|
Forum Lotharis
|
|
Wysypisko. - Płonący oręż
mef - 2010-11-18, 23:29 Temat postu: Płonący oręż A taka anomalia:
A to inna walka:
Dlaczego?
BTW o ile dobrze pamiętam z poprzedniej ery, to moc nie zwiększała się wraz z upadkami. To IMHO i tak zbyt potężny profit, aby jeszcze upadki miały na niego wpływ.
Pozdrawiam.
PS. zauważyliście, że mimo zadania mocniejszego ciosu moc płonącego oręża jest słabsza?
Atresia - 2010-11-18, 23:50
Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale Moc Płonącego Oręża to tylko i wyłącznie % z Twoich obrażeń zadanych w danej turze, więc - chcąc nie chcąc - wraz z upadkami bijesz coraz mocniej.
mef - 2010-11-19, 00:02
Co nie zmienia faktu, że zadając cios za 62.5 moc płonącego oręża wynosi 9.45, zadając cios za 57.8 wynosi 9.57. To i tak i tak nie jest 6% obrażeń rycerza...
Atresia - 2010-11-19, 00:04
Mhm, sprawdzę coś i zaraz zedytuję.
[Edit]
DO TEAMU: prawdopodobnie jest błąd związany z Płonącym Orężem. Po którymś z upadków moc uderzenia zamiast rosnąć o 25% (zgodnie ze zmianami obrażeń podczas upadku) rośnie prawie 3-krotnie - zgodnie ze zdjęciem zamieszczonym powyżej przez mefa oraz tym:
Tutaj nadmienić trzeba, że atak o mocy 6 wystąpił w 80 turze walki, a 16 w 83.
Być może ważny jest tutaj fakt, że to także była walka grupowa (podczas walki ze zwykłym mobkiem problemu ze złym skalowaniem obrażeń z profitu nie zauważyłem).
mef - 2010-11-19, 00:18
W normalnej walce też, to występuje. Po każdym upadku nie tylko wzrastają obrażenia zadawane przez postać, ale i moc samego profitu.
Atresia - 2010-11-19, 00:19
Tak, Moc wzrasta, ale wzrastać powinna, bo jest naliczana od obrażeń, jakie zadajesz konkretnemu wrogowi. Problem w tym, że nie mają prawa występować takie potężne skoki, jak występują.
mef - 2010-11-19, 00:22
A teraz weź do łapki kalkulator i policz...
Pozdrawiam.
PS Pierwszy screen z naprawdę potężną wartością może być wynikiem tego, ze w grupce walczy dwójka cycków z profitem -> zamiast wystąpić osobno mógł się zsumować.
EDIT: Dobra widzę, że nakładanie się profitów poprawiliście, to powyższe zdanie jest głupotą.
Atresia - 2010-11-19, 00:26
Tak, ale w mojej walce walczyłem ja i Gwardzista. Nic się nie sumowało, a wartość skoczyła jak chora...
EDIT: Tak czy inaczej - true, wartość Mocy Podpałki wzrasta... dziwnie.
Desmond - 2010-11-19, 13:39
Z tego co pamiętam to profity nie zwiększały się z upadkami, nadal zadawały wartość z przedziału twojego normalnego dmg'a. Aczkolwiek możliwe, iż nie patrzyłem zbyt uważnie na podpałki mego ryca.
Spider4 - 2010-11-19, 13:47
Desmond, cios tygrysa raczej na 85% się zwiększał wraz z upadkami
mef - 2010-11-19, 13:57
Ale te profity nie są takie same. Na prawdę o ile dobrze pamiętam z moich przygód z rycerzami i najemnikami. To zawsze była liczona bazowa wartość dmg.
Ale i tak ten profit jest jeszcze bardziej zbugowany. W grupówkach już się nie marnuje, ale teraz jest zbyt potężny.
EDIT: Teraz żeby była jasność, a nie niepotrzebna dyskusja.
Ciosy dodatkowe a.k.a. 50/50 - profity mnicha, łowcy i szermierza - ich moc była liczona od najpotężniejszego zadanego ciosu, pod uwagę był brany wzrost mocy upadkami i anatomią(teraz podobno zostało, to zlikwidowane).
Profity najemnika i rycerza, to profity których moc była liczona od bazowej wartości aktualnie zadanego ciosu (wzrost dmg upadkami nie był brany pod uwagę i zarówno anatomia nie miała wpływu).
Ale teraz występuje bug, że wzrasta sama moc profitu z każdym upadkiem, ona nie ma stałej wartości liczonej od zadanego ciosu (na 1 poziomie 6%).
Fayl - 2010-11-19, 15:57
Zanotowane do sprawdzenia.
Fayl - 2010-11-20, 11:49
Powinno być dobrze, ale prosiłbym o jakieś sprawdzenie/potwierdzenie.
Atresia - 2010-11-20, 13:29
Dalej coś nie tak skaluje, zgodnie z profitem na 1 poziomie (czyli moc = 6% obrażeń) powinny być wyniki 2 razy mniejsze (tu trzeba dodać, że przed drugim upadkiem dobrze się profit skalował).
Fayl - 2010-11-20, 14:00
No dobra, na razie nie umiem powiedzieć skąd to się bierze; na testowym działa poprawnie.
mef - 2010-12-09, 14:31
Fayl ten płonący oręż jest przerażający. W pewnym momencie nagle wzrasta jego moc i tu upadki(raczej) nie mają nic do gadania:
Walka z normalnym mobkiem:
http://img6.imageshack.us/img6/9493/po1dt.png
http://img8.imageshack.us/img8/1894/po2a.png
Walka z postrachem:
http://img33.imageshack.us/img33/9052/poat.png
http://img152.imageshack.us/img152/125/pob.png
drugiego rycerza też, to dotknęło:
http://img576.imageshack.us/img576/3159/poch.png
Najgorsze, że to ma miejsce nawet na treningach:
http://img222.imageshack.us/img222/2765/pox.png
http://img338.imageshack.us/img338/475/poy.png
...czyli wojny też to dotknie. Wyobraźcie sobie teraz walkę z rycerzem, który zamiast po 150 będzie zadawał po 280 dmg przez 4 rundy.
Pozdrawiam.
Phil - 2010-12-09, 15:49
Do tego czasu powinno to zostać już poprawione. Ten błąd jest następny do poprawy na naszej liście.
Fayl - 2010-12-10, 11:55
Chyba poprawiłem. Jak będziecie walczyć to sprawdźcie.
|
|