Forum Lotharis

FAQ, pomoc i pytania. - Jaki jest limit podnoszenia talentów Kulą Życzeń?

Tsumoso - 2010-12-22, 14:28
Temat postu: Jaki jest limit podnoszenia talentów Kulą Życzeń?
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Kuli Życzeń i teraz znowu wróciła kwestia tej kulki oraz spraw z nią związanych.

W różnych przykładach czy postach na forum była mowa o podnoszeniu skilli nawet na 10 lvl za pomocą kulek - nie było jednak mowy o tym czy ten 10 lvl to limit czy tylko przykładowa liczba.

:gun: Jest WIELKI PROBLEM jeśli dany talent nie ma ograniczenia w rozwijaniu go kulkami i można w nieskończoność.

Dlaczego?
- teoretycznie to zwykła rzecz, którą można przehandlować i prędzej czy później ktoś będzie miał ich wiele drogą handlu (oraz własny fuks + quest )
- umożliwi to rozwój talentów wiele wyżej
- zwłaszcza niektóre talenty są bardzo mocne powyżej swojego 7 lvlu, chodzi tu PRZEDE WSZYSTKIM o:
:gun: Ciosy dodatkowe siłowego mnicha - bez limitu mógłby on teoretycznie osiągnąć poziom: 100% szans na 100% dmg z dodatkowego ciosu... :shock: śmierć i zniszczenie! [ Mamy w gildii siłowego mnicha i poruszana była już prywatnie w bardzo wąskim gronie kwestia ewentualnej zrzutki Kulek Życzeń by ze słabego mnicha zrobić niszczyciela wszystkiego co żyje ;P ]
:gun: Niewrażliwość barbarzyńcy: teoretycznie z dużą ilością kulek można by osiągnąć 100% szans na redukcje 100% obrażeń - postać prawie totalnie niezniszczalna, jedyne ciosy jakie go zranią to chyba kilka z ciosów specjalnych jak dodatkowe ciosy mnicha ( patrz wyżej :D ), dodatkowe ciosy łowcy, dodatkowe ciosy szerma oraz (chyba) dmg z kultów

Możecie mówić, że to nierealne żeby ktoś zdobył tyle kulek... ale od czego jest handel, od czego jest gildia? Wszystko jest możliwe, to realne - realne zagrożenie dla balansu rozgrywki w "endgame".

W świetle powyższego:
Apeluje by (jeśli teraz nie ma) nałożyć limit rozwijanego talentu: 10 lvli na talent, wydaje się to w miarę rozsądne. Jeśli nie ma limitu należy go bezzwłocznie wprowadzić, inaczej zdestabilizuje to grę w późniejszym etapie.

Fayl - 2010-12-22, 14:30

Nie ma limitu. Każdy kolejny poziom kosztuje więcej kul.
Caus - 2010-12-22, 14:37

i mam nadzieję że zwiększa się on wykładniczo :D
Tsumoso - 2010-12-22, 14:41

tzn coś w ten deseń?

8 lvl - 1 kula (lvl 160)
9 lvl - 1+2=3 kule (lvl 180)
10 lvl - 1+2+3=6 kul (lvl 200)
11 lvl - 10 kul (lvl 220)
12lvl - 15 kul (lvl 240)
13 lvl - 21 kul (lvl 260)

13 lvl to już 75% na 75% zmniejszenia obrażeń barba na 260 lvlu
13 lvl to już 70% na 70% dmg mnicha na 260 lvlu

14 lvl - 28 kul (lvl 280)
15 lvl - 36 kul (lvl 300)
16 lvl - 45 kul (lvl 320)

16 lvl to już 90% na 90% redukcji na 320 lvlu
16 lvl to już 85% na 85% dmg z dodatkowego ciosu na 320 lvlu

17 lvl - 55 kul (lvl 340)
18 lvl - 66 kul (lvl 360) <- barb osiąga 100% niewrażliwości
19 llv - 78 kul (lvl 380) <- mnich osiąga 100% na 100% dmg dodatkowego

Śmiejcie ale te liczby kulek wydają się teraz wysokie - a ja mówię, że jest furtka na nadużycia. Wystarczy już 15-21 kulek i już ma się postać wygrywającą wszystko, prawie niepokonaną (15-21 to akurat ~~liczebność gildii) - wyżej jest coraz śmieszniej, trudniej osiągnąć i raczej by się nie opłacało ale jednak...

Azareus - 2010-12-22, 14:49

Cytat:
Apeluje by (jeśli teraz nie ma) nałożyć limit rozwijanego talentu: 10 lvli na talent, wydaje się to w miarę rozsądne. Jeśli nie ma limitu należy go bezzwłocznie wprowadzić, inaczej zdestabilizuje to grę w późniejszym etapie.


Zupełnie jakby śmiecie z questów już tej destabilizacji nie uczyniły.

Co do kulek to się zgadzam. Zebranie 21 kul to przy obecnej sytuacji... całkiem realna możliwość.

Bo z zadania każdy 1 kulę otrzyma, czyli GWn 23 BG 20 RA 20 PMC 20 itd
+ ewentualne kulki które wypadły. Nie wiem jak inne gildie, ale jestem przekonany że w tych czterech powyższych gildiach nie byłoby niemal żądnych problemów ze zrzutką na kule dla jednej osoby.

mindmaster - 2010-12-22, 14:56

Zgadzam się z przedmówcami, kule stwarzają niszczycielskie możliwości - zwłaszcza barbów mogą zrobić niepokonanymi.
Tsumoso - 2010-12-22, 15:09

Wyobraźcie sobie: siłowy mnich rabie co rundę za 1500 czy może już 2000 dmg?
Wyobraźcie sobie: byle jaki barb niezależnie od buildu jest nie do ubicia, nawet gdyby upadł 50 razy? albo waliło się w niego atomówkami?

WTF.

Phil - 2010-12-22, 15:12

Nikt normalny nie odda takiego przedmiotu tylko po to by wzmocnić kolegę. Każdy przecież chce rozwinąć swoje własne profity. A już przekonanie 15-20 osób by zrezygnować ze swojej kuli życzeń wg mnie zakrawa na niemożliwość. Pomijam już fakt, że to byłby ewidentny pushing gdzie jedna postać odnosi permanentną korzyść kosztem innych.
Azareus - 2010-12-22, 15:14

Cytat:
Nikt normalny nie odda takiego przedmiotu tylko po to by wzmocnić kolegę.


Mogę obalić to stwierdzenie nawet dzisiaj.

Cytat:
Pomijam już fakt, że to byłby ewidentny pushing gdzie jedna postać odnosi permanentną korzyść kosztem innych.


czyzbys sugerował, że za pushing ktos zostanie, ekhm... UKARANY? :shock:

Tsumoso - 2010-12-22, 15:20

Phil, rozwiążmy to limitem jakimś.

Nie można to zbytnio podciągnąć pod pushing - jedni gracze zdobywają złoto a jedna osoba traci złoto (na alchemowanie) i zdobywa kulki życzeń... coś za coś, zwykły deal, handel, komu bardziej się opłaca widać - ale jest możliwy... i kwestią np. skoordynowanych działąń gildii.

Gwarantuje Ci, że bez problemu będzie można uzyskać kule życzeń w dużej ilości. Potrzebny jest limit i to już... teraz, póki nie ma jeszcze tego problemu a jest dopiero jego wizja.

Phil - 2010-12-22, 15:38

Cytat:
Mogę obalić to stwierdzenie nawet dzisiaj.


W uczciwy sposób nie da się zebrać więcej niż kilka kul. Nakłanianie innych do osłabienia swojej postaci w celu wzmocnienia innej też podpada pod pushing. Gdyby ktoś zażądał ode mnie mojej to bym go wyśmiał. I podejrzewam, że 95% osób by tak postąpiło.

Cytat:
czyzbys sugerował, że za pushing ktos zostanie, ekhm... UKARANY? :shock:


Jeśli by się okazało, że w obrębie jednej organizacji ktoś ma 20 kul a w logach transakcji widać ich przepływ od pozostałych członków do tej jednej to wątpliwości nie ma. Ukarać można na wiele sposobów - niekoniecznie banem.

Sztywnego ograniczenia nie będzie, ale zastanowię się nad zmianą ilości potrzebnych kul na kolejne poziomy.

mindmaster - 2010-12-22, 15:40

Phil napisał/a:
Nikt normalny nie odda takiego przedmiotu tylko po to by wzmocnić kolegę.

... Phil, ile już grasz w woje i rozwijasz? Bo to stwierdzenie jest chyba z jakiejś innej rzeczywistości.

Phil napisał/a:
A już przekonanie 15-20 osób by zrezygnować ze swojej kuli życzeń wg mnie zakrawa na niemożliwość.

Chcesz się założyć?

Phil napisał/a:
Pomijam już fakt, że to byłby ewidentny pushing gdzie jedna postać odnosi permanentną korzyść kosztem innych.

Hm... nie jestem pewien czy można by było to do końca tak traktować.
Po pierwsze jest to sprzedaż jak każda inna. Musiałbyś wtedy potraktować wszystkie inne sprzedaże wypadajek jako pushing, bo "jedna postać odnosi permanentną korzyść kosztem innej". Poza tym płaci złotem, więc jest to wymiana handlowa. Sami stworzyliście tą możliwość i teraz ustalanie czym można handlować, a czym nie, a zwłaszcza gdy taki handel już miał miejsce, jest trochę dziwne. Bo tak samo można traktować wypadajki za które dostaje się exp i talony.
Albo przyjmijmy, że ktoś odda swoją kulę życzeń do dyspozycji gildii. Wtedy też można dać ją postaci która najbardziej skorzysta.

Irmis - 2010-12-22, 15:44

Ponoc chodzilo o sprawianie, by naduzycia byly niemozliwe/nieoplacalne. Handel kula zyczen nie powinien byc technicznie mozliwy skoro sprzedawanie i kupowanie ich na targu moze byc odebrane jako push, zaleznie od odgornej decyzji.
Tsumoso - 2010-12-22, 15:46

Cytat:
Sztywnego ograniczenia nie będzie, ale zastanowię się nad zmianą ilości potrzebnych kul na kolejne poziomy.


Phil, mam nadzieję, że dasz się przekonać do ograniczenia lub innego prostego rozwiązania gdyż....

... mam pewne info o którym w sumie nie wypada mówić na forum. Niezbędne jest sztywne ograniczenie lub pewne inne zmiany (np. wyłączenie opcji handlowania Kulami Życzeń). Inaczej bardzo źle to widzę. Bardzo źle i mam uzasadnione obawy - wynikające właśnie z wiedzy jaką posiadam a którą nie podzieliłem się tu na forum.

Sprawa jest pilna.
Phil, można gg? Moje: 9625279

mindmaster - 2010-12-22, 15:46

Phil napisał/a:
W uczciwy sposób nie da się zebrać więcej niż kilka kul. Nakłanianie innych do osłabienia swojej postaci w celu wzmocnienia innej też podpada pod pushing.

Tylko problem leży w tym, że nikt nie nakłania do osłabiania własnej postaci. Przecież handel eliksirami jest legalny, skup kiści złotej porzeczki jest legalny. Czym różni się bonus dawany przez kulę życzeń od bonusów uzyskiwanych z eliksirów stałych? Nie widzę innego uzasadnienia tego jako pushing innego niż "bo my tak mówimy"...

Bolivar - 2010-12-22, 15:58

Najprostszy sposób - zablokowanie sprzedaży Kuli Życzeń. Wydaje mi się to najlepszym kompromisem.

[add]
a jeszcze lepiej nadanie jej kwoty sprzedaży 10000000 SZ i mamy problem z głowy.

KoniAK - 2010-12-22, 16:17

Bolivar, Jest lepszy sposób... Bo jak dasz taką cenę to ludzie zaczną sprzedawać do kupca dla zysku... Lepiej dać kompletny brak ceny tak jak to jest w przypadku paczki ziół do questu... Nie da się tego sprzedać...
Bolivar - 2010-12-22, 16:31

Tak zgadza się - chodziło mi bardziej o przykład wyważonej ceny.
Tsumoso - 2010-12-22, 16:38

KoniAK napisał/a:
Bolivar, Jest lepszy sposób... Bo jak dasz taką cenę to ludzie zaczną sprzedawać do kupca dla zysku... Lepiej dać kompletny brak ceny tak jak to jest w przypadku paczki ziół do questu... Nie da się tego sprzedać...


