Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Kapitulacja - konsekwencje
Autor Wiadomość
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 12:16    [Cytuj]

No ale jeśli on się poddaje to istnieje możliwość że w ogóle tego wysiłku wojennego nie było. Czyli że powinien być zdrowy normalnie (ed. Emil mnie ubiegł gdy pisałem z tą myślą;)).

Są jeszcze inne opcje...

Poddana wojna:
*brak okresu ochronnego albo mocno okrojony (o 1-2 bardziej okrojony dla poddającego niż atakującego, który musi zebrać manele z niedoszłego pola bitwy i wrócić)
ewentualnie
* atakujący musi się zgodzić na kapitulację broniącego, bo w gruncie rzeczy poddanie wojny musi się odbyć za porozumieniem stron, inaczej jest przecież niemożliwe ;)

Co do ilości złota większej... No nie wiem, ja te 25-50% rzuciłem tak po prostu, nie zastanawiając się. Jeśli miałoby to przejść to większa część społeczności wojowników musiałaby się wypowiedzieć. Ewentualnie team sam by przemyślał sprawę i arbitralnie wybrał wartość, którą uważa za odpowiednią.
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 40
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 12:20    [Cytuj]

Z zasadzie tak, jeśli tylko kapitulujący da więcej kasy. Bo jak nie, to złoto traci normalnie, ale zaczyna się RPG i sporo osób wychodzi z tego poturbowanych ;P

Emilka napisał/a:
Cytat:

Albo BG na BBP, by zdobyć okres ochronny i móc wysłać swoją topkę na pomoc sojusznikowi ;)

dokładnie tak tylko nam chodziło o zablokowanie bbp żeby nie wysłała pomocy o okres ochronny nam w ogóle nie chodziło bo nie miał nas kto zaatakować ;P


Hm, czy my na pewno piszemy o tej samej gildii? BBP=Bractwo Bordowego Płaszcza, poniżej 10 członków, większość nie zdobyła nawet 75 poziomu?


//Edit do Żeta:

To by była niezła opcja przy kapitulacji: jeśli wróg przyjmie, to zyskuje więcej złota, satysfakcję i 7 dni okresu ochronnego. Jeśli odrzuci propozycję, to obrońca może nie bronić żadnych szturmów, przeciągając wtedy wojnę o parę dni i tracąc mniej złota ;P
Ostatnio zmieniony przez Khhagrenaxx 2009-06-26, 12:22, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 12:25    [Cytuj]

z drugiej strony jak dacie zbyt wygórowane efekty kapitulacji to ludzie nie będą z niej korzystać a pozwolą agresorowi wykonać ileś tam szturmów w ogóle go nie blokując. Agresor zyska złota straci turki a obrońca nawet palcem nie kiwnie. To też coś w rodzaju kapitulacji jak nie wykonuje się żadnych ruchów wojennych.


tak offtopem
Irmis mówimy o tym samym BBP. Wiem że ta wojna nie miała żadnego sensu i to właśnie ona mnie i część naszych wojowników zniechęciła do dalszego wojowania.
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
mat27
drobny wojak

mat27
Posty: 24
Piwa: 4/1

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 13:01    [Cytuj]

Co do tego, że po kapitulacji obrońcy by tracili zdrowie i że to nielogiczne.
Przecież te wojny są nielogiczne - przecież jak wróg atakuje to po ataku nie wraca do domu, tylko co najwyżej okupuje się gdzieś w pobliżu, tak samo jak szturm bez blokującego, też nie wydaje mi się żeby wojownik wpada komuś na bazę i duma: "kurde! nikt nie chce stawić mi czoła, foch! idę do domu!", raczej się rozgląda komu by przywalić, a najmniej logiczne są walki 1 vs 1, bo jak jest przewaga liczebna jednej ze stron, to ci którzy nie są zajęci co robią? kibicują?
Dlatego uważam że każde rozwiązanie nielogiczne ma cień szansy na przejście :d
to tak offtopicznie było

a co do rozwiązania, to ze złotem wydaje się być najodpowiedniejsze i można nawet połączyć ze skróceniem okresu ochronnego i to zarówno obrońcy jak i napastnika, tzn chodzi o to, żeby napastnik bo wygranej bez wysiłku nie musiał czekać tydzień by móc zaatakować, tylko odpowiednio wcześniej
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 13:07    [Cytuj]

Cytat:
napastnik bo wygranej bez wysiłku nie musiał czekać tydzień by móc zaatakować, tylko odpowiednio wcześniej

Napastnik może atakować od razu. Okres ochronny zapobiega byciu zaatakowanym przez kogoś innego. :P

