Forum Lotharis

Wysypisko. - Profit Płonący Oręż

Elasharr - 2009-04-27, 11:32
Temat postu: Profit Płonący Oręż
Otóż profit ten powienien podpalać na 2 rundy, a podpala tylko na jedną. W momencie załączenia się profitu przeciwnik nie płonie(sprawdzałem straty hp), zaczyna dopiero turę później. Pali się 1 turkę i przestaje.

edit. Powyższa sytuacja miała miejsce w walce obronnej. Co ciekawe jak biję bestie działa prawidłowo(2 tury)

edit2. Jak atakuje gości na treningu, także zdaje się działać poprawnie...

Pjetr - 2009-04-27, 12:18

Ostatnie posty w temacie:

http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=376

Nie tylko ty to zauważyłeś ;]

Elasharr - 2009-04-27, 14:35

Sorki. Nie zauważyłem(może dlatego że to był temat o profku najemnika). Z tym, że zagadnienie się kwalifikuje do błędów a nie pytań.

No, ale skoro już było mówione, to chyba nie ma sensu wałkować w drugim miejscu...

Kudlaty - 2009-04-27, 18:38

Jest gorzej moim zdaniem, nie tylko profit nie działa ale... działa w druga stronę O.o




Dwa screeny z tej samej walki (kursor musiałem przesunąć), zwróćcie uwagę na zadany dmg (30) a otrzymany przez potworka (29) siła podpalenia była 2,2...

Elasharr - 2009-04-27, 21:03

Kudlaty, przypuszczam że to akurat błąd w wyświetlaniu. Tych dmg od ognia "strata[x]" nie obejmuje. Ale patrząc na realną stratę hp wszystko się zgadza. Przynajmniej u mnie.
Mamian - 2009-04-28, 16:16




czy nie powinny sie sumowac obrazenia z profitu czasem?

Phil - 2009-04-28, 16:58

Nie.
mef - 2009-05-03, 21:10

Pracujecie nad rozwiązaniem tego błędu? Wciąż w obronie trwa tylko jedną turę, niektóre walki które przegrywa się o kilka hp (które mógłby odebrać działający poprawnie profit) są męczące. Obrażenia są zadawane poprawne, w pancerz nie wchodzą, tylko ta jedna nieszczęsna tura.
Jeżeli potrzebujecie dokładnego rozpisu, to proszę bardzo (cztery rundy):
http://img26.imageshack.us/img26/1248/48491613.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/7136/27440671.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/9568/42689032.jpg
http://img528.imageshack....02/98181621.jpg

Elasharr - 2009-05-05, 08:14

Teraz to jeszcze naprawdę nic takiego, ale na wyższych levelach, te kilka strzałów z profitu będzie mieć często decydujący wpływ na przebieg walki...
mef - 2009-05-05, 08:49

Oczywiście, ale nie powiesz mi, że przegrać walkę o 10hp (3 rundy profitu teraz) nie jest dość zaskakujące. ;)

A po za tym, pewnie jak zwykle będzie trzeba wałkować temat od początku, by w końcu został rozwiązany na tych "wyższych levelach". ;)

Mamian - 2009-05-09, 12:20



Blad z naliczaniem dmg z profitu. Nie liczy z aktualnego dmg tylko z poczatkowego co jest widoczne na rysunku powyzej:)

6% btw

KoniAK - 2009-05-10, 12:56

Zdaje się ze to jest walka z grupą, i ten błąd z tego co pamiętam dotyczy tylko walk z grupami... Po śmierci mobka nalicza od podstawowego dmg... Podobnie jest z profitem dodatkowego ciosu mnicha, albo przynajmniej było...
Mamian - 2009-05-10, 13:16

W obronnej walce turniejowej profit zadzialal ze 116 dmg tylko 4 dmg... wiec to nie tylkio problem walk grupowych. Fajnie by bylo zeby to dzialalo jak najszybciej:)
Mamian - 2009-05-10, 21:44

kiedy mozna sie spodziewac naprawy tego profitu? bo taki jak jest teraz to beznadzieja i stracone tury ...
Phil - 2009-05-10, 22:28

Niestety nie potrafię udzielić odpowiedzi na to pytanie. Profity są napisane niestety w dość złożony sposób i w tej chwili ich strukturę zna dokładnie jedynie Wojtek. A tak się niefortunnie złożyło, że w tej chwili czas programistów jest bardzo ograniczony, także poprawy błędów trochę potrwają.
Admin 2.01 - 2009-05-19, 18:46

w czwartek (ten) zorganizuję trochę więcej czasu i posiedzę przy tym
Elasharr - 2009-05-24, 20:35

Po pierwsze cieszę się, że naprawa profitów jest w toku.

?atki nie przetestowałem, bo by ktoś mnie musiał przyatakować.

Przypominam też o tym, że profit działa błędnie po upadku przeciwnika. Wylicza wówczas mniej niż powinien (tak jakby nie uwzględniał w ogóle wzrostu dmg po upadku)

Z utęsknieniem czekam na naprawę, gdyż profity już odgrywają coraz większą rolę w walce.

Pozdrawiam.

mef - 2009-05-26, 20:26

Czy płonący oręż nie powinien się kumulować z anatomią istot?
Phil - 2009-05-26, 21:24

Nie. Prawdę powiedziawszy, profity oparte na sztukach walki też nie powinny być zwiększane ciosem z anatomią.
Haspen - 2009-05-27, 00:23

Phil napisał/a:
Prawdę powiedziawszy, profity oparte na sztukach walki też nie powinny być zwiększane ciosem z anatomią.


Proszę wybrać jedną opcję ;P
1. Czyli to się łączy i nie możecie tego poprawić? (Mnichy korzystać ;P )

2. Nie wiecie tego, a ponieważ 100tki już przekroczone, czekacie na zgłoszenia? ;P

3.
Phil napisał/a:
Nie.


;P

Jest po pierwszej w nocy, mogę czegoś nie rozumieć (np: tych kolorowych kropek przed oczyma ;P )

Elasharr - 2009-05-27, 00:24

Mały update.
http://img10.imageshack.u...beztytuuzbo.jpg

Jak widać na wojnie nie do końca się zgadza czas trwania. Co ciekawe w poprzedniej walce(kilka sek wcześniej) profit działał przez 3 tury, czyli tyle co powinien.

Nie wiem czy to ma związek z wojną, czy też nie.

Phil - 2009-05-27, 10:20

To była walka wojenna?
Elasharr - 2009-05-27, 15:56

Tak.

Dodam jeszcze jeden szczegół. W tej walce to ja kliknąłem "stocz walkę" , natomiast w poprzedniej kliknął przeciwnik i profit zadziałał prawidłowo pod względem czasu trwania.

No i walka z bugiem była z paladynem, a bez buga z szermem.

Mamian - 2009-05-27, 16:23

no wlasnie poprawilibyscie te profity mnicha... nie dosc ze kopia od anatomii to jeszcze wchodza pod pancerz!!
Phil - 2009-05-27, 20:56

Cytat:
no wlasnie poprawilibyscie te profity mnicha... nie dosc ze kopia od anatomii to jeszcze wchodza pod pancerz!!


Nie wchodzą. Idą po równo w pancerz i życie.

Sigmar - 2009-06-01, 21:59

no to moze ktos tu uwage zwroci aby naprawic zatruty orez??!! ;P bo byl temat ale przycichl dziala 2 rundy nie 3 w ataku i 1-2 rundy w obronie a nie 3 jak pisze przy wybieraniu profitu :/
mef - 2009-06-01, 22:14

Heheh, ale na wojowiki opis zmienili na 2-4 tur. ;]
Kadian - 2009-06-01, 23:02

i wszystko jest teraz dobrze ;P .
mef - 2009-06-14, 19:05

Płonący oręż w walkach wojennych trwa 1 rundę dłużej. ;)
Gloin - 2009-06-27, 22:37

Okazuje się że Płonący Oręż kumuluje się z anatomią istot w moim przypadku. Wydaje mi się że to przez to że zmieniłem ostatnio profit z Błogosławionego Pancerza na Płonący Oręż. W profitach już miałem anatomię i teraz jak wchodzi mi anatomia to oręż wchodzi jakby po niej, (tak wynika z obrazka http://img3.imageshack.us/img3/9422/bladkac.jpg ). Wszyscy którzy wykupili najpierw Oręż, a potem anatomie wygląda na to że nie mają jej wliczanej.

EDIT: Ta żeby to tylko raz tak weszło :P

Spider4 - 2009-06-27, 22:39

Gloin, ciesz sie 3 tury bicia za 70 za free ;P
mef - 2009-06-29, 13:17

//Poprzedni post wygaszam, bo to głupota była kolega wyjaśnił co i jak. ;P

Druga sprawa co do płonącego, to:

W wypadku gdy w grupie jest więcej niż jeden rycerz z płonącym to niestety efekt nie występuje dwa razy, a jest zastępowany.


W wypadku gdy płonący pojawia się w tej samej rundzie, to niestety ( ;) ) jest zastępowany profitem rycerza, któremu profit załączył się ostatni.


I proszę mi nie pisać, że to efekt zamierzony, bo to IMHO niesprawiedliwe, że tacy mnisi czy szermierze mogą sobie kopać czy bić palcami ile tylko chcą, a takim rycerzom czy najemnikom profit się "marnuje".

Ed.
I tak to nie jest żaden błąd w wyświetlaniu, bo policzyłem jak obrażenia są zadawane. ;)

Salamon - 2009-06-29, 14:51

załóżmy że się palisz, czy jeżeli wskoczysz wtedy do ogniska będzie jakaś różnica? nie bo i tak się palisz, tak to można wyjaśnić
Caus - 2009-06-29, 14:53

Będziesz palił się bardziej i szybciej :)

Ave

mef - 2009-06-29, 15:02

A zatrute ostrze najemnika?
Im więcej trucizny w obiegu tym większa szansa że zemrzesz. ;]

A poza tym czy płonący oręż sprawia, że jesteś od razu ludzką pochodnią? Jeden rycerz może podpalić ci nogi, a drugi głowę...

Sobie możesz tłumaczyć, jak chcesz, a ja i tak wiem że profit nie jest dopracowany i pewnie długo będę czekał na poprawę. ;P

Ed.
Oczywiście, że jest różnica czy wskoczę do ogniska czy nie. Temperatura. Ogień ogniem, ale inaczej skończysz w hutniczym piecu, a inaczej w ognisku.

Lathea - 2009-06-29, 17:33

Ja co prawda nie robię grupek z innym rycerzem, ale chciałabym się dowiedzieć czy opisana sytuacja jest błędem, czy "tak ma być" ;P
Salamon - 2009-06-29, 17:43

ja wam mówie im szybciej sie pogodzicie z tym tym lepiej dla was ;D
Phil - 2009-06-29, 17:51

To jest sytuacja nieprzewidziana i Team jeszcze nie ma zdania czy to bug czy nie ;P
Tsumoso - 2009-06-29, 18:22

trzeba więc wywrzeć lekką presję na Team... :twisted: :gun: :shock:

;P

Lathea - 2009-06-29, 18:26

Team czegoś nie przewidział?

A tak na serio, to przecież oczywisty bug, prawda :szileczka: ;P

Phil - 2009-06-29, 18:53

W zasadzie to powinny być dwa podpalenia ;P Musicie pomęczyć programistów o poprawę ;P

Lepiej podziała :ralz: niż :gun: ;P

Elasharr - 2009-06-29, 18:54

No ba :D

(do posta Lathei) ;]

Asbagarin - 2009-08-16, 22:48

Od kiedy płonący oręż trwa 5 tur ??? taki błąd mi wyskoczył w walce wojennej i przez to miałem remis dla zobrazowania moich słów screen
http://yfrog.com/0jwhyrpwj

Assaoth - 2009-08-16, 23:09

profit się włączył w 2 turach pod rząd - z jednego był używany przez 1 turę, z drugiego przez 4.
Ciran - 2009-08-17, 01:00

Po aktywacji profitu powinien działać przez 4 tury aktywował sie w 8 i trwa do 12 w której to zadaje ostatni kończacy cios. Czyli dziala w 8,9,10,11 i 12 o jedna ture za duzo, jak Asb napisał. No, ale czekamy co na to team ;P
Dark - 2009-08-17, 08:26

Myślę, że po prostu długość profitu się ssumowała przy castnięciu dwie rundy pod rząd. Trwałby zapewne jeszcze dłużej, gdyby nie koniec walki...
Azareus - 2009-08-17, 08:30

Profit sie nie sumuje. Przykladowo jeżeli rundzie 24 i 25 wejdzie mi profit, to działa ten ostatni, zas w turze kiedy działają oba profity (przykładowo 26) równiez sie nie sumują a obrażenia zostają zadane jednym efektem. Cos musi byc z profitem samym w sobie, gdyż nnp: na s2 potrafi działać 3 rundy, mimo iz poziom rozwinięcia pozwala mi na działanie jedynie przez 2.
Phil - 2009-08-17, 08:45

Możliwe, że ma to coś wspólnego z tym, że to walka wojenna. W wojnach profity płatają czasem figle ;)
Asbagarin - 2009-08-17, 09:04

Dobra screen z początku jak się włączyło podpalenie
http://yfrog.com/3o80825308j

Admin 2.01 - 2009-08-17, 09:32

Trwa dłużej bo jest błąd ;)
Nie wie dlaczego, ale w kodzie jest +2 zamiast +1, tak jak przy wszystkich czasowych profitach. Zostanie to niebawem poprawione.

Khhagrenaxx - 2009-08-17, 09:36

A Asba przywrócicie do życia, czy nie? Bo to dla mnie dość istotna informacja ;P
Asbagarin - 2009-08-17, 10:33

Jakby co zostało mi 24 hp pod koniec walki o godzinie 23:24 :P
Phil - 2009-08-17, 11:00

Przykro mi, ale tu nie będzie żadnej ingerencji. Wystarczająco dużo zachodu było z podwójnymi walkami wojennymi, a my nie mamy czasu na analizowanie każdej walki, której wynik mógł zależeć lub nie od błędnego działania profitu. Błąd zostanie poprawiony a aktualizacja wgrana gdy Ralz wróci z wakacji i wyjaśni się kwestia oprogramowania wersjonującego kod. Do tej pory nie będzie żadnych poprawek na obu światach (chyba, że wystąpi naprawdę krytyczny błąd).

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group