|
Forum Lotharis
|
|
Wysypisko. - zliczanie obrazen
Grudo - 2009-04-02, 12:25 Temat postu: zliczanie obrazen Tak to mniej wiecej wygladalo
Dodam tez ze w nastepnej turze bylo identycznie (2dmg w hp i 1dmg w pancek) a w 3 turze pomimo 2dmg przeciwnik stracil tylko 1hp i 0 pancka
EDIT: przeciwnik to drapieżna mucha (25% ochrony co przy 2dmg daje 0,5 )
Haspen - 2009-04-02, 12:27
Ehh, zaokrąglanie zawsze było perfidne
Jennahan - 2009-04-02, 12:29
Kwestia zaokrągleń?
Grudo - 2009-04-02, 12:30
ale jesli kwestia zaokraglen to dlaczego w 3 turze zamiast tych 2+1 stracilem 1+0??
Haspen - 2009-04-02, 12:32
1,49 + 0,49...
...na rzeczywiście, coś poznikało
Jennahan - 2009-04-02, 12:46
I:
Ż - 1,75 ~ 2
P - 0,5 ~ 1
II:
Ż - 1,75 ~ 2 -> w sumie 3,5 (0,5 wzięte w nadmiarze, po zaokrągleniu 1)
P - 0,5 ~ 1 -> w sumie 1 (1 wzięty w nadmiarze)
III:
Ż - 1 (powinno wziąć 1,75 ale skoro 0,5 w nadmiarze było to zaokrągla do dołu czyli do 1)
P - 0 (powinno wziąć 1, ale wcześniej wzięte)
Chyba jednak zaokrąglenia
Malinss - 2009-04-02, 13:41
A czy ustawienie, by zaokrąglało części setne, a nie dziesiętne, nie rozwiązałoby problemu?
Natan - 2009-04-02, 13:46
Tylko że wtedy miałbyś w logu dmg typu 1,6/2,5/134,7 itp.
Jennahan - 2009-04-02, 13:55
Zauważ, że już przy obrażeniach rzędu 100 te części dziesiętne się w większym stopniu niwelują. Więc nie wiem czy jest sens zmieniania czegoś, czego doświadczasz tylko w początkowych fazach gry
Malinss - 2009-04-02, 13:59
Jennahan napisał/a: | ...czy jest sens zmieniania czegoś, czego doświadczasz tylko w początkowych fazach gry | I zauważają to tylko nieliczni. Ja dla przykładu w życiu bym tego nie zauważył.
punio7 - 2009-04-02, 15:09
Powtarzam to od zawsze: to gra ma liczyć a nie gracz, a team już się o to stara żeby gra liczyła dobrze więc nie ma sensu spierać się o 0,5 hp
Phil - 2009-04-02, 15:59
Z tego co ja zauważyłem, jeśli jakiś ułamek nie jest naliczony od razu, to nalicza go odpowiednio później. Ale w logu raczej nie sądzę by powinno być widać ułamki obrażeń czy rozkład 0,2 w HP, 0,8 w pancerz.
|
|