co rozumiesz przez robienia? jeśli chodzi o tsumosowe wykupywanie tur to na jedną kulę trzeba wykupić około 50 dni wirtualnych, żeby móc wbić lvl potrzebny do otrzymiania kuli, żeby wbic na poziom 10, potrzebujemy łącznie 13 kuli (piszę teraz tylko o jednym proficie) - jedną dostajemy za free, zakładamy, że jedną udało nam się znaleźć i jedną kupić od "frajera" - pozostaje sprawa 10 kul, czyli 10 postaci:
a) łatwo coś takiego znaleźć na multi, jeśli zgłoszone, to nie ban za handel kulami
b) aby coś takiego zrobić trzeba wydać 10x wykup 50 dni czyli 500 dni, co daje 100 złotych i "trochę klikania"
myślisz, że komuś się będzie chciało?
Po za tym gdyby dać cenę zaporową na kulę 10 złota, to interes od razu jest jeszcze mniej opłacalny.
Po za tym gdyby dać cenę zaporową na kulę 10 złota, to interes od razu jest jeszcze mniej opłacalny.
Sorry ale sprawę ceny już przerabialiśmy.
Cena w złocie nie jest żadną przeszkodą bo po prostu bierze sie syf (cokolwiek bezwartościowego by nikt nie przeszkadzal), sprzedaje za x4, wraca to do nas zaraz za x2 i tak w kółko aż do utrzymania odpowiedniego poziomu kasy jaki chcieliśmy uzyskać.
Tzn. można przekazać kulkę a później odzyskać np. te 10 złota tą metodą i mieć i kasę i kulkę.
Więc aktualne rozwiązanie jakie będzie wprowadzone będzie najlepsze.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Przy 200 graczach ciężko coś takiego kontrolować? W grach gameforge'a ogarniało się 400-500 osób dziennie co do pushu, multi itd, bez żadnych paneli specjalnych, więc tutaj raz na pare dni, sprawdzić trade'y itd.
Faylowi pewnie się nudzi, myślę, że panel do sprawdzania tego napisał by w godzinkę A tak to handel najważniejszym chyba przedmiotem w grze jest zabity - wiadomo że daje boosta, ale niektórym klasom nie jest potrzebny, za to z chęcią pewnie by ulepszyli sobie sprzętu za 10, 20, czy ileś tam golda.
ofc zakładam mój system ilości wymaganych kul do podnoszenia na wyższe lvl, żeby nie dobijać astronomicznych lvl profitów.
Właśnie, zgadzam się z amarem. Caus, jeśli to proste, to złóż podanie, jakąś prośbę o przyjęcie do teamu i zadeklaruj, że się tym zajmiesz. Wtedy będzie po kłopocie.
Ale swoje racje ma, mi jako bersowi kulka daje dużo mniej niż np. barbowi, i chetnie bym ja opylił za przyzwoita cene, i nie mam tu na mysli 4 sztuk zlota
Bolivar napisał już mechanizm blokowania wybranych wypadajek. Został jeszcze tylko jakiś drobny kłopot natury technicznej nie mający wpływu na jego działanie. Toteż najpewniej dziś zostanie wgrana łatka.
Bolivar napisał już mechanizm blokowania wybranych wypadajek. Został jeszcze tylko jakiś drobny kłopot natury technicznej nie mający wpływu na jego działanie. Toteż najpewniej dziś zostanie wgrana łatka.
O, a planujecie tez cos takiego z wypadajkami questowymi z postrachow? Np. by na targu nie bylo dziesiatek glow korwina itp? Mozna im wtedy odrobine zwiekszyc szanse dropu, ale i to nie jest chyba zbyt potrzebne teraz, gdy mozna postrachy bic w parach i otrzymywac za to normalnie lupy.
1. Po co marnować czas na przeglądanie logów, tradów etc ? Kiedy problem można załatwić w PROSTY sposób ?
2. Monitorowanie logów nie ma sensu. To praca syzyfowa - każdy bardziej cwany bez problemu oszuka "system" czy też oko sprawdzającego. Weźmy przykład Kuli Życzeń wartej np. 50 złota - gracz A ma kulkę za 50 złota i chcę ją dać graczowi B:
a) umawiają się, że cena 50g jest za mała więc oprócz Kuli gracz A wystawia losowe wypadajki np. grzyby po x4 cenie (5g razy x4 = 20g) - dochodzi do handlu: gracz A zdobywa 70g, gracz B traci 70g otrzymuje Kulę i Grzyby. Gracz B sprzedaje bezwartościowe grzyby najprawdopodobniej u kupca zyskując 5g. Końcowo gracz A zyskuje 65g, gracz B traci 65g zyskując Kulę.
b) umawiają się, że cena 50g jest za duża więc A wystawia Kulę - B kupuje. A jest 50g do przodu, B 50g do tyłu. Teraz B wsytawia Topazy i inne tego rzeczy za x4. Po transakcji (zupełnie normalnej) wychodzi, że gracz A zyskał np. 25g a gracz B stracił 25g i zyskał Kulę.
c) to samo co w przykładzie "b)" tyle, że umawiają, że na przekazanie Kuli za darmo. Gracz B później po prostu w sporych odstępach będzie sprzedawał śmieci dość drogo i *przypadkiem* będzie je kupował gracz A. To może trwać np. tydzień. I co? Jak to wypatrzysz? Będziesz monitorować każdy nawet mało podejrzany handel jakimś Grzybem, nogą pająka czy innym gównem? Będziesz robił bilanse handlu pomiędzy każdą PAR? ludzi?
To bez sensu Wszystko to już analizowaliśmy.
Zostawmy wolny rynek - a tym czym się handlować nie powinno z założenia niech będzie "soulbound". Proste, jasne, zero prowizorki, zero roboty w dłuższej perspektywie czasu.
Traktujcie Kulki Życzeń jak swoje dzieci - twoje dzieci już są twoje na zawsze, niezależnie od tego co zrobisz Ew. te Kulki traktuj jak Swoje Kulki...erm Klejnoty Rodzinne?
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum