwyczajenia, co erę się przyłączy bo jest wygodnie. ;)
Ale rozdzielanie graczy po 5-ileśtam gildii, będzie najprawdopodobniej przypominać tworzenie drużyn podwórkowych ja biorę ciebie, a ja ciebie, tamtego nie lubię. ;P

Ok powiedzmy że jednak się pojawi 5 gildii, na pewnym etapie będzie po równo, rozdzielili się "forumowicze", reszta graczy najprawdopodobniej będzie się sugerowała nickami osób i tak znowu np. 2 będą mieć 10 podań, a reszta 0. I co wtedy ma zrobić mistrz? Powiedzieć nie, wybacz ale wszystkie gildie rozdzielają się po równo i ty niestety teraz do nas nie możesz dołączyć. Ustawiamy sobie wszyscy maksymalnie 20 graczy na gildię. ;P

Jeszcze dojdzie do tego (co nie zaprzeczę by było super), że gildie będą zabiegać o specjalistów, tzn.: gildia A - musimy zwerbować paru berków, żeby łatwiej pokonać gildię B, gildia B - przyda nam się paru rycerzy żeby zabezpieczyć się przed zerkami z A. ;) Czyli w ruch by poszła wojopoczta i wymienianie się graczami z innymi gildiami. Fajnie fajnie, ale to nadal gdybanie...


Bądź co bądź powodzenia zgadajcie się i rozdzielcie, dajcie się przekonać i zaplanujcie wszystko. ;)

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 37
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-01-28, 00:02    [Cytuj]

Ciran napisał/a:
...Kolejne serwery i ery juz pokazuja tendencje do powstawania dziwnych olbrzymich tworów, tak ze w rezultacie na serwerze sa 2 gildie, ktore walcza miedzy soba co na dluzsza mete zaczyna byc nudne...

Gra mało osób i to jest przyczyną powstawania tylko kilku gildii. Za starych czasów kiedy grała masa było więcej gildi a teraz nima komu ;] . W najbliższym czasie chyba nic sie nie zmieni. Bynajmniej do restartu Retro.
Przydałaby sie jakaś akcja żeby przyciągnąć nowych graczy. Jednym z dobrych pomysłów byłoby "darmowe wykupienie" straconych turek. Ale to juz nie odemnie zależy.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 40
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2010-01-28, 00:20    [Cytuj]

Ciran, ja właśnie czasy Hordy wspominam wyjątkowo miło. Dała graczom z różnych stronnictw cel. Wiele się działo i było ciekawie.

Obecna sytuacja raczej nie jest skutkiem tego, że część osób gra "koksiarsko" - to jest w każdej grze. Ja bym stawiał na zauważalny już od dawna brak rozbudowanej "klasy średniej" w wojach. Czyli graczy, którzy się w miarę regularnie logują, zazwyczaj są poza topką, ale wypełniają gildie i fora swoistym życiem i konkurują z sobie podobnymi.

Niemniej w pomyśle wezmę udział, choć jeszcze nie wiem, w jakiej dokładnie formie.
Wbrew pozorom założenie nowej gildii nie jest takie trudne - wystarczy pomysł trochę ciekawszy niż "Rycerze Smoczego Miecza", czy inny zlepek kojarzących się z fantasy słów i wysłanie pw do kilku-kilkunastu osób, z prośbą o dołączenie, lub wskazanie ew członków, najlepiej jeszcze przed startem nowej ery.

Moim zdaniem, jeśli pomysł ma zadziałać, to po przedstawieniu graczom należy pogadać z mistrzami gildii. Nie o tym, co ma być nowego, ale by uzyskać porozumienie, by nie tworzyć na retro, w następnej erze starych gildii ;P
A potem to już pozostaje założyć temat z propozycjami nowych gildii. Jeśli ktoś z wyjdzie z pierwszym projektem i parę osób zadeklaruje się nawet jeśli nie tworzyć, to pomóc tym, którzy chcą się tego podjąć, to jakoś ruszymy =)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Ciran


Naric
Lykon
Rycerz
Wiek: 36
Posty: 68
Piwa: 4/23
Skąd: Lubań

Zloto
Wysłany: 2010-01-28, 11:20    [Cytuj]

Nie no ja osobiscie tez pierwsza ere wspominam najlepiej. Horda sama w sobie była wyjatkowo ciekawa gildia i rzeczywiscie pobudzila cala reszte do dzialania. Chodzi mi o to tylko, że po tej pierwszej erze ludzie zaczeli dązyc do stworzenia czegos podobnego w kolejnych erach. Nie podobnego klimatem, czy pomyslem poprostu dazyli do jak najwiekszej liczebnosci, zeby byc najsilniejsza gildia i rozdawac karty.
_________________

Lykon Rycerz: Naric
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej
PMC
Bo najważniejsza jest wolność!

