Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Osada wiatru - projekt gry
Autor Wiadomość
Pawianus
Zasłużony dla Rivangoth
Mistrz WW



Ork
Berserker
Zygfryd Pawianus Ostateczny
Wiek: 35
Posty: 39
Piwa: 7/1
Skąd: Jasło/Jarosław

Zloto
Wysłany: 2015-04-09, 13:55   Osada wiatru - projekt gry [Cytuj]

Witam wszystkich!
Dawno nie pokazywałem się na tym forum.
Swojego czasu działałem tu w gildii Wojownicy Wiatru (dawne dzieje).
Ostatnio doszedłem do wniosku, że mógłbym wskrzesić tą gildię w formie nowej gry.
Coś w klimacie Wojowników jednak różne od nich.
Może nie do końca powinno to tak brzmieć, ale myślę, że jest to w miarę zrozumiałe.
Tak więc szukam chętnych do pomocy w tym przedsięwzięciu.
Mam możliwości wystarczające do ukończenia tego projektu jednak samemu zajmie to naprawdę sporo czasu.
Dlatego zwracam się o pomoc do wszystkich chętnych.
Co do samej gry to mam już trochę obmyślany cały projekt.
Kilka kwestii wymagałoby dyskusji jednak samemu ciężko to wykonać :) .
Jedyne założenie to takie aby ta gra była darmowa.

Poszukuję ludzi, którzy mogliby mi pomóc z:
- projektem (muszę przedyskutować pewne tematy związane z grą)
- grafiką (nie ważne zwykłą czy komputerową, to zawsze zabiera mi baaaardzo dużo czasu)
- kodowaniem (wystarczy znajomość HTML i CSS, chodzi o poprawki w kodzie, logiką zajmę się sam)
- tekstami (chodzi krótkie opisy, treści stylizowane oraz historię)
- poszukiwaniem (dziwne :) chodzi o osobę, która poświęciłaby trochę czasu na poszukiwania i weryfikowania informacji w Internecie, jak co wygląda, jak działa itp. nikt nie wie wszystkiego, a sprawdzanie wielu rzeczy naprawdę sporo zajmuje)
- forum (zawsze strasznie mnie to odciąga od pracy, potrzebowałbym kogoś do pomocy z ogarnięciem forum)
- testami (to trochę w późniejszym terminie, ale na początku będzie to mała grupka)

To są potrzeby na sam początek. Później pojawi się więcej pozycji. Najbardziej zależy mi na tym aby znalazł się ktoś do przedyskutowania ze mną całej koncepcji gry.

Tak więc jeśli ktoś byłby zainteresowany to prosiłbym o kontakt na adres: kumulugma@gmail.com


Jeśli nie czujesz się na siłach, a chcesz pomoc to prosiłbym także o wypełnienie tej ankiety:
link dostępu: http://moje-ankiety.pl/respond-75183.html
Pomoże mi to w lepszym opracowaniu gry.
Chętnie odpowiem też na wszelkie pytania.
Pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  WW
     
Admin 2.01


 
Wiek: 38
Posty: 153
Piwa: 29/6
Skąd: Rivangoth

Zloto
Wysłany: 2015-04-09, 20:24    [Cytuj]

Witaj Pawianus,

Wypełniłem ankietę, poznaj nieco mnie i moje teraźniejsze poglądy na temat gier;P

Wg. mnie popełniasz 1 duży błąd, oczywiście rób jak uważasz, bo duzi chłopcy tak robią, jednak chcę byś poznał moją opinię i przemyślał jeszcze raz jedną kwestię:

Cytat:
Jedyne założenie to takie aby ta gra była darmowa.

Tworzenie gry, to na swój sposób niewdzięczne zajęcie. Jeszcze tego nie wiesz, ale nie chcesz tego robić za darmo.
~30% graczy cię ochrzani lub zamęczy.
~2% cię obrzuci błotem i wyzwie od najgorszych,
~5-10% ludzi będzie w porządku i dzięki nim [być może] wytrwasz w spełnianiu założenia.


