|
Forum Lotharis
|
|
Dyskusje o grze. - Odnośnie naprawiania przedmiotow.
Kalam - 2010-11-22, 12:30 Temat postu: Odnośnie naprawiania przedmiotow. Moim zdaniem coś tu nie gra. Jakieś dwa dni temu dla zabawy poklikałem sobie "napraw" w zakładce sprzęt. Powstały dwa przedmioty ze sklepu kompleksowego, początkowo ucieszyłem się wierząc, że miałem jakieś wielkie szczęście (efekt wzmocniony spożywanym wówczas piwem). Później przyszły refleksje - Raz -daje to w końcu ogromną przewagę, dwa - ciekawe jak fortuna sypie innym graczom? Z tego co się dowiedziałem nie tylko do mnie uśmiechnął się "los". Coś tu jest nie tak Trochę głupi będzie jak pod koniec ery każdy będzie miał większość (jak nie cały) sprzęt z kompleksa.
KoniAK - 2010-11-22, 12:47
Kalam, są tylko 4 rodzaje przedmiotów wśród przedmiotów do naprawy...
Bolivar - 2010-11-22, 12:48
Cytat: | Trochę głupi będzie jak pod koniec ery każdy będzie miał większość (jak nie cały) sprzęt z kompleksa. |
Dlaczego głupie? Wg. mojej opinii właśnie o to chodzi by wreszcie można było skompletować cały sprzęt. Dodatkowo przy większej ilości złota będzie można ulepszać sprzęt już po pierwszym pojawieniu się w organizacji (gildii). Ponownie pojawią się ciekawe rozwiązania i będzie mniej "kolonów".
Kalam - 2010-11-22, 12:58
Cytat: | Kalam, są tylko 4 rodzaje przedmiotów wśród przedmiotów do naprawy... |
Niepotrzebny sprzęt sprzedasz za talony, za które kupisz to czego ci jeszcze brakuje...
Cytat: | Cytat:
Trochę głupi będzie jak pod koniec ery każdy będzie miał większość (jak nie cały) sprzęt z kompleksa.
Dlaczego głupie? Wg. mojej opinii właśnie o to chodzi by wreszcie można było skompletować cały sprzęt. Dodatkowo przy większej ilości złota będzie można ulepszać sprzęt już po pierwszym pojawieniu się w organizacji (gildii). Ponownie pojawią się ciekawe rozwiązania i będzie mniej "kolonów". |
No może złego słowa użyłem, chodzi mi o to że jeśli każdy będzie miał ostatecznie taki sprzęt to atrakcyjność turniejowa spada - elitarna nagroda w postaci talonów traci na swojej elitarności. No ale to moje zdanie i tyle.
Bolivar - 2010-11-22, 13:03
Tak naprawdę talony w mniejszej ilości dostaje każdy. Teraz za wysokie miejsca będziesz wcześniej mógł kupić lepszy sprzęt, czyli dalej bić lepsze potworki co oznacza, że dalej możesz zarabiać więcej złota... itd. Złoto tez umożliwia ulepszenie sprzętu co ponownie daje "kopa" do dalszych eksperymentów :-)
Jednak to jest moja opinia i nie wiem czy prawidłowa.
Irmis - 2010-11-22, 13:15
IMO sprzetu kompleksowego nie powinno sie w ogole sprzedawac - ani innym graczom, ani by dostac kopa z talonami na przyszle wydatki.
Bolivar - 2010-11-22, 13:24
Irmis, dlaczego?
Irmis - 2010-11-22, 13:33
Aby sklep kompleksowy byl czyms wyjatkowym, na co pracuje dany gracz przez aktywna gre i uczestnictwo w turniejach.
IMO mozliwosc kupienia 2-3x wiecej rzeczy niz normalnie, dlatego, bo ktos ma znajomych, ktorzy koncza gre, albo im wypadlo, albo poniewaz mialo sie fuksa przy naprawianiu przedmiotow, ktore mozna opchnac za okragla, talonowa sumke, nie wplywa korzystnie na rozgrywke. Usuwa jeden, ciekawy cel, do ktorego mozna dazyc i wybor, na co z kompleksowego sie zdecydowac, bo dawniej nie dalo sie ubrac wszystkiego najlepszego.
Jesli rzeczy z kompleksowego rzeczywiscie maja byc powszechnie dostepne, to moza rownie dobrze usunac zakladke "sklep kompleksowy" i dodac je jako ostateczne przedmioty w normalnym. A nagrody talonowe zamienic na zloto - da to graczom wieksza swobode, na co chca wydac swoje fundusze i zniknie niepotrzebna waluta.
Tak bedzie dla wszystkich prosciej i uniknie sie zamieszania i postow takich, jak pierwszy w tym temacie
Atresia - 2010-11-22, 13:42
Zgadzam się z Irmisem, moim zdaniem pomysł z wypadajkami dającymi itemy z Kompleksowego jest całkowicie chybiony. W tym momencie w ogóle nie opłaca się zajmować wysokich miejsc na turniejach, na przykład. Bo talony i tak każdy będzie miał (poza tym, którzy mają pecha - na przykład ja). Nonsens.
Bolivar - 2010-11-22, 13:56
W grę grają nie tylko osoby zajmujące wysokie miejsce w Turnieju. Jest też masa graczy, którzy nie mają szans na bycie w topie. Ciekawe dlaczego oni nie mogą dostać na koniec ery przynajmniej połowy sprzętu kompleksowego.
Co do talonów. Waluta jak waluta - takie kupony promocyjne i tyle.
Irmis - 2010-11-22, 14:04
Dlaczego ktokolwiek mialby na koniec ery dostawac conajmniej polowe sklepu komlpeksowego? Przy takim zalozeniu naprawde lepiej jest go wlaczyc do sklepu zwyklego.
Bolivar - 2010-11-22, 14:08
Po co łączyć te dwa sklepy? Przecież skoro jest tam lepszy sprzęt to łatwiej mi jest wyszukać przedmioty. Poza tym jest to pewnego rodzaju specjalizacja.
Cytat: | Dlaczego ktokolwiek mialby na koniec ery dostawac conajmniej polowe sklepu komlpeksowego? |
Bo to jest zabawa? Gramy dla fanu? Jeżeli nie to powinienem robić wszystko by być w top 10, oszukiwać, włamywać się, itp. Sorry, ale ja gram by dobrze się bawić.
Irmis - 2010-11-22, 14:13
Rozdzielmy dobra zabawe, od satysfakcji, jak daje osiagniecie czegos w grze, wlasnymi silami. Skoro chodzi o zabawe, to dlaczego nie wsadzic od razu najlepszego sprzetu dla danej klasy, kazdej poczatkujacej postaci do plecaka? ;>
Przedmioty beda jeszcze latwiejsze do wyszukania i gracze beda sie swietnie bawic
Bolivar - 2010-11-22, 14:17
Irmis, to już twój problem - ja wyraziłem swoje zdanie. Możesz mieć inne. Ja nie mam zamiaru "zarzynać się" przy grze by mieć wszystko. Lecz chcę w przyjemny sposób się bawić. Ty wolisz co innego...
