Forum Lotharis

Propozycje. - Cech łowiecki

Desmond - 2010-12-05, 10:45
Temat postu: Cech łowiecki
Tematu podobnego nie wdziałem, jeśli jest to przepraszam.

Jak zapewne większość wie, owy cech ma za zadanie pomagać graczom w zorientowaniu się co dany mobek dropi. I tutaj rodzi się problem, który moim zdaniem, warto by skorygować. Przeciętny gracz wpisuje np "Złote Kolczyki" ukazuje mu się dość bogata lista potworków które w okolicach jego poziomu mogą je posiadać. Gracz patrzy co z tego jest w stanie ubić i wybiera jednego z potworków na owej liście. Po 40 walkach z nim okazuje się, ze taki przedmiot niestety mu nie wypadł. O co mi dokładnie chodzi ? Ano o fakt, iż spotkałem się zarówno osobiście jak i poprzez osoby trzecie z faktem iż potworki które coś miały dopić nie robiły tego. Zapewne miały bardzo niską szansę. Jasne można tutaj mówić o pechu danego gracza, ale jestem przekonany ze nie do końca jest w tym cała prawda. Z czasów symulatora Fayla, który zapisywał co z czego wypada pamiętam ze niektóre potworki miały naprawdę marne szanse (nawet w granicach 1-3%). Przechodząc do sedna. Czy zespół odpowiadający za grę mógłby ponownie zwrócić uwagę na owy cech i pomyśleć nad usprawnieniem go, tak by był bardziej przyjazny dla graczy .
Myślę, ze można by zastosować dwa warianty:
a) dla zwykłych graczy nie ukazywać na nim potworków z szansą na drop poniżej 10 lub 5 %, lub tez takie potworki oznaczyć innym kolorem.
b) dla graczy z obkiem dodawać do danego moba % jaki ma na drop danego przedmiotu.

Wszystkie konstruktywne komentarze mile widziane.

Pozdrawiam,
Des.

Fayl - 2010-12-05, 10:49

Rzadkie przedmioty się obecnie nie pokazują. Ale tylko takie bardziej rzadkie niż piszesz.
Tsumoso - 2010-12-05, 12:25

Zapewne chodzi Ci o to zielsko potrzebne do potki na +50 na stałe czy inne tego typu rzadkości z % dropu w granicach ~~0,5-2%.

Rzeczywiście gra mogłaby nieco więcej podpowiadać, chociażby opisowo:
1-10% rzadkość
10-20% małe szanse
20-40% przeciętne szanse
40%+ popularne
żeby wiedzieć z czym to się je.

Oczywiście ideałem byłby dokładny % ;P np. po odpowiednim rozbudowaniu budynku cechu łowieckiego ;P

Phil - 2010-12-05, 12:51

Cytat:
Rzeczywiście gra mogłaby nieco więcej podpowiadać, chociażby opisowo:
1-10% rzadkość
10-20% małe szanse
20-40% przeciętne szanse
40%+ popularne
żeby wiedzieć z czym to się je.


To jest całkiem niezły pomysł. Można zrobić coś takiego.

Walgo - 2010-12-05, 13:15

Do tego dodałbym mały przycisk przy każdym mobku w oknie wyboru mobka do bicia w podstawowym trybie walki, który uruchamiałby tą funkcję przeszukania mobka jaka jest aktualnie w cechu łowieckim.

Przycisk pokazywałby sie jesli jesteśmy w organizacji z cechem


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group