Forum Lotharis

Tablica ogłoszeń. - [S1] Grudniowa Aktualizacja

Herold - 2011-12-06, 20:03
Temat postu: [S1] Grudniowa Aktualizacja
GRUDNIOWA AKTUALIZACJA


Drodzy gracze,

Nadszedł moment kolejnej aktualizacji gry na świecie S1. Przez ostatni miesiąc z okładem mielicie okazję odkryć część nowości podczas gry na serwerze testowym, gdzie szukaliśmy błędów nowego systemu wojen. Dzisiaj wszystkie prezentowane nowości zostają wdrożone do gry.

Poniżej znajdziecie pełną listę nowości i zmian.

Poprawione błędy:

1. Poprawienie eliksiru uporu.
Od teraz bez względu na jego poziom koszt stworzenia i otrzymywany efekt jest stały (+1 do czasu walki).

Nowości i zmiany:

1. Modernizacja systemu referencyjnego.
Dzięki linkowi referencyjnemu można zapraszać do gry znajomych, a gdy dokonają zakupu Obywatela - zyskać darmowy czas premium.
2. Modernizacja potworów w drabince bestii.
System bestii, z którymi można walczyć został przebudowany tak, by były one bardziej wymagające i zróżnicowane. Od teraz klasy elitarne i czempioni naprawdę się od siebie różnią!
3. Modernizacja wojen.
Wojny zostały przebudowane tak, by przegrana walka nie oznaczała już wykluczenia z gry, a one same nie ciągnęły się tygodniami. Ponadto wprowadzone zróżnicowanie trybów walki pozwala postaciom o znacznie niższych poziomach od czołówki również brać w nich udział.
4. Nowy tryb walki: Wyzwania!
Gracze pamiętający V erę z 2005-2006 roku z pewnością ucieszą się na wieść, że Wyzwania powracają do gry. Podobnie jak w przeszłości, tryb ten jest opcjonalną zabawą, pozwalającą się zmierzyć z innymi graczami podczas której nie zdobywa się doświadczenia.
5. Nowy tryb walki: Arena Bestii!
Tryb ten pozwala zmierzyć się z szeregiem przeciwników na arenie w jednym z trzech stopni trudności. Uwaga jednak! W tym trybie niemożliwe jest leczenie postaci, więc gdy Twoje zdrowie spadnie niebezpiecznie blisko, lepiej się wycofać!
6. Udoskonalenie dziennika zadań.
Rozszerzyliśmy ilość informacji jakie zapewnia dziennik zadań oraz dodaliśmy sortowanie według kilku różnych kategorii, co powinno ułatwić zorientowanie się w oczekujących na postać zadaniach.
7. Zaklęte klejnoty.
Dzięki nim możliwe staje się ulepszanie biżuterii i odzieży. Wystarczy udać się do gildyjnej wiedźmy, która pomoże postaci zakląć wybrany klejnot. Później pozostaje udać się do rzemieślnika, który z kolei wprawi nam ów cenny kamień szlachetny w wybrany przedmiot.
8. Konsekwencje śmierci postaci.
Gdy postać zginie w jakieś walce, koszt jej wskrzeszenia będzie znacząco wyższy niż leczenie.
9. Modernizacja na pchlim targu.
Od teraz można sortować zawartość wystawionych na pchlim targu przedmiotów według kilku kryteriów. Ponadto zarówno na pchlim targu jak i kramie różności można podejrzeć rodzaj efektu, jeśli przedmiot posiada jakieś działanie. Ostatnią rzeczą, o której należy wspomnieć są nowe mnożniki, pozwalające na ostrzejszą konkurencję w handlu.
10. Drobna modernizacja targu ekwipunku.
...pozwalająca na wycofywanie wystawionych przedmiotów przez właściciela bez konieczności posiadania wystarczającej kwoty na ich kupno.
11. Informacja o limitach bonusów stałych.
Po najechaniu na ich kolumnę w karcie statystyk postaci, można sprawdzić ile jeszcze postać może wypić eliksirów o działaniu stałym.
12. Zmiany wśród postrachów.
Rozkład tego rodzaju bestii został zoptymalizowany tak, by były w równych odstępach poziomowych. Warto tu nadmienić, że one również zostały objęte modernizacją bestii i są o wiele potężniejsze niż dotychczas, a siłę ich zwielokrotniają posiadane przez nie profity, które także przeszły dogłębny lifting. Teraz naprawdę warto wybierać się do walki z nimi ze wsparciem towarzyszy! Dodatkowo zwiększone zostało doświadczenie, które się zdobywa w potyczkach z tymi potworami.
13. Cztery nowe rasy grywalne.
Do grona ras Seavranu, którymi można zagrać dołączyli Arborowie, Ferronianie, Gobliny oraz Półolbrzymi.
14. Drobna modernizacja karty statystyk.
Dodano informację o % ochrony wynikającym z pancerza.
15. Losowe profity bestii.
Od teraz profity przestały być jedynie domeną postrachów! Niemal każda bestia jaką napotkacie na swojej drodze będzie posiadać jakąś umiejętność. Strzeżcie się więc i podchodźcie do nich z większą dozą ostrożności!
16. Zmiany w kosztach przedmiotów aktywnych.
Wraz z aktualizacją, poziom przedmiotu będzie wpływał na jego cenę. Ostateczna cena przedmiotu będzie równa jego cenie na poziomie pierwszym pomnożonym przez jego aktualny poziom.
17. Zmiany w cenach rzadkich składników i eliksirów.
Ceny tych kategorii przedmiotów zostały poddane analizie i zostały odpowiednio zmienione.
18. Drobne zmiany w limitach walk.
Dzienny limit treningów z tą samą osobą wzrósł z 2 walk do 3.
Dzienna ilość walk z postrachem wzrosła z 5 do 8.
Limit niewyleczonych walk grupowych podniesiono z 12 do 15.

Mamy nadzieję, że stworzone przez nas nowości i zmiany sprawią, że będziecie czerpać jeszcze więcej przyjemności z rozgrywki. Tymczasem życzymy Wam miłej zabawy i zapraszamy do gry!

Zespół S:W


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group