Irmis - 2010-11-22, 14:29
Nic nie wiesz, o tym, co ja wole, to po pierwsze, wiec nie do mnie z takimi argumentami.
Ja gram tak, by sie dobrze bawic. Jesli nie siedze nad gra godzinami, kombinujac gdzie isc, co zbierac, kogo i jak bic, to zgadnij co? Racja, bede mial mniej niz ci, ktorzy to robia
I mi to zupelnie nie przeszkadza. Powiem wiecej, moim zdaniem sytuacja, w ktorej bez wysilku moge miec to, co ci, ktorzy sie staraja, jest zwyczajnie chora. To podejscie dobre na jakies fun serwery, gdzie kazdy niemal od razu ma wszystko, a nie do powaznej gry.
Jesli wiec nie masz zamiaru zarzynac sie przy grze, a mimo to nie odstawac od topki, to polecam wlasnie jakis fun serwer. O ile mi wiadomo wojownicy jeszcze czyms takim nie sa, choc z drugiej strony..
Spider4 - 2010-11-22, 14:31
Czemu wam nie przeszkadza, ze w takim diablo nawet ze słabego bosa przy odrobinie szczęścia może polecieć mocny sprzęt? Jak już bardzo chcecie utrudniać, to można sprawić aby ze zwykłych potworków leciały np. stare zepsute buty (losuje tylko z normalnych ale większa szansa naprawy) a z Postrachów które są niejako bossami np. Niezwykłe zniszczone buty (mniejsza szansa naprawy ale losuje ze zwykłych i kompleksu). Nie widzę czemu zwykły łut szczęścia miałby zabijać rozgrywkę. Ja jestem np. zwolennikiem wprowadzenia wypadajkowo questowych setów (losowa część jako nagroda za q lub wypadajki z bestii w formie całej lub części do scalenia, np. 5 części na sam kirys z seta dającego jakieś fajne bonusy)
Bolivar - 2010-11-22, 14:36
Otrzymanie połowy sprzętu nazywasz niesprawiedliwością? Sorry, ale grając w pewną bardzo popularną grę przeglądarkową (w szycie na moim świecie było 15k graczy) po jakimś czasie byłem spokojnie w top1000, jak ilość graczy spadła do 5k byłem w top100. Grając dla funu. Gracze z top50 grali na 1000% i też mieli zabawę. Grę skończyłem po 4 latach.
I teraz:
- gracze z topu osiągali wszystko wcześniej.
- ja mogłem dostać to po kilku miesiącach i dalej cieszyłem się z zabawy.
Teraz zastanów się:
czy gra ma być tylko dla topu czy też dal wszystkich graczy? Rozumiem, że wolisz by w wojów grało te 300 osób czy raczej 3000? Zauważ: grając lekko mam 50% sprzętu z kompleksowego. Grając maksymalnie mam 100% sklepu kompleksowego. Widzisz różnice?
Cytat: | Nic nie wiesz, o tym, co ja wole, to po pierwsze, wiec nie do mnie z takimi argumentami. |
I mnie to nie interesuje.
Co do reszty - poproś Phila - zrobi ankietę.
Irmis - 2010-11-22, 14:40
Prosze bardzo, jesli uwazasz, ze to cokolwiek zmieni. Ale raczej zniecheci starszy graczy, a tych, ktorzy i tak wykruszaja sie po polowie ery nie zatrzyma.
Ale skoro jestes juz przy tak trafionych porownaniach, to nie mam nic przeciwko, aby w wojach osoby grajace dla funu mialy i caly sprzet z kompleksa, ale te pare miesiecy po topce, jak pisales. Wtedy to niemal idealnie zgadza sie z moimi zalozeniami
Spider4 - 2010-11-22, 14:40
Irmis, może jestem dziwny ale parę razy trafiłem wyższy o ile pamiętam...
Irmis - 2010-11-22, 14:41
Tzn. naprawde znajdowales np na 30lv przedmioty na 90lv?
Spider4 - 2010-11-22, 14:43
Irmis, myślisz, że pamiętam? ?adnych parę lat w to dziadostwo nie grałem (tak, diablo jest nudne dla mnie)
Irmis - 2010-11-22, 14:45
To ci podpowiem: znajdowales sprzet w okolicy Twojego lv
Akurat diablo jest gra dobrze wywazona i przemyslana.
Bolivar - 2010-11-22, 14:48
Cytat: | Ale skoro jestes juz przy tak trafionych porownaniach, to nie mam nic przeciwko, aby w wojach osoby grajace dla funu mialy i caly sprzet z kompleksa, ale te pare miesiecy po topce, jak pisales. Wtedy to niemal idealnie zgadza sie z moimi zalozeniami |
Tylko, że tam (jeżeli można tak to nazwać) era trwała 4 lata Czyli 8 razy dłużej niż w Wojach.
Spider4 - 2010-11-22, 14:56
Irmis, widać miałem niewyważone bo jakiś pack all in one. No i jeszcze był ten kupiec z opcją hazard...
Tsumoso - 2010-11-22, 15:24
Tak, problem w tym, że nawet z mobka powiedzmy na 20 lvlu może wypaść sprzęt na lvl 300. To nie jest takie dobre, za duży random. Sprzęt wypadający powinien być wartością dopasowany jednak do trudności potworka.
W jakiejkolwiek sensownej grze jest ta prosta zasada, że z lepszych potworów lecą jednak te lepsze sprzęty. To głupie gdy z uberhiperbossa wypada to co można też znaleźć w zwłokach np. małego szczura
vallo - 2010-11-22, 15:29
Bolivar napisał/a: | W grę grają nie tylko osoby zajmujące wysokie miejsce w Turnieju. Jest też masa graczy, którzy nie mają szans na bycie w topie. Ciekawe dlaczego oni nie mogą dostać na koniec ery przynajmniej połowy sprzętu kompleksowego.
Co do talonów. Waluta jak waluta - takie kupony promocyjne i tyle. |
To ja poproszę osoby , które nie są w topie o wypowiedzenie się ile już tego sprzętu mają
A ja świeżo po wyborach ,więc węszę spiski:)
Mam nadzieję ,że te itemy lecą mega losowo - a nie z wybranych bestii na jakiś %
Bo taka informacja czasem może wypłynąć tylko do nielicznych.
"Rozumiem, że wolisz by w wojów grało te 300 osób czy raczej 3000?"
<krztusi się>
RETRO: Seavran: Wojownicy v0.85 Kont: 1703 Aktywnych: 69
Tsumoso - 2010-11-22, 15:32
Sorry vallo - te przedmioty wypadają właśnie tylko z konkretnych bestii i to w konkretnym %...
Bolivar - 2010-11-22, 15:35
vallo, a na S1:
Cytat: | 10536 aktywnych 391 |
Spider4 - 2010-11-22, 15:36
vallo, nie porównuj retro.... bo to retro no i koniec ery... tutaj na koniec ery większość przestaje klikać
vallo - 2010-11-22, 15:37
S1
(K1) uczestników: 199
(K2) uczestników: 121
(BT) uczestników: 68 / 150
(BTM) uczestników: 30 / 100
(ST) uczestników: 0 / 75
(STM) uczestników: 0 / 50
(ZT) uczestników: 0 / 40
(ZTM) uczestników: 0 / 30
= 418
Bolivar - 2010-11-22, 15:39
Cytat: | NO i dziwi mnie to właśnie ,że na końcach ery ludzie przestają grać |
Dlaczego? Skoro nie mam np. talonów na nowy sprzęt to po co mam grać? ;-)
Irmis - 2010-11-22, 15:39
Ale za to statystyki z retro sa blizsze prawdzie. Bo nie wiadomo, ile z tych kont aktywnych na s1, to po prostu osoby, ktore zalozyly przez ostatnie 2 tygodnie postac i tyle.
Bolivar - 2010-11-22, 15:42
Cytat: | Bo nie wiadomo, ile z tych kont aktywnych na s1, to po prostu osoby, ktore zalozyly przez ostatnie 2 tygodnie postac i tyle. |
Nie. Bardziej związane z logowaniem (nie zakładaniem postaci) i przedział czasowy jest mniejszy.
Spider4 - 2010-11-22, 15:43
Tu Bolivar ma racje... po co grać, skoro nie rozwinę już postaci? Nijak jej nie dokoksze... Co innego gdyby dawać jakieś ciekawe ewenty i/lub wypadajki ultra mega rzadkie, powiedzmy z szansą wydropienia z postrachu równą 0,01% (oczywiście nie ze wszystkich)...
Chodzi mi tu o jakieś artefakty (nowy slot w eq, powiedzmy max 2-3 aktywne artefakty) i np. Symbol Rexel dający +50% dmg dodatkowo, lub Księga Pani (dająca jakieś leczenie bez względu na profit) itp
Bolivar - 2010-11-22, 15:45
Spider4 napisał/a: | Tu Bolivar ma racje... po co grać, skoro nie rozwinę już postaci? Nijak jej nie dokoksze... Co innego gdyby dawać jakieś ciekawe ewenty i/lub wypadajki ultra mega rzadkie, powiedzmy z szansą wydropienia z postrachu równą 0,01% (oczywiście nie ze wszystkich) |
Ponownie jakieś przecieki od Phila
Irmis - 2010-11-22, 15:47
Bolivar napisał/a: | Cytat: | Bo nie wiadomo, ile z tych kont aktywnych na s1, to po prostu osoby, ktore zalozyly przez ostatnie 2 tygodnie postac i tyle. |
Nie. Bardziej związane z logowaniem (nie zakładaniem postaci) i przedział czasowy jest mniejszy. |
O, czyli zmienilo sie od czasu, gdy Phil ostatnio mowil, jak to dziala.
A w powyszym chodzilo mi o zalogowanie sie w celu zalozenia postaci i nic wiecej
Spider4 napisał/a: | Tu Bolivar ma racje... po co grać, skoro nie rozwinę już postaci? Nijak jej nie dokoksze... |
Gdy dla celow praktycznych kompleks=sklep zwykly, to tez nikaj bardziej nie dokoksisz postaci, bo kazdy to bedzie miec
Phil - 2010-11-22, 15:59
Przedmioty, które można naprawiać to tylko buty, rękawice, szaty, koszule i spodnie.
Szanse na zdobycie tych przedmiotów i udaną naprawę zostały nieco obniżone ok. 2 tygodnia ery by uniknąć zalewu rozgrywki przedmiotami kompleksowymi, zanim zaczęto je masowo naprawiać. Także wcale nie jest tak łatwo zdobyć te przedmioty. Osoby, które zdobyły owe przedmioty miały po prostu wiele szczęścia.
Khhagrenaxx - 2010-11-22, 16:10
Z góry uprzedzam, że wypowiem się czytając zaledwie pierwszą stronę tego tematu i odniosę się w swoich krótkich i niekoniecznie wartych uwagi przemyśleniach właśnie do słów z tamtych postów. Do rzeczy
Uważam, że to czy przedmioty ze sklepu kompleksowego powinny wypadać bądź nie, będzie można z odrobiną pewności i zgody stwierdzić dopiero po zakończeniu całej ery, teraz możemy jedynie snuć przypuszczenia jak cała ta sprawa wpłynie na rozgrywkę.
Moim zdaniem może się ona dość mocno z tego powodu zdestabilizować, bo ktoś będzie miał szczęście albo nie. Odpowiednią ilością szczęścia w możliwościach nabycia przedmiotów w sklepie kompleksowym jest moim zdaniem szansa na wypadnięcie przedmiotów specjalnych (Bożek płodności, Packa na muchy).
Wydaje mi się, że jeśli Team uważał, że lepiej byłoby zwiększyć możliwości nabywcze graczy w sklepie kompleksowym, to winien był przede wszystkim zwiększyć szansę na wypadnięcie tych właśnie przedmiotów. Dalej wszystko zależy od szczęścia, dalej jest większa szansa na kupno większej ilości przedmiotów z kompleksa, ale jakoś tak jakby mniej radykalnie i przyjemnie dzięki temu, nie uważacie?
Co do pomysłu z naprawianiem - ogólnie bardzo mi się on podoba, sam parę razy kupiłem nawet na kramie różności jakieś buty, żeby spróbować naprawić, bo przecież kiedyś w końcu musi się udać! Nie udało się, trudno. Naprawa powinna zostać, ale wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem byłoby otrzymywanie dzięki niej przedmiotów o podobnej wartości bojowej jak te, które otrzymujemy za questy - powiększy się hp, dmg, czas walki, pancerz postaci wydatnie, ale jednak w stopniu na tyle ograniczonym, żeby koniec końców gracz, który naprawdę ciułał te talony przez całą erę, walczył tak by zawsze być w top10, niekoniecznie pierwszy (albo odwrotnie, ryzykował, starał się, nastawiał postać tak, by miała największe szanse wygrywania kolejnych poziomów turniejowych), na koniec mógł sobie założyć tę Furię Rexel czy inne cudo i naprawdę czuł, że pracował na to całą erę. Jest to kwestia podejścia gracza, każdy gracz ma inne, ale takie rozwiązania (naprawa owszem, fajne rzeczy - owszem, ale niekoniecznie z kompleksa te cudeńka, kompleks dla tych, którzy naprawdę całą erę walczyli dzielnie o to) wydają mi się lepszy, czas pokaże kto miał rację
Ps. Co do handlu przedmiotami ze sklepu kompleksowego... Wydaje mi się, że wpłynie to negatywnie na rozgrywkę, czego mieliśmy już, niby nie do końca udowodniony - bo chyba nie da się tego udowodnić do końca - ale jednak, przykład na retro. Może umożliwić handel nimi, ale tak by gracze dostawali dużo złota za te przedmioty? (gracze sprzedający). To jedno umagicznienie więcej broni gdzieś tam na poziomie 350 to i tak coś i każdy się z takiej ilości gotówki ucieszy, a wyeliminuje to problem oszustw? (bo to umagicznienie jedno więcej, nawet gdyby zdobyte w nieuczciwy sposób, nie destabilizowałoby aż tak rozgrywki jak zakup nowego sprzętu z kompleksa?).
vallo - 2010-11-22, 16:22
Bolivar napisał/a: | Cytat: | NO i dziwi mnie to właśnie ,że na końcach ery ludzie przestają grać |
Dlaczego? Skoro nie mam np. talonów na nowy sprzęt to po co mam grać? ;-) |
No właśnie wpakuje się takie Sumo na TOp i nie chce nikogo wpuścić to po co grać
Niemniej na niższym lvlu z dobrą postacią (niekoniecznie kalkulator) idzie za średnie zrobić dość talonów
Jest LGL wielorakie.
MI akurat nie chodzi o to ,że ten sprzęt leci (kto dostał się cieszy kto nie - się gryzie0
Ale JAK LECI:) żeby to był jaki totalny random. 0,001% na każdą bestie i wsio
Caus - 2010-11-22, 23:18
co do tych talonów to ja się tylko odezwę - może dąć możliwość wymiany talonów na złoto? (przykładowy zakres to do 50srebra do 1 złota) - w różnej wiosce różne ceny zmieniające się co tydzień po turnieju - problem zbyt dużej ilości talonów wyleminiowany na rzecz ulepszania.
Switek - 2010-11-23, 13:40
Dla mnie największa bolączką jest że w sklepie komplesowym do 210 lvl jest siano którego sie nie opłaca kupować ()a de facto dobre przedmioty są tylko na 300 )
D tego znalezione przedmioty z komplesowego nie mają ceny w srebro-złocie
A co do szczęścia naprawiłem juz 3 przedmioty z kompleksa .... ale za to tracę gore expa do ścisłej topki bo i turieje idą źle ...... i nie mam pojęcia jak oni mogli znaleźć 4złota więcej ode mnie
Ogólnie w komplesowym powinny być przedmioty podobne do tych które dostaje sie za misje (zmieniając przedmioty co 40-50 lvl liczba talonów by zasadniczo zjechała w dół )
Mamian - 2010-11-23, 14:27
Pojawia sie pytanie gdzie tu sens mordowac sie z turniejem, gdzie co tydzien dostaniesz powiedzmy 30 talonow, a taki Switek nabil juz prawie 300...
te 4 zlota tez mnie drecza. jakim cudem przy zabiciu takies samej ilosci mobow roznica az 4zl?
Irmis - 2010-11-23, 14:49
Gra sie zmienia i staje sie coraz bardziej losowa.
Bolivar - 2010-11-23, 15:31
Mamian, robisz walki pojedyncze i leczysz się wywarami czy automatyczne i leczysz się za złoto?
Cytat: | Gra sie zmienia i staje sie coraz bardziej losowa. |
Czy to źle, ze jest element szczęścia? Ja wczoraj na zdrapce wygrałem 20 zł :-) Lubię taką losowość
Irmis - 2010-11-23, 16:00
To zalezy - woje to juz po prostu zupelnie inna gra. I nie pisze tu o tym, ze sa nowosci, ale o tym, w jaki sposob one funkcjonuja. Zmienily sie same zalozenia gry.
Jedym to bedzie pasowac, innym nie.
Drakki - 2010-11-23, 16:00
Wedlug mnie naprawione przedmioty powinny byc na przyblizonym poziomie do postaci.
Nie powinny powstawac z kompleksowego tylko zwykle ale z lepszymi statystykami atak/unik/hp/pancek zaleznie od rodzaju.
Dlaczego nie mozna podzielic jakosciowo przedmiotow:
slabe = -10% statow
normalne = 100% statow
dobre = +10% statow
Podnoszenie jakosci mogloby sie odbywac u alchemika.
Np. slabej jakosci buty + wypadajka + $$$ = normalne buty
vallo - 2010-11-23, 16:04
Ja się leczę od 1lvl (95%możliwych walk) eliksirami
I mam ponad 3zł mniej niż inne osoby na tym samym lvl.
Więc tu raczej nie leczenie a bogini losowości/przychylności.szczęśliwości
KoniAK - 2010-11-23, 16:08
Drakki, Stworzysz system do tego to pewnie wprowadzą... A mówiąc system mam na mysli cały kod...
Fayl - 2010-11-23, 16:28
@Koniak
Czyżbyś Wątpił w team?
Drakki - 2010-11-23, 16:59
KoniAK, teraz zaluje ze nie uwazalem na zajeciach z programowania
Fayl, nikt nie watpi w TEAM tylko czasami mamy zaniki wiary
Cerester - 2010-11-23, 17:04
Pomysł, że przedmioty naprawiane powinny zgadzać się mniej więcej z poziomem postaci jest... oczywiście, dobry i fajny, ale... no właśnie, jest ale.
Po pierwsze poziom jakiej postaci? Znajdującej, czy naprawiającej? Według mnie łatwiej by było zrobić, że naprawiająca... wtedy jednak uruchamia się cały handel. Zaczyna się wtedy skupowanie sprzętu przez wysokie poziomy. Ciekawe... bo niskie poziomy zarabiają, a wyższe się wzmacniają. Kapitał krąży i krąży... Ale czy to nie pokręci wszystkiego? W obecnej chwili naprawa wygląda jak sławna "identyfikacja" w diablo, czy też w baldurach, tylko z określoną szansą na sukces.
A przypisywanie levelu osoby, która wydropiła? Niby lepiej, ale czy nie byłoby bardziej skomplikowane? Wpisywanie levelu dropiącego do przedmiotu... a potem jak podejrzeć ten level itd.
Drakki - 2010-11-23, 17:12
Cerester, oczywiscie ta ktora wydropila
Switek - 2010-11-23, 17:31
Bolivar napisał/a: | Mamian, robisz walki pojedyncze i leczysz się wywarami czy automatyczne i leczysz się za złoto?
|
EEE a co ma ilość znalezionego złota do sposobu leczenia?
Irmis - 2010-11-23, 17:35
Cerester, a nie prosciej zamiast bawic sie w lv osoby, uznaleznic to od lv mobka? Np mobki z przedzialu 20-40 dropia przedmiot, ktory mozna naprawic na rzecz dla przedzialu np. 40-60lv, albo cos w tym stylu.
