Forum Lotharis

Podium herolda. - Seavran: Nowy projekt - news #5

Phil - 2013-06-29, 21:18
Temat postu: Seavran: Nowy projekt - news #5
Drodzy gracze,

Zgodnie z zapowiedzią w poprzednim newsie, dziś poruszymy tematykę alchemii i zaklinania. Pominiemy jednak części procesu tworzenia, które są analogiczne lub wręcz identyczne jak te zaprezentowane ostatnim razem. Przejdźmy zatem do sedna.

ALCHEMIA

Branża alchemiczna trudnić się będzie wyrobem różnego rodzaju mikstur i substancji. Począwszy od eliksirów leczniczych i wzmacniających, poprzez wiele trucizn, a skończywszy na specyfikach wykorzystywanych podczas produkcji w innych gałęziach rzemiosła.

http://wojownicy.eu/phil/...mia_krok_02.jpg

Pomińmy etapy, które przebiegają identycznie w każdej branży - wybór narzędzi i warsztatu i zatrzymajmy się na chwilę przy wyborze składników. Wiele znalezionych lub pozyskanych przedmiotów ma właściwości alchemiczne. Z początku są one nieznane, ale można je odkryć poprzez przypadkowe mieszanie ich ze sobą lub identyfikowanie ich za pomocą specjalnych zwojów. Jeśli połączymy ze sobą trzy składniki posiadające tę samą własność, uzyskamy eliksir. Jeden składnik może mieć kilka różnych zastosowań, jeśli tylko odkryjemy wszystkie jego przymioty.

http://wojownicy.eu/phil/...mia_krok_08.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...mia_krok_09.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...mia_krok_10.jpg

Podobnie jak przy tworzeniu przedmiotów ekwipunku, eliksiry także można kształtować wedle uznania.

http://wojownicy.eu/phil/...mia_krok_11.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...mia_krok_12.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...mia_krok_13.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...mia_krok_14.jpg

ZAKLINANIE

Tworzone przez rzemieślników przedmioty nie mają z początku żadnych dodatkowych właściwości. Nadawaniem ich im będą się zajmować zaklinacze. Pracę rozpoczną od wyboru rzeczy, która ma uzyskać nowe własności.

http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_02.jpg

Zaklinanie, w przeciwieństwie do pozostałych gałęzi rzemiosła, jest jedyną, w której nie mają zastosowania żadne narzędzia. W ich miejsce rzemieślnik decyduje o czarze, który nałoży na uprzednio wybrany przedmiot. Wybrane zaklęcie, podobnie jak narzędzia, zapewnia jednak dodatkowe punkty rzemiosła, które można wykorzystać w finalnym etapie procesu.

http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_06.jpg

Podobnie jak w przypadku składników alchemicznych, komponenty zaklęcia również posiadają pewne właściwości. Mając trzy różne, o tej samej własności, możemy nałożyć na przedmiot zaklęcie.

http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_08.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_09.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_10.jpg

Gdy ten warunek zostanie spełniony, możemy przystąpić do kształtowania nowego zaklęcia.

http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_11.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_12.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_13.jpg
http://wojownicy.eu/phil/...nie_krok_14.jpg

I tym "czarującym" akcentem zakończymy dzisiejszy news ;) Nie zapomnijcie zajrzeć za około miesiąc!

Tradycyjnie zapraszamy wszystkich serdecznie do dyskusji i przypominamy o specjalnym temacie w tym celu stworzonym:
http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=2437


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group