|
Forum Lotharis
|
|
Ankiety. - Zycie i pancerz w zbrojach klas zywotnosciowych
Irmis - 2011-02-18, 17:31 Temat postu: Zycie i pancerz w zbrojach klas zywotnosciowych Tak, jak pisalem, jest to dyskusja na osobny temat
Ciezkie pancerze, z wymaganiami w zywotnosci, moga dawac:
a) duzy bonus do zycia (obecne)
b) duzy bonus do pancerza (tak jak pancerze z wymaganiami wt)
Przykladowe plusy i minusy rozwiazan:
Ad. a)
- jest kompletnie nierealistyczne
- wymaga dodania nowej opcji: ulepszania zycia w zbrojach
Ad. b)
+ zrownuje dzialanie postaci pancernych i zywkowych (zycie trzeba leczyc, pancerza nie, pancerz sie automatycznie regeneruje na wojnie, zycie nie, sa profity, ktore skuteczniej niszcza pancerz, niz zycie ale na odwrot nie)
- Przy ulepszaniu pancerza w zbroi z wymaganiami zywki, albo trzeba ustawic zaleznosc rosnacych wymagan zyw, przy ulepszaniu pancka w tego typu zbroi, albo pogodzic sie z tym, ze niektorzy po wbiciu odpowiednich wymagan zywotnosci, beda mogli sobie ulepszac pancerz, przy minimalnych wymaganiach wt
Przy czym to ostatnie, daloby sie chyba zrobic tak, aby wymagania zywotnosci byly na tyle wysokie, by klasom zywkowym oplacalo sie w ta ceche pakowac punkty rowniez w pozniejszym etapie gry, a dla innych byla to gra niewarta swieczki. W koncu glowna blokada przy ulepszaniu jest jednak kasa, a nie wymagania.
A kontynuujac dyskusje z pierwotnego tematu:
KoniAK napisał/a: | Low lvl paladyn, to low level, który pewnie biega w białych, albo co najwyżej w greenach... Zaloguj się na postać na 80 poziomie i zobacz ile ma hp, a następnie zdejmij wszystkie ubrania... Jakoś dziwnie to hp spadnie... |
Przedmioty ma niebieskie i pare zielonych, ale to inna sprawa
Zycie oczywiscie spadnie, ale nie dlatego, ze zbroja ma bonus do health, ale do staminy, ew enchanty pomijamy.
Mam nadzieje, ze zamknie to watek WoWowy, bo kompletnie nie pasuje on do wojow i nic nie udowadnia - przedmioty dajace bonusy do cech, to nie to samo, co wymiana w zbroi pancerza, na zycie.
Ankieta pojawi sie pozniej, gdy dyskusja troche sie rozwinie i kazda strona bedzie mogla przedstawic swoje racje. Chyba jest taka mozliwosc
Fayl - 2011-02-18, 17:56
Cytat: | wymaga dodania nowej opcji: ulepszania zycia w zbrojach | Już nie wymaga.
Irmis - 2011-02-18, 18:14
Fayl napisał/a: | Cytat: | wymaga dodania nowej opcji: ulepszania zycia w zbrojach | Już nie wymaga. |
Czyli teraz zywkowcom juz nic nie podskoczy?
Strach pomyslec, co by bylo, gdyby to barb mial popalke, a nie rycek
Phil - 2011-02-18, 19:30
Zmiany w sprzęcie wiążą się też z wieloma innymi dotyczącymi mechaniki. Ponadto jeśli chodzi o retro to sprzęt stamtąd odejdzie prawdopodobnie do lamusa i zostanie zastąpiony takim samym jak na S1.
Irmis - 2011-02-18, 19:49
Phil napisał/a: | Zmiany w sprzęcie wiążą się też z wieloma innymi dotyczącymi mechaniki. |
Beda przeprowadzane otwarte testy nowej ery?
Cytat: | Ponadto jeśli chodzi o retro to sprzęt stamtąd odejdzie prawdopodobnie do lamusa i zostanie zastąpiony takim samym jak na S1. |
Akurat o tym sprzecie nie bylo slowa
Chodzilo mi raczej o to, ze skoro bedzie mozna ulepszac zycie w zbrojach, to albo bedzie go tam sporo (zywkowe odpowiedniki ciezkich zbroi wtkowcow), albo byla to zmiana zupelnie niepotrzebna.
Za to samo danie pewnym klasom zbroi opartych na hpkach, zamiast na pancku, daje im przewage, poniewaz zycie jest mocniejsze od pancerza. Dlatego proponuje utrzymanie zbroi dajacych tylko i wylacznie pancerz, z roznymi modyfikatorami do ataku/obrony. Nie wspominajac juz o tym, ze zbroja zwiekszajaca zycie, naprawde wyglada dziwnie i to chyba jest glowny powod, dla ktorego o tym pisze
|
|