Ja do tego projektu się nie włączę, sam nie mam tyle czasu na swoje rzeczy które chciałbym robić, nie mówiąc o kolejnych nowych projektach. Jednak myślę że ogłosiłeś się w dobrym miejscu, całkiem sporo programistów, grafików, tekściarzy tu się wala. Drobnym problem jest jednak frekwencja... nie spodziewaj się od razu lasu rąk ;P

Życzę powodzenia w projekcie!
_________________
What I cannot create, I do not understand. - Richard Feynman
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2015-04-12, 11:14    [Cytuj]

Pawianus, duży plus, że chcesz grę tworzyć z zespołem. Pamiętaj, że życie różnie się układa i dzięki temu ktoś inny będzie mógł się opiekować grą i społecznością.

Z ciekawości zapytam o technologię - w czym będziesz pisał silnik i jaka bazka?
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Pawianus
Zasłużony dla Rivangoth
Mistrz WW



Ork
Berserker
Zygfryd Pawianus Ostateczny
Wiek: 35
Posty: 39
Piwa: 7/1
Skąd: Jasło/Jarosław

Zloto
Wysłany: 2015-04-13, 18:58    [Cytuj]

Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

Co do "darmowości" gry to jest to tylko moje stanowisko.
Wszystko zależy od tego czy i jaki zespół uda mi się zebrać.
To nie pierwszy mój projekt, jednak podchodzę do niego z większym sentymentem...
Ale to wszystko, to tylko szczegóły.
Jak coś więcej z tego wyjdzie to na pewno dam o tym znać :)

@Bolivar
Słusznie prawisz :)
Ostatnio dostało mi się od kogoś jak mu coś takiego powiedziałem.

Co do technologii to planuję zrobić z tego małą choinkę.
Zależnie od tego jaki kształt przybierze ostateczny projekt, dobiorę do tego odpowiednie technologie. Największe zaufanie mam do PHP ale to też tylko mój sentyment.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  WW
     
Kherehabath


Kherehabath
Wiek: 39
Posty: 615
Piwa: 47/48
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2015-04-17, 16:43    [Cytuj]

W chwili obecnej to raczej zainteresuj się:

C#, Unity
Java for Android
Objective-C, .net

Tworzenie "na czysto" w php gry nie ma większego sensu, poza oczywiście hobbystycznym podejściem do tematu. Krótko: smartfony z możliwością pogrania w bardziej rozbudowaną wersję z tą samą bazą danych na PC.

Łatwy dostęp do płatności, złudzenie balansu między płacącymi i niepłacącymi. Ważne aby gra była grywalna za darmo, natomiast była na tyle dobra by płatne dodatki były chętnie kupowane w celu nie zdobycia konkretnej przewagi ale ułatwienia lub przyśpieszenia rozgrywki (np. losowo wrzucony bardzo trudny level który będzie można zaliczyć poprzez dokupienie boosterków lub nabicie odpowiednich umiejętności powtarzając niższe dla przykładu). Umiejętności, serwery, środowisko testowe - to wszystko kosztuje i obecnie stworzenie aplikacji która będzie cieszyła się dużym powodzeniem upadnie jeśli nie będzie Ci się zwracać inwestycja - a trochę grosza musisz wyłożyć zawsze.

No i najważniejsze: czasy w których ciekawa fabuła nagradzała braki grywalności już dawno zniknęły. Jeśli chodzi o ludzi w wieku 30+ ponad 70% przewija przerywniki fabularne, w niższych grupach wiekowych jest to 85%+. Jeśli nie chcesz zrobić klikanki dla siebie i garstki zapaleńców którzy w oczekiwaniu na kolejne updaty będą się wykruszać musisz zrobić coś co przykuwa uwagę i wciąga do gry, nie wymaga wytężania umysłu i może kompletnie nie zajmować czasu ale pozwoli użytkownikowi pograć non stop do znudzenia.

Tak przynajmniej wywnioskowałem z własnych obserwacji.
_________________
Wymiana gier na PS3, Xboxa 360, PC za darmo! Sprzedawaj używane gry bez prowizji!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
kalinabors

Posty: 8

Zloto
Wysłany: 2016-02-26, 20:05    [Cytuj]

Ankieta wysłana :)
_________________
http://www.conrad.pl
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2016-02-26, 22:39    [Cytuj]

kalinabors, nie lubię spamu, ale w sumie znam twoją firmę...
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 16