Całość wygląda zasadniczo tak jak w linkach (mysle ze doprecyzowywac blura nie musze )
https://www.dropbox.com/s.../blur1.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s.../blur2.png?dl=0
Co ciekawe dzieje sie to tylko na 1 kompie (mam 3 różne) i ciężko powiedzieć czy to od sprzetu zależy (może kwestia integry). Na lapku slabszym niz ten i na stacjonarce sporo mocniejszej jest wszystko ok
Hmm...
Wygląda jakby ustawiał ekstremalnie niską jakość dla tekstur (niższa niż te na najniższych ustawieniach). Poszukam jeszcze rozwiązań, ale w między czasie możesz sprawdzić ustawienia karty graficznej (Intela z tego co widzę) i poszukać opcji w stylu:
- Ustawienia jakości grafiki/textur 2d/3d => aplikacja. I zmienić na domyślne.
Niestety nie mam teraz dostępu do takiego panelu, ale może to być któraś z tych opcji (Texture Quality najpewniej): http://i49.tinypic.com/t7010h.jpg
Witam,
wchodzę na forum...patrze...a tu gra do ściągnięcia
Gratulacje Panowie!
Pierwsza gra zakończona sukcesem w 39 turze. Pierwsze co zauważyłem i moim zdaniem wymaga poprawki to:
-słabo widoczne granice krainy (trzeba uważnie się przyglądać które obszary do niej należą); może dodanie cienkiej czarnej linii biegnącej pośrodku już istniejącej grubej białej linii uwydatniłoby jej zauważanie, albo wymienić tę grubą białą linię na grubą czarną linię z białą obwódką,
-słabo widoczne armie na tle obszarów gdzie nie ma wojska; tutaj myślę, że dobrą zmianą byłoby usunięcie zer z tarcz (gdy nie ma ani jednego żołnierza w obszarze),
-mozolne przerzucanie armii co jeden obszar, z krain odległych od frontu; tutaj nie bardzo mam pomysł który nie wpłynąłby na przebieg gry, może dodatkowa opcja ustalania transportów do obszarów z zaznaczonym namiotem lub coś w tym stylu.
-słabo widoczne granice krainy (trzeba uważnie się przyglądać które obszary do niej należą); może dodanie cienkiej czarnej linii biegnącej pośrodku już istniejącej grubej białej linii uwydatniłoby jej zauważanie, albo wymienić tę grubą białą linię na grubą czarną linię z białą obwódką,
To zostało już rozwiązane. W następnej aktualizacji będzie nieco zmieniony podział mapy oraz dodane kilka filtrów, które pozwolą zmieniać tryb wyświetlania mapy.
Cytat:
-słabo widoczne armie na tle obszarów gdzie nie ma wojska; tutaj myślę, że dobrą zmianą byłoby usunięcie zer z tarcz (gdy nie ma ani jednego żołnierza w obszarze),
Tu zgodzę się, ale pod warunkiem, że patrzymy na mapę z maksymalnego oddalenia. Im większy zoom, tym dokładniej wszystko widać.
Cytat:
-mozolne przerzucanie armii co jeden obszar, z krain odległych od frontu; tutaj nie bardzo mam pomysł który nie wpłynąłby na przebieg gry, może dodatkowa opcja ustalania transportów do obszarów z zaznaczonym namiotem lub coś w tym stylu.
Tu jednym ułatwieniem ma być zwoływanie w rundzie spawnu generowanych wojsk na wybrany obszar, a drugim zwoływanie wojsk z krainy do jednego punktu, bez względu na dzielącą je odległość. Jedynym warunkiem dostępu do tych opcji jest kontrolowanie całej krainy.
Gra sama w sobie ma potencjał i jest czymś ala homm. Jedynym minusem obecnej wersji jest jej skąpa zawartość. Nie znam waszch planów na rozbudowę ale dam wam listę funkcji i rozwojówek które ja chciałbym zobaczyć:
Kampania dla single player, elementy (poprawione) ze starych wojów i zaimplementowane do tej gry (o co mi chodzi wyjaśnie dalej).
- walka jest zbyt losowa, nie mamy żadnej ingerencji w to co się dzieje, zdobywanie kolejnych ziem jest zbyt proste i nie wymaga żadnego myślenia, po prostu zdobywaj te które najsłabiej się bronią (mają najmniej 'wojska')
- nie różnimy się niczym od komputera
A teraz rozwinę to, jak chciałbym by to wszystko wyglądało. Nie do końca miałbym ideę na multiplayer i jak to pogodzić ale jeżeli miałaby być dobra kampania jak np w serii Stronghold, to powinniśmy rozwijać swojego generała (nas) i mieć listę perków i czynników wpływających na nasze zdolności rozpoznawcze / zwiadowcze / budownicze / walke etc. Głupi przykład, grając krasnalem mielibyśmy perk do finansów / budownictwa (bo rekrutowanie armii kosztowałoby pieniążki zdobywane z podatków i łupienia nowych ziem bogatych w surowce / grabieże), szybszego budowania lub early access do pewnych budowli na naszych ziemiach. Zdobywając ziemię zależnie od jej wielkości / poziomu trudności zdobywalibyśmy doświadczenie levelując generała i ulepszając coraz to inne zdolności.
Trzeba wziąć pod uwagę że nasz generał nie uczestniczy bezpośrednio w żadnej z walk, a siedzi w stolicy swoich ziem, utrata stolicy = koniec gry, to też daje pewne możliwości taktyczne.
Tę myśl i pomysł można dość obszernie rozbudować, kładąc nacisk na taktykę gry i cechy naszego rozwoju, na czym się skupimy. Szybkim łupieniu ziem, czy może na zwiadowcach z których mielibyśmy info jakie ziemie mają duże pokłady pewnych surowców przyspieszających znacznie nasze możliwości rozbudowy. Czy może na czystej sile i konsekwentnym parciu w stronę wrogiego kapitolu.
Pewne mapy mogłyby mieć specyficzne tereny (np bagienne) z szansą otrucia naszych sił i zmniejszenia ich liczebności, chyba że naszym generałem jest np lacert który poprowadzi wojska bezpiecznie bez takiego ryzyka.
Podsumowując, potrzebne są możliwości, ścieżki rozwoju, poczucie kontroli nad tym kim jesteśmy i co robimy, na czym skupiamy naszą siłę i w czym chcemy mieć przewagę. Walki multiplayer mogłyby być rozgrywane na losowych kawałkach świata seavranu gdzie zależnie od naszej początkowej lokacji i lokacji wroga, szansa na daną mape byłaby większa lub mniejsza, przykładowo grając lacertem naszą lokacją startową byłyby bagna co daje 50% szansy że podczas walki z przeciwnikiem losowo wybierana mapa do walki miałaby takie tereny wspomniane wyżej. Mogłyby być też klasy i tereny które kontrowałyby taką szansę zmniejszając ją a tworząc inne, korzystne dla drugiego gracza. Takie same zależności jak granie berserkerem przeciwko mnichowi w obecnych wojach itp.
Mam nadzieje że ktoś zrozumie to co napisałem
_________________ We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
1. Poziom losowości jest już konfigurowalny. Wystarczy ustawić odpowiednio suwak przy tworzeniu nowej gry.
2. Trudność, podobnie jak poziom losowości, także podlega samodzielnemu regulowaniu.
3. Pomysł na kampanie z tłem fabularnym jest całkiem ciekawy.
4. Mamy na uwadze ewentualne umiejętności.
5. Przegrana w wypadku utraty stolicy jest całkiem niezłym pomysłem na kolejny tryb gry, obok gladiatora i obserwatora.
6. Sądzę, że głębię taktyczną poprawi wprowadzenie surowców i ulepszeń dla obszarów/krain. A także premii wynikających z władania pełną krainą bądź przekraczanie pewnych progów posiadanych ziem.
7. Mamy również na względzie zróżnicowanie terenów.
Te rzeczy również mieszczą się w naszych planach. Nie są jeszcze sprecyzowane, ale development gry jeszcze jest dość daleki swojego końca. Chcemy, by w grze było więcej do zrobienia, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty rozgrywki. Nie chcemy przesadnie jej komplikować. Gra ma zachować charakter casualowy.
Tu zgodzę się, ale pod warunkiem, że patrzymy na mapę z maksymalnego oddalenia. Im większy zoom, tym dokładniej wszystko widać.
Może mam problemy ze wzrokiem. Jak patrzę na mapę to nie rzucają mi się w oczy obszary gdzie stacjonują wojska. Muszę po kolei "jechać" wzrokiem po mapie w celu sprawdzenia czy gdzieś jest jakiś żołnierz. Gdyby na tarczach nie były wyświetlane zera od razu widzielibyśmy gdzie mamy naszych wojowników.
Cytat:
Tu jednym ułatwieniem ma być zwoływanie w rundzie spawnu generowanych wojsk na wybrany obszar, a drugim zwoływanie wojsk z krainy do jednego punktu, bez względu na dzielącą je odległość. Jedynym warunkiem dostępu do tych opcji jest kontrolowanie całej krainy.
W sumie to chyba nie jasno się wyraziłem. Miałem na myśli to, że jak już kontrolujemy krainę i jest ona daleko od frontu, to co turę musimy przesyłać oddział do następnego obszaru w kierunku frontu.
Teraz wpadłem na nieinwazyjny pomysł. Można by wybierać ścieżkę marszu oddziałów. Kolejno klikane obszary byłyby wyznaczoną drogą dla armii. Co turę oddział przesuwałby się o jeden obszar. Nie wpłynęłoby to na rozgrywkę, jedynie oszczędziłoby ciągłego szukania i wysyłania oddziałów co turę. Może też byłoby to zbędne gdyby trochę lepiej były widziane oddziały.
W każdym razie, w nieokreślonej, ale raczej niezbyt odległej przyszłości wypuścimy prawdopodobnie aktualizację nad którą pracujemy i wszystkie linki zostaną zaktualizowane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum