Forum Lotharis

Wysypisko. - [s1]Płonący Oręż - błąd w działaniu

Khhagrenaxx - 2011-01-13, 14:17
Temat postu: [s1]Płonący Oręż - błąd w działaniu
Czołem, sprawa wygląda tak: Wehrwolf ma 182 poziom, Płonący Oręż kupiony dzięki kuli życzeń z zadania trzy życzenia dżina rozwinięty na ósmy poziom, prezentuje się on następująco

Kod:
Płonący Oręż
poz. 8
38% na podpalenie przeciwnika na 4 tury po 27% obrażeń rycerza


Teraz idziemy dalej, walczę sobie dzisiaj z jakimś pełzaczem i wchodzi mi krytyk, a przy krytyku podpałka się załącza dodatkowo. Cios krytyczny miał siłę 732,2 obrażeń, podpałka za ten cios powinna więc zabierać 206,064 obrażeń przeciwnikowi a zabrała 128.

Wszystko lepiej widać na obrazkach.





Karate mnicha powiększa się przy krytykach, a to nie:)

Amerth - 2011-01-13, 14:36

Hm.. możliwe że to jest jak u mnie z ciosem tygrysa, że profit Ci łapie z tego podstawowego dmg (a nie powiększonego o krytyk).

EDIT: Nie zauważyłem że napisałeś o mnichu ;p Czyli wychodzi że pewne klasy mają krytyka wliczanego, a pewne nie..

Phil - 2011-01-13, 15:13

Anatomia nie powinna już wpływać w ogóle na żadne obrażenia wynikające z profitów.
Atresia - 2011-01-13, 15:18

Ehe, krytyk nie wpływa na damage z profitów (i bardzo zresztą dobrze) i to jest wiadome już od dobrego miesiąca. :P
Khhagrenaxx - 2011-01-13, 15:30

Dlaczego tak jest? Dlaczego nikt nie pisze o takich zmianach w grze? Jak mam wybrać postać, którą chcę grać i rozwijać wedle danego pomysłu, skoro zmieniane są reguły, a na tablicy ogłoszeń nadal wiszą stare? Czy to jest poważne? Dlaczego zamiast czerpać przyjemność z gry muszę co i rusz się irytować, bo to opis profitu jest źle zrobiony, bo są wprowadzane zmiany, jak ta z krytykiem, o których wcześniej nikt nie informował? Ludzie, no szanujmy się choć trochę.

Powodzenia życzę ;)

Azareus - 2011-01-13, 15:35

Żet, krytyk nie działa tak bodajże od pierwszej ery s1 (tak samo na s2). Gdzieś 2 lata temu zostało w jakimś temacie powiedziane:

DMG końcowy = dmg podstawowy + po upadkach + krytyk

Podpalenie jest liczone na podstawie 1 warunku, czyli bez doliczenia dwóch ostatnich

Teraz jest tak, ze dwa pierwsze się liczą. Jednakże, mef bodaj wspominał, że krytyk ma wpływ na profit, kiedy tenże profit zostanie kupiony po wykupieniu krytyka.

Jednak racja, nie było to wspomniane. Tak samo, jak nie wspominano o tym jak śmieciowate będą questowe przedmioty.

Phil - 2011-01-13, 15:43

Cytat:
Dlaczego nikt nie pisze o takich zmianach w grze?


A gdzie ma pisać w grze? Wspominałem o tym na forum, w temacie dotyczącym notek.

http://rivangoth.net/viewtopic.php?p=28731#28731

W liście zmian widać umknęła ta zmiana, było ich w końcu tak wiele, że coś musiało zostać przeoczone siłą rzeczy. Poza tym anatomia zwiększająca obrażenia profitów była błędem, który został usunięty. Nigdy nie miała tak działać, a że tak było wynikało tylko z faktu, że nie miał kto tego poprawić. Zaznaczę też, że ta zmiana nie została wprowadzona w trakcie trwania obecnej ery, ale wraz z aktualizacją, więc te same zasady obowiązują wszystkich graczy od jej początku.

Khhagrenaxx - 2011-01-14, 11:34

Dobrze, nie została wprowadzona w trakcie ery, ok, to też coś. Z tym że jeśli przeczytać opis profitu płonący oręż to nie ma tam słowa o wyjątku wynikającym z trafienia krytycznego. Tam powinno być o tym informacja. Phil, ja gram od dłuższego czasu, forum też tam czasem odwiedzam, ok, ale powiedz mi kto zaczynający grę będzie czytał półroczne notki z zapowiedziami dotyczące gry, w którą on już gra? Raczej nikt, chyba że postanowił przeczytać cały internet, dwa razy, to wtedy może tak, prędzej czy później.

Być może moja reakcja była zbyt gwałtowna, przepraszam, ale prawdą jest, że nad opisami profitów musicie porządnie popracować i przeczytać to na każdy możliwy sposób, żeby nikt kto to czyta nie miał wątpliwości, bo póki co jest tak, że w wielu wypadkach, szczególnie jeśli idzie o profity weterańskie, trzeba zgadywać jak to będzie działać. Rozmawiałem z Tobą i mi to wyjaśniłeś, ale nie każdy wojownik będzie z Tobą mówił na gg, czy pisał na forum, jeśli jest jakiś element w grze to powinien on być w taki sposób opisany, w samej grze bądź chociaż w instrukcji, żeby nie było wątpliwości.

Trudno wyobrazić sobie sytuację, w której Sony wypuszcza na rynek nowy sprzęt a instrukcji w ogóle brak (spokojnie, pojawi się za "jakiś" czas), bądź jest napisana tak, że może doprowadzić do złego użytkowania urządzenia.

Wprowadziliście ogromną ilość zmian, gra naprawdę jest teraz czymś, dla mnie, ale nie może być tak, że skupiając się na jednym zapominacie o drugim, rozwój musi być harmonijny, bo jeśli nie, powstaje chaos, zamieszanie i frustracja.

Pozdrawiam.

Fayl - 2011-01-14, 12:54

Cytat:
nie ma tam słowa o wyjątku wynikającym z trafienia krytycznego.
Tyle że przy każdym praktycznie proficie musiałoby być opisane czy/jak współdziała z każdym innym (vide nakładające się płonące oręża/rexel w gvg czy jednoczesne leczenie+bycie trafionym za więcej niż ma się życia). Pewnie że dałoby się zrobić, ale to chyba każdy profit musiałby mieć własną stronkę z opisem (pomijając już że pewnie są kombinacje profitów które nie wiemy jak i czy poprawnie działają). :)
A co do nowego gracza -- akurat nie wydaje mi się że taki szczegół będzie mu robił jakąś różnicę o ile nie jest urodzonym GWNczykiem. ;P

Bolivar - 2011-01-14, 12:55

Sony może sobie pozwolić na 50 osób do stworzenia tej instrukcji. U nas nie ma takiej możliwości.

Zresztą i tak coraz mniej czasu na pisanie i tworzenie.

Kalam - 2011-01-14, 16:10

Cytat:
Tyle że przy każdym praktycznie proficie musiałoby być opisane czy/jak współdziała z każdym innym (vide nakładające się płonące oręża/rexel w gvg czy jednoczesne leczenie+bycie trafionym za więcej niż ma się życia). Pewnie że dałoby się zrobić, ale to chyba każdy profit musiałby mieć własną stronkę z opisem (pomijając już że pewnie są kombinacje profitów które nie wiemy jak i czy poprawnie działają). :)


A od czego jest "Azareusowikipedia" można by tam wszelakie działania i niedziałania rozpisać. Tyle tylko, że przydał by się w samej grze jakiś guziczek "POMOC" czy coś w ten deseń. Coś co by się jednoznacznie kojarzyło i było jak najbardziej przejrzyste. Se myślę tak se. ;)

Phil - 2011-01-14, 16:16

Wiem, że nie każdy czyta forum, w szczególności od deski do deski. Po prostu, to że nie było tego uwzględnionego w liście aktualizacji, było kwestią przeoczenia. Pewnie jeszcze wiele innych drobnych zmian się na niej nie znalazło.

Jeśli chodzi o krótkie charakterystyki profitów - myślę, że można by je dodać w formie okienka w którym potwierdzałoby się naukę. Jeśli się wyrobimy to na kolejną aktualizację może udało by się takie coś dodać.

Azareus - 2011-01-14, 16:18

+ Azareusopedii przydalaby sie pomoc również :) Nie mowie, ze nie zrobię, ale:

W grze:
- LGL
- Poprawić do końca tutoriale pod nowy "styl gry"
- poprawić poradnik wojenny
- dokończyć wyznania na wiki
- poprawić i zamieścić "wojopocztę" na wiki
- zrobić profity weterańskie na wiki

W rl
- Nagle się wszystkim przypomniało, ze te "gongi" można poprawiać wyżej. I nie tylko gongi. (Taak, już się przez telefon Graculi wypłakałem)
- spamy pod olimpiadę
- kółka maturalne

Z innych gier
- erepublik aka "oh boy here we go" Graculka wie o co mi biega :)

Nie, nie narzekam, zwisa mi ze to za darmo, ale rzeczywiście, liczę na skromną pomoc :)

PS: przepraszam za offtopic :p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group