|
Forum Lotharis
|
|
Propozycje. - Blokada ulepszania przy braku budynków
Yossarian - 2009-05-22, 17:44 Temat postu: Blokada ulepszania przy braku budynków Obecnie jest tak, że mając w gildii 0 poziom budynku wymaganego do ulepszenia i tak można podjąć próbę ulepszania. Właśnie przed chwilą miałem taką sytuację, siadł przed kompem mój kumpel "jak się w to gra... o, ulepszę Ci coś". A ja na to "no dobra i tak nic nie zrobisz", no to on klik, i wyskakuje komunikat, że próba ulepszenia nieudana Z wrażenia aż sam kliknąłem jeszcze raz, żeby się przekonać czy kasiorę odbiera - ofc odbiera Proponuję, żeby nie dało się próbować ulepszyć sprzętu jeżeli się nie ma odpowiedniego budynku, albo żeby było przynajmniej ostrzeżenie gdzieś w instrukcji.
Grudo - 2009-05-22, 18:16
masz napisane ze "szansa 0%" wiec w czym problem? informacja jest
Dark - 2009-05-22, 22:06
Informacja jest, ale żeby nikt nowy się nie głowił czemu nie może ulepszać, co szkodzi by dodać jakiś prosty komunikat typu "Szukałeś kowala, ale na próżno - przecież nie ma nawet zakładu z kowadłem!"...
beoulve - 2009-05-23, 12:31
Z jednej strony taki komentarz byłby dobry, z drugiej... niech myślą!
Kadian - 2009-05-23, 16:58
% szans jest podany jeśli ktoś ma 0% szans i chce próbować to czemu kowal czy inny usługodawca miałby odrzucać potencjalny dochód. Klient nasz pan...
Myślcie ludkowie.
Mario Van Cool - 2009-05-23, 19:07
Kadian, Cytat: | % szans jest podany jeśli ktoś ma 0% szans i chce próbować to czemu kowal czy inny usługodawca miałby odrzucać potencjalny dochód. Klient nasz pan... | - klient ma też prawo dociekania swych praw gdy z owej usługi jest nie zadowolony.
Uważam osobiście że komunikat i pomysł jest trafny.
Pozdrawiam.
Kadian - 2009-05-24, 02:08
Mario Van Cool napisał/a: | Kadian, Cytat: | % szans jest podany jeśli ktoś ma 0% szans i chce próbować to czemu kowal czy inny usługodawca miałby odrzucać potencjalny dochód. Klient nasz pan... | - klient ma też prawo dociekania swych praw gdy z owej usługi jest nie zadowolony. |
Tylko jeśli towar/usługa był/a niezgodny/a z umową .
Moim zdaniem zbędny bajer. Tylko więcej klikania
kubapretki - 2009-05-24, 11:37
Nie przesadzajmy teraz wszędzie jest wymagane czytanie ze zrozumieniem
Myślę jak Kadian
Yossarian - 2009-05-24, 11:52
No ok, ale to się nawet nie trzyma kupy klimatycznie. Jeżeli nie mamy kuźni i potrzebnego sprzętu to jak możemy nawet próbować przekuwać broń?
Zresztą, nie mówię, żeby implementować blokadę w grze, po prostu można to dodać do instrukcji, żeby potem takiemu nieszczęśnikowi jak ja można było zamknąć usta
Kadian - 2009-05-24, 14:38
Mi się wydaje że już można Ci je zamknąć.
Dobrze wiedziałeś że jest 0% szans a ulepszałeś.
Kusisz wojowników to tracisz . Było nie kusić . I tak dużo kasy nie straciłeś. No chyba że bez opamiętania próbowałeś szczęścia .
Kadian - 2009-05-24, 14:41
Wiem, ale Yoss na to przyzwolił .
Mario Van Cool - 2009-05-24, 22:34
kubapretki, nie przesadzam, miło było by zobaczyć taki klimatyczny komunikat " Na próżno Waść szukasz kowala tutaj go niema " (lub coś w ten deseń), a nie tylko, że masz 0% szans i takie tam.
Dołączam się do apelu - czytać ze zrozumieniem.
Pozdrawiam.
Phil - 2009-05-24, 23:02
Mario Van Cool, tylko nie zawsze 0% oznacza, że kowala nie ma. W sytuacji gdy gildia ma kowala np. na poziomie 1 a ktoś był wcześniej w innej gildii gdzie był kowal na poziomie 50 np. i tam ulepszył sobie przedmiot do np. +20 - miałby pewnie szansę 0% na ulepszenie w nowej
Mario Van Cool - 2009-05-24, 23:19
No tak zapomniałem o tych wojownikach-wędrownikach.
Dark - 2009-05-27, 17:02
Tylko, że ja bym to podpiął pod dwie sytuacje. Jedna to gdy wcale nie ma kowala, to jestem stanowczo za jakąś klimatyczną wiadomością.
Druga zaś, gdy mamy 0%, jest nieco inna i tu nie jestem aż tak zdecydowany. Z jednej strony tu logiczniejsze było rozwiązanie "po prostu czytaj ze zrozumieniem", ale również klimatyczne wiadomości byłyby mile widziane:
Cytat: | Kowal parsknął Ci prosto w twarz "Co?! I niby ja to mam ulepszyć?!" |
Elasharr - 2009-05-28, 01:01
A ja problem widzę jeszcze gdzie indziej. A mianowicie mało obeznany gracz nie bardzo może wiedzieć jak działa ulepszanie, co jest potrzebne itp. I tu nasuwa się pytanie?
Czemu nie ma opisów budynków gildyjnych? Wtedy każdy żółtodziób po wejściu w zakładkę "podgląd" wiedziałby już, skąd się bierze ulepszanie i czemu nie może ulpeszyć spodni, a hełm może.
Wszak to chyba nietrudne do zrobienia dorobić krótkie opisiki budynków...
|
|