Forum Lotharis

Wysypisko. - Wojna - dmg

Esmersharr - 2011-02-22, 14:29
Temat postu: Wojna - dmg
Wczoraj w nocy doszedł szturm GWN na RA połączone z WBG. 3 walki zostały zdublowane (odbyły się dwa razy) ale nie wiem czy to było zgłaszane czy nie. Najlepsze jest to, że mieliśmy zmniejszony dmg i żeby było ciekawiej to nawet w tych zdublowanych dmg był różny :

Esmersharr Potępiony 4956 / 4956 4282 1905 243-324 86 II 55%
poziom 244 2675 / 2675 (48%)

Esmersharr Potępiony 4956 / 4956 4282 1905 168-225 86 II 55%
poziom 244 2675 / 2675 (48%)

Ranagall 2528 / 2528 4330 1798 743-993 62 II 43%
poziom 247 2455 / 2455 (55%)

Ranagall 2528 / 2528 4330 1798 506-676 62 II 43%
poziom 247 2455 / 2455 (55%)

Tsumoso 3795 / 3795 2001 4881 286-382 112 II 5%
poziom 254 5337 / 5337 (68%)

Tsumoso 3795 / 3795 2001 4881 267-357 112 II 5%
poziom 254 5337 / 5337 (68%)

Walka Haarta była tylko jedna, ale dmg miał zmniejszony o 1/3

Haart 1643 / 2694 4470 2079 487-651 65 II 45%
poziom 256 2757 / 2757 (56%)

Oczywiście nie jest to jakieś tłumaczenie się, bo generalnie naszym przeciwnikom też pozmniejszało dmg, jednak w jakimś tam stopniu wynik został wypaczony ;P

Skow - 2011-02-22, 16:20

Trza było się nie szprycować ziółkami, to by nie było problemu ;)
KoniAK - 2011-02-22, 16:38

Esmersharr, z tego co widziałem to przy zdublowanych walkach w jednej obie strony miewały wyższy dmg, w drugiej obie niższy, co nie zmienia faktu że w kazdej zdublowanej strona gwnu przegrała. W przypadku Haarta, nawet dodając 400(mimo że zmniejszyło mu o jakieś 350) dmg do każdego zadanego przez Haarta ciosu, nadal by przegrał, choć byłaby to minimalna przegrana.
Esmersharr - 2011-02-22, 16:50

Wg mnie nie ma co roztrząsać kto by wygrał a kto nie, ale i tak zmniejszenie samego ataku przy zostawieniu pozostałych parametrów zmienia rezultat walki, bo przewagę wtedy zyskują ci co mają więcej życia, cw itp. Ale jak mówię, to nie o to chodzi, jest bug i byłoby miło go wyeliminować :P
Tsumoso - 2011-02-22, 19:52

wojny w obecnej formie de facto nie mają sensu - same pobugowane walki, powinno to po prostu być naprawione
vallo - 2011-02-22, 19:55

Spoko Tsu - macie przecież w zapasie Piratów - już większej Apokalipsy Woje nie zniosą :D
Fayl - 2011-02-22, 19:57

Cytat:
powinno
Napraw, maestro.
Fayl - 2011-02-22, 20:45

Ankieta: czy mam jutro (~wieczorem) anulować zbugowane walki?
KoniAK - 2011-02-22, 22:31

Fayl, nie wiem czy anulować... Logi właśnie już zniknęły, ale w walkach zdublowanych obie strony miały zmieniony dmg, a nie tylko tak jak Esmesharr podał, powyższe osoby. Jak sprawzdałem np. w walce Głoda z Esmesharrem, pierwsza gdzie Głód stracił więcej hp, obie strony miały wyższy dmg, w drugiej obie niższy dmg, ale obie walki wygrał Głód. Można by dyskutować, jesli by w walkach następowały różne wyniki, typu jedną wygrała strona gwnu, drugą ra, ale tu zawsze czy z podwyższonym czy z obniżonym dmg wygrywała strona broniąca(a dublowanie przez niecierpliwe klikanie, więc sami sobie winni). Jedynie moja walka, która jest jedna bo ja miałem klikać, ma zaniżony dmg Haarta, który jest zapewne wynikiem mojego ochlania napojami(dopiero Azorek mi przypomniał że to buguje walki). Ale sam random trafień nawet po dodaniu brakującego dmg, nie zmieniłby wyniku walki, a jedynie zostawił mnie ledwo żywego...
Switek - 2011-02-22, 23:34

