*unikat* 1% dorpu. [ np. jakaś zbroja z lepszymi czymś. ]
* heroiczny* 0,3% dropu [ tak ja wyżej ]
* legendarny * 0,1% dropu [ ^^ ]
Dodatkowo:
Powiedzmy, jestem wojakiem x lvlu 10 chcę ubić potwora y na 14 lvl.
Dobra powiem to inaczej: moim zdaniem im większy lvl potwora a mniejszy gracza szansa na drop powinna być większa. A jeżeli gracz ma poziom 15 i chce zabić mobka na 5lvl szansa dopu zmniejszy się o 50% Jeżeli między graczem a potworem jest więcej niż 10 poziomów, nawet jeśli dropniemy cokolwiek to item mógłby ulec zniszczeniu.
System jest taki a nie inny. W wypadajkach nie ma ekwipunku(na razie), są tylko różne przedmioty questowe(choć nie ma jeszcze questów)... Natomiast szansa na drop jest taka sama u każdego niezależnie czy na 100 poziomie bije mobka z 10 czy na 10 bijemy mobka z 100(to jest niewykonalne, ale chodzi o przykład). Szansę na drop ustawia się przy wypadajce, a nie jest to system zalezności między graczem a mobkiem... Czyli np. kula życzeń może mieć szansę 0,01% i obojętnie jak bardzo byśmy lali w górę(a później pewnie wszyscy będą bili ma maksymalny zasięg) to 0,01% się nie zmieni...
% dropów dalej za wysokie. Zauważ ile walk możesz zrobić w tygodniu. Przy takiej ilości dostajesz kilka unikatów w tygodniu. To zdecydowanie za dużo.
Dlaczego szansa dropu ma być zależna od różnicy w levelu skoro to ten sam potworek? Jeżeli gram w totka i wyślę 1 kupon to mam taką samą kasę jak bym wysłał 10 000 kuponów ;-).
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
W tej chwili uzależnienie dropu od poziomu gracza i poziomu bitego potwora nie wchodzi w grę. Nie ma to nawet sensu - jak uzasadnić fakt, że młody wojownik ubiwszy silnego potwora ma większe szanse na zdobycie skarbu niż doświadczony wyga. Logicznie, wyga powinien mieć większą szansę bo ma większe doświadczenie gdzie stwory chowają swoje kosztowności.
Na razie nie ma też możliwości zdobywania ekwipunku sklepowego z potworów.
Jeśli pojawi się system wypadajek ekwipunku z mobków i możliwość handlu między graczami tym ekwipunkiem, to zwsze jest możliwość dodania nowych przedmiotów które by tylko wylatywały z mobków...
Ok zwróćmy się do statystyki, ponieważ działa ona na 75% ludzi.
dziennie mamy 120 tur, powiedzmy że średnio 10 przeznaczymy na naukę profitów, i inne etecery.
rozważając idealne przypadki przeliczmy sobie ile czasu wymaga zdobycie każdego itemu:
unikat: 100*2=200- dostajemy jeden co 1,81 dnia
heroiczny: 333*2=665- dostajemy jeden co 6,05 dnia
legendarny 1000*2=2000- dostajemy jeden co 18,18 dnia
a teraz ilościowo, era ma 6 miesięcy czyli w zaokrągleniu 180 dni
180*110=19'800
unikat: 19800/200=99 w ciągu ery
heroik: 19800/665=~28 w ciągu ery
legendarny: 19800/2000=~10 w ciągu ery
Z wyliczeń wynika że pod koniec ery prawie każdy wojownik nosiłby same legendarne itemy. Stanowczo za dużo.
_________________
Pomóż zrealizować marzenia starego krasnoluda i dostać mu się na #1 wojo-lam pre ery. Trenuj z: Darodc Tępy
punio7, a przelicz:
Szaraki: (każdy stworex)
wypadajce zwykle - jak teraz, szit typu nasionka etc.
wypadajce unikatowe - ot patrz zwykle ale droższe, np. nasiona czarnej róży (1k złota) - szansa jak zwykle/2 lub 3
?upy Bitewne: (humanoidy + walki grupowe)
łup uszkodzony - temy sklepowe z np zmniejszonym dmg - głównie na sell 0,5-2%
łup zwykły - itemy sklepowe - max 1%
łup unikatowy - itemki sklepowe tyle ze np z mniejszymi wymaganiami, dmg zwiekszone o 1 itp. - 0,5%
?aska Boża: (drop questowy + walka z bosem)
Zakładając, ze jest tyle questów ile jest i każdy można wykonać raz dajemy 0,05% ze padnie jakis ful mega hax over maged item. Przy walce kilku vs. Bos szansa wynosi 0,01% (bo walczyć można kilka razy)
Sam możesz sobie w przybliżeniu policzyć na podstawie moich poprzednich wyliczeń:
skoro 1%=~99/erę to 2%=~198/erę i ~raz dziennie, nawet może być jak na coś co i tak się sprzeda.
itemy sklepowe- sensu nie widzę- szansa że dropnie nam się itemek dla naszej klasy, specjalizacji i przedziału poziomowego jest tak maly że te itemy też szłyby na sell
0,5% to około 49/erę itd. walk drużynowych możemy walczyć ile chcemy za koszt dwóch tur przy czym dostępne są one od 40 lvla, więc ździebko mniej by wyszło.
Policzmy zatem ile to będzie 0,01% dla walk z bossami
uwzględnijmy że gracze ubiją upragniony 30 lvl w dwa tygodnie
180-14=166 codziennie mogą walczyć 2 walki z bossami 166*2=332
332 walk mamy na erę a zdobycie jednego takiego przedmiotu to szansa 1/10000
332/10000=0,0332 wynika że przeciętny gracz zobaczy taką legendę raz na 3 ery.
Ale patrząc praktycznie to jego szanse maleją do 0%, ponieważ to woje
_________________
Pomóż zrealizować marzenia starego krasnoluda i dostać mu się na #1 wojo-lam pre ery. Trenuj z: Darodc Tępy
Na chwilę obecną zdobycze będą po prostu towarem na sprzedaż. Co wypadnie i za ile będzie można to sprzedać - zależeć będzie od tego na jakim poziomie jest przeciwnik i jakiego jest rodzaju ( niekoniecznie chodzi o przynależność do danej grupy bestii - np. do zwierząt czy olbrzymów ).
Powiedzmy - skorpion będzie dropił ogon skorpiona; tur - rogi, krasnolud - kufel piwa. Itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum