Nie mam szans tą postacią (ani żadna inną - musiał bym mieć jakiegoś supermena lub innego batmana by wygrać) - na turniejach walczę z nizej rozstawwionymi bo teoretycznie powinienem wygrywać z każdym pozniżej mego aktualnego poziomu.
Z Ralzukiem to była na prawdę na tzw ułamki sekund walka (może ciut pomogły mi profity ale tylko ciut ciut).
_________________
Mario Van Cool - Błękitny Paladyn
Mario Van Cool - Wilczy Paladyn
Mario Van Cool - Opiekun mistrza Błękitnej Szkoły (S1)
Mistrz nie jest tak naprawdę postacią grywalną, ale bestią (stworzony na podstawie potworków). Dzięki temu ma trochę inny sposób zarządzania postacią - tak by można było potworka przypakować ;-).
Wniosek - nie atakować Mistrzów Szkół ;-)
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Mogą i miały. Tylko problem w tym, że ich profity były przechowywane razem z profitami graczy, przez co przy czyszczeniu tablicy profity bestii idą do piachu, jeśli nie robi się tego odpowiednim zapytaniem
A że bestie zostały zachowane bez profitów... to ich nie mają
No to rzućcie komuś odpowiedni urywek kodu, w 5 minut ktoś mu wytłumaczy co ma robić i niech dopisuje profity potworom. Jaka klasa takie profki na odpowiednim poziomie, elitom i tym innym dziwnym klasom jakoś specjalnie podkręcone, postrachom przepakowane i do tego parę profitów.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
w 5 minut ktoś mu wytłumaczy co ma robić i niech dopisuje profity potworom.
Powiedzieć łatwo. Profity zostały napisane w tak zakręcony sposób, że do tej pory jeszcze nie wiadomo dokładnie gdzie znajdują się wszystkie części kodu z nimi związane. A niestety, dokumentacji kodu nie ma.
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Choć trzeba przyznać, że byłoby całkiem fajnie jeśli potwory mogły by mieć profity do siebie przypisane. A jeszcze lepiej jak miały by jakieś własne.... przez to gra miałaby więcej smaczków Bo w obecnej fazie gry bicie potworków z samego czuba nie jest niczym trudnym.
a nie można dopisać do naszych postrachów po prostu profitów większy niż 7? (do tych lepszych.) i potraktować je jako mooby. Nie ma ich przez 200, żeby to miało zajać kilka godzin - więc można to zrobić ręcznie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum