Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2010-10-27, 22:59
Porada :>
Autor Wiadomość
Yester

afagg
Posty: 0
Postawił 12 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 21:16   Porada :> [Cytuj]

Witam, jestem całkiem zielony w tej grze, więc potrzebuje porady :>
Jaką postać stworzyć? Rasa itp.
Jak ją rozwijać ? ;]
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 21:28    [Cytuj]

W tym dziale powinieneś uzyskać odpowiedzi:
http://rivangoth.net/viewforum.php?f=13

Jeżeli nadal masz jakieś pytania, a w powyższym dziale nie ma na nie odpowiedzi, to pytaj tutaj :P
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yester
Yester

afagg
Posty: 0
Postawił 12 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 21:34    [Cytuj]

Mi chodziło,np. dla rasy ork dobra zdolność jest np berserk itp, i jak ją rozwijać bo ja nie mam pojęcia :/
Dobrze by było jakbyś podał jakąś rasę, i instrukcje jak ją rozwijać, która by była dobra :]

Liczę na szybką odp. :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 21:47    [Cytuj]

Aaa o to, każda klasa ma swóje plusy i minusy. Berserk akurat nie zależy od rasy, ale klasy. Jako że era się kończy, mogę Ci polecić paladyna. Do walk z mobami jest świetny.

Dla paladyna najlepsza jest regeneracja
Berserker - bitewne zawołanie głównie.
Barbarzyńca - ofensywny okrzyk bojowy/defensywny niewrażliwość. W zależności jak chcesz to zbudować.
łowca - siłowy (czyli dmg) cios tygrysa. Dla zwyklych w sumie też. Regenka też czasami się przydaje.
Rycerz - ofensywny płonący oręż/defensywny regenkę pancerza.
Szermierz - głównie kopniaki, niektórzy maja niezwykly unik. Trudna klasa przez wiekszość gry.
Mnich - ofensywny ze sztukami walki (musisz dużo w siłe punktów wlożyć)/pozostali defensywni z regenka pancerza/hp
Strażnik - głównie posiadają defensywę.
Najemnik - ofensywny trucozna/zwykły zazwyczaj bonus do unikow albo żądzę krwi.
Gwardzista - dużego wyboru nie ma. Ofensywa ale regenka pancerza wydaje się ciekawa na pozor.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yester
Yester

afagg
Posty: 0
Postawił 12 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 21:50    [Cytuj]

I jeszcze jedno pytanie :>

Paladyn jest dobry z walką z mobami, a z graczami?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 21:56    [Cytuj]

Na początku klasy niewiele sie różnią. Mają podobne szanse. Do 220 poziomu paladyn ma stałych przeciwników, jakimi są zwykli najemnicy, rycerze ofensywni ( z nimi bywa różnie, ale w zależności od uników na + dla paladyna), defensywni barbowie, niesiłowi gwardziści (gdzieś tak po 180lvlu), niesilowi łowcy, szermierze (zazwyczaj przegrywaja, ale im bliżej 220lvl tym trudniej wygrac, nie polecam samemu atakować szerma), przy szczęściu ofensywneo mnicha. Powinnien wystrzegać się berserkerów, siłowych lowców, defensywnych rycerzy, strażników i mnichów defensywnych. Po 220 dochodzą szermierze, barbowie i bardzo czsto rycerze. Właściwie z rycerzem mozna wygrać, ale to zalezy od budowy palka. A taki ma albo duże hp i cw ze średnimi unikami, ablo mniej hp ale dużo więcej obrony. Tacy zazwyczaj noszą 2h broń dla lepszego dmg. Ci z dużym hp maja zazwyczaj 1h i tarcze z bonusem do hp.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yester
Assaoth


;]
Krasnolud
Barbarzyńca

Yrourenstrroner Cabaleugain
Posty: 157
Piwa: 6/25
Skąd: Brogowa

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 21:58    [Cytuj]

Rasę? Niestety, rozdając staty teoretycznie kierujemy się bardziej Klasą . ;)

Widzę, że wspomniałeś profit, czyli zdolność berserk - stąd wnioskuje, że jesteś bersekerem, postacią opierającą swoją potęgę na sile oraz ataku - są to cechy, w których powinieneś utopić najwięcej punktów, gdyż są one mnożone przez określony współczynnik - na 100lvlu powinieneś mieć aż 61,5% bonusu do siły, czyli dając 10pkt. z lvli w siłę otrzymujesz ~16 pkt. Przejrzyj sklep - bronie dla Ciebie to te, które wymagają głównie siły oraz zręczności. Przed doborem pancerza musisz zdecydować, czy będziesz biegał w ekwipunku ze słabym pancerzem, a lepszym atakiem/obroną, czy odwrotnie - w zależności od tego kupujesz eq lekki (duże wymagania zręczności.. i odrazu mówię, że na buty oraz nagolennice nie musisz się specjalnie napalać, bo one wymagają kosmicznych wartości zwinności jak na bersekera...) bądź eq półpancerny ( w porównaniu do setu lekkiego mierny atak obrona i większy pancerz oraz ochrona (tutaj moim zdaniem łatwiej o ochronę nóg... ale mogę się mylić ;) ). Pierścienie lokujesz według wyboru stylu gry - jeśli chcesz częściej unikać ciosów (nie będą to wartości kosmiczne... ale zawsze parę procent mniej na trafienie Cie) to biżuterię załóż z plusami do zwinności. Jeśli chcesz chodzić w ekwipunku półpancernym - do wytrzymałości, a jeśli chcesz przyjmować ciosy przeciwników bezpośrednio na siebie - do żywotności. Pamiętaj, że te trzy cechy (zwinność, wytrzymałość i żywotność) nie powinny absorbować bardzo dużej ilości punktów, w sumie to dawaj głównie w tą statystykę, którą podałem Ci koło stylu gry. Reszta Tylko pod wymogi ekwipunku.


Może to profesjonalne nie jest i zagmatwane... w końcu sam nie grałem berkiem. Po szczegółowe informacje udaj się do którejś ze szkół rycerskich - ich uczniowie chętnie Ci pomogą.
_________________

"Iluwen Bordowy to wtyka niebieskich!!!!!!"
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Piraci Morza Czaszek
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yester
Yester

afagg
Posty: 0
Postawił 12 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 21:59    [Cytuj]

Czyli z tego co zrozumiałem szerma trudno ubić?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 22:03    [Cytuj]

Szermierz ma uniki i trafienia na poziomie twoich uników. Ma obrażenia podobne do twoich, ale jest bardzo delikatny. Jego ciosy leczysz profitem, zas on po kilkunastu upadkach (CW- czas walki) ulega po kulku ciosach. Po 220lvlu wchodzi takie coś jak alchemik, czyli ulepszanie przedmiotow. Dodatkowo szermierz na 210poziomiemoze kupić pierścienie dodające 100 do danej statystyki za talony zdobywane podczas turnieju. Po alchemizacji szermierz jest bardzo trudny do trafienia, zas trafia Ciebie często i silnie. Dodatowo dzieki czestszym ciosom ma szanse na cios krytyczny. Zazwyczaj walka szerm vs palek trwa max 120 tur, gdyż pożniej upadki powoduja spadek unikow i wzrost dmg u przeciwnika.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yester
Yester

afagg
Posty: 0
Postawił 12 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 22:19    [Cytuj]

Czyli tak żebym błędu nie popełnił, paladynowi trzeba maxować zywotność?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-09-15, 22:32    [Cytuj]

Paladyna można rozwijać skutecznie na dwa sposoby:
- tank [masa HP, obrona średnia]
- defensywny [potężna obrona, średnie HP]