Tak. Właśnie to teraz omawiamy. Dokładnie o tym samym pisałem.
Już jakieś rozwiązanie jest chyba w drodze.

Później napiszę tutaj to o czym nie chciałem wcześniej pisać.

Phil - 2010-12-22, 17:20

Po burzy mózgów i naradzaniu się na GG postanowiliśmy wprowadzić blokadę na handel kulami (a w przyszłości i na niektóre inne przedmioty). Wszelkie transakcje jakie odbyły się z kulami życzeń na pchlim targu zostaną cofnięte po wprowadzeniu blokady handlu (kupcy odzyskają pieniądze a sprzedawcy kule). Przy dobrych wiatrach łatka powinna zostać wgrana jeszcze przed świętami.
Tsumoso - 2010-12-22, 17:42

Miałem napisać:

Główną obawą z mojej strony była masowa produkcja Kul Życzeń za pomocą Questa na tą kulkę. Byłoby to możliwe już od ~~160 lvla, za jakieś ~~2 tygodnie. W moich pierwotnych założeniach: 2 osoby mogłyby naprodukować kilkadziesiąt Kul Życzeń na tydzień.

Jak?
Quest to ubicie 3 postrachów + oddanie 3 wypadajek.
Założyłem, że można by wziąć 2 koksów na 160 lvlu i dodać do grupy na postracha 2 postacie lvl 1. Zrobić postrachy, dać im wypadajki, oddać quest, dostać kulkę i przehandlować.

Phil uświadomił mnie, że na 1 lvl nie ma jeszcze trybu walki z postrachem. Co sprawę utrudnia ale to nic wielkiego.

Poza tym Phil uświadomił mnie, że żeby dołączyć do grupy na postracha trzeba mieć min. 80% lvla przywódcy. Nawet nie wiedziałem. Tzn te podstawione postacie musiałyby miec np. ~~130 lvl - jeszcze większe utrudnienie ale nadal do obejścia (10zł czy 2smsy + 1 dzień roboty i na wykupie tur masz postać 130 lvl)

Więc moje obawy nieco zmalały, masowa produkcja kul nie jest taka łatwa... ale nadal możliwe są opcje:
- kosztowny wykup turek i produkcja kulek w ten sposób
- zgrana gildia robiąca zrzutę na 1 postać

Te obawy nadal były uzasadnione - bo gildia która zrobi zrzutę na jednego uberkoksa wygra wszystkie wojny: mając 1 niezniszczalnego lub prawie niezniszczalnego (np. kogoś kto skroi 5-10 osób swego lvla zanim padnie) to ta gildia po prostu wymiata erę w imię: wszyscy za jednego, jeden za wszystkich. :)

Najprościej problem zażegnać eliminując możliwość handlu tymi kulkami - całkiem sprawiedliwe i nie posiadające luk rozwiązanie (w odrożnieniu od zwiększania kosztów i innych pomysłów; dokładniej omówiliśmy to na gg) - każdy sam będzie sobie rozwijał swoje profity tym. 1-2 może 3 kulki i tyle. Tak było chyba w założeniach. I nie będzie rozwalonej ery pod koniec z postaciami nie do zabicia czy koksami niszczącymi wzrokiem.

Fayl - 2010-12-22, 17:45

Cytat:
żeby dołączyć do grupy na postracha trzeba mieć min. 80% lvla przywódcy
Chyba nie 80% lvla przywódcy, tylko maksymalna różnica pomiędzy najwyższym i najniższym lvlem biorącym udział w walce nie może być większa od jakiegoś procenta. Czy jakoś tak.
KoniAK - 2010-12-22, 17:51

Innymi słowy kule są soulbound... ;P I nikt nie będzie teraz w stanie dotykać kulek innej osoby(To taka ochrona przez Azorkiem). ;P
Azareus - 2010-12-22, 17:53