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Niezależni Piraci Wielkiego Morza Czaszek
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2010-01-28, 16:03    [Cytuj]

Ciran, nie zgodzę się co do tego, że po Hordzie gildie zaczęły dążyć do jak największej liczebności. Wcześniej niektóre gildie też miały takie tendencje. A obecnie dużo liczebność BG i PMC wynika z likwidacji Hordy i GK. No i jeszcze w BG siedzi połowa GWNu ;)
A że najliczniejsza gildia zawsze ma lepiej(co nie znaczy, że będzie miała łatwo - patrz końcówki poprzednich er na s1 i s2), to wiadomo od dawna ;)
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 37
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-01-28, 16:47    [Cytuj]

Cytat:
A że najliczniejsza gildia zawsze ma lepiej, to wiadomo od dawna

Ale to jest fakt globalny, a nie odnoszący się tylko do wojów i tego raczej się nie zniweluje (a raczej: nie powinno się). :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Madaj
s2 Eledhel

Eledhel
Lacert
Mnich
Wiek: 36
Posty: 67
Piwa: 1/9
Skąd: Leszno

Zloto
Wysłany: 2010-01-31, 02:37    [Cytuj]

Jak już ktoś wcześniej wspominał największym problemem jest: BRAK GRACZY! Bo gdy graczy jest z 200 na serwerze to po co zakładać nowe gildie? 150 ludzi pójdzie do dużych gildii 30 zostanie w szkołach a reszta skończy grę bo nie będzie wiedziała o co tak naprawdę tutaj chodzi. Dlatego powstają wieloerowe molochy gdyby ludzi byłoby załóżmy 1000 na serwerze to te tradycyjne :D gildie mogłyby żyć sobie i prowadzić prym jako najbardziej elitarni wojowie na Seavranie. I tak byście grali praktycznie tylko w swoim gronie, a reszta graczy by dołączyła do mniejszych nowszych gildii i wszystko byłoby cacy. Tematy takie jak ten NIE BY?YBY potrzebne! Dlatego ja proponuję aby zrobić jakąś akcję promocyjną grę (reklamy na forach przez gg itp (desperaci mogą także spróbować szczęścia na czatacha xD) najlepiej wspieraną przez team (zaproszona przez nas osoba wpisuje w odpowiednie okienko nasz email za to my dostajemy np. ileś tam groszy na W-F czy dodatkowe walki treningowe/xvsx/z postrachami.

Moje zdanie ale jeżeli powstanie na retro kilka nowych gildii to jak najbardziej zagram i na tym serwerze :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kefeon
główny cienias


Wiek: 35
Posty: 75
Piwa: 13/12
Skąd: zewsząd

Zloto
Wysłany: 2010-01-31, 10:10    [Cytuj]

Madaj, dobry? jesteś, ale wiedz, że są lepsi od Ciebie. I nie mówię tu o mej skromnej osobie, choć to akurat prawda, ale o Teamie, który już wpadł na pomysł linków referencyjnych i dawania jakichś tam czegoś za promowanie Wojów na różnych forach tematycznych. Jak widać, nie pomogło zbytnio (tzn nie wiem, ile ludzi gra na s1, bo sam obecnie nie gram, ale skoro powstał temat, to znaczy, że niewiele).
Oczywiście masz rację co do tego, że Wojom brak nowych graczy, którzy zaangażowali by się w grę. To chyba największy problem, ale jedynym rozwiązaniem, które mogłoby pomóc jest chyba spamerska, odpłatna reklama w formie banerów i wrednych okienek, tak jak robią te Traviany i inne dziadostwa. Tak, wiem, że to kosztuje, ale to chyba jedyne wyjście, skoro system referencyjny i reklamy na forach nie pomogły...

I proszę mnie nie zadawać* głupich pytań w stylu "A Ty chociaż czytałeś temat, pacanie, że się odzywasz?" bo wiadomo, że nie przeczytałem.

* wiejski akcent rulez

Oi! Watch your language! A na poważnie to słowne upomnienie, to poprawione słowo jeszcze nie przestało wedle norm być wulgaryzmem ;) - K.
_________________
"Życie to chytra sztuka. Kiedy masz wszystkie karty w ręku, zaczyna grać z tobą w szachy."
Ostatnio zmieniony przez Khhagrenaxx 2010-02-01, 08:28, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Elasharr
Hersztunio


Ork
Mnich
Wiek: 38
Posty: 138
Piwa: 7/21

Zloto
Wysłany: 2010-01-31, 16:13    [Cytuj]

Z góry uprzedzam, że prześledziłem temat dość pobieżnie, więc i pobieżnie odpowiem, bo nie lubię się rozpisywać pod miarę. [edit]no, dobra troche jednak nabazgrałem[/edit]

1. Veas nie umarło. Ono drzemie :)

2. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem w ogóle sens ogólny wątku, ale chodzi chyba o to, że jest nudno i trza coś zmienić.

3. Osobiście nie zapalam się jakoś bardzo do rozbijania obecnego układu. To nie jest jakimś wielkim problemem tej gry. To jest walor, właśnie ta wieloerowa tradycja niektórych gildii mnie bardzo kręci i bardzo lubię śledzić ich losy.
Zresztą nikt nikomu nie broni stworzyć jakiejś nowej organizacji. Jak ktoś to zrobi z głową i da reklamę na forum, myślę, że znajdzie wielu chętnych, bez względu czy będzie miał sławny nick czy nie.

4. Problemem jest to, że jest nas za mało i jakie byśmy ustawili konfiguracje to i tak będą ci sami ludzie.
Nie spowodujemy eksplozji nowych graczy tym, że będziemy zachęcać ludzi. Skoro było nas wielu i się znudziło, to znaczy, że coś jest nie tak z samą grą. Klimat, owszem część ludzi przyciąga, ale większość interesuje sama rozgrywka.
Zauważyłem, że ludzie odchodzą wraz ze zwiększaniem się złożoności gry. Więc moje propozycję będą szły raczej ku zmianom w systemie, a nie w społeczności.

a) Niech serwerem nr 1 będzie serwer noszący miano retro. Jest on najbardziej przystępny do grania. Rozgrywka jest łatwa i przyjemna. Nie zniechęca nowych złożonością. Obecnie pewnie każda świeża krew ląduje na s1, nie robi questów, grupek walk w gu, nie jest aktywna na forach. Nie chce mu się kombinować całymi dniami jak zaliczyć kolejnego questa. Spada w rankingu i wkurzona rezygnuje.
A tacy gracze, którzy nie wychodzą aktywnością poza samą grę też są potrzebni i stanowią raczej większość w każdej grze tego typu. Tacy gracze najlepiej by się odnajdywali właśnie na retro, gdzie można sobie grać łatwo, bez kombinowania, a nawet bez większych interakcji z innymi graczami.

b)s2 i hard powinny zostać zawieszone. A obecny s1 mógłby być ewentualnie nowym s2, ale w sumie można też zawiesić póki nie będzie większej ilości graczy.

c) Przywrócić konta: brązowe,srebrne,złote(do pojemności 360 turek). Niech będzie można ulepszać konto za talony. Myślę, że wielu graczy chciałoby móc chociaż ze 2 dni gromadzić turki, a nie potrzebują obka i szkoda im kasy. A stracone turki są myślę częstą motywacją do zakończenia gry. Obywatel oczywiście dalej za kasę.

d) Przydałby się zmiany, które poprawiłyby sytuację niesiłowców, chociażby lepszy ekwipunek? Ale to już akurat na dalszy plan.

[edit 2.] Acha, poza tym dla nowych graczy stary układ gildii jest i tak nowy :P [/edit]
_________________

Każdy exp jest dobry.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kudlaty
Narn i Hin Hurin.


Wiek: 40
Posty: 402
Piwa: 4/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-01-31, 16:46    [Cytuj]

Elasharr napisał/a:
Przywrócić konta: brązowe,srebrne,złote(do pojemności 360 turek). Niech będzie można ulepszać konto za talony. Myślę, że wielu graczy chciałoby móc chociaż ze 2 dni gromadzić turki, a nie potrzebują obka i szkoda im kasy. A stracone turki są myślę częstą motywacją do zakończenia gry. Obywatel oczywiście dalej za kasę.


Bardzo dobry pomysł. Moim zdaniem jeden z lepszych w tej dyskusji.
_________________
"Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kefeon
główny cienias


Wiek: 35
Posty: 75
Piwa: 13/12
Skąd: zewsząd

Zloto
Wysłany: 2010-01-31, 21:04    [Cytuj]

Cytat:
Kefeon, wybacz


Nie wybaczę, bo nie ma czego, wyrażasz tylko swoją opinię ;)

Cytat:
pomysł dawania czegoś konkretnego w W-F za każdą osobę zarejestrowana z naszego ilnku, to coś innego niż zbieranie na miesiąc obka poprzez wysyłanie podobnego linku do 400 różnych osób.


Dla mnie to to samo, wysyłam komuś linka, coś za to dostaję. Chyba, że obecnie trzeba tylko kliknąć w link, a nie rejestrować się, no to wtedy byłaby to różnica. Ale to chyba łatwo zmienić, zamiast naliczać po kliknięciu, nalicza po rejestracji z danego linka.

Cytat:
Gdybyś przeczytał temat, to wiedziałbyś, że jest o tym, co gracze mogą zrobić na poprawienie sytuacji w grze.


Rozgłaszanie w gronie znajomych, linki referencyjne, reklamy na forach. Skoro to nie pomogło, sami gracze niewiele mogą zrobić, ewentualnie ściepę na płatne reklamy. Można jeszcze próbować spam-pocztą zachęcać nowych do zaglądania na forum, gdzie mogliby uzyskać profesjonalną pomoc graczy z kilkuletnim stażem, ale to pewnie już jest robione. Trzeba zadać sobie pytanie, czym Woje różnią się od innych browserówek. Pierwsze, co mi przychodzi do głowy, to walka z innymi graczami. są treningi ze "swoimi", są turnieje, raz w tygodniu, są wojny, ale to dopiero od pewnego momentu ( po opuszczeniu szkoły, czyli po kilku tygodniach gry). No i wsio, koniec. "Będą" pojedynki (jeśli już są na s1, to przepraszam bardzo), dobrym pomysłem byłoby też przywrócenie "Wyzwań" z, bodajże, IV ery, gdzie walczyło się ze wszystkimi graczami za specjalne punkty i w przypadku wygranej zajmowało się miejsce tej osoby i, chyba, jakieś punkty, które za przegraną oczywiście się traciło. Nie pokazywało to, kto jest najlepiej przykoksanym koksem, ale mimo wszystko było to fajne. Innych pomysłów niestety nie mam, jak na tę chwilę. No, może oprócz innego wariantu pojedynków grupowych, czyli Bijatyk Karczemnych :P Ale to jest

Co do sprawy serwerów opisanej przez Elasharra, to wydaje mi się, że nazwanie serwera retro "pierwszym" faktycznie może "nie odstraszyć" tak bardzo nowych, jak obecny serwer nr.1. Obecna nazwa "retro" niewiele mówi nowym, więc wchodzą na domyślny dla logicznie myślącego człowieka serwer, czyli pierwszy (dzieci neo po dwumiesięcznym stażu w WoW'a wchodzą oczywiście na Hard'a, bo "umieją grać w gry fantastyczne").

Poza tym, mnie osobiście wkurza jedna rzecz, na wszystkich serwerach. Mianowicie, opisy "przewag" przy potworkach. gówno to daje, za przeproszeniem, bo i tak mając 3 z 4 "na zielono" można dostać w tyłek, i to nie przez losowość, tylko zależności klasowe. I jak taki nowicjusz ma się nie wkurzyć, jak notorycznie przegrywa z potworkami, które są od niego lepsze tylko w jednym z czterech "współczynników". No i taki ktoś nie wie, kogo ma bić na treningach i turniejach, jakie mobki tłuc. Nie trudno się domyślić, że szybko się zniechęci, nie zajrzy nawet na forum po poradę, bo ma wiele innych darmowych gier do wypróbowania.

Jak widać, to co można zmienić, może zostać zmienione jedynie przez nieliczne jednostki. Niestety nie wiem, co mogłaby zrobić społeczność graczy, żeby rozkręcić rozgrywkę...

A tak z ciekawości, Wy coś konkretnego wymyśliliście przez te kilak stron dyskusji? :P
_________________
"Życie to chytra sztuka. Kiedy masz wszystkie karty w ręku, zaczyna grać z tobą w szachy."
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 17