Hm, a nie rozważaliście odblokowanie wszystkich postrachów?
Po pierwsze: nie sprawi to, że różnice między top a resztą wzrosną jakoś specjalnie, bo to jednak jest 5 walk... Coś tam będzie się działo, ale nie jakoś strasznie
Po drugie: być może opłacałoby się chadzać na potworki w grupach, a nie solo... Bo to chyba tak powinno być.
Bo w obecnej sytuacji jest tak, że postrach sieje postrach do momentu aż reszta się z nim jako tako nie zrówna i nie leje go solo (bo inaczej się nie opłaca) Trochę to śmieszne
Raczej wprowadźcie ograniczenie do sprzętu, (klasy,rasy)... redukcja zdobywanego złota przez klasy defowe np. o 2-3%. Zmiana dzielnika w widoczności widzianych stworów, zamiast lvl/10 to lvl/12. Zmniejszenie statystyk stworów 1-80 lvl o 5-10%, bo w tej erze naprawdę straszne są Zakończcie promocje klas defowych, ile taki "zwykły" gracz ma czekać na stwora którego bije bez problemu, gdy gra siłowcem,zręcznościowcem, mnichem?
No ale mam pytanie - czy w grze powinno się promować graczy, którzy grają słabiej?
Graczy którzy nie zaczleli ze stratem ery ? TAK:)
coś w stylu 10 lvl słabszy od top1 exp +1%
20lvl słabszy +3%
30lvl słabszy +6%
40lvl słabszy +10% itd całości zdobywanego expa
(Tylko trzeba by wprowadzić ograniczenie że jeśli ktoś ma ukiszone ponad 120 turek to bonusa nie dostaje:) )
bo nawet teraz jak ktoś zaczął grac tydzień po to nawet jak jest bardzo dobry to do topki nie wjedzie(no chyba ze wykupi turki)
No ale mam pytanie - czy w grze powinno się promować graczy, którzy grają słabiej?
Graczy którzy nie zaczleli ze stratem ery ? TAK:)
coś w stylu 10 lvl słabszy od top1 exp +1%
20lvl słabszy +3%
30lvl słabszy +6%
40lvl słabszy +10% itd całości zdobywanego expa
(Tylko trzeba by wprowadzić ograniczenie że jeśli ktoś ma ukiszone ponad 120 turek to bonusa nie dostaje:) )
bo nawet teraz jak ktoś zaczął grac tydzień po to nawet jak jest bardzo dobry to do topki nie wjedzie(no chyba ze wykupi turki)
Oj chybiony pomysł - zaczynam grać później, mam bonusy, wykupuję turki i wyprzedzam cały top
Akurat wykupowanie turek jak najbardziej popieram - nikogo nie promuje, a pozwala dogonić resztę
A ogólnie chodziło mi o to, że promowani są gracze, którzy grają słabiej...
Kelk, tylko weź pod uwagę brak balansu między postaciami i bestiami jakie mogą lać. Palek, czy inny defowiec mógłby kroić osiłków i inne tałatajstwo daleko daleko do przodu, ale inne klasy, te bez defa (a przynajmniej ich część) już nie.
Ergo: pomysł byłby dobry, gdyby wszystkie klasy miały równe szanse przy klepaniu bestii, a obecny stan w tym aspekcie promuje zdecydowanie defowców
Khhagrenaxx, Chwilowo postrachy jeszcze nie są aż takie super mocne, ale od 200 poziomu w postrachach zaczynają się najsileniejsze klasy(przynajmniej tak kiedyś było), i wtedy raczej na pewno skończy się lanie najsilniejszych postrachów, a odblokowanie postrachów teraz sprawiłoby tylko to samo co z odblokowaniem mobków, tyle że na mniejszą skalę...
Rozumiem, że po 200 poziomie postrachy leje się w grupach? Bo jeśli tak, to spoko, a jeśli nie, to trzeba byłoby coś wykminić jednak, żeby nie było jak jest
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Ja na 133 lvlu biłem postracha z 145 lvla ze stratą rzędu 0-12% HP.
Dzisiaj już straty wyniosły tylko:
5%
1%
0%
1%
0%
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Kelk, tylko weź pod uwagę brak balansu między postaciami i bestiami jakie mogą lać. Palek, czy inny defowiec mógłby kroić osiłków i inne tałatajstwo daleko daleko do przodu, ale inne klasy, te bez defa (a przynajmniej ich część) już nie.
Ergo: pomysł byłby dobry, gdyby wszystkie klasy miały równe szanse przy klepaniu bestii, a obecny stan w tym aspekcie promuje zdecydowanie defowców
No i w tym się właśnie kryje odpowiedź, czemu nie można otworzyć całego spisu bestii.
Bestie powinny być w miarę łatwe, aby dobrze prowadzone postacie bez względu na rasę/klasę mogły bić z najwyższej półki.
Te stwory co są, są całkiem w porządku, tylko na niższych levelach było za mało stworów do bicia dla klas ofensywnych moim zdaniem. Przez to ofensi dużo później zaczęli bić z końca listy stwory i to było fe.
Różnice w expie powinny pochodzić przede wszystkim z treningów. Walki grupowe zawsze będą łątwiejsze dla defowców, dlatego cieszę się że przynajmniej zmniejszono ich ilość.
Zresztą, starczy popatrzeć na topkę. W top 30 widzę w tym momencie 26 postaci defowych (tak, Haarta i Desmonda też tu liczę )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum