Forum Lotharis

Propozycje. - Re - build

Switek - 2011-03-23, 15:39
Temat postu: Re - build
Z uwagi na mały problem z wyborem profitów i sposobów rozwoju postaci.... a co za tym idzie może bytak wprowadzić jakiegoś questa w którym nagrodza było by np zmian jednego profitu na drugi albo przełożenie xx pkt z jednej statystyki w inną


Alternatywnie za talony lub WF wprowadzić kompletny rebulid :)

Irmo - 2011-03-23, 15:57

Zapewne nie za WF - to by było sprzeczne z zasadą, że ten kto płaci zyskuje więcej w rozwoju.

Co do zamiany profitów - możesz przecież usunąć obecny i rozwinąć inny. Koszt to trochę złota i turek - za błędy trzeba płacić, niekiedy słono.

Irmis - 2011-03-23, 17:25

IMO jesli juz rozdanie cech od nowa, to wlasnie za WF, ale z ograniczeniem by mozna to bylo robic np raz na 10dni.

Nie jest to zaden zysk, typu: "kupie sobie za zlotowki bron +2 i 40pkt do zywki", ale mozliwosc skorygowania bledow.

KoniAK - 2011-03-23, 20:50

Tu się zgodzę... Przy czym mozna ograniczyć to do 1x na erę, choć jak kto uważa...
Phil - 2011-03-23, 20:58

Jeśli re-build byłby stosunkowo drogi (np. 10 WF) to raczej nie byłoby sytuacji w których ktoś go nadużywa.
Switek - 2011-03-23, 23:28

A przydałby się czasem :) bo oprócz wymiany statów wymiana profitu 5 cy 6 lvl boli jak się chce być top 30 :)

A za 10 WF jakby ktoś nadużywał to bym przymknął oko :)

KoniAK - 2011-03-24, 13:14

No ja też bym raczej przymknął oko na te 10WF :D
Haspen - 2011-03-24, 21:20

A ja bym nie przymknął i wyzywał od oszustów ;P
aryss - 2011-03-25, 20:05

bez mozliwosci rebuilda ciezko bedzie utrzymac nowych graczy :p
ja sam przejechalem sie na tym ze to moj 1 serwer i teraz odczuwam bolesnie tego skutki. a mozliwosc platnego resetu konta ( normalne wyklikiwanie turek + np odzyskanie 66-75% zdobytych z turniejow talonow) spowodowaloby ze mozna by naprawic bledy dziecinstwa.

Switek - 2011-03-25, 22:20

Eno ja bym akurat talonów i złota nie dotykał przy rebulidzie:) tylko na wo wybrać profity i rozłożyć pkt :)
Drakki - 2011-03-26, 06:42

aryss napisał/a:
(...) a możliwość płatnego resetu konta ( normalne wyklikiwanie turek + np odzyskanie 66-75% zdobytych z turniejów talonów) spowodowałoby ze można by naprawić błędy dzieciństwa.


Przecież możesz usunąć postać i wykupić stracone turki.

Co do kosztów resetu.
Lepiej byłoby rozłożyć to na dwie części (ilość WF zależna od lvla postaci) :
reset samych ptk - 1-6 WF,
reset samych profitów 1-6 WF,
reset całej postaci 1-10 WF.

aryss - 2011-03-26, 08:51

Drakki napisał/a:
aryss napisał/a:
(...) a możliwość płatnego resetu konta ( normalne wyklikiwanie turek + np odzyskanie 66-75% zdobytych z turniejów talonów) spowodowałoby ze można by naprawić błędy dzieciństwa.


Przecież możesz usunąć postać i wykupić stracone turki.

Co do kosztu resetu.
Lepiej byłoby rozłożyć to na dwie części (ilość WF zależna od lvla postaci) :
reset samych ptk - 1-6 WF,
reset samych profitów 1-6 WF,
reset całej postaci 1-10 WF.

mimo wszystko duza strata jest utrata talonow z wszystkich turniejow ( chyba ze ilosc talonow z q bylaby sumaryczna rowna najdrozszemu itemowi z kompleksowego to wtedy nawet po poznym wyklikaniu sie mozna by choc troche sie w nim dozbroic)

Phil - 2011-03-26, 10:19

Cytat:
np odzyskanie 66-75% zdobytych z turniejów talonów


Tylko na jakiej zasadzie miałoby to działać? 66-75% talonów zdobytych w turniejach ale przez kogo?

aryss - 2011-03-26, 11:30

przez gracza ktory resetuje sobie postac ?
dodatkowa zmienna zwiekszana przy okazji kazdego turnieju.

potem w przypadku resetu postaci, gracz ma dostepne tyle tur co jest od poczatku serwa ( do normalnego wykupu i wyklikania) + ma czesc talonow ktore zdobyl w turniejach ktore juz sie odbyly. ( opcjonalna bylaby zmiana rasy/klasy tak by nie zakladano na poczatku ktorejs co ma latwiejsze wygrywanie w turniejach a po resecie korzystanie z talonow ( nawet mimo znaczaco mniejszej ilosci)

Phil - 2011-03-26, 11:43

Cytat:
potem w przypadku resetu postaci, gracz ma dostepne tyle tur co jest od poczatku serwa ( do normalnego wykupu i wyklikania) + ma czesc talonow ktore zdobyl w turniejach ktore juz sie odbyly. ( opcjonalna bylaby zmiana rasy/klasy tak by nie zakladano na poczatku ktorejs co ma latwiejsze wygrywanie w turniejach a po resecie korzystanie z talonow ( nawet mimo znaczaco mniejszej ilosci)


To co proponujesz, to z grubsza stworzenie nowej postaci z wykupem tur. Re-build, jeśli już miałby być wprowadzony to jedynie na zasadzie ponownego rozdania pkt. i ewentualnie zmiany profitu klasowego/wyznania/profitów sprzężonych.

Kwestia talonów to już trudniejsza sprawa, bo to nie takie proste zrobić sprawiedliwie coś takiego.

Switek - 2011-03-26, 11:47

Eno reblid miałby chyba polegać na w skrajnej postaci rozłożeniu od nowa pkt statystyk i wybraniu nowych profitów:>....

Złoto, talony i doświadczenie powinno zostac na tym samym poziomie:)

aryss - 2011-03-26, 12:36

jesli talony i zloto zostaja na tym samym poziomie to moze sie okazac ze nagminne stana sie rebuildy pod przeciwnikow na turniejach ( no chyba ze bedzie ograniczenie ilosciowe/czasowe)

dlatego dodanie przy wyklikiwaniu rekompensaty za czesc utraconych talentow uznalem za lepsza alternatywe ( patrzac na notki w nowej erze nie bedzie skupowania juz przedmiotow questowych z rynku oraz naprawiania koszul itd do poziomu kompleksow wiec nie dojdzie do sytuacji ze wyklikiwana postac przegoni starsze znaczaco z lvl/talonami)

ale ja tam nowy gracz wiec sie moge nie znac i mylic;>

Fayl - 2011-03-26, 12:38

Moje zdanie na temat "rebuild a korzyści dla graczy płacących": do ponownego rozdania statów nie mam nic przeciwko, natomiast mechanizm do zmieniania profitów w grze jest, przez co w tym wypadku płacący prawdziwą kasę byliby na tym do przodu, a tego nie popieram.
Phil - 2011-03-26, 13:01

Cytat:
natomiast mechanizm do zmieniania profitów w grze jest, przez co w tym wypadku płacący prawdziwą kasę byliby na tym do przodu


Słuszna uwaga, re-build powinien się ograniczać wyłącznie do ponownego rozdania statystyk. Początkowo zastanawiałem się nad objęciem nim też części profitów, bo wydawało mi się, że zmiana profitu na wysokim poziomie to dość kosztowna sprawa jeśli chodzi o tury, ale teraz zmieniłem zdanie, bo Fayl ma rację. Re-build pozwalający na zmianę profitów byłby zbyt korzystny.

Irmis - 2011-03-26, 13:17

Fayl napisał/a:
Moje zdanie na temat "rebuild a korzyści dla graczy płacących": do ponownego rozdania statów nie mam nic przeciwko, natomiast mechanizm do zmieniania profitów w grze jest, przez co w tym wypadku płacący prawdziwą kasę byliby na tym do przodu, a tego nie popieram.

IMO mozna wprowadzic i zmiane profitow za WF, ale przy przerobieniu systemu dla nieplacacych graczy tak, by kosztowal on jedynie zloto i nie trzeba bylo jeszcze raz wydawac tur, na nauczenie sie innego profitu na ten sam poziom, ktory mial wlasnie usuniety.

KoniAK - 2011-03-26, 13:20

Ano, chyba w zamyśle Świtka chodziło własnie tylko o ponowne rozdanie statów, i na taki rebuild to ja bym się zgodził, i raczej nikt tego nie będzie nadużywał żeby zmieniać staty pod przeciwników turniejowych, bo by za drogo to go wyszło. Raczej byłoby to wykorzystywane do naprawienia postaci, która sobie nie radzi, zamiast tworzyć nową od początku i męczyć się z klikaniem... Profity to inna sprawa. Większość z tych wybieralnych ma opcję usunięcia i możliwość wykupu nowego, zatem nie widzę potrzeby wprowadzać takiej opcji za wojofundusze.

A co do ceny re-buildu to IMO możnaby zastosować coś w rodzaju wzoru uzależniającego rebuild od etapu gry, a mianowicie im dalszy etap gry, tym droższy rebuild, a konkretniej oprzeć wzór na ilości dni, które dana postać istnieje(przy wykupie wirtualnych dni to by się zwiększało), i tak dać 0,1 WF za każdy dzień istnienia postaci, jako koszt rebuildu, czyli postać 50 dniowa płaciłaby 5 WF, a pod koniec ery, koszt byłby już ~15 WF...

Talphion - 2011-03-26, 13:52

A może za rozdanie statystyk też by się płaciło kasą w grze (tak jak z profitami)? Za jeden cofnięty punkt tyle i tyle płacisz. Można by to jeszcze uzależnić od poziomu postaci, ale nie wiem czy by trzeba było.
Switek - 2011-03-26, 14:02

Cytat:
natomiast mechanizm do zmieniania profitów w grze jest, przez co w tym wypadku płacący prawdziwą kasę byliby na tym do przodu, a tego nie popieram.


Mi tem się ten system średnio podoba :P bo zmiana profitu 8 lvl to jest 3-4 lvle w plecy...
(a jesli sie okaze u kogoś na 170 lvl że musi mienić 4 profity to z 7-9:> )
I pewnie jeszcze kuli życzeń nie zwraca :)

Ale macie racje mechanizm jest ale wg mnie usuniecie profitu powinno zwracać turki :) (kasy nie:) ) i np każda zmiana profitu podnosi jego koszt o 25%-100% :)

Phil - 2011-03-26, 15:35

Taka zmiana musi mieć swoje konsekwencje. Inaczej profity byłyby zmieniane jak rękawiczki.
Switek - 2011-03-26, 16:12

Phil napisał/a:
Taka zmiana musi mieć swoje konsekwencje. Inaczej profity byłyby zmieniane jak rękawiczki.


na tej samej zasadzie mozna podejść do rebolid statów i wykupywania turek:>
Strata 15-20 zł to konsekwencja:>?
5 par takich rekawiczek i do alchemika nie ma po co iśc :) (a raczej z czym :) )

Kherehabath - 2011-04-02, 12:19

Chce zobaczyc jaki mam awatar. Nie przejmujcie sie tym co pisze.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group