Anulować ? Nie:> bo w poprzednich wojnach tego nie robiono:>

skoro sie to powtara to trzeba wyłaczyc działanie misturek:>.... i cos zrobić żeby sie walki nie dublowały :)

(ale mnie to najbardziej zaboli bo misturki zwieszają mi dmg z 201 do 287 górna granica:> )


Zróbcie cos z tym rexel :) bo laceci palek w walce ze strażnikiem wygrał tylko dzięki temu ze wystąpiło deko za często:)

Fayl - 2011-02-23, 00:18

Cytat:
laceci palek w walce ze strażnikiem wygrał tylko dzięki temu ze wystąpiło deko za często:)
Wszystkie moje walki z rexelowcami tak wyglądają. ;)

Cytat:
bo w poprzednich wojnach tego nie robiono
Mhm, pytam o opinię większości, bo ktoś na gg chciał żeby anulować.
KoniAK - 2011-02-23, 01:55

Switek, Rexel/Pani to nie w tej erze...

Fayl, Jak Piraci na retro chcieli powtórzenia zbugowanych walk to nie dostali, co innego dublowanie walk(wina tego że klikają obie strony jednocześnie). Szaleństwa z dmg znikną po wyłączeniu miksturek, zaś dublowanie walk to jest wina graczy, którzy są tak niecierpliwi że wyczekują żeby być tymi którzy kliką... Tu powinno być coś w stylu opóźnienia kliknięcia po stronie broniącej(dodatkowe X minut) tak żeby atakujący mógł kliknąć w spokoju(nawet 30 sekund by wystarczyło). Czyli innymi słowy po podstawieniu obrony, obrońca widzi dodatkowe np. 30 sekund na timerze, dzięki czemu jeśli atakujący jest online to zdąży kliknąć sam, jeśli nie ma to te 30 sekund i tak nie zmieni nic, bo raczej do dubla nie dojdzie...

Caus - 2011-02-23, 09:24

a to nie obrońca powinien móc kliknąc wczesniej, żeby móc podstawić się do kolejnych walk?
KoniAK - 2011-02-23, 14:34

Ja uważam że możliwość wielokrotnego bronienia to nie jest coś co jest koniecznością, z prostego powodu. Atakujący nie może kliknac kilka ataków jednocześnie, ma limit. Obrońca też nie musi mieć możliwości klikania wielu obron...
Caus - 2011-02-23, 14:43

może prościej to rozwiązać.
jeśli przy atakującym który jest pod bramami miasta zostanie przypisany obrońca walka z automatu (jeżeli został przypisany w momencie ataku to w momencie dojścia walka).
Atakujący pod dojściu stoi cały czas pod bramami, więc jak pokona jednego obrońce, to dalej tam jest - musi kliknąć "atakuj" lub "grabież" żeby zdobyć punkty.

Fayl - 2011-02-23, 16:24

Cytat:
walka z automatu
Tego się w tej chwili nie da zrobić bez pewnej liczby zmian.
Stolarz - 2011-02-23, 16:58

A więc i ja się wypowiem, bo zauważyłem więcej bugów i innych dziwnych rzeczy.
Jeśli mam być szczery to jestem za powtórzeniem walk, albo anulowaniem ich (przynajmniej niektórych).

Stolarz - 2011-02-23, 17:09

Caus napisał/a:
Stolarz napisał/a:
A więc i ja się wypowiem, bo zauważyłem więcej bugów i innych dziwnych rzeczy.
Jeśli mam być szczery to jestem za powtórzeniem walk, albo anulowaniem ich (przynajmniej niektórych).

ty nie powinieneś dzisiaj pić?


Spokojnie, jeszcze cały wieczór przede mną ;P Poza tym Tsu i Haart nie ogarniają ;P

Dodam jeszcze, że w wojnie PMC vs GWN walki były powtarzane jeśli staty się zbugowały.

Ranagall92 - 2011-02-23, 18:24

Fakt przydało by się chociaż powtórzyć te walki, w których były bugi - zarówno na korzyść GWN jak i RA.
Stolarz - 2011-02-23, 18:29

Dobra to ja może przejdę do konkretów i napiszę jakie dokładnie walki moim zdaniem są do powtórzenia/lub uznania za nieodbyte:

Tsumoso [255] Tupcio Wielki Chrupcio [256]
Tupcio Wielki Chrupcio nie powinien mieć 100% hp (traci częsć hp w walce z Ranagallem) i również w obydwu walkach są różnice w dmg (aczkolwiek akurat róznice w dmg nie maja znaczenia bo dmg jest obnizony w jednej walce o niemal identyczna wartość)

Ranagall [249] vs. Tupcio Wielki Chrupcio [256]
W walce Ranagalla z również w 2 walkach bug dmg na niekorzyść Ranagalla

Esmersharr Potępiony [245] vs.Mały Głód [256]
U Esmera w obydwu walkach był bug z dmg na niekorzyść Esmera

Haart [257] vs. Fille de Joie [260]
U Haarta się zmniejszył znacząco dmg.

Dodam jeszcze że dobrze by było aby mikstury zostały zwrócone, a najlepiej jakby działały tylko podczas powtórkowej walki (aby nie dawały boostera ponownie w innych walkach).

Esmersharr - 2011-02-23, 18:58

KoniAK napisał/a:
Logi właśnie już zniknęły, ale w walkach zdublowanych obie strony miały zmieniony dmg, a nie tylko tak jak Esmesharr podał, powyższe osoby. Jak sprawzdałem np. w walce Głoda z Esmesharrem, pierwsza gdzie Głód stracił więcej hp, obie strony miały wyższy dmg, w drugiej obie niższy dmg, ale obie walki wygrał Głód.


Przed chwilą 100larz mi pokazał, że Głodowi jedynie zawyżyło dmg a nie tak jak myślałem że obydwu nam zawyżyło :

Esmersharr Potępiony 4956 / 4956 [atak] 4282 [uniki] 1905 [zadawane rany] 243-324 [zmęczenie (czas walki)] 86 II 55%
poziom 244 2675 / 2675 (48%)

Mały Głód 7873 / 7873 [atak] 1416 [uniki] 3713 [zadawane rany] 282-376 [zmęczenie (czas walki)] 129 I 29%
poziom 250 1175 / 1175 (48%)

=======================================

Esmersharr Potępiony 4956 / 4956 [atak] 4282 [uniki] 1905 [zadawane rany] 168-225 [zmęczenie (czas walki)] 86 II 55%
poziom 244 2675 / 2675 (48%)

Mały Głód 7873 / 7873 [atak] 1416 [uniki] 3713 [zadawane rany] 215-287 [zmęczenie (czas walki)] 129 I 29%
poziom 250 1175 / 1175 (48%)

A normalnie Głód ma dmg ok 150-200.

Nie mogę powiedzieć że tak samo było w innych walkach jednakże dobrze by było to sprawdzić i powtórzyć walki.

mindmaster - 2011-02-23, 19:44

Widzę, że jest dyskusja, więc biorąc pod uwagę, że mnie również dotyczy to zabiorę głos. Przyznam się, że nie miałem zbytnio czasu klikać w woje ani analizować walk. O tym, że wtopiłem naszą ustawkę wojenną i że mi dmg obcięło dowiedziałem się od Koniego kiedy kliknął walkę.

Po przeczytaniu z pewnym opóźnieniem dyskusji dotyczącej walk podsumuję to następująco. Rozumiem czemu RA i BG nie chcą powtórzenia walk i mogą protestować jeśli do czegoś takiego dojdzie - wygrali walki nawet dwa razy, więc jak to na wojnach uznawane było - niepodważalne zwycięstwo. Z drugiej strony też rozumiem argumenty naszych, gdyż sam chciałbym powojować, a szturm tak szczęśliwie obroniony w obu stronach mógł wzbudzać emocje.

Dlatego postaram się podejść do tego obiektywnie - pomijając argumenty "tak było", "my wygraliśmy", "walki były zbugowane", itp. na rzecz przeanalizowania sytuacji jako informatyk - wojownicy są grą w której większość walki są oparte na mechanizmie losowości i jest to wielka zaleta jak i problem. Kliknięcie walki w odstępie ułamka sekundy całkowicie zmienia wynik i walki nawet kliknięte jednocześnie nie mają nawet ledwo podobnego przebiegu. Mechanizm losowania z kolei zależy o ile mi wiadomo od wartości atrybutów. Co oznacza w moich oczach, że zmiana wartości atrybutu przez bug'a, niezależnie od tego jakiego, całkowicie zmienia obraz walki. Jeżeli tak jest to gdyby w walce nie wystąpił bug to przebiegłaby całkowicie inaczej. Jeśli tak jest to niezależnie od tego, czy zmienimy dmg w walce i w trafieniach, nie jest to adekwatne do rzeczywistej zmiany wywołanej przez buga. Oczywiście to jest jedynie obraz jaki widzę i prosiłbym Fayl'a o skomentowanie czy mam rację, gdyż kodu nie znam i mogę całkowicie się mylić. Jednak w przypadku w którym istnieje możliwość, że pojawienie się buga mogło całkowicie zmienić wartości wygenerowane przez mechanizm losujący, a tym samym przebieg walki, uważam, że należy anulować lub powtórzyć taką walkę (i chyba najlepiej powtórzyć, gdyż jest niezaprzeczalne, że takowa walka miała miejsce).

To tyle z mojej strony. Wierzę, że Fayl podejmie przemyślaną decyzję co do kwestionowanych walk, opartą na wiedzy dotyczącej problemu i faktycznych zależnościach jakie mogą mieć wpływ na przebieg walki.

Tsumoso - 2011-02-23, 20:32

Cytat:
Fayl, Jak Piraci na retro chcieli powtórzenia zbugowanych walk to nie dostali,(...)


chciałem podkreślić, że zbugowane walki na retro zostały powtórzone ;)

Fayl - 2011-02-23, 21:05

Cytat:
gdyby w walce nie wystąpił bug to przebiegłaby całkowicie inaczej
W zasadzie to walki zawsze przebiegają inaczej. ;)
Ale nie jestem przekonany o czym mowa. Generator liczb pseudolosowych jest (pseudo)losowy i w każdej(*) walce będzie inaczej, niezależnie czy są te same staty/bugi/temperatura_na_dworzu.

A co do decyzji: mnie osobiście nie chce się tego rozdłubywać, bo zejdzie mi na to kupa czasu, którego za bardzo nie mam, ale jak większość chce to mogę spróbować coś zrobić.

(*) bez czepiania się, matematycy.

Switek - 2011-02-23, 21:27

Mi sie nie podoba powtarzanie walk przede wszystkim powodu randoma :> ....
Przez tego samego randoma mogłem trafić w kolejnosci na tsu alkakh kasama grudo i łowce i wszystko wygrać a w walce z berkami ile by oni hp nie mieli wtopić :)


U nas Argh a u was Haart i Vercingentorix w wypadku powtórzenia walki nie mogli by byc pewni wyniku :) . Czy ostatnia walka Zu :)

Ze swej strony w walce z Wehrwolfem tez łyknąłem potki..... właściwie to we wszystkich walkach potki były te same :)




Cytat:
Przed chwilą 100larz mi pokazał, że Głodowi jedynie zawyżyło dmg a nie tak jak myślałem że obydwu nam zawyżyło :


Cytat:

A normalnie Głód ma dmg ok 150-200.


Nie wiem jaki jest twój normalny dmg wiec ciezko mi sie odnieść :)

Ale Mój Normalny jest taki jak podałeś :) tylko że potkami (3x wywar potęgi lvl 5) prawidłowy był taki jak w drugiej walce

Tsumoso - 2011-02-23, 22:17

ja z tymi samymi potkami co mały Głód (+75dmg) miałem raz za mało a raz za dużo dmg ;P
KoniAK - 2011-02-23, 22:39

Jak widać obie strony korzystały z potków, więc skoro strona atakująca także bugowała walki, to czemu broniący mają na tym tracić? Poza tym w wojnie bg vs pmc nie było powtarzania walk, mimo że nastąpiły między innymi duble...
romaro - 2011-02-24, 10:12

Tsumoso napisał/a:
Cytat:
Fayl, Jak Piraci na retro chcieli powtórzenia zbugowanych walk to nie dostali,(...)


chciałem podkreślić, że zbugowane walki na retro zostały powtórzone ;)


To zdanie powinno brzmieć:
"chciałem podkreślić, że zbugowane walki na retro NIE zostały powtórzone."

Stolarz - 2011-02-24, 11:21

KoniAK napisał/a:
Jak widać obie strony korzystały z potków, więc skoro strona atakująca także bugowała walki, to czemu broniący mają na tym tracić? Poza tym w wojnie bg vs pmc nie było powtarzania walk, mimo że nastąpiły między innymi duble...


Tak tak kolego, skoro wtedy był wynik na waszą korzyść, a był błąd, to dlaczego teraz też nie ma być na waszą korzyść prawda?

Może dlatego że tylko my jesteśmy na tym stratni? Po prostu przez błędy w grze udało wam się wygrać więcej szturmów niż powinniście.

Nie przypominam sobie żeby moja walka z berkeim była zbugowana, ale jeśli była to również niech ją powtórzą.

Cytat:
To zdanie powinno brzmieć:
"chciałem podkreślić, że zbugowane walki na retro NIE zostały powtórzone."


Nie wiem o których walkach mówisz. Pamiętam że przez zbugowanie walk również doszło do dziwnych wyników starć i Fayl wtedy wszystko poprawił. Co prawda wyszło to na waszą niekorzyść, ale było sprawiedliwe, bo za drugim razem nie było problemów z buowaniem statów.

Jeśli ktoś sobie życzy to moge tutaj wsadzić logi walk o których mówie i pokazać co się komu zbugowało.

Switek - 2011-02-24, 12:48

Cytat:
na waszą niekorzyść, ale było sprawiedliwe


Czy jeśli ktoś z kimś wygrywa 99 na 100 razy a w walce wojennej trafi sie ten 1 i wtopi to jest sprawiedliwie czy nie:>?

Bo dla mnie wystapienie u kogoś 20x rexel gdy powinno max 8 jest nawet większym bugiem
Czy trafienie7/12 przy 30% czy 3 krytyki w 10 rundowej walce itp :)

Jaki miał wtedy swój dmg mój przeciwnik łowca?:)

Irmis - 2011-02-24, 14:10

Moze zamiast przerzucac sie tym, ktora losowosc byla bardziej niesprawiedliwa i co nalezy cofnac, a czego nie, lepiej sie skupic na podstawie ;)
Jest bug, przez co wynik wojny zostal zafalszowany, wiec IMO wszyscy, w miare mozliwosci, powinni dalej bawic sie az do jej konca, kiedy to wynik mozna uniewaznic.

Jesli, do czasu poprawy bledu ze zmiana statow, zostana wylaczane z wojen czasowe wywary, to takich bugow uniknie sie w przyszlych wojnach. Nie wiem do konca, jak traktowac podwojne walki i jak to bylo dotad robione, ale sam najchetniej bym widzial rozstrzyganie ich zawsze na korzysc atakujacego. Nikt nie kaze obroncy od razu klikac swojej walki, a mozliwosc ew podstawienia sie pod pare osob, idacych w odstepie kilku sekund, nie bylo chyba zamierzeniem tworcow. Zwlaszcza, gdy ma sie 24h na wybor przeciwnika ;P

Walgo - 2011-02-24, 14:23

Obrońca powinien mieć minutę czasu na kliknięcie obrony skoro jest możliwość zgodnie z regulaminem na podstawienie się pod większą ilość slotów obronnych. Jeśli natomiast multiobrona zostanie wyłączona/zabroniona, to wówczas atakujący powinien mieć minutę na kliknięcie walki jako agresor.

Jeśli chodzi o powtórkę zbugowanych walk to szkoda, że na poprzedniej wojnie na S1 nie zostało to zrobione:
http://rivangoth.net/view...ighlight=#35143
I teraz team ma problem. Z jednej strony konsekwencja każe nie robić nic, a z 2giej niezrobienie niczego wywoła gniew GWNu :>

Irmis - 2011-02-24, 14:29

Walgo napisał/a:
Obrońca powinien mieć minutę czasu na kliknięcie obrony skoro jest możliwość zgodnie z regulaminem na podstawienie się pod większą ilość slotów obronnych. Jeśli natomiast multiobrona zostanie wyłączona/zabroniona, to wówczas atakujący powinien mieć minutę na kliknięcie walki jako agresor.

Zgodnie z regulaminem, czy z mechanizmami obecnymi w grze?
Bo jesli to drugie, to ma mozliwosc postawienia sie tylko pod jeden slot na raz. Wlasnie przez zbyt szybkie podstawianie sie, przy zorganizowanych szturmach, mamy te bugi ;)

Dawanie dodatkowej teraz minuty ktorejkolwiek ze stron IMO mija sie z celem, jesli system wojen ma byc przebudowany. Zwlaszcza przy obecnej liczbie graczy w gildiach, gdzie do kazdego mozna napisac np na gg, by nie klikal za szybko obrony (zamiast nakazow, by klikac jak najszybciej kolejnych, jesli poprzedni za mocno nie zrani) ;P

Stolarz - 2011-02-24, 14:40

Switek napisał/a:
Cytat:
na waszą niekorzyść, ale było sprawiedliwe


Czy jeśli ktoś z kimś wygrywa 99 na 100 razy a w walce wojennej trafi sie ten 1 i wtopi to jest sprawiedliwie czy nie:>?

Bo dla mnie wystapienie u kogoś 20x rexel gdy powinno max 8 jest nawet większym bugiem
Czy trafienie7/12 przy 30% czy 3 krytyki w 10 rundowej walce itp :)

Jaki miał wtedy swój dmg mój przeciwnik łowca?:)


?owca miał wtedy ponad 300 max dmg (czyli w 1 walce miał dobrze - wtedy ty miałes wiecej, a w drugiej walce miał za mało - ty miałes dobrze).

