Forum Lotharis

FAQ, pomoc i pytania. - Przykładowe postacie

Drakki - 2011-06-07, 15:38
Temat postu: Przykładowe postacie
Jeżeli ktoś chce pomóc w uzupełnieniu zestawienia o kolejne klasy to proszę pisać w tym temacie ;P


Mnich pancerny typu HP
Takiego mnicha charakteryzuje ogromna ilość Życiopancka oraz trochę mniejsze atak oraz obrona. Jest to swego rodzaju czołg wśród wojów ;)
Najlepszym materiałem jest Krasnolud oraz Arachnid ze względu na największy bonus rasowy do Wytrzymałości oraz Żywotności.

    Cechy:
    Siła - pod sprzęt
    Zręczność - pod sprzęt
    Zwinność - pod sprzęt
    Wytrzymałość - tutaj dajemy tyle aby wystarczyło nam na alchemizację pancerzy
    Żywotność - tutaj pakujemy resztę punktów. Życie zastępuje nam częściowo uniki oraz podnosi CW.

    Profity:
    Klasowy - Konsekrowany Pancerz
    Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Uskoki
    Wyznanie - Kult Pani
    Cech weteranów -

    Ekwipunek:
    Broń:
    Zestaw 1: broń dwuręczna
    Zestaw 2: broń jednoręczna + tarcza z pancerzem
    Pancerze: tylko te które dają największą ilość pancerza
    Świecidełka:głównie zwinność

    Alchemia: na pierwszym miejscu jest pancerz, życie i dmg

    Przeciwnicy: głównie ci którzy nie maja za dużych obrażeń. Szermierz, strażnik, gwardzista, łowcy, paladyni oraz inni mnisi których uda nam się wykończyć na upadkach .

------------------------------------------------------------------------------

Mnich pancerny typu Pancerz
Motto takiego mnicha to :"Im więcej pancerza = tym większa regeneracja"
Najlepszym wyborem będzie Ork ze względu na największy bonus do Wytrzymałości.

    Cechy:
    Siła - pod sprzęt
    Zręczność - pod sprzęt
    Zwinność - pod sprzęt
    Wytrzymałość - tu pakujemy pozostałe punkty. Więcej pancerza większa regeneracja.
    Żywotność - pod sprzęt

    Profity:
    Klasowy - Konsekrowany Pancerz
    Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Uskoki
    Wyznanie - Kult Sirioni lub Kult Rexel
    Cech weteranów -

    Ekwipunek:
    Broń:
    Zestaw 1: broń dwuręczna
    Zestaw 2: broń jednoręczna + tarcza z pancerzem
    Pancerze: tylko te które dają największą ilość pancerza
    Świecidełka:głównie zręczność

    Alchemia: na pierwszym miejscu jest pancerz, życie i dmg

    Przeciwnicy: Szermierz, strażnik, gwardzista, łowca, paladyn oraz mnisi z którymi różnie może bywać.

------------------------------------------------------------------------------

Mnich żywnościowy typu Kung-Fu
U takiego mnicha zasada jest prosta im więcej mamy życia tym większe obrażenia zadajemy za pomocą profitu.

    Cechy:
    Siła - pod sprzęt
    Zręczność - pod sprzęt
    Zwinność - pod sprzęt
    Wytrzymałość - pod sprzęt
    Żywotność - tu powinny się znaleść wszystkie pozostałe punkty. Im więcej HP tym większe obrażenia

    Profity:
    Klasowy - Sztuki Walki
    Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Uskoki
    Wyznanie - Kult Sirioni lub Kult Rexel
    Cech weteranów -

    Ekwipunek:
    Broń: broń jednoręczna + tarcza z hp
    Pancerze: tylko te które dają największą ilość życia
    Świecidełka: głównie zręczność

    Alchemia: na pierwszym miejscu jest życie, atak i dmg

    Przeciwnicy: wszyscy którzy nie maja za dużych obrażeń.

