|
Forum Lotharis
|
|
Propozycje. - [połączony]Achemizowanie ....(zdrowia/życia)
Switek - 2009-04-18, 19:24 Temat postu: [połączony]Achemizowanie ....(zdrowia/życia) Jak wiadomo alchemizowanie to ulepszanie o jakis % bazowej wartości przedmiotu za złoto .
Przy czym kazdy kolejny lvl ulepsza tyle samo tylko za dużo większa gotówkę....:) z tego wniosek ze lepiej ulepszyć dużo podobnych przedmiotów niz jeden.
Już nie wspominając ze aby ulepszać przedmioty na wysoki lvl trzeba budynki w gildii wysoko stawiać
I tak różne klasy w zależności od bonusy klasowego alchemizuja po kila rożnych przedmiotów tj takich które dzieki swojemu profitowi klasowemu maja duzo onus ( do ataku obrony pancerza dmg etc.)
I tak wszystkie klasy z bonusami do zręczności i zwinności maja przedmioty z dużymi bonusami do ataku/obrony i ulepszają nagolennice naramieniniki zbroje buty hełmy
klasy z bonusami do wytrzymałości ulepszają tez cały sprzet tylko pod kątem pancerza
Klasy z bonusem do siły mogą ulepszać w sumie tylko dmg u broni
A klasy z zywotnoscia ...... nie beda nic dostawały za alchemizowanie...........
Powiedział by ktoś jeden mały problem klasy maja po 2 bonusy wiec kazdy ma sporo do alchemizowania (takiego z sensem)
Ale jest jeden taki Barbarzyńca który de facto będzie ulepszał tylko dmg u broni....
Wiec moja propozycja może należy wprowadzić możliwość ulepszania "zycia" w sprzętach bądź wprowadzić jakieś alchemizowanie przedmiotów ale nie jako procent wartości podstawowej ale po prostu zwiększając jakaś ilość ...
Haspen - 2009-04-18, 19:26
Barbarzyńca? Tylko dmg? Co to za barb?
Barb musi jeszcze alchemkować trafienia w koszulach/spodniach/etc.
Od bidy może i pancerz
Phil - 2009-04-18, 19:27
Możliwe, że wprowadzimy coś takiego - jednak nic nie obiecuję. Może się to pojawić w jednej z aktualizacji wraz ze startem nowych światów. Zobaczymy ;-)
KoniAK - 2009-04-18, 22:48
Właściwie obecny sprzęt jest tak zrobiony aby właśnie można było ulepszać życie...
Haspen, wpierw sprawdź sprzęt a potem gadaj głupoty... Ulepszać trafienia w koszulach/spodniach to raczej głupota i wyrzucanie złota do śmieci, bo prócz niskolevlowych koszul/spodni nie ma żadnych innych z bonusem do ataku/obrony.
Haspen - 2009-04-18, 22:51
KoniAK, bo ja...
..wciąż wierzę w tamtą erę!
Asbagarin - 2009-11-14, 23:41 Temat postu: Ulepszanie życia Czy w świecie Retro będzie możliwość ulepszania w pancerzach życia ???Może spróbujemy, jak klasy żywotnościowe będą zbyt skokszone to zrezygnujemy hmm?
Phil - 2009-11-14, 23:47
Na razie nigdzie nie będzie takiej możliwości. Może za jakiś czas, ale to zależy od Bolivara.
Asbagarin - 2009-11-15, 00:02
szkoda bo życie w tym momencie nie jest konkurencyjne do pancerza chociaż na RETRO przez zmianę sprzętu postacie żywotnościowe mogą naprawdę sporo zyskać w porównaniu do poprzednich światów
Kudlaty - 2009-11-15, 07:09
Pancerz nie jest dla życia żadną konkurencją:
1) Są profity omijające pancerz, nie ma profitów omijających życie (podpalenie, zatrucie).
2) za każdy punkt wytrzymałości jest 1 pkt pancerza a za 1 żywotości postać klasowa dostaje chyba 5 HP (nie jestem pewien ilości hp z profitami; przy innym ekwipunku można było powiedzieć, że na wysokich lvl pancerze to równoważą gdyż mając więcej wytrzymki mamy pancerz z większą ilością punktów teraz ten argument nie ma sensu jako, że wysokopoziomowe pancerze dla żywotnościowców dodają więcej życia niż tego samego poziomu "pancerne" dodają ochrony).
3) Pancerz zużywa się tylko w tylu procentach ile go sobie jesteśmy w sanie zapewnić, i w tym momencie zapewnienie sobie 80-85% redukcji będzie bardzo trudne.
4) O ile dobrze liczę każda klasa będzie mogła bez trudu wyciągnąć jakieś 40% redukcji więc znów w najlepszym przypadku (nie licząc, że ktoś weźmie ciężkozbrojnego), najcięższa klasa "pancerzowa" czyli rycerz będzie miał 45% redukcji przewagi nad dowolnym żywotnościowcem.
Jak potrzebujesz cyferkowych wyników, żeby zrozumieć o co mi chodzi to poproś któregoś z Uber-kalkulatorów żeby ci policzył jaka będzie realna przewaga przy najcięższych pancerzach i maksymalnych bonusach dla obu typów klas. Ale od razu widać, że żywotnościowcy mają ogromną przewagę przez minimum pierwsze 100lvl a potem ta przewaga zostaje (co najwyżej) zniwelowana ale nigdy ta różnica nie schodzi poniżej zera.
Asbagarin - 2009-11-15, 10:10
Kudlaty, a co powiesz o wojnach pancek jest od razu regenerowany życie nie
Poza tym jest to propozycja,żeby ustalić czy upowanie życia nie zniszczy równowagi w każdym razie można zrobić że życie ulepsza się w tylu % co broń , natomiast zwiększyć do 15-20% przy ulepszaniu pancerza
Kudlaty - 2009-11-15, 11:35
Wojny to jedyna przewaga zbroi, a i to nie jest przewaga 100% bo łatwiej zginąć pancerzowcem nadziewając się na Rycka podpalacza albo trującego najmitę niż Trollem. A wojny są jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz na co trafisz
|
|