|
Forum Lotharis
|
|
Dyskusje o grze. - Mechanika
Parn - 2009-04-04, 16:21 Temat postu: Mechanika heh musze powiedziec, ze jedna rzecz troszke mnie dobija ...
w momencie w ktorym najsilniejszy ma 13 poziom, ja jestem na 25 miejscu w rankingu on ma juz ponad 20% expa wiecej niz ja. takich koks planow to chyba nawet w poprzednich erach nie dalo rady miec
Arnatos Malvoy - 2009-04-04, 16:25
Były i to nawet lepsze
Haspen - 2009-04-04, 16:27
Teraz są gorsze koksy bo i gołodupstwa nie ma.
Chociaż nigdzie o tym nie jest napisane *albo lepiej sprawdzę...*
Cerester - 2009-04-04, 16:29
Sprawdź, sprawdź A ta przewaga, to liczenie co do grosika i błąd z treningiem, który w erze właściwej nie będzie nam mieszał
Phil - 2009-04-04, 16:45
Zaraz podkręcimy potworki i się skończy
A tak poważnie - póki co sporo expa można zgarnąć nas sposoby, które nie będą możliwe w normalnej erze bez łamania regulaminu, co w trakcie jej trwania będzie się już spotykać z szybką reakcją.
Potworki natomiast są tak ułożone by nowy gracz był w stanie radzić sobie z takimi na swoimi poziomie. Wiadomo - doświadczeni gracze szybko znajdą sposoby by bić wyżej.
Bolivar - 2009-04-04, 17:12
Trening z bezbarwnymi i poniżej 5 levelu. Poza tym sporo liczenia i jeszcze raz liczenia. Tsumoso ma kilkanaście postaci i liczy ;-).
mindmaster - 2009-04-04, 18:39
Parn, nigdy nie grałem inną rasą od berserkera i mogę stwierdzić, że znam tworzenie tej postaci od podszewki. Co era tylko zmieniam rasę, żeby nie było zbyt nudno. W poprzedniej grałem człowiekiem, w jeszcze poprzedniej lacertem. Jak już tak długo grasz tym samym, to mimo zmian w mechanice, nietrudno stworzyć coś silnego (przynajmniej na początku, bo później to zależy od sprzętu na jakim zakończysz). Postać Haart nawet nie korzysta z koksplanu tylko pomaga go tworzyć wraz z moją wojolamą
Haspen, wiesz, że masz chyba rację... Jest gdzieś napisane coś o gołodupcach?
Cerester, racja, liczenie co do grosika jest najważniejsze przy początkowych sprzętach. A co do bug'a z treningiem to jedyne jaki kojarzę to ten pozwalający na wcześniejsze treningi, ale to jest bezsensowne, oraz ten z wyświetlaniem, ale przy dobrze prowadzonej postaci więcej zarobisz na potworkach niż na niepewnych zwycięstwach w treningach.
Phil, podkręcone potworki raczej utrudnią tym co mają słabe postacie A co do łamania regulaminu to wcale do dobrej postaci to nie jest potrzebne.
Bolivar, liczenie jest w końcu najważniejsze Mój excel już stworzył "ścieżkę zdrowia" do 15 poziomu Wprawdzie do Tsu mi daleko ale nowy w tym nie jestem.
Marduk - 2009-04-04, 18:47
Jakie liczenie czego co ??? Lol to wy macie stos kartek wzory i przed kazdym atakiem na potworka obliczacie tak ?? Wy no life'y jedne xD
Kherehabath - 2009-04-04, 18:56
Gra to gra. Zawsze ktoś chce być najlepszy. Rywalizacja jest naturalna.
Marduk - 2009-04-04, 19:00
Hmm tez bym sobie tka policzyl, tylko nawet nie wiem na jakiej zasadzie to polega xDD
Cerester - 2009-04-04, 19:16
Push, pull itd... Zatem z gołą dupą latać nie można.
Parn - 2009-04-04, 20:12
mindmaster wiesz ja tez od dawna gram palkiem, i co prawda nie licze wszystkiego, ale zawsze bylem w top 50 czasami nawet drugim palkiem po Philu, ale ogolnie dla mnie te sytuacje sa dziwne. Ok jakbym byl 100 w klasyfikacji czy cos takiego ale nie 25
Phil - 2009-04-04, 20:25
mindmaster, regulamin zabrania jakichkolwiek działań push/pull. Wyszczególnianie ich mija się z celem - nie każdą możliwość jesteśmy w stanie przewidzieć.
Jeśli chodzi o moją wypowiedź dotyczącą potworków - żartowałem ;-) Nie będziemy ich podkręcać - ponieważ w początkowej fazie rozgrywki w moim przekonaniu są w sam raz dla przeciętnego gracza, który chce bić troszkę do góry. W końcu nie chodzi o to by zniechęcić nowego gracza, który jeszcze nic nie wie o grze, ciągiem porażek jego postaci.
Marduk - 2009-04-04, 20:38
Push, pull ?? what the fuk ?
mindmaster - 2009-04-04, 20:41
Marduk, stos kartek i wzory?? Toż to nie średniowiecze - wystarczy jeden arkusz w excelu i w dodatku nie trzeba zabijać biednych drzew
Phil - 2009-04-04, 20:42
Zajrzyj do regulaminu, masz tam to wyjaśnione.
Dla ułatwienia - w par. 5.
mindmaster - 2009-04-04, 20:48
Phil, wiem że żartowałeś. Choć jak już rozmawiamy o mechanice to zastanawiam się czy sprzęt nie będzie zbytnio determinował ścieżki rozwojowej - taka luźna myśl bo jeszcze nie przeanalizowałem go pod kątem dokładnego rozwoju, ale wydaje mi się, że sprzęt tutaj bardziej determinuje rozwój cech niż w starych wojach...
Phil - 2009-04-04, 20:51
Wydaje mi się, że nie. W poprzedniej wersji broń wymuszała pewien schemat rozwoju. Teraz każda klasa ma 3 bronie, jedną z dużymi wymogami do cechy klasowej A, drugą z dużymi wymogami do cechy klasowej B, wymagania trzeciej są niższe niż 2 pierwszych ale wymagają obu cech.
Arnatos Malvoy - 2009-04-04, 22:47
Nie widze tego. Nie widze tych broni opartych na jednym stacie każda broń wymaga 2 wybitych statów.
Phil - 2009-04-04, 22:56
Hehe - bo nie są do końca oparte na jednym. Drugi też jest obecny ale jest niższy niż w broni trzeciej gdzie obie są po równo.
Przykładowo:
Broń 1: Dużo cechy A i względnie mało cechy B
Broń 2: Dużo cechy B i względnie mało cechy A
Broń 3: Umiarkowana ilość obu cech, mniej więcej w jednakowych proporcjach
Arnatos Malvoy - 2009-04-04, 23:10
Gdzie jest siłowa broń dla najemnika bo właśnie tej szukałem.
Bo unikowych jest od diabła.
KoniAK - 2009-04-04, 23:14
Przykład broni berserkera na najwyższym poziomie...
broń siłowa(dwurąk):
berserkerski berdysz dmg 57 wym level 251 wym siła 1004 wym zr 728 wym zw 188 wym wt 75 wym żyw 126
broń zręcznościowa:
ciupaga szałwojownika dmg 22 wym level 249 wym siła 747 wym zr 971 wym zw 174 wym wt 62 wym żyw 137
liczymy dmg jako x2 czyli 44
broń umiarkowana:
topór furii dmg 25 wym level 250 wym siła 875 wym zr 895 wym zw 180 wym wt 50 wym żyw 100
dmg liczony jako x2 czyli 50
Ogólnie u siłowców dwuręki to zawsze broń silowa, natomiast u klas niesilowych dwurąk to broń umiarkowana...
PS broń siłowa dla najemnika nosi nazwy: glewia bandziora, glewia opryszka, zbójnicka rohatyna, rohatyna herszta
Gaared - 2009-04-08, 17:21
Mam pytanie dotyczące gry, ale nie chcę zakładać nowego tematu.
Mianowicie po zdobyciu lvl'a dostajemy punkty do rozdania. Gdzie je dodajemy? Do punktów bazowych, czy do tych już z bonusem (od rasy i klasy) i są one później znowu mnożone?
Arnatos Malvoy - 2009-04-08, 17:23
Do punktów bazowych a te mnożone są przez bonus.
|
|