Forum Lotharis

Wysypisko. - Dobry Berserker

Gashan - 2009-05-03, 12:00
Temat postu: Dobry Berserker
JAK ROZWIJAć BERSERKERA?
Marduk - 2009-05-03, 12:04

dojdz do ktorejs z 3 szkol, tam Ci pomoga
Gwardzista - 2009-05-03, 12:16

rozglądnij się po forum poszukaj wątków, przyłącz się do którejś z trzech szkół, a na pewno znajdziesz odpowiedz na to i inne pytania
Temat zamykam.

P.S. ... i wyłącz Caps Locka

Khhagrenaxx - 2009-05-05, 11:24

Nie wiem:)

Co do tematu - zależy jaka rasa i klasa... Ogólnie siła i zręka, reszta na tyle, żeby kupować nowy staff, siły i zręki tyle, że jak jest nowa broń to musisz ją mieć.

Dobry berek lajtowo bije szermów, mniej lajtowo palków (z racji przewagi defa nad atakiem w tej grze...), z najemnikami na remis (ze wskazaniem na najemców, z powodów podobnych jak przy pralkach), łowcy, gwardy - zależy jak mają rozwinięte postacie, czy idą w atak i mają niższy dmg (wtedy większe szanse), czy idą w dmg wysoki (wtedy niższe...), ogólnie na razie bym ich nie tykał, dla pewności, strażak... różnie, z powodu przewagi defa ;P

pozdr;]

ps. proszę się tak do końca nie sugerować tym co piszę... za bardzo się nie znam, dołącz do bordo, zamieść screeny postaci i ekwipunku, to się coś więcej pomyśli.

Kudlaty - 2009-05-05, 13:29

Berkowi ogólnie poza zręcznością i siłą pod sprzęt, przyda się żywotność i odrobina zwinności. Wytrzymkę poza tymi 50 czy 60 pkt potrzebnymi do najcięższych dostępnych pancerzy pod trafieniowców można sobie odpuścić i tak z berkiem jest tak że albo wygrywa zanim upadnie albo nie ma nawet co zbierać. Zależnie od rasy postawiłbym na jedną z w/w cech (zwinność/żywotność) bo w tej erze sprzęt ma jakieś kosmiczne wymagania i cała "dowolność w kreacji postaci" poszła się właściwie paść na zielone łąki, w wyniku czego zostaje wyjątkowo mało punktów "wolnych". Więc jeżeli grasz rasą mającą minusy do żywotności to postaw na Zwinność, jak minusy do Zwinności to postaw na żywotność, a jak człowiekiem (plusy do jednego i drugiego) to zależnie jak ci wygodniej (ja osobiście w ostatniej erze stawiałem na żywotność ale w tej jakoś dziwnie z tym jest). I to tyle.
Oran - 2009-05-05, 20:42

a mówiąc prościej. bonusy z pierscieni, szat itp do żywotności punkty w siłe i zręczność, reszta to szczegóły decydujące o indywidualnej jakości i taktyce. (Nie da siebyćidealny, dostosowujesz siędo konkretnego typu przeciwników) ale jeśli się do tego dostosujesz to nie bedziesz chłopcem do bicia.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group