Powiazywanie tego z poziomem postaci, ktory przez cala ere sie zmienia, to podchodzenie do problemu nieco od tylu
Bo niby dlaczego ktos na 300lv po ubiciu kobolda z 20lv ma znalezc cos z kompleksa?
vallo - 2010-11-23, 17:37
Cerester napisał/a: |
Po pierwsze poziom jakiej postaci? Znajdującej, czy naprawiającej? Według mnie łatwiej by było zrobić, że naprawiająca... wtedy jednak uruchamia się cały handel. Zaczyna się wtedy skupowanie sprzętu przez wysokie poziomy. Ciekawe... bo niskie poziomy zarabiają, a wyższe się wzmacniają. Kapitał krąży i krąży... Ale czy to nie pokręci wszystkiego? W obecnej chwili naprawa wygląda jak sławna "identyfikacja" w diablo, czy też w baldurach, tylko z określoną szansą na sukces.
|
Zadne lov lvl by tego nie sprzedał- czekałby aż sam będzie miał 200-300lvl
Marduk - 2010-11-23, 17:51
mi jeszcze nic nie zrobilo sie
Bolivar - 2010-11-23, 18:58
Switek napisał/a: | Bolivar napisał/a: | Mamian, robisz walki pojedyncze i leczysz się wywarami czy automatyczne i leczysz się za złoto?
|
EEE a co ma ilość znalezionego złota do sposobu leczenia? |
Jak walczysz jako automat to płacisz złotem. Jak pojedynczo to samymi potionkami (czyli nie płacisz złotem) ;-)
vallo - 2010-11-23, 18:59
Tak tylko nie ma to wpływu na znalezione złoto a na wydane:)
Bolivar - 2010-11-23, 19:57
A ja o to pytałem? Chyba nie.
KoniAK - 2010-11-23, 20:05
To ja podam inny przykład... Wiele osób każdy przedmiot z którego wyrośli wrzucają na targ, a nie sprzedają do kupca. Przedmiot sprzedany dolicza się do złota znalezionego. Przedmiot leżący na targu... Nie. Dlatego niektórzy widząc ze nie warto czegoś wrzucać na targ, spredają od razu do kupca, albo tak jak ja, gdy widzę że nie schodzi z targu, to odkupuje swoje i sprzedaję do kupca i w ten sposób mam więcej znalezionego... Nie wiem tylko czy ciągłe wystawianie i kupowanie swojego nie nabija sztucznie "znalezionego" złota...
Mamian - 2010-11-23, 20:36
Przeciez sposob leczenie nie zmienia ilosci znalezionego zlota....
Tsumoso - 2010-11-23, 20:54
Cytat: | Nie wiem tylko czy ciągłe wystawianie i kupowanie swojego nie nabija sztucznie "znalezionego" złota... |
Sprawdziłem właśnie i wydaje się, że: nie.
Bolivar - 2010-11-23, 21:06
Mamian napisał/a: | Przeciez sposob leczenie nie zmienia ilosci znalezionego zlota.... |
WYDANEGO czyli tego ILE MAMY złota. O znalezieniu złota nic nie pisałem. Zapytałem tylko w jaki sposób się leczysz - byłem ciekawy czy idziesz na leniwca czy oszczędzasz złoto.
NIC NIE PISA?EM O WP?YWIE NA ZNALEZIONE Z?OTO! Niestety dokonaliście nadinterpretacji...
Tsumoso napisał/a: | Cytat: | Nie wiem tylko czy ciągłe wystawianie i kupowanie swojego nie nabija sztucznie "znalezionego" złota... |
Sprawdziłem właśnie i wydaje się, że: nie. |
Jeżeli kod nie został zmieniony to na 100% nie. Pod tym kontem było to dokładnie sprawdzane i odpowiedni kodowane.
mef - 2010-11-23, 22:36
Bolivar, to po co w ogóle pytałeś o sposób leczenia, gdy ich dręczy ilość znalezionego złota. Jedynie sprzedaż mikstur może mieć wpływ na znaleźne złoto, ale to tylko taka luźna uwaga... I uwaga!, piekielny hazard zmniejsza ilość znaleźnego...
Propozycja Irmisa wydaje się najsensowniejsza, bo sam o tym samym myślałem.
Dodać np. 9 różnych typów przedmiotów np. dziurawe, uszkodzone, brudne, z secondhandu, etc. Każdy typ przedmiotu przypisać do klamerek levelowych mobków np. 1-59, 60-100 i te same lvl przypisać do przedmiotów w sklepie.
Inne 3 typy danego przedmiotu powinny być dostępne tylko dla postrachów i one powinny mieć szanse naprawić się na przedmioty kompleksowe (nawiązując do sklepu tam są 3 typy lvl ok 200, 240 i 300), czyli klamerki lvl np 180-219, 220-279, 280+. Skoro w przyszłej erze i tak zmieniacie sprzęt to warto się zastanowić nad tym.
Pozdrawiam.
Phil - 2010-11-23, 23:10
Na razie technicznie nie jest to możliwe. Możemy albo przypisać konkretny przedmiot, albo jedną kategorię albo wszystkie kategorie.
Bolivar - 2010-11-24, 07:32
Cytat: | Bolivar, to po co w ogóle pytałeś o sposób leczenia, gdy ich dręczy ilość znalezionego złota. |
Bo byłem ciekawy? Po prostu.
Wrócę do losowości. W oGame wprowadzono ekspedycję. Na początku pewna grupa osób na forum krzyczała, trąbiła, tańce hulanki i swawole na ten temat. Złe, be i w ogóle. Na forum naszego Sojuszu okazało się, że poparcie jest prawie całościowe (były małe wątpliwości). Jednak nikt nie pisał o tym na głównym - nie chciał babrać się w temacie krzykaczy. Zresztą zawsze na forach piszą osoby, które mają coś przeciw - temat, że coś jest dobre bardzo rzadko się pojawia. Wrócę jednak do Ogame. Po wprowadzeniu ekspedycji okazało się, że czasem trafił się GS, czasem jakaś mała flotka... i tak naprawdę nic to nie zmieniło. Co z tego, że zdobyłem 2 GSy skoro najlepsi mieli ich kilkanaście (teraz kilkaset ;-) )? Co z tego, że na ekspedycji dostałem 1kk metalu skoro gość z flota w ciągu jednej nocy farmienia zdobył 10kk metalu? Tyle, że ja rano przeglądając raporty miałem przez kilka miesięcy radochę patrząc co tym razem spotkało moją flotę na ekspedycji (na szczęście nie miałem pecha i nigdy nie straciłem).
Kalam - 2010-11-24, 08:56
b]Bolivar[/b] Dlaczego ci tak zwani "krzykacze" mieli by pisać o czymś co jest dobrą funkcjonalnością? No chyba że wychodzisz z założenia, że osoby te piszą celem ulżenia sobie, czy wyżycia się/wyśmiania osób odpowiedzialnych za wprowadzone "złe" zmiany. W takim przypadku faktycznie to, że nie chwalą przy "dobrych" innowacjach jest strasznym zakłamaniem. Jednak ja na temat owych "krzykaczy" mam zupełnie inne zdanie(no w każdym razie tych z tego forum, bo na temat ogejmowych nie mam bladego pojęcia)...
Co do tego co napisałeś. Moim zdaniem porównanie jest chybione, zapomniałeś że w oGame nie ma właściwie ograniczenia pod względem ilości floty, czasu itd. W wojownikach już te ograniczenia są, po pierwsze era jest ograniczona a po drugie ograniczony jest sprzęt(który można by porównać do ogejmowej floty, bo prócz założonego buildu to on świadczy(głównie) o sile postaci). Wyobraź więc sobie sytuację, że po pewnym czasie spora grupa osób ma cały sprzęt z kompleksa-lub po prostu ją na niego stać. Te osoby mimo, upływającego czasu lepsze sprzętowo już nie będą - dwóch dwuręcznych toporów nie da się założyć itd. Osoby, które mniej się starają, mniej kombinują ale miały więcej szczęścia po pewnym czasie lub na równo z tamtymi mają to samo. Warto jeszcze wspomnieć o osobach, którym naprawa się przez całą grę nie udała. Namęczyły się, nakombinowały i dupa blada są słabsze bo posiadanie całego sprzętu z kompleksowego to nie jest przewaga typu ogejm 1kk metalu, to zdecydowanie więcej.
Pozdrawiam.
Bolivar - 2010-11-24, 09:10
Kalam, niestety nie masz racji. Tu nie chodzi o to, że masz ograniczenia czasowe, tam nie. Tu masz tury, tam czas. Chodzi o to, że jak dobrze grasz to i tak będziesz w topie, a osoby nie mające na niego szans tez mają prawo dobrze się bawić: a kliknę i zobaczę co się stanie. Ja np. nie gram w gry hazardowe tak by wygrać (ponieważ to udaje się tylko zawodowcom) tylko by dobrze się bawić. Tak samo gram w Wojów dla dobrej zabawy i nie optymalizuję postaci pod względem Turnieju czy czegoś innego. W zeszłej erze po prostu bawiąc się mogłem kupić sobie (jeżeli dobrze pamiętam) jeden sprzęt z kompleksowego. Super. W takim razie z punktu widzenia 50% graczy ten sklep nie jest potrzebny, ba ten sprzęt nie jest potrzebny skoro mam możliwość kupienia pod koniec ery jednej czy dwóch sztuk. Jeżeli topowi gracze na koniec ery będą mieć cały sprzęt kompleksowy, a gracze z dalszych miejsc (np. poza top50) połowę jego to będzie źle? Dla mnie ciekawiej, będą ciekawsze wojny.
Co do samego szczęścia zdobycia takiego przedmiotu i naprawienia go - wreszcie mam szanse zdobyć coś i się cieszyć z tego. Szansa jest określona i dla każdego taka sama.
Kalam - 2010-11-24, 09:28
Bolivar, ja też gram dla zabawy - w końcu zrobiłem sobie gwardzistę. A różnica między turami a czasem rzeczywistym jest istotna, no bo w końcu w takim ogejmie możesz go różnie spożytkować przy turach robi się zwykle to samo bo choćby szybsze klikanie, lub spędzanie większej ilości czasu przy wojach nic nie da.
No ale wracając do sprawy.
Po pierwsze wyjdźmy od tego że należę(chyba) do szczęśliwców w tej chwili mam 333 talony przy marnym 60-tym levelu (jak "pokombinuję" będzie tego 420). Spoko fajnie ale mnie to nie cieszy, bo obawiam się że jeśli w przyszłości fortuna mnie nie opuści będę miał wszystko z kompleksowego(chodzi mi o to że będzie mnie na ten sprzęt stać) jeszcze zanim będę mógł go ubrać. Więc co potem - mam najlepszy sprzęt(cały), rozdaje sobie statystyki fajnie, klikam sobie turniej - też fajnie ale właściwie po co, talony już mi do niczego nie są potrzebne. Wcześniej wspominałeś o swego rodzaju zastoju pod koniec ery, bo nie ma już do czego dążyć, a czy nie uważasz że teraz może dla niektórych ten koniec właśnie nastąpić jeszcze szybciej?
Rozumiem twój punkt widzenia odnośnie graczy zaczynających/mniej doświadczonych co za tym idzie "słabszych" okej będą mogli cieszyć się fajnym sprzętem. Niemniej pamiętam jak sam zaczynałem, jak mi nie szło, jakie błędy robiłem(i nadal robię) - to mnie właśnie napędzało do starania się, do spróbowania w przyszłej erze od nowa aby być trochę lepszy. A tak? Co najwyżej będzie można pobawić się różnymi klasami z ery na erę, to będzie jedyna różnica w grze.
Bolivar - 2010-11-24, 09:39
Jak na razie pojawiają się nowe rzeczy dla graczy z wyższymi poziomami. Prawdopodobnie w kolejnej erze (tzn. nie taj najbliższej... ale kto wie) będzie coś nowego na 200-250 poziomie. Teraz masz coś dla osób ze 150 poziomem. Daj szansę innym graczom.
Irmis - 2010-11-24, 10:08
Szanse na co? Aby okres end-game w wojach byl jeszcze nudniejszy?
Jesli z tymi krzykaczami jest tak, jak piszesz, to ja bym z chcecial przeczytal wypowiedz choc jednego gracza, ktoremu pasuje mozliwosc zdobycia calego sprzetu kompleksowego przy srednich wynikach turniejowych i dlaczego. Poza tym my tu nie piszemy, o mozliwosci uzyskania polowy z tego, co topka, ale dokladnie tego samego - to jest pewna roznica.
Przy czyms takim sklep kompleksowy traci znaczenie duzo bardziej niz wtedy, gdy mozna z niego wybrac tylko 1-2 rzeczy na koniec ery, bo staje sie po prostu przedluzeniem zwyklego, niepotrzebnie oddzielonym.
Bolivar - 2010-11-24, 10:36
Nic i tak nie ode mnie zleży co dalej będzie się działo. Ja tylko bawię się rozmowa na forum. Przynajmniej macie na co wylewać żale
Irmis - 2010-11-24, 10:38
Ej, to tak jak ja
vallo - 2010-11-24, 10:59
Bolivar napisał/a: |
Wrócę do losowości. W oGame . |
Sory ale nie przeczytałem całego dopiero zaraz przeczytam
Mam nadzieję ,że z wojów nie zrobi się ogej ani nic podobnego
grałem w niego 2 lata (wycięte z życiorysu) potem miałem 3 lata ni- grania w nic.
Rok mnie namawiał Kalam z Icarem ,żebym zaczął grać w wojów.
Ogejom mówimy stanowcze nie
Bolivar napisał/a: | Jeżeli topowi gracze na koniec ery będą mieć cały sprzęt kompleksowy, a gracze z dalszych miejsc (np. poza top50) połowę jego to będzie źle? Dla mnie ciekawiej, będą ciekawsze wojny.. |
A co z tymi w miarę dobrymi między 5-45 miejscem ? co nie przyfarcą w znalezieniu
KoniAK - 2010-11-24, 11:33
vallo, Po pierwsze edytuj posty a nie dajesz double posta.
A co do meritum, to mimo że jestem jednym z tych którzy przyfarcili w jakimś stopniu, to także uważam że kompleksowe nie powinny lecieć, albo przynajmniej nie powinny mieć takiej samej szansy dropu jak zwykłe itemki...
mef - 2010-11-24, 12:12
Phil napisał/a: | Na razie technicznie nie jest to możliwe. Możemy albo przypisać konkretny przedmiot, albo jedną kategorię albo wszystkie kategorie. |
Spoko, przecież do następnej ery sporo czasu, coś na pewno wymyślicie. "Dzisiaj" już i tak nie ma sensu tego zmieniać, kto co zdobył to zdobył, kto nie to ma przerąbane.
Phil - 2010-11-24, 12:29
Cytat: | No chyba że wychodzisz z założenia, że osoby te piszą celem ulżenia sobie, czy wyżycia się/wyśmiania osób odpowiedzialnych za wprowadzone "złe" zmiany. |
Bo w większości przypadków, gdy pewnej grupie graczy się nie podoba jakaś zmiana, szukają miejsca by dać upust swojemu niezadowoleniu. Nikt nie twierdzi, że zawsze jest to niekonstruktywna krytyka, ale często taka właśnie jest - zmiana jest zła bo komuś się nie podoba i już. Bo on na tym traci, bo ktoś inny zyskuje a on nie.
Cytat: | W takim przypadku faktycznie to, że nie chwalą przy "dobrych" innowacjach jest strasznym zakłamaniem. |
Pewnie, są osoby, które chwalą. Ale ich ilość w porównaniu do tych wyrażających niezadowolenie ze zmian, bez względu na to czy są to zmiany dobre czy złe, jest zawsze mniejsza. Poza tym, zwróć uwagę na fakt, iż czasem są wprowadzane konieczne zmiany, które uderzają w jakiś sposób w korzyści odnoszone przez daną grupę graczy. Z ich punktu widzenia taka zmiana jest zła, z punktu widzenia równowagi gry dobra. Ale ta grupa graczy będzie niezadowolona.
Ale wracając do meritum - zdaję sobie sprawę, że początkowe szanse na zdobycie przedmiotów z kramu specjalnego były przez nas błędnie wyliczone, co poprawiliśmy na tyle na ile pozwalają nam obecne możliwości techniczne. Nie twierdzę, że jest to rozwiązanie idealne, ale powinno pozwolić uniknąć zepsucia rozgrywki możliwością wykupu wszystkiego co się da ze sklepu kompleksowego. Element ten wymaga jednak dalszej modernizacji i będziemy nad tym pracować, by zmiany satysfakcjonujące zarówno top jak i zwykłego gracza pojawiły się w kolejnej aktualizacji.
Cytat: | kto nie to ma przerąbane. |
To nieprawda. Nadal można zdobywać te przedmioty, tyle, że szansa nie jest już tak wysoka jak przez ten pierwszy dzień naprawiania zepsutych przedmiotów.
Irmis - 2010-11-24, 12:45
Phil napisał/a: | Element ten wymaga jednak dalszej modernizacji i będziemy nad tym pracować, by zmiany satysfakcjonujące zarówno top jak i zwykłego gracza pojawiły się w kolejnej aktualizacji. |
Tzn na retro, na nastepny s1, czy gdzies pomiedzy?
Bo przy braku Q na retro, ilosc talonow na koniec ery bedzie glownie zalezec od szczescia w naprawach, a nie od sprawnego prowadzenia postaci.
mef - 2010-11-24, 12:54
Phil napisał/a: | Cytat: | kto nie to ma przerąbane. |
To nieprawda. Nadal można zdobywać te przedmioty, tyle, że szansa nie jest już tak wysoka jak przez ten pierwszy dzień naprawiania zepsutych przedmiotów. |
Spoko po coś tą emotkę zastosowałem. Sytuacja przypomina tą z targiem z V ery, co już ktoś zdążył zauważyć, tam też kto skorzystał to skorzystał, kto nie to nie, a graliśmy i tak dalej.
Tak, teraz inni gracze mogą znaleźć dziesiątki kompleksowych, a topka setki albo topka już nic nie znajdzie, albo albo... Grunt żebyście znaleźli, to satysfakcjonujące rozwiązanie.
Pozdrawiam.
Spider4 - 2010-11-24, 13:34
hmm... Czy bronie(właściwie ogólnie eq) mają jakieś id czy cokolwiek innego po czym można je identyfikować bez wklepywania nazwy? Wtedy może można by wprowadzić "opłaty" za naprawy? I tak:
-50 miedzi - gra losuje rękawice z id od do (tu np. lvl 1-50) - szansa powodzenia ustawiona na sztywno - 60%
-1 srebra - gra losuje przedmiot z id od do (tu np. obejmujący lvl 51-150) - szansa powodzenia - 30%
-10 srebra - id od do (przedzial 151+) - szansa 10%
-3 talony - losuje z kompleksa, szansa na naprawę 2-5%
EDIT: to by było chyba relatywnie proste do wprowadzenia o ile eq ma uporządkowane id
EDIT2: Wtedy gracz wybiera o co chce zagrać i gra nie musi automagicznie dawać szans... chce poświęcić talon - moja sprawa, może go stracę a może zyskam znacznie więcej...
Fayl - 2010-11-24, 13:54
Id przedmiotów nie mają przełożenia na ich "moc". Ale to akurat nie problem, bo przecież można po wymaganym poziomie podzielić. Główny techniczny problem na chwilę obecną jest taki, że w danych wypadajki nie ma miejsca na jakieś dodatkowe informacje (tu: poziom przedmiotu jaki można z niej wykonać), przez co byłoby konieczne zmienienie jej formatu w bazie.
Edit ~ możliwe że niedokładnie o to ci chodziło, ale tak tylko pobieżnie przeglądam, bo w pracy jestem.
Spider4 - 2010-11-24, 14:00
Fayl, stąd mój pomysł aby gracz odpowiednią opłatą wybierał o co chce zagrać, bez przypisywania do wypadajki niczego, ot... opłata jest równoznaczna z wybraniem % szansy i przedziału lvl... można naprawiać za 50 miedzi z dużą szansa na zyskanie tego 1-10 srebra a można zapłacić więcej ryzykując ale za to z szansą na większy zysk... w końcu taki głupi goblin mógł mieć magiczny artefakt i nawet o tym nie wiedzieć (przedmiot z kompleksu) prawie jak golum... przeczucie podpowiada Ci, że tak jest, jednak rzemieślnik chce za to aż 2 talony... po długich próbach rzuca buty na ogromną stertę za sobą mówiąc "to zwykły śmieć" lub "twym oczom ukazują się nowiutkie adidasy marki kompleks"
Phil - 2010-11-24, 14:28
Cytat: | Tzn na retro, na nastepny s1, czy gdzies pomiedzy? |
Na retro po prostu nie będzie naprawy tych przedmiotów.
methredydd - 2010-12-01, 16:44
Mnie na przykład cuś takiego się dzisiaj trafiło i bardzo się z tego powodu cieszę
KoniAK - 2010-12-01, 16:45
Akurat miałeś dość szczęścia że trafiły Ci się rękawice pod rycka...
methredydd - 2010-12-01, 16:53
hehe to fakt ale obawiam się, że wykorzystałem całe szczęście do końca ery
Switek - 2010-12-01, 18:57
a ja odd znalezienia ostaniego przedmiotu za taloniki 60 a może i 70 napraw i nic
KoniAK - 2010-12-01, 19:13
No ja tez tak miałem ale ostatnio coś wpadło...
Assaoth - 2010-12-02, 20:06
Mi np. wpadły Buty Cienia.... Ta, fajnie, szkoda tylko, że mam berkobarba, ale to zawsze te 140tal. w przód będzie
nosferek - 2010-12-10, 11:25
A dla mnie naprawa i mozliwosc wyklepania jakiejs kompleksowki jest po prostu beznadziejna, niektorzy pisza o tym, ze wyrowna to szanse miedzy zacznajacymi pozniej a tymi klikajacymi od zera, inni ze wyrowna to straty talonow w turniejach
Ale chyba po to jest restart ery zeby klikac od jej poczatku, po to sa turnieje zeby walczyc w nich o najcenniejsza w grze walute, ktorej niedobor jeszcze bardziej zwieksza jej atrakcyjnosc, po to sa zadania zeby moc dozbierac troche talonow.
A tak, ciach naprawiam sobie, mam szczescie i z automatycznego klikacza dzieki talonom z naprawy kupuje piekny sprzet kompleksowy i nie interesuja mnie questy, w nosie mam turnieje bo po co mi to, lapie za kompleksowke 100+ talonow i mam obstawione 4 dobre turnieje w wyzszych klasach turniejowych, cala mase questow dajacych po 3-5 talonow
GRA STAJE SIE LOSOWA, za bardzo losowa, to czy bedziesz dobry w mniejszym stopniu zalezy juz od stopnia zaawansowania gracza, wpadna darmowe talony z napraway jestes zuch, nie wpadna licz na swoje umiejetnosci bez tego nigdzie nie zajdziesz
vallo - 2010-12-10, 11:59
Tylko jest losówka ,bo ja na razie przegrywam 87:2 w naprawach
1- różdzka na coś z 23 lvl przedwczoraj
2 - buty 30lvl
a są osoby które mają już po dobre set talonów.
Phil - 2010-12-10, 13:43
No cóż, przyznaję tu nie wyszło tak jak chcieliśmy. Zmienimy to w przyszłości by przedmioty kompleksowe były naprawdę ultra-rzadkie, np. tak jak kula życzeń.
Irmis - 2010-12-10, 15:33
Ale czy to nie sprawi, ze wiekszosc bedzie dalej naprawiac na prozno, a pare osob bedzie te 100 (200?) talonow do przodu?
Phil - 2010-12-10, 15:37
Cytat: | Ale czy to nie sprawi, ze wiekszosc bedzie dalej naprawiac na prozno |
Bo tak ma być. Udana naprawa ma być stosunkowo rzadkim zjawiskiem.
Cytat: | a pare osob bedzie te 100 (200?) talonow do przodu? |
Element szczęścia też musi istnieć.
KoniAK - 2010-12-10, 15:37
Zwiększyć szanse na naprawę, dać wysoka szanse na itemy zwykłe i bardzo bardzo niska na kompleksowe... A ludzie i tak będą naprawiali, bo z samej naprawy na zwykłe itemy zwróci im sie naprawa...
Caus - 2010-12-10, 21:07
Jak dla mnie właśnie to powinno być bardziej nieopłacalne. Tak to każdy próbuje, a powinna być to zabawka dla znudzonych graczy, którzy nie mają co zrobić z goldem.
Niech topka na początku skupuje ten sprzęt (po cenach 4x) od noobków - oni zarobią, a tamci dalej mogą liczyć na swojego farta...
A to że ktoś skupi 300 przedmiotów i nie poleci nic, a ktoś naprawi dwa i poleci, to tylko kwestia farta.
Uważam, że cena naprawy większa, drop przedmiotów do naprawiania taki jaki jest, a szansa na kompleks mniejsza niż teraz, można dorzucić szansę na ulepszony przedmiot ze zwykłego (np pancerz z 4 ulepszeniami armora).
KoniAK - 2010-12-10, 21:26
Raczej na 1000% w 100% skali nie będzie dropów przedmiotów już ulepszonych, bo mija się to z celem ulepszania, czyli marnowania kasy przez gracza żeby być lepszym...
Poza tym ja nie pisze żeby co druga naprawa leciał item, ale po stworzeniu odpowiedniego systemu który pozwoli obniżyć szanse na naprawienie konkretnych itemków(kompleksów) przywrócić poprzednią szanse naprawy czyli 5% szansy na naprawienie a potem jak naprawi powiedzmy że jest 0,1% szansy że będzie to kompleks i dopiero potem losowany jest który kompleks, więc przy 15-20 kompleksach szansa trafienia w kompleks dla siebie będzie naprawde minimalna, a już naprawienie czegoś i dostanie jakiegokolwiek przedmiotu kompleksowego to będzie wyczyn...
Caus - 2010-12-10, 22:37
Koniak: nie wiem, może dalej się nie znam, ale grałem w wojowników za długo, żeby ulepszać sprzęt w czasie ery, więc dla mnie ma wartość wylosowanie średniego przedmiotu z podniesionymi statami.
A +3-4 dla jednego przedmiotu to co za ulepszenie w stosunku do all przedmiotów i statów? Po za tym zakładając, że jest to drogie - to w takich momentach ta kasa ma szansę się zwrócić właśnie w tych ulepszonych przedmiotach, chociaż pewnie i tak najcześciej wg mnie losowany byłby staty który nikomu nie jest potrzebny w tym itemie.
|
|