Tym, że dopiero teraz były możliwości techniczne aby zrobić dokładnie takie bonusy jakie chcemy. Np. ludzie mieli mieć od samego początku taki rozkład jak obecnie, ale w związku z problemami jakie stawiały przed nami zaokrąglenia musieliśmy zdecydować się na inny rozkład. Jeśli zaś chodzi o niziołków, to minus do siły został zmniejszony by nie wykraczał poza standardowy zakres -5%. Tylko niziołek miał -9%. Elfy zaś zostały skorygowane względem niziołka w kwestii siły, tak by były nieco silniejsze.
(Hmm no to pogorszyliście niziołka:(
jakoś to trzeba przeżyć
Widełki w bonusach (na 1 lvl) są -5, 11) powinny być jakieś symetryczne albo większe w obie strony aby zróżnicować bardziej rasy ale skoro się nie da trzeba się z tym pogodzić
Tak, też to zauważyłem i musze przyznać, że ta zmiana to akurat na minus dla malutkich.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Tak ogólnie to najbardziej nie podoba mi się w tych zmianach... to, że Misie to teraz "lepsze krasnoludy" i krasnoludy odchodzą de facto do lamusa*
*jeśli chodzi o jakąkolwiek formę powergamingu
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Ja w V erze Krasiem/?owcą byłem bodajże top klasy, no i nieźle radziłem sobie na wojnach/turniejach etc Chociaż nie ukrywam, że porównując do innych ras to Kraś taki.. nijaki
Spider4, no generalnie krasie nadawały się chyba na siłowego łowcę - może coś jeszcze, nie pamiętam. No zbyt specjalne nie były w ostatnich erach.
[ Za to kiedyś dawno dawno temu gdy moja pierwsza postać to był kraś barb bo wtedy bonusy rasowe krasnali były kosmicznie dobre... (super się grało aż do wysokich lvli gdy to regenki przybrały potężne rozmiary i postacie z regenkami były nieubijalne - nikt nie spodziewał się hiszpańskiej regenki ... ale wtedy właśnie to narodził się pomysł na upadki ) ]
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
W starych erach wojów, bonusy były wysokie(podobnie minusy), więc wyglądało to wszystko trochę inaczej... Wtedy przedmioty dodawały % ataku/uników a nie jak teraz ilość, itp... Dlatego właśnie dominowały szermy, które z itemów wyciągały najwięcej dzięki temu że miały i atak i uniki... Ale to juz dawno przeszłość...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum