Różnica między dostępnością ekwipunku z tego samego poziomu na niskich levelach jest chyba zbyt niekorzystna dla postaci niesiłowych. Nie wiem jak to dokładnie przekłąda się na balans gry ale na początku postacie rozwijające siłę mają chyba zbyt dużą przewagę nad postaciami nie bustującymi tą cechę.
Przykład:
Bronie poziomu trzeciego:
Dla postaci siłowej dostępna jest broń już na poziomie 20
Dla postaci niesiłowej dopiero na poziomie 28.
Tak wielkie rozbierzności na tym etapie gry chyba zbyt mocno promują postacie z bonusami do siły i dość skutecznie hamują treningi i ataki postaci które mają minusy do siły.
Podobnie ma się w kilku innych kategoriach.
Zaznaczam że kalkulatorem nie jestem i są to tylko moje obserwacje nie poparte dokładnymi wyliczeniami wzorów.
Dokładnie jak powiedział Irmis.
Deshong przyglądałeś się innym częściom ekwipunku poza brońmi? Widziałeś wymagania zręczności/zwinności dot. pancerzy? Poza tym kto każe szermowi na 20 poziomie kupować broń z niskim dmg? Na początku (tak do 40 lvl) właściwie wszystkie klasy siłowe i niesiłowe, idą w broń z dużym dmg bo siła pod ta broń wpakowana i tak się nie zmarnuje.
Sytuacja w której postacie z bonusami do zw/zr bez bonusów do siły miały mocne bronie od początku do końca gry, miała miejsce w IV erze (o ile dobrze pamiętam) i wtedy top wyglądał następująco: 75% Topu to byli szermierze, 20% Paladyni i 5% jacyś szczęściarze którym się udało. Teraz jest trochę lepiej.
_________________ "Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Sila sie zmarnuje bo wtedy nie da sie dodac cech innych potrzebnych do reszty sprzetu.
Nie zmarnuje się, bo dzięki temu masz obrażenia takie jak siłkowcy, a na wymagania w większości wypadków da sie wyrobić. W najgorszym wypadku można ubrać jakiś kawałek pancerza, z wymaganiami tylko w siłce.
To chyba Cię rozczaruję, bo za jakieś 80 lvli Twoje bronie będą wymagały tej siłki jakieś 130 pkt (a i tak nie brałem spęrztu klasowego z najwyższymi wymaganiami)
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Tak, czy owak problemem tutaj nie jest to, że siłkowcy mają za dobrze, ale to, że każdy bez większych problemów może na początku mieć obrażenia takie jak klasy siłowe, ciesząc się przy okazji z wysokich bonusów w innych statach.
A najgorzej ma już w ogóle rycek, bo nie dość, że jest siłkowcem, to jeszcze jako drugą klasową ma wuteka...
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
bo jakby nie patrzec w tej chwili sa najlepsza klasa
Najlepsze klasy na niskich lvlach (od 0 do 25-30) to silni łowcy i zręczni barbarzyńcy. To najlepsze połączenie by szybko bić możliwie wysoko. Bo wytkę można olać a def szybko spada po upadkach.
Dlatego też moja postać na niskich lvlach wyglądała jak barbarzyńco-łowca.
Na wyższych lvlach to w ogóle już całkiem inna sprawa i tu się wypowiadać nie będę
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
To ja wiem, dlatego pisałem tylko o początkowej fazie gry - tutaj rycek nie ma najciekawiej
Podobnie siłkowcy w końcu zdobędą przewagę obrażeń, ale jeszcze nie teraz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum