|
Forum Lotharis
|
|
Dyskusje o rozgrywce. - [Nowe Wojny]Dyskusja
Herold - 2011-10-22, 19:49 Temat postu: [Nowe Wojny]Dyskusja Zapraszamy wszystkich biorących udział w testach nowych wojen do podzielenia się z nami swoimi wnioskami, uwagami i pomysłami, jak również i konstruktywną krytyką. Prosimy jednak, by pamiętać jeśli coś się Wam nie podoba, by napisać dlaczego.
Prosimy nie zgłaszać w tym temacie błędów.
Te można zgłaszać tutaj: [Nowe Wojny]Zgłoszenia błędów
Dziękujemy.
Zespół S:W
Niebieskooki - 2011-10-22, 22:19
Cóż wojen jeszcze nie ma alee... podobaja mi się dwa nowe tryby w walkach no.. ale co mi sie nie podoba to nowe rasy ^^ Mam nadzieje ze w takim badz razie mapa wzbogaci sie o kilka nowych lokacji i Questów
Niebieskooki - 2011-10-24, 13:36 Temat postu: Propozycja odnosnie wojen Chodzi o to by wprowadzic cos takiego jak Armia, tzn za odpowiednia ilosc gotowki mozna by było wykupywac, lub tez szkolic ludnosc do walki.
Na czym by to polegało?
A no powiedzmy, mamy normalnych graczy, ktorzy zostali by tak jakby dowodcami swoich oddziałów, im wyzszy poziom gracza tym wiecej jednostek podwladnych posiadac moglby gracz. (ewentualnie wprowadzic cos na wzor dowodzenia). Jednostki te podnosiły by współczynnik ataku badz obrony (zaleznie w czym bralby udział czlonek gildii). Poza zmierzeniem się z przeciwnikiem innym graczem, musiałby takze pokonac jego jednostki. Wprowadziło by to wieksze realia w grze. moim zdaniem oczywiscie.
2 sprawa.
Kiedys w starszych erach istnial podział Gildii na Druzyny zrzeszenia gildie itp, takie jakby stopnie gildii Można by do tego powrócic, zalezne bylo by to od rozbudowy siedziby gildii oraz ilosci czlonków
Zapraszam do rozważań
Phil - 2011-10-24, 13:43
Dla porządku pozwoliłem sobie scalić temat do dyskusji, by nie prowadzić jej w kilku tematach.
Cytat: | Chodzi o to by wprowadzic cos takiego jak Armia, tzn za odpowiednia ilosc gotowki mozna by było wykupywac, lub tez szkolic ludnosc do walki. |
Na razie nie będziemy wprowadzać żadnych dodatkowych komplikacji. Chcemy się przekonać przede wszystkim czy ogólna koncepcja zmian w podstawowej formie się sprawdzi.
Cytat: | Kiedys w starszych erach istnial podział Gildii na Druzyny zrzeszenia gildie itp, takie jakby stopnie gildii Można by do tego powrócic, zalezne bylo by to od rozbudowy siedziby gildii oraz ilosci czlonków |
Mamy to w planach, ale nie wiem czy wejdzie do gry teraz.
Niebieskooki - 2011-10-24, 23:59
nie ma sprawy
Takie pytanie mam. Jakie Achievementy udało wam sie odkryc, jak narazie odkryłem 3, 2 za wyzwania oraz jedno za 3 krotne wcielenie sie w postac
ile jest ich w ogóle i co one będą oznaczac czy to taki smaczek dla graczy ?
Fayl - 2011-10-25, 14:23
Cytat: | ile jest ich w ogóle i co one będą oznaczac czy to taki smaczek dla graczy ? | Raczej nie będą nic dawać i chwilowo zrobiłem mechanizm, a same achievementy tylko tak na szybko przykładowe (są 4 ogółem zrobione).
Spider4 - 2011-10-25, 17:46
A ja mam małą prośbę. Możecie dać skrócony opis opcji w wojnach? Klikam atak i co? nie wiem co ma się dziać. Kiedy atak nastąpi itp. Ot kolejka zadań. Kliknąłem broń i pokazuje się, że jestem w broniących. Przed kim? Klikam Sabotaż i też to samo. Podpowiedzi nie mają treści. Trochę słabo się testuje kiedy nie wie się jak to ma działać
BTW. Nie wiem czy będzie można mieć kilka postaci czy jedną, ale jeśli kilka to chyba archiwmenty powinny być podpięte do konta a nie postaci
BTW. Co prawda nie jestem fanem tego typu rozwiązań, ale możecie pomyśleć jak już się bawicie w FB w np. możliwość udostępniania osiągniętych archiv na FB lub chociaż w karcie postaci dodać zakładkę aby nie były tylko dla nas a dodatkowym sposobem rywalizacji. Nie musi to dawać nawet nagród wtedy (co najwyżej symboliczne albo dajace jakieś groszowe WF).
mef - 2011-10-31, 13:38
Cytat: | 2. Każda postać może wykonać 3 czynności wojenne dziennie. |
Cytat: | 5. Rozegrania następują co 6 godzin. |
Co 6 godzin od wybrania pierwszej akcji i dodania reszty do kolejki (np o 11, 17, 23), czy następują o pełnych godzinach 6, 12, 18, 24? A może na ten cykl ma wpływ godzina wypowiedzenia wojny?
Co się stanie jeżeli postanowię wykorzystać akcje o 23? Czy tylko jedna zostanie wykonana i nowego dnia się zresetują? Czy może nawet jednej nie zaliczy?
Phil - 2011-10-31, 14:40
Cytat: | następują o pełnych godzinach 6, 12, 18, 24 |
Pory są ustalone i wydaje mi się, że Fayl wybrał właśnie te godziny.
Cytat: | Co się stanie jeżeli postanowię wykorzystać akcje o 23? |
Zostanie wykorzystana o 24. Dwie następne z kolejki przejdą na następny dzień, o 6 i 12.
Cytat: | A ja mam małą prośbę. Możecie dać skrócony opis opcji w wojnach? |
Opisy wkrótce się pojawią. Póki co zasady działania wojen wyjaśnione są w temacie na forum.
http://rivangoth.net/viewtopic.php?p=37716#37716
Co do achievementów, to na razie nie ma ich zbyt wiele, więc nie ma też się za bardzo czym pochwalić
Fayl - 2011-10-31, 16:46
Cytat: | Pory są ustalone i wydaje mi się, że Fayl wybrał właśnie te godziny. | Tak.
Spider4 - 2011-11-01, 12:41
Napiszę tu, bo w sumie to nie błąd... Nowe wojny są jakby to powiedzieć: mniej ekscytujące dla pojedynczego gracza - owszem, w zgranych gildiach na forum może i będzie atmosfera, ustawianie kto jakich akcji kiedy używa itp. - ale do tej pory nie wiem czy i z kim walczyłem, jaki był wynik jeśli był... nie wiem tego. Mam tylko punktacje w wersji statystycznej, na której mnie nie ma...zatem nie wiem nic. Ot cała wojna w moim wypadku zredukowała się do kliknij:
-atak
-obrona
-sabotaż
-patrol
Miło by było zobaczyć taką tabelkę jak w obecnej erze gdzie mogę zobaczyć wynik nie tylko swojej walki ale i innych, kto kogo zabił/poranił/wszedł bez walki, albo chociaż jakaś mała wojopoczta na kilka linijek z opisem jak przebiegał nudny patrol lub sabotaż.
EDIT.
Cytat: | Sabotaż
Gracze przyłączają się do tego trybu, tworząc grupę sabotażystów. W chwili rozegrania z grupy patrolu obrońcy losowani są przeciwnicy (gracz nie ma wpływu na to kogo spotka). Każda walka odbywa się w trybie 1 na 1. Im większa różnica poziomów pomiędzy postaciami, które się w losowaniu połączyły w pary, tym większa szansa, że sabotażysta przejdzie niezauważony. Każdy poziom różnicy zwiększa o 1% minimalną szansę pozostania niewykrytym. |
Jak rozumiem im niższy lvl tym większa szansa na pozostanie niezauważonym? Skoro to tryb dla niskopoziomowych postaci? Czy jest jakiś minimalny poziom, czy do gildii będą przyjmowane postacie 1lvl aby mieć te 90% szansy na zniszczenie fortyfikacji i dodatkowe pkt dla gildii? A może jednak rozważacie na przyszłość niszczenie fortyfikacji nie na sztywno a zależnie od lvl? Czytaj: albo 90% i małe szkody albo 10% i duże szkody?
EDIT 2:
Czy w sabotażach rozważacie możliwość pojmania? Dajmy na to Sabotażysta "ginie" w walce i ma x% szans na ucieczkę resztą sił lub zostaje pojmany. Jeśli zostanie pojmany gildia broniąca się przed sabotażem może zażądać okupu bądź wymiany za innego sabotażystę jeśli takiego pojmała druga gildia.
A i jeszcze jedno... jak rozumiem, fortyfikacje zostały wprowadzone tylko jako dodatek do sabotaży czy pełnią jeszcze jakąś rolę? Np. Zniszczone fortyfikacje zwiększają szansę na nie wiem - wyniesienie większej ilości złota ze skarbca.
Phil - 2011-11-01, 12:59
Cytat: | ale do tej pory nie wiem czy i z kim walczyłem, jaki był wynik jeśli był... nie wiem tego |
Myślę, że można by zrobić wojo-pocztę z informacją o przebiegu rozegrań, w których nie doszło do walki. I być może dodać zapis stoczonych walk. Gdy Fayl się pojawi, zapytam go o to.
Ciran - 2011-11-05, 12:08
Nie wiem na ile aktywne są osoby zarządzające innymi gildiami i czy tu zaglądają, ale proponuję przetestować pakty o wspólną obronę i wezwanie na pomoc.
Jak Bractwo Wyzwolenia rozbuduje ambasadę to zaproponuję im pakt o wspólną obronę, a później niech Meflandia zaatakuje, którąś z tych gildii i zobaczymy jak to wygląda z paktem
Niebieskooki - 2011-11-05, 12:40
Cóż nie można sie wzywac na pomoc. Bo wyskakuje bład, przynajmniej wyskakiwał Poza tym cięzko jest prowadzic gildie w ktorej jest malo aktywnych graczy... ;/
|
|