|
Forum Lotharis
|
|
Podium herolda. - Seavran: Nowy projekt - news#1
Phil - 2012-06-16, 16:04 Temat postu: Seavran: Nowy projekt - news#1 Drodzy gracze,
Dziś, po dwóch miesiącach od pierwszej informacji o nowym projekcie, rzucimy ponownie nieco światła na stan prac i nasze plany. Ostatnim razem zdradziliśmy trochę o wyglądzie walki i mapy. Obecnie surowe, aczkolwiek już działające, mechanizmy tych dwóch z trzech fundamentalnych elementów gry są gotowe. Naturalnie będą wymagać jeszcze wiele szlifów, ale i na nie przyjdzie czas, gdy tylko ukończymy jeszcze jeden, właściwie najistotniejszy element jaki nam pozostał do przygotowania, zanim przystąpimy do etapu dopracowywania i wprowadzania do gry treści fabularnej. A mianowicie mam na myśli postać i całą jej otoczkę (czyli ekwipunek, umiejętności, rzemiosło, itd.). To duży i trudny krok, ale podobnym było stworzenie mechanizmu walki, który jest już w surowej wersji gotowy.
Zanim przejdziemy do meritum dzisiejszego newsa dla pobudzenia apetytu mamy dla Was dwa zrzuty ekranu z obecnego wyglądu walki.
http://wojownicy.eu/phil/teasery/sl/pres2-1.jpg
http://wojownicy.eu/phil/teasery/sl/pres2-2.jpg
Pora teraz uchylić rąbka tajemnicy na temat następnego etapu naszych prac - czyli postaci. Naturalnie w grze do wyboru pojawią się wszystkie dotychczas znane z S:W rasy. Jednak odejdziemy od systemu podziału na klasy i postawimy na pełną swobodę w rozwoju postaci w obrębie czterech głównych ścieżek, których umiejętności będzie można dowolnie ze sobą łączyć. Każdy będzie mógł swobodnie kształtować rozwój swojej postaci i obierać nowy kurs wedle uznania, jeśli stwierdzi, że obecny kierunek nie jest satysfakcjonujący (choć oczywiście nie będzie to natychmiastowa zmiana). Wspomniane wcześniej główne ścieżki to:
- ścieżka wojownika
- ścieżka maga
- ścieżka łotrzyka
- ścieżka rzemieślnika
Uzupełniać je będzie kategoria umiejętności pasywnych wzmacniających ciało. Na jednym koncie plan zakłada możliwość stworzenia do czterech postaci.
http://wojownicy.eu/phil/teasery/sl/pres2-3.jpg
http://wojownicy.eu/phil/teasery/sl/pres2-4.jpg
Trzy pierwsze ścieżki definiują zajęcia związane z walką. Jednak by toczyć bitwy, potrzebny jest ekwipunek, który ktoś musi wpierw wykonać. Tym zajmować się będą rzemieślnicy, czyli postacie zorientowane głównie na produkcję szerokiej gamy różnorakich przedmiotów, począwszy od broni i pancerzy, poprzez narzędzia, eliksiry, żywność, aż po konstrukcję złożonych mechanizmów jakimi są na przykład golemy. Oczywiście rzeczy tych nie da się zrobić z powietrza, więc istotnym elementem rozgrywki będzie także pozyskiwanie surowców. Tą czynnością w zasadzie zajmować się będą wszystkie postacie, bez względu na kierunek rozwoju, a sposobów na ich zdobycie będzie wiele: walka, praca w kopalniach i innych miejscach wydobycia, a także wykonywanie zadań.
http://wojownicy.eu/phil/teasery/sl/pres2-5.jpg
W dzisiejszej porcji newsów to już wszystko. Mamy nadzieję, że pobudziła ona Wasze apetyty. Za jakiś czas uraczymy Was kolejną dawką, więc pozostańcie z nami!
Tymczasem zapraszamy wszystkich serdecznie do dyskusji i przypominamy o specjalnym temacie w tym celu stworzonym:
http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=2437
Zespół S:W
|
|