Fayl skoro nie chcesz się z tym grzebać, to po prostu anuluj te walki i wskrześ naszych 4 chłopaków wymienionych w moim poście. (Chyba że było więcej walk w których wystąpiły bugi).

Azareus - 2011-02-24, 15:49

Chyba sie misie za daleko zapędzacie.

Stety/nisety to są wojownicy. W innym przypadku, skończyło by sie na czasowych banach

O co mi chodzi? A no o to, ze juz na innych wojnach było to zgłaszane. Osoby, którym zbugowała się walka, to nie sa dwukliki, tylko gracze, którzy w miarę często wchodzą na forum.

Doskonale wiedzieliście, że miksturki bugują wojny. Mimo tego, nadal ich używaliście. Więc nie wiem która ze stron piła, jednak wynikiem tego jest zbugowana walka.

Świadome używanie exploitu ( bo to JEST exploit) powinno być karane. A że nie jest, to sobie ludzie zapominają i łykają.

Potraficie koordynować wojny, to potraficie się także dogadać. Skończcie wojnę, oddajcie sobie złoto i zacznijcie następna wojnę w ten sam sposób, pamiętając o nie używaniu dopalaczy.

Zabrzmi to wręcz niezmiernie arogancko i wulgarnie, ale sami jesteście sobie winni w tym przypadku. I mówię to o wszystkich, bo bugi szkodzą całej grze ogólnie a nie tyko jednej stronie.

amar_beoulve - 2011-02-24, 16:28

Aza, co Ty gadasz w ogóle? Jak piłeś to nie wchodź na forum ;P

Azareus napisał/a:
A no o to, ze juz na innych wojnach było to zgłaszane.
Ja np. byłem przekonany, że błędu już nie ma. Przy ostatniej tego typu okazji, Fayl napisał, że zostało to przez niego naprawione. W dodatku sam zdziwił się, że błąd nadal występuje.

Azareus napisał/a:
Mimo tego, nadal ich używaliście.
Mikstury po to zostały dodane, żeby ich używać. Ogólnie rzecz biorąc.

Azareus napisał/a:
Świadome używanie exploitu ( bo to JEST exploit) powinno być karane.
W takim razie zostałoby zbanowanych wielu zapominalskich graczy z obu gildii.

Azareus napisał/a:
Osoby, którym zbugowała się walka, to nie sa dwukliki, tylko gracze, którzy w miarę często wchodzą na forum.
Niekoniecznie. Na to forum wchodzę tylko przy okazji takich, wątpliwie przyjemnych, sytuacji, ponieważ nie lubię się kłócić z ludźmi o pewnych typach osobowości, które tu na forum dostrzegam.

Co do walk podwójnych:
wg mojej skromnej opinii wina leży po stronie szanownych obrońców, którzy chcieli nałapać jak najwięcej "fragów", zamiast wczuć się w klimat gry.

___
Szkoda, że tak to wszystko wyszło.

Skow - 2011-02-24, 17:04

amar_beoulve napisał/a:


Co do walk podwójnych:
wg mojej skromnej opinii wina leży po stronie szanownych obrońców, którzy chcieli nałapać jak najwięcej "fragów", zamiast wczuć się w klimat gry.


Zabawne. Jaki klimat widzisz w aktualnych wojnach ? Szturmujący z każdego miejsca krainy dobiegają do obrońców zawsze w 24h, kiedy nikt ich nie zblokuje wbiegają sobie szczęśliwi na plac główny, wpisują się na listę obecności, po czym wracają błyskawicznie do swojej gildii. Jeżeli natomiast zostaną zablokowani, to staczają uczciwy pojedynek 1 na 1 i po ewentualnej wygranej wracają błyskawicznie do domciu, aby za sekund pięć móc znowu wyruszyć w 24h drogę do gildii przeciwnika.

Stolarz - 2011-02-24, 17:36

Skow nie narzekaj ;P Czepiasz się szczegółów. Dawno dawno temu pstrykałem w gladiatusa i tam to dopiero był zryty moduł wojenny ;P Właściwie wypowiedzenie wojny nie oznaczało kompletnie nic, poza samym faktem jej wypowiedzenia. Nie dało sie ani wygrać ani przegrać, nie było żadnych statystyk wojny. Dosłownie nic.
Azareus - 2011-02-24, 17:44

Cytat:
Ja np. byłem przekonany, że błędu już nie ma. Przy ostatniej tego typu okazji, Fayl napisał, że zostało to przez niego naprawione. W dodatku sam zdziwił się, że błąd nadal występuje.


Przejrzałem tematy. Sytuacja była odnośnie Walgo i Loolkiego - nic nie naprawiono. :)

Cytat:
Mikstury po to zostały dodane, żeby ich używać. Ogólnie rzecz biorąc.


czasami możliwość użycia jakiegoś sposobu, nie oznacza, że trzeba go używać. Zwłaszcza, kiedy powoduje bugi.

Cytat:
W takim razie zostałoby zbanowanych wielu zapominalskich graczy z obu gildii.


Właśnie o tym mówię. Nie prowadzę tutaj rozróżnienia graczy na gildie, tylko na ich ogół.

Cytat:
Niekoniecznie. Na to forum wchodzę tylko przy okazji takich, wątpliwie przyjemnych, sytuacji, ponieważ nie lubię się kłócić z ludźmi o pewnych typach osobowości, które tu na forum dostrzegam.


Tutaj już wina niejako leży po obu stronach. Administracji, ze nie powiadomiła w grze o bugu związanym z miksturami, oraz po stronie mistrzów, którzy w wypadku, kiedy administracja nie informuję, sami powinni wykazać się inicjatywą i zadbać o właściwe poinformowanie swoich podwładnych.

Esmersharr - 2011-02-24, 18:00

Chyba się wszyscy trochę zapędziliśmy w tym wszystkim...

Kilka lat nie grałem w woje, ale wróciłem i spora część kumpli też, więc miło jest poklikać razem, pogadać na forach itp itd. Wszyscy wiemy, że gra ma to coś a jednocześnie mas bugów i priorytetem jest ich poprawa. Skoro występują w takich ilościach to wg mnie dobrze, bo łatwiej jest je wykryć i naprawić dla programisty. Poza tym, myślę że dobrze by było gdyby w grę grało dużo więcej graczy i jestem w stanie wam zagwarantować że słowne przepychanki i bugi ich nie ściągnął. To jest tylko wojna, trochę się pomieszała, ale przecież można ją dociągnąć do końca i zrobić rewanż na określonych zasadach, tak żeby każdy czerpał przyjemności z gry...

Walgo - 2011-02-24, 18:19

Irmis napisał/a:
Zgodnie z regulaminem, czy z mechanizmami obecnymi w grze?
Bo jesli to drugie, to ma mozliwosc postawienia sie tylko pod jeden slot na raz. Wlasnie przez zbyt szybkie podstawianie sie, przy zorganizowanych szturmach, mamy te bugi ;)

Dawanie dodatkowej teraz minuty ktorejkolwiek ze stron IMO mija sie z celem, jesli system wojen ma byc przebudowany. Zwlaszcza przy obecnej liczbie graczy w gildiach, gdzie do kazdego mozna napisac np na gg, by nie klikal za szybko obrony (zamiast nakazow, by klikac jak najszybciej kolejnych, jesli poprzedni za mocno nie zrani) ;P


W walce z mobkami w trybie 1vs1 też NA RAZ można walczyć tylko z jednym typem. Ale to nie znaczy, że mechanika nie pozwala na walkę z kolejnymi mobkami zaraz po tym. Tak samo z wojną. Póki co regulamin nie zabrania multiobrony. Nie ma też obwieszczenia zabraniającego wykonywania tego procederu tak jak kiedyś walki z golasami. Multiobronę umożliwia także mechanika. Więc skoro jest dozwolona to należy przyjąć powszechną umowną zasadę minuty dla obrońcy. Wyeliminuje to pewnie 80% potencjalnych zdublowanych walk.

Switek - 2011-02-24, 18:29

Cytat:
wskrześ naszych 4 chłopaków


no bez jaj :)


Nie wiem jaki cud musiał by byc abu Tsu nie poległ z tupciem :) do Tego oprócz buga rangalowi trafił sie random i trafił tupcia 1 raz :)

koniak jak liczył dodając różnice straconego dmg haaertowi wychodziło że i tak by wygrał

Wiec bez sprawiedliwości mi tu :) ) (bo bug nie miał wpływu na wynik tych walk :> :P )

Jedynie niepewność była by u mnie
Jak sobie dasz już z tym spokój to można moją walkę powtórzyć :P

A najlepiej Mistrzowie niech sie dogadają :) teraz sie poddajcie :) :P a potem my atakujemy was w tym samym składzie :) zakazem ożywania potek i podwójnym podstawianiem sie :) (czyli klikaniem stocz walke w pierwszych 10 s: ))

amar_beoulve - 2011-02-24, 18:53

Switek napisał/a:
a potem my atakujemy was w tym samym składzie :)
Tzn. RA z początku czy RA jak zaczęło przegrywać i wezwało BG na pomoc?
Irmis - 2011-02-24, 19:23

Walgo napisał/a:
W walce z mobkami w trybie 1vs1 też NA RAZ można walczyć tylko z jednym typem. Ale to nie znaczy, że mechanika nie pozwala na walkę z kolejnymi mobkami zaraz po tym. Tak samo z wojną. Póki co regulamin nie zabrania multiobrony. Nie ma też obwieszczenia zabraniającego wykonywania tego procederu tak jak kiedyś walki z golasami. Multiobronę umożliwia także mechanika.

