Forum Lotharis

Dyskusje o grze. - [split]Z HSP News

Vitriol - 2009-05-30, 10:38

Może trzeba będzie założyć nową Szkołę? RSR (Różowa Szkoła Ryserska)? ;P
Haspen - 2009-05-30, 10:45

Taa... może od razu Zabawna Szkoła Rycerska Rivangoth ;P
Irmis - 2009-05-30, 12:16

Ja raczej myślałem nad zrobieniem nakładki na woje: "Seavran: Walka o Wolną Miłość (po rozsądnych cenach)"

Tło historyczne w stylu:
"W Rivangoth źle się działo tego lata. W wyniku przewrotu władzę przejęły ortodoksyjne ugrupowania kapłańskie i jednym z ich pierwszych rozporządzeń było skończenie z siedliskami zła i zepsucia. Słowem: zamknęli wszystkie burdele! Jest jednak jeszcze nadzieja, gdyż domy uciech znajdujące się na terenach szkół rycerskich stanęły do walki, wspierane przez swoich wiernych klientów. I tak oto Walka o Wolną Miłość (po rozsądnych cenach), rozpoczęła się na dobre."

Podstawowe zmiany dotyczyłby nazw klas:
Burdelmama (mnich)
Alfons (łowca)
Wieczna Dziewica (paladyn, ale z dostępną tylko regenką)
Ladacznica (najemnik)
Uroczy Chłopiec (szermerz)
Znudzony Dżentelmen (rycerz)
Casanowa (gwardzista)
Kurtyzana (strażnik)
Napalony Młodzian (berserker)
Nieokrzesany Klient (barbarzyńca)

Konkurowałyby ze sobą:
Lunapar Błękitnej Szkoły Rycerskiej
Lunapar Turkusowej Szkoły Rycerskiej
Lunapar Bordowej Szkoły Rycerskiej

Pozostałe potrzebne zmiany:
Ograniczenie max lv do ok 200
Zmiana części ekwipunku na bardziej pasujący do scenerii ;P
Parę innych wypadajek
Dodatkowe potworki (Kapłan Sprawiedliwości, Cnotliwa Mniszka itp)
Przydałby się też 2 metody konkurowania ze sobą:
- turnieje - który burdel lepszy
- pokonanie postrachów, którzy byliby głównymi kapłanami itp i jakiś licznik do tego

- ew też coś w stylu wyzwań - takie "sam na sam" ;P


By Irmis&Lathea

Salamon - 2009-05-30, 14:47

Phil napisał/a:
:D

Zaraz zmienimy plan co do S2... opóźni się o tydzień ;-)


eeeee nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie możecie nam tego zrobić! za jakie grzechy?!? nieeeeeeeeeeeeeeeeeee, zróbcie w pierwszy weekend czerwca ;<

Phil - 2009-05-30, 15:44

No jak to? ;P Jak mamy zmienić nieco klimat gry potrzebujemy troszkę czasu by wprowadzić proponowane przez Irmisa zmiany ;P
Azareus - 2009-05-30, 15:46

Że Lathea to kawałeczek zboczka to wiedziałem. Ale Irmis? no nieee.
Lathea - 2009-05-30, 16:54

Aza, skąd wiedziałeś? Chyba się nie znamy...

Philu nie ma pośpiechu, to można dopiero na s3 wprowadzić, wtedy dopracujemy więcej szczegółów :D

Azareus - 2009-05-30, 16:56

Lathea, mysl tak dalej ;p ;p ;p
Phil - 2009-05-30, 17:02

Cytat:
Philu nie ma pośpiechu, to można dopiero na s3 wprowadzić, wtedy dopracujemy więcej szczegółów :D


No tak - trzeba przecież obmyślić questy i odpowiednie akcesoria do zakupu w sklepie ;-) I nowe wypadajki, np: krasnoludzkie pończoszki, gnomi koronkowy pas cnoty, lacercie biustonosze... kajdanki z różowym futerkiem sidana... elficki strój lateksowy i... niziolski pejczyk ;P

Tydzień to za mało ;-) W takim razie S3 ;P

Parn - 2009-05-30, 22:14

to juz wiemy jaka bedzie niespodzianka na S3 ;P
Alabarcer - 2009-05-31, 07:56

Nie można zapomnieć o Latheiksowej koszuli nocnej, której nie ma ;)
Raziel - 2009-05-31, 11:11

Alabarcer napisał/a:
Nie można zapomnieć o Latheiksowej koszuli nocnej, której nie ma ;)


Ona istnieje tylko jest niewidzialna ;P

Pomijając całkowicie trudność implementacji można by zrobić z tego super item. Otoczka fabularna: "Pewnej nocy jakiś złośliwy i zboczony gnom zakradł się do sypialni Lathei i ukradł jej niewidzialna koszulę nocną." Przedmiot jest zbroją i można go wydropić tylko na mobku. Lathea nie widziała kto jej to ukradł więc nie wiadomo na jakim. Szansa na drop jest super rar, ponieważ istnieje tylko jeden taki egzemplarz na serwer, a poza tym jest niewidzialna ;P Jeśli już komuś dopisze szczęście to kolejnej się wydropić nie da. Teraz taki szczęśliwiec może wystroić się w nią na turniej. W czasie sobotnich zmagań ktoś rzuca się na przeciwnika, a on leci na Ciebie na golasa. Myślisz, że to będzie łatwe zwycięstwo, a tu Twoje ciosy się odbijają od jego klaty ponieważ ma na sobie niewidzialna koszulę nocną. Jeśli uda Ci się jednak pokonać przeciwnika to masz jakaś nikłą szansę, że uda Ci się ściągnąć z niego tą koszulę. W końcu jest niewidzialna. Jeśli się powiedzie to na następnym turnieju to Ty możesz spokojnie latać na golasa ;) Od tego momentu golasowanie nabierze całkiem nowego znaczenia :lol:

Irmis - 2009-05-31, 11:45

Że niby ja nie jestem zboczkiem?! To tylko dobre maskowanie =)
Zwłaszcza, że całe ogólne założenia pomysłu są mojego autorstwa - nie ma to jak nudzić się w drodze do pracy ;P

Swoją drogą pomysł zaczyna mi się coraz bardziej podobać ;P
Jeden "tró" serwer, a na pozostałych krótsze ery, na odrobinę innych zasadach ;)

Dark - 2009-05-31, 12:04

Irmis napisał/a:
Jeden "tró" serwer, a na pozostałych krótsze ery, na odrobinę innych zasadach ;)


Na przykład... serwer rollback! Czyli powrót do 4 ery ^^

mindmaster - 2009-05-31, 12:53

Serwer antyczny - powrót do pierwszej ;P
Albo hardcore - potworki ze statami x2 i złotem 1/10 :D

Tsumoso - 2009-05-31, 14:12

?e zbyt mało finezyjny ten hardcore ;P
Ja miałem lepszy pomysł na serwer hardcore ;P

Raziel - 2009-05-31, 14:21

Serwer hardcore:

Kiedy raz zginiesz to nie żyjesz do końca ery bez względu czy będzie to mobek, turniej czy nieszczęśliwy wypadek na treningu :D

Dark - 2009-05-31, 14:23

Raziel napisał/a:
Serwer hardcore:

Kiedy raz zginiesz to nie żyjesz do końca ery bez względu czy będzie to mobek, turniej czy nieszczęśliwy wypadek na treningu :D


W końcu by się nikt nie czepiał, że mało realistyczne ;P Ale trening nie jest do śmierci, więc bez niego,a turniej honorowy więc raczej do pierwszej krwi tylko. Ale taki Last Man Standing... ^^

Raziel - 2009-05-31, 14:31

Wg opisów MG to wszystkie walki są w wojach do krwi ostatniej ;P No chyba, że dla Was np. obcięcie głowy to tylko zadraśnięcie ;P Co do treningów to też napisałem, że to może być nieszczęśliwy wypadek. Nie każdy trening musi się tak kończyć ;)
Dark - 2009-05-31, 14:36

Jakby zaszaleć można też zrobić serwer z cyklu "Rescue/Doom the world". Np. moby się kończą i do końca ery wszyscy muszą rozwalić ich hordę ;]

BTW: Może ktoś zrobi split tego tematu od czasu rozmowy o alternatywnych światach?

Spider4 - 2009-05-31, 14:43

Przyklad Heroic Serwera w grze Dofus:

exp x2
drop x2

postać jak zginie to ginie (wygrany zabiera jej eq)
Postać można wskrzesić ale zaczyna grę od 1 lvl

U nas trzeba by dodać trudniejsze moby :P
Aby na 15 lvl bać się pchły z 1 :P

Dark - 2009-05-31, 14:59

Spider4 napisał/a:
exp x2
drop x2

Dla mnie postacie w Wojownikach i tak szybko level-upuja i się rozwijają... Chyba, że to miałby być speed serwer...

Spider4 napisał/a:

postać jak zginie to ginie (wygrany zabiera jej eq)
Postać można wskrzesić ale zaczyna grę od 1 lvl

To już ciekawe rozwiązanie - takie które obok powrotu do IV czwartej ery można brać poważnie ;P

Tsumoso - 2009-05-31, 15:31

SERWER HARDCORE (propozycja ver 2.0 plus )

- Potworki mają statystyki o 20% większe (+20% do obrażeń, ataku, defu, CW, HP, pancerza ALE % ochrony zostaje taki sam bo po co zwiększać? )
- Nie ma "broni szkoleniowych" (pałek, mieczy z CW)
- cena leczenia * 2
- istnieje wskrzeszanie (tzn. jak 0% HP to wiele droższe "leczenie") cena to: jednostkowa cena leczenia 20% hp razy 5 i jeszcze razy 5 (5 razy droższe niż obecnie)
- Ceny wszystkich budynków *2
- kwatery dają zamiast 5 miejsc tylko 3
- ilość złota z potworków -25%
- ceny w sklepach zwiększone o % równy: [ lvl przedmiotu - 50 ] ( minus 50 bo mniej więcej od 50 lvla kasy jest za dużo)
- mnożnik cen ulepszania zwiększony z *5 na *10
- postrachy 20% lepsze, widać je w nieskończoność wysoko, blokada możliwości atakowania solo, dopuszczalne jedynie grupki 4 osobowe, Exp z postrachów pomnożony razy 4
(tzn każdy dostaje lvl postracha razy 2 punktów expa )
- 10 walk turniejowych
- ujemny exp za przegraną na turnieju (by worki turniejowe nie nabiły expa i turniej był bardziej wymagający)
- zerowy exp za przegraną w ataku/obronie (trening), normalny za wygraną
- przegrana na wojnie zabiera exp a do tego wygrany zabiera nam 3% złota z sakiewki
- atakujący na wojnie, jeśli wejdzie bez oporu zabiera kasę równą 50 sztuk złota na lvl (na 100 lvlu zabiera 5k) kasa ta trafia do jego sakiewki i jest niezależna od wygranej dla gildii pod koniec wojny
- czas ochronny 5 dni dla przegranego w defensywie, 4 dni dla przegranego w ofensywie, 4 dni dla wygranego w defensywie, 3 dni dla wygranego w ofensywie
- potworkom w tym postrachom dajemy takie same profity takie jakie mają klasy u graczów
- klasy specjalne dostają też takie przekokszone trochę profki (bo to dość słabe klasy):
a) osiłkom dodajemy profity dające na 7 lvlu:
-- ogłuszający cios (40% na ogłuszenie na 3 rundy: zmniejsza atak i def o 25% )
-- twardy skurczybyk (losowe zmniejszenie obrażeń o 0-100% obrażeń dla każdego ciosu liczona z osobna)
-- potężny (obrażenia jeszcze 2 razy większe niż u normalnego osiłka, umiejętność pasywna i stała)
b) myśliwym
-- niszczyciel (3% na krytyk dmg*2 + 3% na krytyk dmg*3 + 1% na krytyk dmg*5 )
-- ukrycie (gdy myśliwy nie trafia jakimś cudem, my tez nie możemy go trafić)
-- dziki penetrator ;P (33% szans na wejście ciosów pod pancerz)
c) tchórzom
-- udawanie trupa (po każdym upadku tchórza nie można go trafić póki on nam nie zada jakiś obrażeń)
-- nie do zdarcia (upadki działają na niego tylko z połową siły swych negatywnych skutków)
-- nietykalny (posiada 1,5 razy więcej defa i minimalna szansa trafienia spada z 5% na 3%)
d) weteranom
-- stary wyjadacz (odporny na krytyki, odporny na ciosy wchodzące pod pancerz, 10% odporności na ciosy)
-- niestrudzony (postać ta nigdy nie upada)
-- wojownik ( co rundę 5% szans na włączenie się różnych okrzyków trwających po 3 rundy: +100% ataku, +100% defa, -33% otrzymywanych obrażeń, +100% dmg )
e) mędrcom
-- potomek trola (regenka 4% HP z szansą 50%; potężna regenka)
-- szaman (neguje efekty regeneracji u postaci gracza, rzuca klątwy zmniejszające atak, zmniejszające def, zmniejszające obrażenia lub zwiększające otrzymywane obrażenia o 25% na 3 rundy z szansą po 5%)
-- wampiryzm ( z szansą 40% wysysa nam 2% HP i przywraca sobie 2% HP )

- potężne klasy jak pogromca itp też dostają profity klasowe, jeszcze potężniejsze
- poszczególne rasy otrzymują pewne bonusy np.:
a) wszystkie zwierzęta dostają zwierzęcy szał (5% szans na szał trwający 3 rundy który zwiększa obrażenia i atak o 10%)
b) Ożywieńcy dostają 5% na zmniejszenie obrażeń o 10-30%
c) Olbrzymy dostają 5% na powalenie wroga ciosem (nie może w tej turze wykonywać ataku)
d) Duchy dostają 5% szans na stanie się niematerialnymi przez 3 rundy (nie mogą atakować ani otrzymywać obrażeń)
e) Konstrukty dostają 1% na zignorowanie obrażeń
f) żywiołaki dostają 5% a regenkę 2% HP
etc etc

Nie musi być super zbalansowane, ważne, żeby było HARDCOROWO ;P
Jestem hardkorem ;P

mindmaster - 2009-05-31, 15:41

Można by wprowadzić coś takiego testowo na jakimś przyspieszonym serwerze. Ja bym się pisał na testowanie tego :D
Azareus - 2009-05-31, 16:37

Cytat:
- 10 walk turniejowych


O matko. Ja miałem nadmiar emocji przy 3. Jak wprowadzili 7 to do dziś ledwo wyrabiam. 10 mnie zabije ;p

Cytat:
dziki penetrator

Ciekawe, ilu ludzi zaatakowałoby go dla samej przyjemności? Btw w IV erze był taki mobek co się chyba Kordian Gwałciciel nazywał ;p ;p;p

Phil - 2009-05-31, 21:39

Warkim Gwałciciel, nie Kordian ;) I on powróci jeszcze ;)

Pomysły Tsu są fajne, ale wprowadzenie czegoś takiego... ciężka sprawa ;) Ilości kodowania tego - koszmar ;) Nie chciałbym być tym, kto zadałby to programistom do pisania ;P

Fayl - 2009-05-31, 22:04

Cytat:
Pomysły Tsu są fajne, ale wprowadzenie czegoś takiego... ciężka sprawa

Większość tych propozycji to zmienione mnożniki różnych rzeczy, co jest raczej nietrudne do wprowadzenia.
Nowe profity dla mobów - fakt, tu raczej może być ciężko coś takiego zrobić, szczególnie, że moby chwilowo nie mają żadnych profitów (czyli pewnie wymagałoby to dodania sporo rzeczy do kodu żeby to umożliwić). :>
Pozostałe (jak więcej walk na turnieju, czy punkty minusowe za przegrywanie) nie wydają się być mocno skomplikowane z punktu widzenia kodowania (chociaż z tego co słyszałem nt. jakości tego kodu to nie wiem :P ).

mindmaster - 2009-05-31, 22:50

Weźmy na przykład coś prostego na start - serwer przyspieszony i utrudniony - co 12 minut nie nalicza 1 tury tylko 6, rozgrywka trwa miesiąc zamiast pół roku, potwory statystyki x2, ilość złota i prawdopodobieństwo wypadajek x0,1, turnieje ze względu na przyspieszenie powiedzmy 14 walk.
Tsumoso - 2009-05-31, 23:15

Haart, przesadziłeś z tym mnożnikiem dla złota. Sprawi to, że w początkowej fazie gry wszyscy się będą musieli chyba turami leczyć ;P
No tak też może być ciekawie w sumie ;P
Może jakby tyćkę więcej potionów było na start, mnożnik złota troszkę wyższy to reszta byłaby ok.

Yossarian - 2009-05-31, 23:18

Można by więcej złota na start - coby dało radę się leczyć przez kilka pierwszych poziomów. A kto sobie sprzęcior od razu kupi ten ma problem ;P

Btw. Moderator, split ;P Albo przynajmniej... Daj Kamienia! ;P

Salamon - 2009-05-31, 23:19

nie chcę nic mówić ale:
primo - zbaczacie trochę z wątku tematu ;p
secundo - s2 dla mnie ma być dla tych dla których s1 było treningiem, nauką tego na co pozwalają teraz wojownicy
tertio - nowości w postaci questów absolutnie mi wystarczają, wprowadzanie zbyt wielu poprawek robi z gry kostkę rubika, nic pożytecznego z układania jej nie ma a trzeba się namęczyć by ją pojąć
quadro - dziękuje za uwagę ^^

Yossarian - 2009-05-31, 23:37

Primo - wiemy, mod wybaczy ;P
Secundo - rozmawiamy o s3 tudzież dalszych serwerach
Tertio - może Tobie wystarczy... MEH WANT MOAR!!!
Quadro - również dziękuję :)

mindmaster - 2009-05-31, 23:55

Primo - jak wyżej
Secundo - raczej o serwerze hardcore/speed, a nie o normalnym, są ludzie dla których gra robi się za prosta i chcieliby jakiegoś porządnego wyzwania. A uruchomić mały serwerek dla koksów to chyba nie byłby aż taki znowu problem... poza tym jest to tylko sugestia graczy, a nie plany teamu
Tertio - dla nowych graczy starczy, dla starych jest fajnym dodatkiem, ale tworzy urozmaicenie a nie wyzwanie
Quadro - również dziękuję :)

Tsumoso - 2009-06-01, 00:05

Poziom trudności jest zdecydowanie za niski bo jak już masz w bróg kasy, kupujesz skile/itemki od razu jak leci oraz bijesz max lvl to gra robi się momentalnie coraz bardziej nużąca. Do tego właśnie wtedy lvle zaczynają wolniej się nabijać.....

Chociaż ja jeszcze mam atrakcje której większość nie ma bo bawię się czy w: nabij level nie lecząc się ;P jadę po jednej walce i patrzę jak życie wygląda - wygląda to mniej więcej w ten deseń:

94%
96%
93%
91%
84% (o, nie biją mnie! ;P )
86%
97% (hahahahaha, jestem hardkorem ;P )
95%

etc
wiem, głupie ;P

Bolivar - 2009-06-01, 10:39

Jeżeli chodzi o s2 będzie tam 20% mniej kasy z potworków.

Jeżeli chodzi o wprowadzenie zmian - taaaaak, tylko mnożniki. Czy ktoś pamięta co się działo przy zmianie ilości tur na godzinę z 12 na 10? Niestety każda zmiana (czyli jeden drobny mnożnik) musi być przetestowany oraz sprawdzony czy tylko w tym bloku kodu i pliku występuje. Niestety nie ma tak dobrze, że jak wypadku złota jest to umieszczone w pliku konfiguracyjnym - 95% tego typu "mnożników" jest wewnątrz kodu (i dodatkowo często zdublowane w innych plikach). Phil dobrze napisał.

Parn - 2009-06-01, 10:47

to zmieniajac to mozna to powoli przerzucac do tego pliku konfiguracyjnego :)
Tsumoso - 2009-06-01, 11:35

Dobra no to wiemy przynajmniej tyle z rzeczy które są do zrobienia na szybko by powstał trudniejszy serwer:

-> mnożnik złota można przestawić bezproblemowo (jedna osoba: 5-10 minut?): no to damy go ekstremalnie niski, coś z przedziału 0,2-0,4 normy
-> sprzęt można w miarę szybko zedytować (jedna osoba + 1h czasu?):
a) wykasować pałki/miecze szkoleniowe
b) pozwiększać ceny przedmiotów np. dwukrotnie
c) pozwiększać wymogi sprzętów (siła/zrę/zwi/wyt/żyw) zostawiając jednak lvl taki sam np. +50% wymogi co sprawi, że nie będzie się dało nosić od razu jak lvl pozwoli danych sprzętów, chyba, że mamy jakiś ekstremalny build ;)

Zawsze coś :)

Irmis - 2009-06-01, 11:44

Chyba jednak lepiej zająć się pozmienianiem nazw klas, dodaniem paru mobków, by wprowadzić zmagania burdeli szkolnych ;P

Wybaczcie, ale mimo, że sam bym sobie na czymś takim pewnie zagrał, to nie wydaje mi się, by tworzenie hermetycznego serwera, dla małej grupy graczy było teraz dobrym posunięciem.
Lepiej chyba robić coś, co ściągnie nowych? ;P

KoniAK - 2009-06-02, 22:58

Tsumoso, zmienić cenę w sklepie to jest kwestia kilku minut na zmiany wzorów na ceny i skopiowania do odpowiednich komórek, bo dla różnych itemów są poustawiane różne mnożniki wzorów na ceny... Zmiana wymagań sprzętów to już kwestia kilku dobrych godzin siedzenia... następnie dochodzą jeszcze pewne prace kosmetyczne, aby wszystko dobrze wyglądało, a zapewne nie każdemu się chce tym bawić, choć akurat obecnie stworzony plik sklepu jest dość ładnie poukładany...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group