------------------------------------------------------------------------------

Szermierz typu Unik
Głównym atutem jest bardzo duża obrona oraz trochę mniejszy atak.
Elf, Niziołek, Demoniec to preferowane rasy dla tego typu szermierza.

    Cechy:
    Siła - pod sprzęt
    Zręczność - dużo
    Zwinność - bardzo dużo
    Wytrzymałość - pod sprzęt
    Żywotność - trochę więcej niż pod sprzęt

    Profity:
    Klasowy - Niezwykły Unik
    Bojowe - Ciężka Ręka, Niestrudzenie, Kamienna Skóra
    Wyznanie - Kult Pani
    Cech weteranów - Wampiryzm

    Ekwipunek:
    Broń: broń dwuręczna - największy dmg ze wskazaniem na obronę
    Pancerze: dające większy bonus do obrony niż ataku
    Świecidełka: rozłożyć głównie między siłą i wytrzymałością, tak żeby wspólnie z rozdanymi statystykami dobijała te cechy pod wymogi sprzętu

    Alchemia: na pierwszym miejscu jest obrona, atak oraz dmg

    Przeciwnicy: głównie ci którzy nie maja za dużych obrażeń. Szermierz, strażnik, gwardzista, inni łowcy. Z innymi może różnie bywać w zależności jaki wybiorą profit.

------------------------------------------------------------------------------

Szermierz typu Atak( eksperymentalny ;) )
Głównym atutem takiego szermierza jest bardzo wysoka szansa trafienia oraz dość duże obrażenia z profitu.
Mroczny elf, Sidan oraz Demoniec to najlepsze podłoże pod takiego szermierza.

    Cechy:
    Siła - pod sprzęt
    Zręczność - bardzo dużo, im większa zręczność tym większe obrażenia z profitu
    Zwinność - dajemy tu tyle aby za często nas nie trafiali
    Wytrzymałość - pod sprzęt
    Żywotność - trochę więcej niż pod sprzęt

    Profity:
    Klasowy - Finezja
    Bojowe - Ciężka Ręka, Niestrudzenie, Kamienna Skóra
    Wyznanie - Kult Rexel
    Cech weteranów -

    Ekwipunek:
    Broń: broń dwuręczna - największy dmg ze wskazaniem na atak
    Pancerze: dające większy bonus do ataku niż obrony
    Świecidełka: rozłożyć głównie między siłą i wytrzymałością, tak żeby wspólnie z rozdanymi statystykami dobijała te cechy pod wymogi sprzętu

    Alchemia: na pierwszym miejscu jest atak, obrona i dmg

    Przeciwnicy: barbarzyńca, strażnik może też być paladyn, łowca oraz gwardzista.

------------------------------------------------------------------------------

KoniAK - 2011-06-08, 18:47

Propozycja dla osób zaczynających przygodę z Wojami...

Paladyn
Rasa:
Najlepiej Lacert, Niziołek, Półelf, ewentualnie Mroczny elf/Demoniec lub jakakolwiek która nam się podoba

Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - w zasadzie tylko pod sprzęt, choć trochę więcej nie zaszkodzi
Zwinność - Tu ładujemy mniej więcej połowe punktów
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - Tu ładujemy drugą połowę punktów

Profity wersja regenkowa:
Klasowy - Modlitwa
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Rexel lub Tasretari
Cech weteranów -

Profity wersja nieregenkowa:
Klasowy - Pokuta
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Pani lub Rexel
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń: broń dwuręczna
Pancerze: Trzymamy się zestawu inkwizytora(pośredniego)
Świecidełka: Siła, zręczność i wytrzymałość


Propozycje już dla średnio zaawansowanych

Paladyn żywotnościowy
Rasa:
Najlepiej Lacert, lub Niziołek z naciskiem na Lacerta

Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - Tu ładujemy sporo punktów, ale bez przesady
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - Tu ładujemy większość punktów

Profity:
Klasowy - Modlitwa
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Rexel lub Tasretari
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń: broń jednoręczna + tarcza z życiem
Pancerze: pancerze z najwyższą ilością zdrowia (fanatyka)
Świecidełka: siła, zręczność i wytrzymałość


Paladyn zwinnościowy
Rasa:
Najlepiej Lacert, Niziołek, Półelf, ewentualnie Elf/Demoniec/Gnom, z naciskiem na Niziołka/Lacerta

Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - Tu ładujemy większość punktów
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - pod sprzęt plus ulepszenia

Profity:
Klasowy - Anioł Stróż
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Pani lub Rexel
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń:
Zestaw 1: broń dwuręczna
Zestaw 2: broń jednoręczna + tarcza z obroną
Pancerze: najbardziej zwinnościowe (bojownika)
Świecidełka: Siła, zręczność, wytrzymałość

Drakki - 2011-06-13, 12:32

?owca full Atak
Główną cechą takiego łowcy jest bardzo duży atak i trochę mniejsza żywotność.
Nastawiony jest na jak najszybsze wykończenie przeciwnika za pomocą celnych ataków i profitu Cios Tygrysa.
Preferowana rasa Mroczny Elf ze względu na duży bonus rasowy do zręczności i żywotności.

Cechy:
Siła - głównie pod sprzęt + mały zapas na ulepszanie broni
Zręczność - nasza najważniejsza cecha, tutaj będziemy lokować większość punktów, im większy atak tym większe obrażenia z profitu klasowego
Zwinność - wystarczy pod sprzęt, obronę podniesie nam zręczność ;)
Wytrzymałość - pod sprzęt + kilka punktów zapasu
Żywotność - druga co do ważności cecha, jednakże tutaj będziemy pakować tyle ile potrzeba pod sprzęt a później alchemizację.

Profity:
Klasowy - Cios Tygrysa - bazuje na ataku którego nie będzie nam brakować ;)
Bojowe - Ciężka Ręka, Uskoki, Znajomość Pancerza
Wyznanie - Kult Eli-ghana , Kult Sirioni, Kult Rexel
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń: dwuręczna z przewagą ataku
Pancerze: dające jak najwięcej do ataku. Większy atak = większe obrażenia
Świecidełka: siła, zwinność

Alchemia: na pierwszym miejscu jest atak, życie i dmg

Przeciwnicy: głównie ci którzy nie maja za dużych obrażeń. Szermierz, strażnik, gwardzista, inni łowcy. Z innymi może różnie bywać w zależności jaki wybiorą profit.

Porady: chwilowo brak ;P

Drakki - 2011-06-13, 13:11

Kopiący najemnik
Główna cechą takiego najemnika jest duży unik i wykańczanie przeciwników kopniakiem w rzyć ;P
Najlepszy materiał na takiego najemnika jest Lacert.

Cechy:
Siła - pod sprzęt + parę punktów na zapas żeby podnieść obrażenia
Zręczność - parę punktów ponad sprzęt nie zaszkodzi
Zwinność - tutaj ląduje większą część punktów. im większa obrona tym większa szansa że przeciwnik nas nie trafi. Poza tym podnosi nam w mniejszym stopniu atak
Wytrzymałość - pod sprzęt bo jest nam nie potrzebna
Żywotność - tak samo jak wytrzymałość czyli pod sprzęt

Profity:
Klasowy - Kopniak - początkowo słaby ale później jest już tylko lepiej
Bojowe - Celność, Kondycja/Kamienna Skóra, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Sirioni/Kult Rexel
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń: dwuręczna broń z przewagą ataku
Pancerze: te z największą obroną
Świecidełka: głównie zręczność + żywotność

Alchemia: tutaj nie ma dużego wyboru obrażenia + uniki na pierwszym miejscu, a później atak/życie/pancerz

Przeciwnicy: barbarzyńca, rycerz, gwardzista, łowca, mnich i ewentualnie berserker.

Porady: chwilowo brak ;P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group