Co do tematu, to też się zgadzam że za kapitulację powinno się tracić więcej. Kapitulacja powinna być nieopłacalna i zniechęcająca. :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 13:11    [Cytuj]

Jak już się trzymać logiki wojennej to warunki powinny wyglądać tak:
- strata kasy(kontrybucje)
- zburzenie części warsztatów(rozbrojenie)
- skrócony okres ochronny(nie ma kogo chronić, bo nie ma martwych/rannych)
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
mat27
drobny wojak

mat27
Posty: 24
Piwa: 4/1

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 13:17    [Cytuj]

mr F. - aha, nie wiedziałem
o i jeszcze byłoby miło, jakby była wojna 2vs1, tzn dwie gildie na jedną, bo w końcu tak to często wygląda
Irmo - a to budynki nie ulegają uszkodzeniu? nie wiem to pytam, chyba w którejś erze trzeba ja było naprawiać, ale nie pamiętam już czy to prawda czy tylko moja chora wyobraźnia
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 13:18    [Cytuj]

Budynki ulegają uszkodzeniu dopiero po zakończeniu wojny. Jeśli w skarbcu przegranego nie ma wystarczająco dużo złota, to część budynków jest burzonych.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
vallo
?ysy


Vallo
Wiek: 42
Posty: 385
Piwa: 31/134
Skąd: ze wsi

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 14:13    [Cytuj]

A jak wytłumaczyć klimatycznie ,że:
- wpadasz na wojnę zabijasz wszystkich i bierzesz 15% Z?OTA
-wpadasz nie zabijasz nikogo i bierzesz więcej złota????
(no fakt żywi moa powiedzieć gdzie jest schowane :P )
Te tematy wojenne powinno się zamknąć. W poprzedniej erze nikt nic nie poprawiał i tak się wojowało.
_________________
Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  PMC 4 Ever
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 14:16    [Cytuj]

Hmm zazwyczaj po walce wojownik jest zmęczony, zaś przy wyrównanej jest wycieńczony. A złoto trochę waży. Nie napotykając nikogo nie jest wyczerpany.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
vallo
?ysy


Vallo
Wiek: 42
Posty: 385
Piwa: 31/134
Skąd: ze wsi

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 14:18    [Cytuj]

Idąc tym tropem krasnale powinni wynieść nam 50% złota :P
_________________
Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  PMC 4 Ever
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 15:02    [Cytuj]

modzicie za dużo, po co tyle gadania nie wytłumaczy wszystkiego klimatycznie, trzeba to też brać pod kątem urozmaiceń jak w każdej grze, bo nikt mi nie powie że równo co tydzień są rozgrywane nowe wojny w rzeczywistości, tyle w temacie
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Yossarian
koks


Burm Szeroki
Ork
?owca
Wiek: 35
Posty: 226
Piwa: 3/8

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 17:45    [Cytuj]

Zaproponowałem zmniejszenie życia wojennego przy kapitulacji, ale to faktycznie mało klimatyczny pomysł. Chodziło mi o to, żeby gildia, która kapituluje traciła na krótki okres zdolność bojową.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Assaoth


;]
Krasnolud
Barbarzyńca

Yrourenstrroner Cabaleugain
Posty: 157
Piwa: 6/25
Skąd: Brogowa

Zloto
Wysłany: 2009-06-26, 19:55    [Cytuj]

Jak już tak chcecie wszystko tłumaczyć klimatem, to jak udowodnicie, że:
-Na KAŻD? walkę z KAŻD? gildią idziemy równe 24h. (to że co, jak daleko to biegniemy a jak blisko to idziemy spacerkiem? ;P )
-Od wyruszenia przeciwnika wiemy ile osób idzie i z jaką siłą rażenia - mam na myśli przedział lvlowy (Że co, że szpieg z nimi idzie?)
-Nie widzimy, kto szturmuje razem z nami (przepaska na oczy czy każdy idzie inną trasą? )
-Gdy przeciwnicy staną już przed sobą przed walką czekają, aż jeden z nich się "ruszy" - kliknie przycisk

;P
_________________

"Iluwen Bordowy to wtyka niebieskich!!!!!!"
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Piraci Morza Czaszek
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2009-06-27, 00:09    [Cytuj]

Cytat:
* atakujący musi się zgodzić na kapitulację broniącego, bo w gruncie rzeczy poddanie wojny musi się odbyć za porozumieniem stron, inaczej jest przecież niemożliwe ;)


rozwijając pomysł:
-> panel dyplomacji wojennej tzn: negocjowanie konkretnych ilości kasy i możliwość odrzucenia kapitulacji
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 16