//Poprzedni post wygaszam, bo to głupota była kolega wyjaśnił co i jak.
Druga sprawa co do płonącego, to:
W wypadku gdy w grupie jest więcej niż jeden rycerz z płonącym to niestety efekt nie występuje dwa razy, a jest zastępowany.
W wypadku gdy płonący pojawia się w tej samej rundzie, to niestety ( ) jest zastępowany profitem rycerza, któremu profit załączył się ostatni.
I proszę mi nie pisać, że to efekt zamierzony, bo to IMHO niesprawiedliwe, że tacy mnisi czy szermierze mogą sobie kopać czy bić palcami ile tylko chcą, a takim rycerzom czy najemnikom profit się "marnuje".
Ed.
I tak to nie jest żaden błąd w wyświetlaniu, bo policzyłem jak obrażenia są zadawane.
A zatrute ostrze najemnika?
Im więcej trucizny w obiegu tym większa szansa że zemrzesz.
A poza tym czy płonący oręż sprawia, że jesteś od razu ludzką pochodnią? Jeden rycerz może podpalić ci nogi, a drugi głowę...
Sobie możesz tłumaczyć, jak chcesz, a ja i tak wiem że profit nie jest dopracowany i pewnie długo będę czekał na poprawę.
Ed.
Oczywiście, że jest różnica czy wskoczę do ogniska czy nie. Temperatura. Ogień ogniem, ale inaczej skończysz w hutniczym piecu, a inaczej w ognisku.
Ja co prawda nie robię grupek z innym rycerzem, ale chciałabym się dowiedzieć czy opisana sytuacja jest błędem, czy "tak ma być"
_________________ Nigdy niczego nie zapominały. Nigdy nie cofały raz ofiarowanej przyjaźni. I nigdy nie przestawały nienawidzić, jeśli kogoś lub coś znienawidziły.
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
_________________ Nigdy niczego nie zapominały. Nigdy nie cofały raz ofiarowanej przyjaźni. I nigdy nie przestawały nienawidzić, jeśli kogoś lub coś znienawidziły.
Od kiedy płonący oręż trwa 5 tur ??? taki błąd mi wyskoczył w walce wojennej i przez to miałem remis dla zobrazowania moich słów screen
http://yfrog.com/0jwhyrpwj
Po aktywacji profitu powinien działać przez 4 tury aktywował sie w 8 i trwa do 12 w której to zadaje ostatni kończacy cios. Czyli dziala w 8,9,10,11 i 12 o jedna ture za duzo, jak Asb napisał. No, ale czekamy co na to team
_________________
Lykon Rycerz:Naric Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej
PMC
Bo najważniejsza jest wolność!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum