|
Forum Lotharis
|
|
Wysypisko. - znowu szansa trafienia
Salamon - 2009-05-24, 20:00 Temat postu: znowu szansa trafienia nie wiem czy to przez ten update o 20.30 o którym napisał Herold, ale przegrałem 20 walk z potworem z którym wygrałem już 135 razy, nagle przed chwilą przegrałem 10 razy pod rząd lecząc 100% ran....... zawalczyłem raz, by sprawdzić co się zmieniło, jego statystyki nie, jednak mając 73% szansy na trafienie nie trafiłem 70 razy na 86, prosiłbym o sprawdzenie tego, nie możliwe bym nagle zaczął ot tak sobie przegrywać, może coś się skopało
nie no, nie zależy mi teraz na turach, bo i tak mam zamiar grać na s2, zawalczyłem z potworem przy którym miałem szansę trafienia 95% 65 na 107 nietrafionych, przy czym rekord to 15 pod rząd nie trafionych
jordan87 - 2009-05-24, 20:06 Temat postu: Walka z Centaurem Dziwne rzeczy się dzieją. Dziś rano walczyłem z nim piętnaście walk i w tylko dwóch straciłem niewiele więcej niż polowe życia. Gdy o 20 zawalczyłem 30 walk, tylko cztery wygrałem. Nie wierze w taki zbieg okoliczności. Zawalczyłem wiec jeszcze jedna aby przyjrzeć się dokładniej wynikowi, i co zobaczyłem? Że od 34 tury walki do 101 trafiłem tylko 5-krotnie przy 90% szansie na trafienie.
Salamon - 2009-05-24, 20:15
http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=581
dobrze wiedzieć że nie tylko mnie coś się dzieje, coś musiało sie zrypać
Phil - 2009-05-24, 20:21
Testowałem przed chwilą postacią najpierw z wysoką szansą na trafienie (95%). Walka 45 rund - 44 trafienia.
Potem testowałem postacią z niską szansa trafienia (5%). Walka trwała 85+ rund. Do pierwszego upadku trafiłem 2 razy, potem przy kolejnych upadkach ciosy zaczęły dosięgać coraz częściej celu.
Potem testowałem postacią ze średnią szansą na trafienie. Ok. 60%. Średnia ilość pudeł, średnia ilość trafień.
Na razie zauważyłem jednak, że problem dotknął szermierzy. Czy ktoś z inną klasą zauważył jakieś anomalie?
Laska - 2009-05-24, 20:24
Hehe to ja miałem lepiej dwa treningi z palkiem, oba po około 175 tur w pierwszym trafiłem 12 w drugim 11 razy
Laska - 2009-05-24, 20:26
Strażnik zauważył
Phil - 2009-05-24, 20:26
Czy odbiegające od normy walki zdarzyły się komuś po przelogowaniu się?
Laska - 2009-05-24, 20:29
Mi wygląda na to e nie zmiesza obrony przy upadkach atakowanemu
Phil - 2009-05-24, 20:30
Poproszę wszystkich o podanie mi na PW dokładnej godziny walk w których wystąpił problem. Proszę także o informacje gdyby błąd się powtórzył.
Fayl - 2009-05-24, 20:34
Gwardzista melduje że niezależnie od uników moba trafia praktycznie cały czas (czyli pewnie tak, jakbym miał 95%). Dla przykładu walka z Cyklopim Miotaczem: 32 na 37 trafień przy 52% szansy. (to nie przypadek bo kilka razy pod rząd było tak samo)
Cytat: | Poproszę wszystkich o podanie mi na PW dokładnej godziny walk w których wystąpił problem. |
Teraz. Zawalczyłem jak to przeczytałem.
beoulve - 2009-05-24, 20:39
Także na pw wysłałem potwierdzenie występowania błędu. Trafiam zamiast w 90% - 20%
beoulve - 2009-05-24, 20:45
Szermierz też zauważa zamiast 90% - 20 %
Phil - 2009-05-24, 21:00
Test na strażniku: 48% szansy, do upadku przeciwnika w 40 rundzie 21 pudeł i 19 celnych ciosów.
Dwa razy ten sam wynik.
Trzy razy ten sam wynik.
Laska - 2009-05-24, 21:10
U mnie dalej źle działa
http://img7.imageshack.us...wseavranwoj.png
Desmond - 2009-05-24, 21:12
U mnie co ciekawe profit Bitewne Zawołanie ( mam na 2 poziomie) zamiast 2 rund trwa 3. Natomiast co do trafień wygląda na w miarę normalnie przy 92% na trafienie w 45 rundach 1 pudło.
Edit: Trafienie jest u berka w porządku. Natomiast nie wiem czy to nietypowe ale po 3 walkach z tym samym potworkiem wypadła mi 3x ta sama wypadajka.
Fayl - 2009-05-24, 21:17
Cytat: | U mnie co ciekawe profit Bitewne Zawołanie ( mam na 2 poziomie) zamiast 2 rund trwa 3. |
Oo, fakt, też potwierdzam. Nie zwróciłem uwagi wcześniej.
No to rzeczywiście mi się trafiło dziś. :P
mindmaster - 2009-05-24, 21:18
Potwierdzam obserwację Desmonda - u berków trafienia działają normalnie, a bitewne zawołanie na 3 poziomie trwa zawsze 3 rundy (wcześniej trwało dwie).
Salamon - 2009-05-24, 21:24
i wszystko sie sypie
Jennahan - 2009-05-24, 22:15
Pliki cofnięte do poprzednich wersji. Ciężko zweryfikować co jest nie tak. Na moich postaciach wszystko jest w należytym porządku, natomiast na szermierzach coś się dziwnego dzieje.
Teme - 2009-05-24, 22:16
U mnie to wyglądało tak:
Walka z przeciwnikiem (51% trafienia miałem)
pudło
hit
pudło
hit
pudło
hit
4 pudła
hit
4pudła
hit
33 pudła
hit
19 pudeł
hit
24 pudła
hit
15 pudeł i gleba :<
Dało mi to ~7% trafień...
Oczywiście gram strażakiem, gnomem.
Jennahan - 2009-05-24, 22:28
UPDATE
Dobra znalazłem błąd. Nie wiem czy rano byłem niezbyt rozgarnięty czy po prostu spałem, ale dziwnym trafem miałem dopisaną w kodzie dodatkową linijkę, której jestem pewien, że nie dopisywałem
Dziwne rzeczy się dzieją Proszę o raportowanie dziwnego działania różnych profitów. Zatruty sztylet (tak to się chyba nazywa) wbrew temu co na wiki znajdziecie nie działa ciągle przez 3 tury. Długość tego wyliczamy w następujący sposób:
sufit(poziom_profitu/3)+1
Tak gwoli ścisłości, żeby mi nikt tego jako błąd nie pisał
Kadian - 2009-05-24, 22:30
I tak napiszą .
Phil - 2009-05-25, 09:55
Rozumiem, że wszystko wróciło do normy?
Salamon - 2009-05-25, 10:33
u mnie jak najbardziej
Desmond - 2009-05-25, 12:46
Profit Zawołanie Bitewne nadal działa o turę za długo.
Jennahan - 2009-05-25, 14:30
Proszę wszystkich, którzy mają profity działające dłużej niż 1 rundę o sprawdzenie czy działają one poprawnie.
Desmond - 2009-05-25, 14:46
Melduję, iż Zawołanie Bitewne działa już poprawnie.
Elasharr - 2009-05-26, 13:00
No, mój Płonący Oręż działa poprawnie pod względem długości działania.
Ale wartości dmg ciągle się nie zgadzają (za małe)
|
|