Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Khhagrenaxx
2009-11-19, 11:36
Postarchy
Autor Wiadomość
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-06-20, 21:10    [Cytuj]

no właśnie, lepiej dodać parę nowych postrachów specjalnie stworzonych pod walki grupowe, wtedy ci lepsi będą se klepać dalej sami a kto będzie chciał z kimś lepszego z którym nie wygrałby sam na 100% tyle że wtedy trzeba byłoby pomyśleć nad odpowiednimi ustawieniami statystyk by we 2 dało radę, a samemu z 30-40 poziomami więcej nie rozkładać go samemu
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2009-06-21, 07:47    [Cytuj]

Po pierwsze: Manipulowanie statystykami to syzyfowa robota także ten pomysł zniszczony zostanie w starciu z rzeczywistością wojowników.

Po drugie: przyniesie wręcz przeciwny efekt: koksy nadal będą solować postrachy i będą lata świetlne do przodu jeśli tylko ich klasa podpasuje jakiemuś postrachowi.

Dla przykładu: były dwa postrachy który biłem solo od razu jak się tylko pojawiły, tzn mając 12 czy tam 13 lvli mniej postrach. W obydwu przypadkach po walce zostawało mi 90-100% HP (aktualną postacią; poprzednią tylko z jednym tak mogłem). W jednym przypadku walka trwała chyba z 50 tur (nie pamiętam), więc zwiększenie HP dwukrotnie w pewnym sensie by mi utrudniło bicie tego bo przy 100 turach bicia prawie by mnie wymęczył koleś ale bym ubił... z tą różnicą, że tylko ja i parę innych podobnych postaci (max 3% graczy), reszta byłaby o tyle w plecy, że tego postracha mieliby problemy chyba nawet w dwóch skroić ;P Drugiego postracha łoiłem chyba w 30 tur, więc tu podwojenie HP nic by mi nie zmieniło... potrojenie już trochę by zwiększyło trudność - ale znowuż tego postracha wtedy ubijały solo tylko klasy defowe solo, reszta nawet w 2 czy 3 nie dawałaby rady ;P

EDIT:
P.S. dodatkowo jeśli chodzi o klasy wymęczające (strażnik, defensywny mnich, palkożerca etc) zwiększanie HP przy klasie która ma mało CW nic nie daje bo po upadkach następuje swoista hiperinflacja HP by to uzmysłowić: zabijanie tchórza z 1000 życia będzie jedynie niewiele krótsze niż zabijanie tchórza z 10 000 HP :)
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16