Topowi paladyni to raczej ten pierwszy typ (przynajmniej na S1, na S2 nie ma ich aż tak dużo). Tank to build dobry przeciwko innym paladynom i mnichom siłowym, do pewnego momentu także przeciwko najemnikom i szermierzom. Pada jednak łatwo przeciwko łowcom siłowym, berserkerom. Średnio radzi sobie z rycerzami i barbarzyńcami ofensywnymi. Z rycerzami defensywnymi zwykle przegrywa, sytuacja ta zmienia się jednak gdy dochodzi do ulepszania broni i obrażenia paladyna rosną.
Defensywny jest łatwym celem dla tanka, mnichów defensywnych z regeneracją ale dużo trudniejszym dla berserkerów, łowców, szermierzy. Bezproblemowo radzi sobie z barbarzyńcami i rycerzami ofensywnymi.

Jeśli grasz na S1, polecam poeksperymentować sobie, ponieważ za miesiąc zakończy się obecna rozgrywka i po aktualizacji ruszy nowa. Wtedy będziesz wiedział już mniej więcej co i jak i będzie Ci łatwiej rywalizować o dobre miejsce w rankingu.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yester
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2009-09-16, 15:18    [Cytuj]

Na mobki dobry jest też najemnik, typowy, bez kombinowania (bo typową postać powinieneś zrobić na samym początku).

Polecałbym: gnoma najemnika. Rozwijasz maksymalnie zwinność, olewasz praktycznie rzecz biorąc zręczność, wytrzymałość i żywotność malutko, siły (druga po zwinności twoja klasowa cecha) tyle, żeby nowe bronie nosić.

Magiczne pierścionki i inne rzeczy dające bonus do cech z magii (koszule, gacie, naszyjniki, peleryny i wspomniane pierścionki) do zręczności, a jeśli dany przedmiot daje do dwóch cech, to do zręczności i żywotności.

Po kilkunastu poziomach bez większych problemów bijesz takie bestie jak (klasami): osiłek, barbarzyńca, rycerz. Z mnichami i mędrcami już różnie, ale to kwestia wprawy w grze.

Z postaci bijesz barbarzyńców i rycerzy. I wystarcza:]

pozdrawiam
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Yester

afagg
Posty: 0
Postawił 12 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-09-16, 16:49    [Cytuj]

Phil napisał/a:
Jeśli grasz na S1, polecam poeksperymentować sobie, ponieważ za miesiąc zakończy się obecna rozgrywka i po aktualizacji ruszy nowa. Wtedy będziesz wiedział już mniej więcej co i jak i będzie Ci łatwiej rywalizować o dobre miejsce w rankingu.


Mam rozumieć że za miesiąc postacie zostaną zresetowane na s1?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2009-09-16, 16:53    [Cytuj]

Cytat:
Restarty światów.
Pierwsza era na świecie pierwszym zaczyna powoli dobiegać końca. Do jej końca pozostał niewiele ponad miesiąc. Zakończy się pomiędzy 8 a 10 październikiem. Nowa era rozpocznie się kilka dni później, najprawdopodobniej w połowie października (wstępnie 14). Koniec pierwszej ery na świecie drugim nastąpi około 3 miesiące później, tuż po nowym roku.


http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=1031 ;)
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yester
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-09-16, 16:55    [Cytuj]

To wygląda tak - wszystkie postacie, gildie itp są kasowane. To tak jakbys zaczął grę od nowa razem z innymi.Zabieg ma na celu wyrównanie szans między starymi a nowymi graczami, dla których dogonienie 300poziomu jest awykonalne.

reset poprzedza tzw; pre - era. W jej czasie można sie pobawić, zobaczyć czym jak się gra. Taki sandbox. Zazwyczaj trwa 1-2 tygodnie. Po starcie "ery live" postacie z preery są kasowane. Zazwyczaj ma się 24-48 godzin na stworzenie postaci przed startem ery. Postać jest, ale nie nalica tur. ogolnie nie zalogujesz sie przed startem (na postac, nie na konto)

Konto nie jest kasowane. Nadal istnieje, obywatel kupiony również. Jedyne co znika to wcześniej utworzona postać.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yester
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 17