KoniAK napisał/a:
Innymi słowy kule są soulbound... ;P I nikt nie będzie teraz w stanie dotykać kulek innej osoby(To taka ochrona przez Azorkiem). ;P


http://img191.imageshack....kulekoniaka.png

Tsumoso - 2010-12-22, 18:15

KoniAK, tak, będą teraz jakby "soulbound" ;) Miejmy nadzieję ;P
KoniAK - 2010-12-22, 18:39

Atresia, on ma też takiego screena z Tobą... ;P
Caus - 2010-12-22, 19:57

a to nie lepiej dać możliwośc handlu tą kulą i tak jak pisałem wprowadzić wykładniczy przyrost? (np do 3)
1lvl - 1 (razem: 1) //poziom: 8
2lvl - 3 (razem: 4) //poziom: 9
3lvl - 9 (razem: 13) //poziom: 10
4lvl - 27 (razem: 30) //poziom: 11
5lvl - 81 (razem: 111) //poziom: 12

Assaoth - 2010-12-22, 20:29

Phil napisał/a:
Wszelkie transakcje jakie odbyły się z kulami życzeń na pchlim targu zostaną cofnięte po wprowadzeniu blokady handlu (kupcy odzyskają pieniądze a sprzedawcy kule).



Hmmm... a dużo było już tych transakcji? Bo ogólnie prawo działające wstecz... trochę nie fajnie :/

Bolivar - 2010-12-22, 20:35

Jak chłopaki sprawdzą to jest zrobiona blokada.
Atresia - 2010-12-22, 21:33

Caus napisał/a:
a to nie lepiej dać możliwośc handlu tą kulą i tak jak pisałem wprowadzić wykładniczy przyrost? (np do 3)
1lvl - 1 (razem: 1) //poziom: 8
2lvl - 3 (razem: 4) //poziom: 9
3lvl - 9 (razem: 13) //poziom: 10
4lvl - 27 (razem: 30) //poziom: 11
5lvl - 81 (razem: 111) //poziom: 12


Niet, bo chodzi o to, żeby nie było przypadków "robienia" sobie kul. Żeby to było nieopłacalne/bezcelowe z założenia. ;p

Caus - 2010-12-22, 22:06

co rozumiesz przez robienia? jeśli chodzi o tsumosowe wykupywanie tur to na jedną kulę trzeba wykupić około 50 dni wirtualnych, żeby móc wbić lvl potrzebny do otrzymiania kuli, żeby wbic na poziom 10, potrzebujemy łącznie 13 kuli (piszę teraz tylko o jednym proficie) - jedną dostajemy za free, zakładamy, że jedną udało nam się znaleźć i jedną kupić od "frajera" - pozostaje sprawa 10 kul, czyli 10 postaci:
a) łatwo coś takiego znaleźć na multi, jeśli zgłoszone, to nie ban za handel kulami
b) aby coś takiego zrobić trzeba wydać 10x wykup 50 dni czyli 500 dni, co daje 100 złotych i "trochę klikania"

myślisz, że komuś się będzie chciało?

Po za tym gdyby dać cenę zaporową na kulę 10 złota, to interes od razu jest jeszcze mniej opłacalny.

Phil - 2010-12-22, 22:18

Cytat:
Hmmm... a dużo było już tych transakcji? Bo ogólnie prawo działające wstecz... trochę nie fajnie :/


Niedużo. Poza tym nikt na tym nic nie straci. Pieniądze wrócą do kupującego, a kula do sprzedawcy.

Atresia - 2010-12-22, 22:23

Caus napisał/a:
myślisz, że komuś się będzie chciało?


Tak, myślę, że tak.

Tsumoso - 2010-12-22, 22:25

Cytat:
Po za tym gdyby dać cenę zaporową na kulę 10 złota, to interes od razu jest jeszcze mniej opłacalny.


Sorry ale sprawę ceny już przerabialiśmy.
Cena w złocie nie jest żadną przeszkodą bo po prostu bierze sie syf (cokolwiek bezwartościowego by nikt nie przeszkadzal), sprzedaje za x4, wraca to do nas zaraz za x2 i tak w kółko aż do utrzymania odpowiedniego poziomu kasy jaki chcieliśmy uzyskać.

Tzn. można przekazać kulkę a później odzyskać np. te 10 złota tą metodą i mieć i kasę i kulkę.

Więc aktualne rozwiązanie jakie będzie wprowadzone będzie najlepsze.

Caus - 2010-12-22, 23:08

Przy 200 graczach ciężko coś takiego kontrolować? W grach gameforge'a ogarniało się 400-500 osób dziennie co do pushu, multi itd, bez żadnych paneli specjalnych, więc tutaj raz na pare dni, sprawdzić trade'y itd.

Faylowi pewnie się nudzi, myślę, że panel do sprawdzania tego napisał by w godzinkę :) A tak to handel najważniejszym chyba przedmiotem w grze jest zabity - wiadomo że daje boosta, ale niektórym klasom nie jest potrzebny, za to z chęcią pewnie by ulepszyli sobie sprzętu za 10, 20, czy ileś tam golda.

ofc zakładam mój system ilości wymaganych kul do podnoszenia na wyższe lvl, żeby nie dobijać astronomicznych lvl profitów.

amar_beoulve - 2010-12-22, 23:18

Caus napisał/a:
Przy 200 graczach ciężko coś takiego kontrolować?
Może nie ciężko, ale ktoś to musi robić. A w tym czasie mógłby robić coś pożyteczniejszego.
Atresia - 2010-12-22, 23:19

Właśnie, zgadzam się z amarem. Caus, jeśli to proste, to złóż podanie, jakąś prośbę o przyjęcie do teamu i zadeklaruj, że się tym zajmiesz. Wtedy będzie po kłopocie. ;)
Tommyth - 2010-12-23, 00:20

Ale swoje racje ma, mi jako bersowi kulka daje dużo mniej niż np. barbowi, i chetnie bym ja opylił za przyzwoita cene, i nie mam tu na mysli 4 sztuk zlota ;P
Atresia - 2010-12-23, 00:27

Jesteś tego pewien, Tommyth? Bez zaglądania do Cechu Weteranów? Gratuluję odwagi.
Phil - 2010-12-23, 00:33

Bolivar napisał już mechanizm blokowania wybranych wypadajek. Został jeszcze tylko jakiś drobny kłopot natury technicznej nie mający wpływu na jego działanie. Toteż najpewniej dziś zostanie wgrana łatka.
Irmis - 2010-12-23, 01:00

Phil napisał/a:
Bolivar napisał już mechanizm blokowania wybranych wypadajek. Został jeszcze tylko jakiś drobny kłopot natury technicznej nie mający wpływu na jego działanie. Toteż najpewniej dziś zostanie wgrana łatka.

O, a planujecie tez cos takiego z wypadajkami questowymi z postrachow? Np. by na targu nie bylo dziesiatek glow korwina itp? Mozna im wtedy odrobine zwiekszyc szanse dropu, ale i to nie jest chyba zbyt potrzebne teraz, gdy mozna postrachy bic w parach i otrzymywac za to normalnie lupy.

Phil - 2010-12-23, 01:19

Nie planujemy. Nie ma takiej potrzeby mając w perspektywie modernizację zadań.
Bolivar - 2010-12-23, 08:12

Aktualnie można dodać dowolną wypadajkę o ile jest to potrzebne. Czyli mogą powstać wypadajki tylko z eventów nie do sprzedaży.
Tsumoso - 2010-12-23, 12:06

Caus,

1. Po co marnować czas na przeglądanie logów, tradów etc ? Kiedy problem można załatwić w PROSTY sposób ?

2. Monitorowanie logów nie ma sensu. To praca syzyfowa - każdy bardziej cwany bez problemu oszuka "system" czy też oko sprawdzającego. Weźmy przykład Kuli Życzeń wartej np. 50 złota - gracz A ma kulkę za 50 złota i chcę ją dać graczowi B:
a) umawiają się, że cena 50g jest za mała więc oprócz Kuli gracz A wystawia losowe wypadajki np. grzyby po x4 cenie (5g razy x4 = 20g) - dochodzi do handlu: gracz A zdobywa 70g, gracz B traci 70g otrzymuje Kulę i Grzyby. Gracz B sprzedaje bezwartościowe grzyby najprawdopodobniej u kupca zyskując 5g. Końcowo gracz A zyskuje 65g, gracz B traci 65g zyskując Kulę.
b) umawiają się, że cena 50g jest za duża więc A wystawia Kulę - B kupuje. A jest 50g do przodu, B 50g do tyłu. Teraz B wsytawia Topazy i inne tego rzeczy za x4. Po transakcji (zupełnie normalnej) wychodzi, że gracz A zyskał np. 25g a gracz B stracił 25g i zyskał Kulę.
c) to samo co w przykładzie "b)" tyle, że umawiają, że na przekazanie Kuli za darmo. Gracz B później po prostu w sporych odstępach będzie sprzedawał śmieci dość drogo i *przypadkiem* będzie je kupował gracz A. To może trwać np. tydzień. I co? Jak to wypatrzysz? Będziesz monitorować każdy nawet mało podejrzany handel jakimś Grzybem, nogą pająka czy innym gównem? Będziesz robił bilanse handlu pomiędzy każdą PAR? ludzi?

To bez sensu ;P Wszystko to już analizowaliśmy.

Zostawmy wolny rynek - a tym czym się handlować nie powinno z założenia niech będzie "soulbound". Proste, jasne, zero prowizorki, zero roboty w dłuższej perspektywie czasu.

Traktujcie Kulki Życzeń jak swoje dzieci - twoje dzieci już są twoje na zawsze, niezależnie od tego co zrobisz ;P Ew. te Kulki traktuj jak Swoje Kulki...erm Klejnoty Rodzinne? :E ;P

Fayl - 2010-12-23, 12:14

Wrzucone.
Phil - 2010-12-23, 12:21

Znaleźliśmy jeszcze drobny błąd więc nie panikujcie jeśli "zniknęły" niektóre wypadajki. Są bezpieczne, po prostu ich nie wyświetla.
KoniAK - 2010-12-23, 14:06

Teraz widać wszystkie wraz z dopiskami questowymi, nawet tam gdzie już q wykonany...
Phil - 2010-12-23, 14:08

Kule sprzedane za pośrednictwem pchlego targu wróciły do swoich oryginalnych właścicieli a pieniądze do kupców.
Atresia - 2010-12-23, 14:15

Erm, no właśnie. Dokładnie to, co napisał KoniAK. :|
Fayl - 2010-12-23, 14:33

Już?
Rauko - 2010-12-23, 14:42

Nadal jeden przedmiot mam zaznaczony jako q.. q oddany a w innym już nie widzę tego składnika. Ponadto nie widzę swojego przedmiotu na pchlim targu.
KoniAK - 2010-12-23, 14:52

Mógł się sprzedać...

U mnie z tego co widze wszystko dobrze jest...

Atresia - 2010-12-23, 14:59

U mnie już.
Rauko - 2010-12-23, 15:16

sprawdzałem... w spisie ogólnym nie było za to na moim targu tak... ale już się sprzedał...
Bolivar - 2010-12-23, 15:40

Spokojnie, Fayl optymalizował kod by szybciej wszystko działało.

[add]
Zasadza działania poprawki:
1. ?upy: wypadajka ma status Zablokowana i nie posiada przycisków związanych ze sprzedażą
2. Stragan - nie wyświetla się na liście wypadajek do wystawienia.

Wypadajkę można użyć do Q, ulepszeń - nie ma z tym problemów.

Walgo - 2010-12-23, 16:02

Rauko, jeśli to był eliksir uporu to nie zniknął. Kupilem go na pchlim targu jak go zobaczylem
Rauko - 2010-12-23, 18:31

Tak wiem ze został sprzedany ale na początku był niewidoczny dla mnie.....
amar_beoulve - 2010-12-23, 19:25

Eliksir uporu? To nie dziwne że tak szybko zniknął ;p
Tsumoso - 2010-12-23, 20:08

Ja bym kupił za więcej niż dają inni ;P
Walgo - 2010-12-24, 12:36

O holender, będę bogaty.. Dzieki Rauko ;P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group