|
Forum Lotharis
|
|
Instrukcja i tutoriale. - Profity klasowe
Phil - 2011-05-18, 19:58 Temat postu: Profity klasowe
BERSERKER
Drwina
I poz.
10% na zmniejszenie obrony przeciwnika o 24% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2%
Działanie: +2.6%
Krwawy Szał
I poz.
18% na zwiększenie swojego ataku o 18% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3.3%
Działanie: +0.4%
Berserk
I poz.
15% szans na zwiększenie swoich obrażeń o 26% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3%
Działanie: +4%
Bitewny Trans
I poz.
20% na zredukowanie otrzymywanych obrażeń o 46%
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.5%
Działanie: +4.3%
Phil - 2011-05-18, 20:02
PALADYN
Modlitwa
I poz.
6% na zregenerowanie 1% życia
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1.1%
Działanie: +0.1%
Anioł Stróż
I poz.
13% na zwiększenie swojej obrony o 18% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.6%
Działanie: +2%
Pokuta
I poz.
13% na zadanie dodatkowego ciosu o sile 0.4% życia paladyna
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1%
Działanie: +0.08%
Boska Interwencja
I poz.
21% a zmniejszenie ataku przeciwnika o 10% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.4%
Działanie: +1.5%
Phil - 2011-05-18, 20:06
BARBARZYńCA
Okrzyk Bojowy
I poz.
15% szans na zwiększenie swoich obrażeń o 26% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2%
Działanie: +5%
Niewrażliwość
I poz.
26% na zredukowanie otrzymywanych obrażeń o 35%
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2%
Działanie: +5.2%
Bitewne Zawołanie
I poz.
17% szans na zwiększenie swojego ataku o 14% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.7%
Działanie: +3.1%
Aura Strachu
I poz.
16% na zmniejszenie ataku przeciwnika o 12,5% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2%
Działanie: +1.8%
Phil - 2011-05-18, 20:09
?OWCA
Sokole Oko
I poz.
12% szans na zwiększenie swojego ataku o 20% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2%
Działanie: +4.1%
Osłabienie
I poz.
15% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 18% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.5%
Działanie: +2.5%
Korowa Skóra
I poz.
28% na zredukowanie otrzymywanych obrażeń o 33%
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.4%
Działanie: +4.4%
Cios tygrysa
I poz.
15% na zadanie dodatkowego ciosu o sile 0,8% ataku łowcy
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2%
Działanie: +0.1%
Phil - 2011-05-18, 20:14
RYCERZ
Szarża
I poz.
10% szans na zwiększenie swoich obrażeń o 37% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1.5%
Działanie: +6%
Parowanie
I poz.
30% na zredukowanie otrzymywanych obrażeń o 31%
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.4%
Działanie: +4.3%
Płonący Oręż
I poz.
15% na podpalenie przeciwnika na 3 tury po 26% zwykłych obrażeń
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2%
Działanie: +5%
Odwaga
I poz.
20% szans na zwiększenie swojego ataku o 12.5% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3.7%
Działanie: +2.8%
Phil - 2011-05-18, 20:21
NAJEMNIK
Mistrz Cienia
I poz.
11% na zwiększenie swojej obrony o 22% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.3%
Działanie: +2.2%
Zatruty Oręż
I poz.
10% na zatrucie przeciwnika na 3 tury po 37% zwykłych obrażeń
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3%
Działanie: +3.2%
Żądza Krwi
I poz.
20% szans na zwiększenie swoich obrażeń o 21% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +4%
Działanie: +3.6%
Kopniak
I poz.
30% na zadanie dodatkowego ciosu o sile 10% zwykłych obrażeń
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1%
Działanie: +3%
Phil - 2011-05-18, 20:25
SZERMIERZ
Niezwykły Unik
I poz.
16% na zwiększenie swojej obrony o 20% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3.3%
Działanie: +2%
Koncentracja
I poz.
20% na zwiększenie swojego ataku o 16% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +5%
Działanie: +3.2%
Akrobatyka
I poz.
14% na zwiększenie swojej obrony i ataku o 14% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2%
Działanie: +1.8%
Finezja
I poz.
20% na dodatkowe obrażenia o sile 3% ataku podczas celnego ciosu
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3%
Działanie: +0.04%
Phil - 2011-05-18, 20:30
GWARDZISTA
Odporność
I poz.
28% na zredukowanie otrzymywanych obrażeń o 33%
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3%
Działanie: +3.6%
Ofensywa
I poz.
12% na zwiększenie swojego ataku o 20% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3.3%
Działanie: +0.4%
Dywersja
I poz.
20% na zmniejszenie obrony przeciwnika o 14% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3%
Działanie: +2.5%
Zimna stal
I poz.
13% na zmrożenie przeciwnika na 3 tury po 0.5% ataku gwardzisty
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1.1%
Działanie: +0.1%
Phil - 2011-05-18, 20:33
STRAŻNIK
Defensywa
I poz.
14% na zwiększenie swojej obrony o 15% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3.7%
Działanie: +1.1%
Odwrócenie Uwagi
I poz.
12% na zmniejszenie ataku przeciwnika o 15% na 3 tury
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1.5%
Działanie: +2.1%
Płatnerstwo
I poz.
10% na odnowienie 0.6% pancerza
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1.2%
Działanie: +0.1%
Cios Rękawicą
I poz.
30% na zadanie dodatkowego ciosu o sile 0.2% pancerza strażnika
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1%
Działanie: +0.05%
Phil - 2011-05-18, 20:36
MNICH
Medytacja
I poz.
20% na zregenerowanie 2% życia
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +2.4%
Działanie: +0.3%
Konsekrowany Pancerz
I poz.
20% na odnowienie 3% pancerza
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3.4%
Działanie: +0.3%
Asceza
I poz.
43% na zredukowanie otrzymywanych obrażeń o 30%
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +3%
Działanie: +4%
Sztuki Walki
I poz.
7% na zadanie dodatkowego ciosu o sile 0.9% życia mnicha
Przyrost podczas awansu:
Szansa: +1.2%
Działanie: +0.1%
|
|