Niezupelnie. Pamietam, ze Phil prosil przynajmniej raz, jako przedstawiciel Teamu, by nie klikac od razu obron, aby nie generowac buga. Bylo to jakos w zeszlej erze. Fakt, nie pojawilo sie ani obwieszczenie, ani zmiana w regulaminie, ale IMO nie sa one konieczne, bo przeciez nikt nie stara sie graczy za to karac. Ale uwazam, ze to akurat jest cos, czym gracze moga sie zajac we wlasnym, gildyjnym zakresie, zamiast biec do Fayla z placzem, bo ktos im postac dwa razy zabil ;P

Walgo napisał/a:
Więc skoro jest dozwolona to należy przyjąć powszechną umowną zasadę minuty dla obrońcy. Wyeliminuje to pewnie 80% potencjalnych zdublowanych walk.

Jestem jak najbardziej za, ale obwieszczenie na forum wiele nie da, jesli po miesiacu znow trzeba bedzie ludziom o tym przypominac. Zreszta IMHO, to atakujacy powinien miec minute spokoju i ciszy ;)
Moim zdaniem: -> nowy temat z ustaleniami wojennymi (np. 1 min by atakujacy kliknal) -> podpis kazdego mistrza/ambasadora gildii, ze o tym wie i informuje graczy
Mozna tez do tego wrzucic takie sprawy jak to, by za dana gildie wypowiadala sie najlepiej jedna osoba. Jesli pare osob pisze, zeby to cofnac, tamto powtorzyc, to zostawic, to nic dziwnego, ze chlopaki nie wiedza co zrobic aby wszystkich zadowolic,skoro nawet zdanie kazdej strony konfliktu nie jest jasne. A czas mija ;)

Fayl - 2011-02-24, 19:24

Czasowe eliksiry już powinny na razie nie działać na wojnie.
Stolarz - 2011-02-24, 19:43

Dobra, skoro zmian wyników nie będzie, to proponuje RA/BG przejść do kontrataku 8-)
I tak mają miażdżącą przewagę, wiec wygrana nie powinna stanowić dla nich problemu ;)

Stolarz - 2011-02-24, 20:18

Bez przesady to wiesz ze nie było opcji żebyśmy wygrali tą wojnę. Nie wiem czy zdążyłbym do końca ery wybijać was pojedynczo ;P
Switek - 2011-02-24, 20:24

Eno była :) z piratami :) (wystarczył by jeden szturm w 5-7 i wszystko wygrac :) )

.. ale było minęło :)

romaro - 2011-02-24, 21:42

Stolarz napisał/a:
Cytat:
To zdanie powinno brzmieć:
"chciałem podkreślić, że zbugowane walki na retro NIE zostały powtórzone."


Nie wiem o których walkach mówisz. Pamiętam że przez zbugowanie walk również doszło do dziwnych wyników starć i Fayl wtedy wszystko poprawił. Co prawda wyszło to na waszą niekorzyść, ale było sprawiedliwe, bo za drugim razem nie było problemów z buowaniem statów.


Mówię na przykład o walce Katrina vs Klangor Bambulec.

Przepraszam za offtopic, już nic nie piszę ;x

Stolarz - 2011-02-24, 22:01

Hmmm, nie jestem pewien, ale wydaje mi się że ta walka właśnie była powtarzana. Bo tam 3 walki się zbugowały z tego co pamiętam i wszystkie fayl powtórzył.
romaro - 2011-02-24, 22:12

Jednak napiszę ;)
Jeśli masz rację to z jednej strony fajnie bo zostały poprawione ale z drugiej strony czemu do stu beczek rumu nikt nic o tym nigdzie nie napisał!
Ale nieistotne, to było dawno i nieprawda.

Fayl - 2011-02-24, 22:31

Wrzuciłem poprawkę która powinna zapobiegać podwójnym walkom, ale możecie te parę sekund odstępu przy klikaniu robić. ;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group