Forum Lotharis

Wysypisko. - Niewrażliwość [profit barbarzyńcy]

mef - 2011-01-05, 13:49
Temat postu: Niewrażliwość [profit barbarzyńcy]
Czy to tylko wytwór mojej wyobraźni, czy niewrażliwość miała osłabiać płonący oręż/zimną stal/zatruty oręż?

Jeżeli tak, to tego nie robi. ;)

Pozdrawiam.

Phil - 2011-01-05, 15:41

Nic nie wiem o tym by miała osłabiać działanie innych profitów ;)
Tsumoso - 2011-01-05, 16:38

Phil napisał/a:
Nic nie wiem o tym by miała osłabiać działanie innych profitów ;)


hmmm...
http://rivangoth.net/viewtopic.php?p=28731#28731
Phil napisał/a:

2. Niewrażliwość wpływa na zatrucie, podpalenie i zmrożenie (redukuje obrażenia)
Nie wpływa na obrażenia z kultów.
Na dodatkowe ciosy/kopniaki nie wpływa bezpośrednio. Wpływa na obrażenia od ciosu podstawowego, co może ale nie musi mieć wpływ na dodatkowy cios.

Phil - 2011-01-05, 16:42

Hmm... faktycznie, teraz sobie przypomniałem, że kiedyś pytałem Fayla o to i takiej mi udzielił odpowiedzi. Wyleciało mi z głowy.
Fayl - 2011-01-05, 16:51

Nie pamiętam.
W razie czego nie powinno to być problemem (przynajmniej tak mi się wydaje bez patrzenia w kod ;) ).

Walgo - 2011-01-05, 18:28

O to to :ralz: w imieniu Pieska Noska i swoim prosimy :ralz:
loolki - 2011-01-05, 18:37

E tam wy i tak już macie za dobrze. Super profit w grze został jeszcze bardziej wzmocniony...
Walgo - 2011-01-05, 18:45

Powiedział szerm napakowany mega itemami questowymi do pancerza i życia przez wiekszą część ery... ;P

Wzmocniony został b delikatnie, bo prawie nikt go nie brał w zeszłej erze. Okrzyk był lepszy.

Emilka - 2011-01-05, 18:50

Ano potwierdzam okrzyk był znacznie lepszy w zeszłej erze ;)
No gdyby niewrażliwość już tak działała od zeszłej ery to byłoby super pięknie bo rycki były ciężkim orzechem (co zresztą niektórzy jeszcze pewnie pamiętają :P )

loolki - 2011-01-05, 19:08

Walgo napisał/a:
Powiedział szerm napakowany mega itemami questowymi do pancerza i życia przez wiekszą część ery... ;P

Wzmocniony został b delikatnie, bo prawie nikt go nie brał w zeszłej erze. Okrzyk był lepszy.


Quest itemy to całkowicie inna sprawa. Może cię zdziwię, ale uważam, że quest itemy niszczą balans gry (powinny zostać usunięte albo zmienione).

Co do niewrażliwości to nigdy nie grałem barbem, ale czytałem kiedyś posta w którym ktoś obliczeniowo udowodnił, że nawet stara niewrażliwość była lepsza niż okrzyk.

Phil - 2011-01-05, 20:04

Cytat:
(powinny zostać usunięte albo zmienione).


Będą. To część planu modernizacji questów.

Walgo - 2011-01-05, 22:16

loolki napisał/a:
Co do niewrażliwości to nigdy nie grałem barbem, ale czytałem kiedyś posta w którym ktoś obliczeniowo udowodnił, że nawet stara niewrażliwość była lepsza niż okrzyk.


Tym kimś był Tsumoso, który obliczył, że Okrzyk był minimalnie lepszy od Niewrażliwości

http://rivangoth.net/view...=okrzyk&start=9

Stolarz - 2011-01-05, 22:17

Cytat:
Quest itemy to całkowicie inna sprawa. Może cię zdziwię, ale uważam, że quest itemy niszczą balans gry (powinny zostać usunięte albo zmienione).


Daj przykład i przestań je nosić ;P Mi tam obecny stan rzeczy specjalnie nie wadzi ;P

Azareus - 2011-01-05, 22:28

1. Zmieniło sie i teraz Niewrażliwość>okrzyk
2. To nie temat o questowym śmieciu. tak, przedmioty z questów to radioaktywny śmieć skażający rozgrywkę.

Cytat:
Daj przykład i przestań je nosić ;P Mi tam obecny stan rzeczy specjalnie nie wadzi ;P


Zaatakuj typowym rycem berka z questowymi i zobacz co się stanie. tak, 2k hp to miał berek na... 300poziomie. Nie wspominając o tym ze dla palka czy mnicha taki bonus jest bezsensowny, a koszt i wymagania ulepszenia np: mithrilowej koszuli są absurdalnie niskie.

mef - 2011-01-05, 22:31

koszul nie mozęsz ulepszać ;)


#ED#

Apropos ulepszania - wartość sklepowa/sumaryczna wyświetlana jest w starej walucie.

mef - 2011-01-05, 22:43

No popatrz jakie zaskoczenie, w sumie dzięki za pomoc. ;P
Żyłem w przekonaniu, że tylko pancerze, tarcze i bronie można ulepszać. (może dlatego że w poprzednich erach nie opłacało się ulepszać bielizny?) ;P

Pozdrawiam.

Tsumoso - 2011-01-05, 22:51

możesz ulepszać wszystko, nawet składowe staty w naszyjniku czy pierścionku (moim zdnaiem to jest OK)

Tak, kiedyś Okrzyk był lepszy minimalne i był preferowany - teraz w moich aktualnych obliczeniach (na forum GWN) dla Okrzyku i Niewrażliwości wychodzi mi, że minimalnie lepsza jest niewrażliwość ALE:
- okrzyk jest bardziej zgodny z naturą barba który ma takie sobie CW, niewrażliwość wydłuża walki i sprawia, że łatwiej barbka wymęczyć (co jest pewnym minuem w niektórych walkach)
- na 8 lvlu (z 1 kulką) niewrażliwośc zwiększa swą przewagę nad Okrzykiem - i jest znacznie bardziej preferowana
- niewrażliwość ma bonusy na zasadzie synergii z profitem Kult Pani (leczenie) ponieważ jako, że trudniej stracić hp to zyskane hp jest więcej warte (zaleznie od % redukcji nadchodzącego dmg) np. Niewrażliwość na 8 lvlu to 50% na 50% redukcji = 25% ogólnej redukcji, przez co profit Kult Pani jest o 25% silniejszy (można by to tak powiedzieć)
- niewrażliwość ma synergie z Wampiryzmem i jeśli barbek jest ofensywny to może na tym całkiem dobrze wyjść
- barbek z niewrażliwością mimo wszystko potrzebuje te troszkę CW lub ataku więcej od typowego Okrzykowca inaczej moze gorzej wypaść z klasami/buildami mocno defowymi (zostanie nieco łatwiej wymęczony)

mindmaster - 2011-01-05, 23:18

Azareus napisał/a:
Zaatakuj typowym rycem berka z questowymi i zobacz co się stanie.


Nie wiem co masz na myśli "typowym", ale Wehrwolf robi z mojego berka zasmażkę ;P

Tsumoso - 2011-01-05, 23:28

Typowy rycek (ciężko uzbrojony, z mocnym dmg i takim przęcietnym ale nie lamerskim atakiem) jak Wehrwolf, rozwala bersów etc
aryss - 2011-01-13, 13:14

up maly z pytaniem czy w bedzie poprawka dodajaca obiecana niewrazliwosc na podpalke itd czy tez jednak nie ? ;p

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group